Реконструктор Публикувано 31 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Между другото, механична кутия от ево пасва с много малко преправяне. Заедно със задния диф това е доста честа конверсия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 31 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Нали ти казвах как да го удължиш........аз бих направил следното: режа един по един кабелите и всяка жица поотделно я удължавам и споявам после ,накрая изолирам с термошлаух ........... Е да, това ще стане накрая. Мисля да се запася с 3 вида кабели 0.25 0.5 и 1. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 октомври 2012 Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Между другото, механична кутия от ево пасва с много малко преправяне. Заедно със задния диф това е доста честа конверсия. Мдааа, така е. Но все пак трябва да се преправя, не е директен болт он. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 октомври 2012 Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Тодора ми предлагаше карантия от вр на прилични пари :icon_hmm: Кой знае колко неща няма да работят по нея :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 ноември 2012 Сподели Публикувано 2 ноември 2012 Тодора ми предлагаше карантия от вр на прилични пари :icon_hmm: Кой знае колко неща няма да работят по нея :icon_crying: Помпата на AYC-а със сигурност. За останалото си струва, ако офертата му е добра. Но се приготви за изваждане в перспектива:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 ноември 2012 Сподели Публикувано 2 ноември 2012 (редакция) Помпата на AYC-а със сигурност. За останалото си струва, ако офертата му е добра. Но се приготви за изваждане в перспектива:icon_thumbup:Ще те търся, като дойде ред, тъй ша знайш т.е. и двамата с Гришата ще ви търся...сигурно :icon_blush: Редактирано 2 ноември 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 11 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2013 Дайте акъл как да си преместя акумулатора в багажника, ама това да стане по правилата. Искам и ключ-маса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Дайте акъл как да си преместя акумулатора в багажника, ама това да стане по правилата. Искам и ключ-маса.Туй пък що?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2013 Туй пък що?! Да вкарам два филтъра на негово място да стане нещо такова: http://www.spracingonline.com/images/news/10.jpg (не работи вмъкването на картинки) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Я да видим: http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1358082860v.jpg Аха, стана. Значи, за да преместиш батерията в багажника ти трябват дълги кабели със сечение като на оригиналните и много добра свръзка помежду им. Хубаво е да вървят в кабелен канал, примерно монтиран на прага на колата. Не съм много сигурен дали ще се прикрие от мокета...Съответно подходящ крепеж на акумулатора е необходим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Да вкарам два филтъра на негово място да стане нещо такова: Сложи единия филтър в багажника бре ..:lol: Те и без това турбините си дърпат колкото въздух им трябва и от 1 филтър, пък другия ще е за красота, като си отвориш багажника ще му се кефиш ..:D 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2013 Въпроса е как се осигурява добра свръзка между толкова дебели кабеляци? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Въпроса е как се осигурява добра свръзка между толкова дебели кабеляци? http://www.clubvr4.com/forum/showthread.php?42894-battery-to-boot&highlight=bateryСигурно си го чел. Да, определено има подобрение в пълненето, но за мен не е особено смислен мод. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Въпроса е как се осигурява добра свръзка между толкова дебели кабеляци? Както при силовите кабели - с медни планки пристегнати с 4 болта,гайки и федер шайби. При Мерцедесите и БМВ-тата е така,защо не погледнеш там как е направено? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2013 Мерси за съвета, колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 На Бе-ен-ве тата 520i комби от 97-ма, както и на Мергел Е250TD коНби, е под задната седалка отдясно. Спомага за по-добро разпределение на тежестта преден-заден мост ако не друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 На Бе-ен-ве тата 520i комби от 97-ма, както и на Мергел Е250TD коНби, е под задната седалка отдясно. Спомага за по-добро разпределение на тежестта преден-заден мост ако не друго. И при мен е отзад. След като германските инженери са го направили така, следователно така е по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian2012 Публикувано 23 януари 2013 Сподели Публикувано 23 януари 2013 хубавица Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 януари 2013 Сподели Публикувано 24 януари 2013 И при мен е отзад. След като германските инженери са го направили така, следователно така е по-добре. Точно обратното е, проблема на немците е, че поради техните големми мотори, не стига мястото в коша,а не защото било по добре така........това е компромис с безопасността и надежността на автомобила, и именно на една конференция се бистреше този въпрос....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 24 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2013 И как точно влияе на безопасността местоположението на акумулатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 януари 2013 Сподели Публикувано 25 януари 2013 И как точно влияе на безопасността местоположението на акумулатора? Пътя от източника до консуматорите е по дълъг...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 25 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2013 Пътя от източника до консуматорите е по дълъг...... Е и какво от това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 януари 2013 Сподели Публикувано 25 януари 2013 При кабел с подходящо сечение и правилни свързващи елементи, мисля, че няма значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 януари 2013 Сподели Публикувано 25 януари 2013 Е и какво от това? Ще има много завои по трасето и на тока ще му се завие свят ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Да, пък и аз се сещам за още една причина акумулатора да не е в купето. Ако случайно стане утечка, или го напече много слънцето (примерно е в багажника, отгоре няма кора и т.н. пък и да не е директно изложен на слънце), и понеже в купето няма вентилация, става жега и може акумулатора да гръмне :icon_blush:. А ако е под капака в коша, там май е по-безопасно - и да гръмне, най-много да ми оплеска капака ; освен това има и вентилация. Минусът е, че зимата... му е нужен кожух, за да не му падне заряда (ако е стар), ако е в багажника - поне ще се топли малко или много. Най-лошия вариант ми се струва да е под задната седалката и аз да седя върху него. Все едно да сложа моята газова бутилка на мястото на резервоара... Иначе и мен много ми харесва как са си го разделили немците коша на две, и са го подредили грижливо... но е толкова препълнено, че не дай Боже да се развали нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.