rbelchev Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 Ето няколко модела който може да биват http://jeepers-shop.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=1_23&products_id=136 http://jeepers-shop.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=1_23&products_id=123 http://prodavalnik.com/dzhanti-18-tsola-5h114-3-5h100-i6059911 http://prodavalnik.com/dzhanti-5h114-3-18-tsola-djanti-i6794091 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 Абе, ще ме прощавате за глупавия въпрос, но отдавна ми се върти в главата и все се каня да ви питам, Росен и тебе, каква ви е идеята за тези галанти...?Да не ме разберете погрешно, вр 4-ката, няма как да се мери с някое напилено ево, ако я вземате за писти и драг-ове... Не бъди толкова сигурен. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 Ето няколко модела който може да биват 18-ките не стават за писта. Вече трябва прекалено нископрофилна гума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 (редакция) Абе, ще ме прощавате за глупавия въпрос, но отдавна ми се върти в главата и все се каня да ви питам, Росен и тебе, каква ви е идеята за тези галанти...?Да не ме разберете погрешно, вр 4-ката, няма как да се мери с някое напилено ево, ако я вземате за писти и драг-ове...Интересно ми е кой как си представя концепцията на този му вид на галанта, ежедневен ли ще е, за почивните дни ли ще е и т.н. Отдавнашна мечта ми е да обзаведа колата с подобаващата на излъчването й мощност, която за добро или зло предлага ралиарт изпълнението :mitsu-smiley: Финансови са спънките поради, които не съм избухнал и аз, като моето виждане по въпроса е да имам комфортен, агресивен и достатъчно бърз автомобил, бил той и морално остарял, но изпипан маниашки до най - малката подробност. Естествено, не бих имал възможност да карам такава кола всеки ден, както в момента се кара шестака, което свежда употребата му до семейни неделни разходки, някоя проява на скромните ни регионални драг състезания и обикновено почесване на крастата :icon_blush: Поздрави моята идея е за гъзария. Гришата не го знам.:icon_thumbup: със сигурност не говорим за ежедневна кола, което предполага някои издевателства. планът ми е да покарам известно време и последствие да стане конкуретно на изпилено ево. това само ако не ми се е отщяло или не сметна хвърлянето на пари на вятъра за неоправдано... Редактирано 12 юли 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 моята идея е за гъзария. Гришата не го знам.:icon_thumbup: Е, този елемент присъства винаги. :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 (редакция) Не бъди толкова сигурен. ;)Купето си е голямо бре, всеки кръстник си има кръстник, то е ясно, опираме до много леффф, ако искаш да достигнеш поне 600Н/м на галантния, зер Редактирано 13 юли 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 купето си е голямо бре, всеки кръстник си има кръстник, то е ясно, опираме до много леффф, ако искаш да достигнеш поне 600Н/м на галантния, зер Не е много по-голямо от това на Ево. Да кажем съвсем малко. Да, трябва да признаем, че на Ево-то е по-леко, пластмасови калници, това-онова. ;) Но 6-те цилиндъра са си 6 цилиндъра и 2-те турбини са си 2 турбини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 (редакция) Не е много по-голямо от това на Ево. Да кажем съвсем малко. Да, трябва да признаем, че на Ево-то е по-леко, пластмасови калници, това-онова. ;) Но 6-те цилиндъра са си 6 цилиндъра и 2-те турбини са си 2 турбини. Но е приблизително 3 пъти по-скъпо да имаш 600 нютона на Галант, отколкото на Ево. Редактирано 12 юли 2012 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 Но е приблизително 3 пъти по-скъпо да имаш 600 нютона на Галант, отколкото на Ево. Спор няма. Но така или иначе едва ли ще стигна чак до там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 Спор няма. Но така или иначе едва ли ще стигна чак до там. Аха, даже не е особено вероятно и до средата да стигнем... Но пак бива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 (редакция) 18-ките не стават за писта. Вече трябва прекалено нископрофилна гума. Стават и още как стига да си мераклия да ги таркаляш ама с тая кола на писта ще останеш много разочарован, а също така на ево-то калниците са от аломинии както и вратите и доста други неща от купето . Галантчето не става за писта заради голямата му слабост да завива, доста страда от недозавиване с тази тежест от пред и тоя висок център на тежеста Редактирано 12 юли 2012 от JDM_Style Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 И аз това имах в предвид, като отправих питането си към вас Ако искаш да метеш пистите, галанта не ще да е най - удачния избор виж, за друго - евала :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 Стават и още как стига да си мераклия да ги таркаляш ама с тая кола на писта ще останеш много разочарован, а също така на ево-то калниците са от аломинии както и вратите и доста други неща от купето . Галантчето не става за писта заради голямата му слабост да завива, доста страда от недозавиване с тази тежест от пред и тоя висок център на тежеста Спор няма, по-големия мотор и автоматика си казват думата. Галанта си недозавива стабилно, но те за това са му турили AYC отзад. Казват, че със и без AYC разликата е огромна. За съжаление, не мога да го пробвам лично все още, щото помпата е счупена и не праи налягане. В крайна сметка, в Англия си го търкалят стабилно по пистите. Все пак, моите цели не са да ставам световен шампион, а да получавам удоволствие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Спор няма, по-големия мотор и автоматика си казват думата. Галанта си недозавива стабилно, но те за това са му турили AYC отзад. Казват, че със и без AYC разликата е огромна. За съжаление, не мога да го пробвам лично все още, щото помпата е счупена и не праи налягане. В крайна сметка, в Англия си го търкалят стабилно по пистите. Все пак, моите цели не са да ставам световен шампион, а да получавам удоволствие. Има и друго за писта това пречи доста... Сам ще се овериш че не става за писти. Англичаните не ги гледай там имат огромнни писти където можеш да караш спокойно коли, а тук имаме само картинг писти и това е, а имаме един дракон който е тясен и не става много много можеш само на Серес в Гърция да я таркаляш спокойно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 (редакция) Има и друго за писта това пречи доста... Сам ще се овериш че не става за писти. Англичаните не ги гледай там имат огромнни писти където можеш да караш спокойно коли, а тук имаме само картинг писти и това е, а имаме един дракон който е тясен и не става много много можеш само на Серес в Гърция да я таркаляш спокойно Така, така. За писта не става, за драг също... :icon_clap: За стрийт комай остава единствената му употреба.:icon_thumbup: Иначе ето ТЕЗИ джантоци са страхотни. Познавам Иво, който ги продава, можем да се пазарим :icon_clap: Редактирано 13 юли 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2012 Има и друго за писта това пречи доста... Сам ще се овериш че не става за писти. Англичаните не ги гледай там имат огромнни писти където можеш да караш спокойно коли, а тук имаме само картинг писти и това е, а имаме един дракон който е тясен и не става много много можеш само на Серес в Гърция да я таркаляш спокойноХбу де, ше се виждаме по пистите значи :icon_devil: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Гриша, белият лебед автоматик ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Гриша, белият лебед автоматик ли е?Да, иначе нямаше да е лебед, а леопард, да кажем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2012 Гриша, белият лебед автоматик ли е?Автоматик е, да. При това счупен. :D Чакам да превърти торка всеки момент и да го давам на диджея да го прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 юли 2012 Сподели Публикувано 14 юли 2012 (редакция) Да, иначе нямаше да е лебед, а леопард, да кажемТи да мълчиш, недей да го дразниш Към Реконструктора: интересно ми е да споделиш, ако знаеш търпи ли наточване автоматичната трансмисия и до какви коне? Нали все пеят, че превъртал торка на шестаците, какво е положението с ВР-ите? Редактирано 14 юли 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 14 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2012 Ми хората си ги търкалят и на 400 коня. Торка си превърта като на всички галанти. Но това е стандартен и леснорешим проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 14 юли 2012 Сподели Публикувано 14 юли 2012 Кофтито на спорните коли с автоматик е че фърлят много бързо кутията ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 15 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2012 Торка и задръстените клапани на управлението са стандартните проблеми. Иначе при 400 коня задния диф (особено ако е ayc) се изтърбушва преди кутията. И като се замисля, май всяка кола е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2012 Термометър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 юли 2012 Сподели Публикувано 29 юли 2012 За кво ти е термометър? С тия кашкавалени дискове........... :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.