Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Между другото, механична кутия от ево пасва с много малко преправяне. :) Заедно със задния диф това е доста честа конверсия. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали ти казвах как да го удължиш........аз бих направил следното: режа един по един кабелите и всяка жица поотделно я удължавам и споявам после ,накрая изолирам с термошлаух ...........

 

Е да, това ще стане накрая. :) Мисля да се запася с 3 вида кабели 0.25 0.5 и 1.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, механична кутия от ево пасва с много малко преправяне. :) Заедно със задния диф това е доста честа конверсия. :)

 

 

Мдааа, така е. Но все пак трябва да се преправя, не е директен болт он.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодора ми предлагаше карантия от вр на прилични пари :icon_hmm: Кой знае колко неща няма да работят по нея :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодора ми предлагаше карантия от вр на прилични пари :icon_hmm: Кой знае колко неща няма да работят по нея :icon_crying:

 

 

Помпата на AYC-а със сигурност. За останалото си струва, ако офертата му е добра. Но се приготви за изваждане в перспектива:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помпата на AYC-а със сигурност. За останалото си струва, ако офертата му е добра. Но се приготви за изваждане в перспектива:icon_thumbup:

Ще те търся, като дойде ред, тъй ша знайш :)т.е. и двамата с Гришата ще ви търся...сигурно :icon_blush:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Дайте акъл как да си преместя акумулатора в багажника, ама това да стане по правилата. :) Искам и ключ-маса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дайте акъл как да си преместя акумулатора в багажника, ама това да стане по правилата. :) Искам и ключ-маса.

Туй пък що?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Туй пък що?!

 

Да вкарам два филтъра на негово място да стане нещо такова:

 

http://www.spracingonline.com/images/news/10.jpg

 

(не работи вмъкването на картинки)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим:

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1358082860v.jpg

 

Аха, стана. Значи, за да преместиш батерията в багажника ти трябват дълги кабели със сечение като на оригиналните и много добра свръзка помежду им. Хубаво е да вървят в кабелен канал, примерно монтиран на прага на колата. Не съм много сигурен дали ще се прикрие от мокета...Съответно подходящ крепеж на акумулатора е необходим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вкарам два филтъра на негово място да стане нещо такова:

 

 

Сложи единия филтър в багажника бре ..:lol: Те и без това турбините си дърпат колкото въздух им трябва и от 1 филтър, пък другия ще е за красота, като си отвориш багажника ще му се кефиш ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е как се осигурява добра свръзка между толкова дебели кабеляци? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е как се осигурява добра свръзка между толкова дебели кабеляци? :)

http://www.clubvr4.com/forum/showthread.php?42894-battery-to-boot&highlight=batery

Сигурно си го чел. Да, определено има подобрение в пълненето, но за мен не е особено смислен мод.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е как се осигурява добра свръзка между толкова дебели кабеляци? :)

 

Както при силовите кабели - с медни планки пристегнати с 4 болта,гайки и федер шайби. При Мерцедесите и БМВ-тата е така,защо не погледнеш там как е направено?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Бе-ен-ве тата 520i комби от 97-ма, както и на Мергел Е250TD коНби, е под задната седалка отдясно. Спомага за по-добро разпределение на тежестта преден-заден мост ако не друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Бе-ен-ве тата 520i комби от 97-ма, както и на Мергел Е250TD коНби, е под задната седалка отдясно. Спомага за по-добро разпределение на тежестта преден-заден мост ако не друго.

 

И при мен е отзад. След като германските инженери са го направили така, следователно така е по-добре. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И при мен е отзад. След като германските инженери са го направили така, следователно така е по-добре. :)

Точно обратното е, проблема на немците е, че поради техните големми мотори, не стига мястото в коша,а не защото било по добре така........това е компромис с безопасността и надежността на автомобила, и именно на една конференция се бистреше този въпрос.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И как точно влияе на безопасността местоположението на акумулатора? :)

Пътя от източника до консуматорите е по дълъг......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При кабел с подходящо сечение и правилни свързващи елементи, мисля, че няма значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е и какво от това? :)

Ще има много завои по трасето и на тока ще му се завие свят ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, пък и аз се сещам за още една причина акумулатора да не е в купето. Ако случайно стане утечка, или го напече много слънцето (примерно е в багажника, отгоре няма кора и т.н. пък и да не е директно изложен на слънце), и понеже в купето няма вентилация, става жега и може акумулатора да гръмне :icon_blush:. А ако е под капака в коша, там май е по-безопасно - и да гръмне, най-много да ми оплеска капака :); освен това има и вентилация. Минусът е, че зимата... му е нужен кожух, за да не му падне заряда (ако е стар), ако е в багажника - поне ще се топли малко или много. Най-лошия вариант ми се струва да е под задната седалката и аз да седя върху него. Все едно да сложа моята газова бутилка на мястото на резервоара... :tok:

Иначе и мен много ми харесва как са си го разделили немците коша на две, и са го подредили грижливо... но е толкова препълнено, че не дай Боже да се развали нещо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...