Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Абе, ще ме прощавате за глупавия въпрос, но отдавна ми се върти в главата и все се каня да ви питам, Росен и тебе, каква ви е идеята за тези галанти...?

Да не ме разберете погрешно, вр 4-ката, няма как да се мери с някое напилено ево, ако я вземате за писти и драг-ове...

 

Не бъди толкова сигурен. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко модела който може да биват

 

18-ките не стават за писта. Вече трябва прекалено нископрофилна гума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, ще ме прощавате за глупавия въпрос, но отдавна ми се върти в главата и все се каня да ви питам, Росен и тебе, каква ви е идеята за тези галанти...?

Да не ме разберете погрешно, вр 4-ката, няма как да се мери с някое напилено ево, ако я вземате за писти и драг-ове...

Интересно ми е кой как си представя концепцията на този му вид на галанта, ежедневен ли ще е, за почивните дни ли ще е и т.н. :)

 

Отдавнашна мечта ми е да обзаведа колата с подобаващата на излъчването й мощност, която за добро или зло предлага ралиарт изпълнението :mitsu-smiley: Финансови са спънките поради, които не съм избухнал и аз, като моето виждане по въпроса е да имам комфортен, агресивен и достатъчно бърз автомобил, бил той и морално остарял, но изпипан маниашки до най - малката подробност. Естествено, не бих имал възможност да карам такава кола всеки ден, както в момента се кара шестака, което свежда употребата му до семейни неделни разходки, някоя проява на скромните ни регионални драг състезания и обикновено почесване на крастата :icon_blush:

Поздрави

 

моята идея е за гъзария. Гришата не го знам.:icon_thumbup:

със сигурност не говорим за ежедневна кола, което предполага някои издевателства. планът ми е да покарам известно време и последствие да стане конкуретно на изпилено ево. това само ако не ми се е отщяло или не сметна хвърлянето на пари на вятъра за неоправдано...

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

моята идея е за гъзария. Гришата не го знам.:icon_thumbup:

 

Е, този елемент присъства винаги. :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бъди толкова сигурен. ;)

Купето си е голямо бре, всеки кръстник си има кръстник, то е ясно, опираме до много леффф, ако искаш да достигнеш поне 600Н/м на галантния, зер

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

купето си е голямо бре, всеки кръстник си има кръстник, то е ясно, опираме до много леффф, ако искаш да достигнеш поне 600Н/м на галантния, зер

 

Не е много по-голямо от това на Ево. Да кажем съвсем малко. Да, трябва да признаем, че на Ево-то е по-леко, пластмасови калници, това-онова. ;) Но 6-те цилиндъра са си 6 цилиндъра и 2-те турбини са си 2 турбини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е много по-голямо от това на Ево. Да кажем съвсем малко. Да, трябва да признаем, че на Ево-то е по-леко, пластмасови калници, това-онова. ;) Но 6-те цилиндъра са си 6 цилиндъра и 2-те турбини са си 2 турбини.

 

Но е приблизително 3 пъти по-скъпо да имаш 600 нютона на Галант, отколкото на Ево.

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши грамотно!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но е приблизително 3 пъти по-скъпо да имаш 600 нютона на Галант, отколкото на Ево.

 

Спор няма. Но така или иначе едва ли ще стигна чак до там. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спор няма. Но така или иначе едва ли ще стигна чак до там. :)

 

Аха, даже не е особено вероятно и до средата да стигнем... Но пак бива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

18-ките не стават за писта. Вече трябва прекалено нископрофилна гума.

 

Стават и още как :) стига да си мераклия да ги таркаляш ама с тая кола на писта ще останеш много разочарован, а също така на ево-то калниците са от аломинии както и вратите :) и доста други неща от купето :). Галантчето не става за писта заради голямата му слабост да завива, доста страда от недозавиване с тази тежест от пред и тоя висок център на тежеста

Редактирано от JDM_Style
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз това имах в предвид, като отправих питането си към вас :) Ако искаш да метеш пистите, галанта не ще да е най - удачния избор :) виж, за друго - евала :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стават и още как :) стига да си мераклия да ги таркаляш ама с тая кола на писта ще останеш много разочарован, а също така на ево-то калниците са от аломинии както и вратите :) и доста други неща от купето :). Галантчето не става за писта заради голямата му слабост да завива, доста страда от недозавиване с тази тежест от пред и тоя висок център на тежеста

 

Спор няма, по-големия мотор и автоматика си казват думата. :) Галанта си недозавива стабилно, но те за това са му турили AYC отзад. Казват, че със и без AYC разликата е огромна. За съжаление, не мога да го пробвам лично все още, щото помпата е счупена и не праи налягане. В крайна сметка, в Англия си го търкалят стабилно по пистите. Все пак, моите цели не са да ставам световен шампион, а да получавам удоволствие. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спор няма, по-големия мотор и автоматика си казват думата. :) Галанта си недозавива стабилно, но те за това са му турили AYC отзад. Казват, че със и без AYC разликата е огромна. За съжаление, не мога да го пробвам лично все още, щото помпата е счупена и не праи налягане. В крайна сметка, в Англия си го търкалят стабилно по пистите. Все пак, моите цели не са да ставам световен шампион, а да получавам удоволствие. :)

 

Има и друго за писта това пречи доста... Сам ще се овериш че не става за писти. Англичаните не ги гледай там имат огромнни писти където можеш да караш спокойно коли, а тук имаме само картинг писти и това е, а имаме един дракон който е тясен и не става много много можеш само на Серес в Гърция да я таркаляш спокойно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и друго за писта това пречи доста... Сам ще се овериш че не става за писти. Англичаните не ги гледай там имат огромнни писти където можеш да караш спокойно коли, а тук имаме само картинг писти и това е, а имаме един дракон който е тясен и не става много много можеш само на Серес в Гърция да я таркаляш спокойно

 

Така, така. За писта не става, за драг също... :icon_clap: За стрийт комай остава единствената му употреба.:icon_thumbup:

Иначе ето ТЕЗИ джантоци са страхотни. Познавам Иво, който ги продава, можем да се пазарим :icon_clap:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и друго за писта това пречи доста... Сам ще се овериш че не става за писти. Англичаните не ги гледай там имат огромнни писти където можеш да караш спокойно коли, а тук имаме само картинг писти и това е, а имаме един дракон който е тясен и не става много много можеш само на Серес в Гърция да я таркаляш спокойно

Хбу де, ше се виждаме по пистите значи :icon_devil:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гриша, белият лебед автоматик ли е?

Автоматик е, да. При това счупен. :D Чакам да превърти торка всеки момент и да го давам на диджея да го прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, иначе нямаше да е лебед, а леопард, да кажем:-)

Ти да мълчиш, недей да го дразниш :)

 

Към Реконструктора: интересно ми е да споделиш, ако знаеш търпи ли наточване автоматичната трансмисия и до какви коне? Нали все пеят, че превъртал торка на шестаците, какво е положението с ВР-ите?

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми хората си ги търкалят и на 400 коня.

Торка си превърта като на всички галанти. :) Но това е стандартен и леснорешим проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофтито на спорните коли с автоматик е че фърлят много бързо кутията ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Торка и задръстените клапани на управлението са стандартните проблеми. Иначе при 400 коня задния диф (особено ако е ayc) се изтърбушва преди кутията. :) И като се замисля, май всяка кола е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...