Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Писна ми да остъргвам и най-малките неравности, ударих по масата и реших да го дигна. :)

Почвайте да хейтите. :)

 

883214_10200148839821043_1298246315_o.jpg

 

 

883266_10200148839341031_1520670363_o.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да го преместиш отзад ще трябва да го вземеш с по-дебело сечение от оригиналното.

Направо си намери един кабел от мерцедес W210 (очиларка) ще ти свърши перфектна работа.

Кабела е дебел с хубава изолация.

Колкото до разни взривове под седалката,аз лично никой не съм чул да се оплаква.

Пък и седалката на мерцаната е жИлязна отдолу- така,че няма начин да се покаже някой оловна плочка прз седалката :icon_thumbup: А там където е монтирана тази батерия си има и уливник, и вентилация.

На мен ми харесва стойката на колата.Не е толкова висока.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гриша, кой ти боядисва задната броня и спойлера? :icon_doh:

Те само тавана и задния спойлер не са пребоядисвани, оригиналния цвят са си.. Задната броня и предната и капака + веждите съм му ги пръскал аз, :P и са същите като тавана и спойлера, а всичко останало е боядисвано в Англия, като номерът на боята се води "отмъщението на бояджията" :D няма го в нито един каталог, не само на Мицубиши, а на нито една друга марка ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе външния вид не ми е приоритет, поне за сега. В началото целта ми беше да изчистя и забавя, колкото мога, корозията и като цяло съм доволен от резултата. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С какви джанти е в момента ? Приличат на 15-ки или 16-ки. Според мен ако и сложиш едни 17-ки + гуми 205/50/17 ще имаш хем по добра визия, хем ще се вдигне още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С какви джанти е в момента ? Приличат на 15-ки или 16-ки. Според мен ако и сложиш едни 17-ки + гуми 205/50/17 ще имаш хем по добра визия, хем ще се вдигне още.

Според мен джантита са 17-ки, модела е такъв, че изглеждат по-малки. Гришата е маниак, няма да кара тази кола с по-малки джанти :icon_thumbup::icon_rock::icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С какви джанти е в момента ? Приличат на 15-ки или 16-ки. Според мен ако и сложиш едни 17-ки + гуми 205/50/17 ще имаш хем по добра визия, хем ще се вдигне още.

 

Не възможно е да се ползват джанти различни от 17-ки, заради големите спирачни апарати. Просто са кофти дизайн и визуално изглеждат по-малки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Развалячко, добре е каручката така, брат :icon_thumbup: Носва по - убави джантета, ама то за де я всичко както ти се иска, тряя да играеш тото :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре е височината. Да хейти който иска. Който хейти няма вкус, който не - два пъти. Майтапя се :icon_dance:

Щом визията не е приоритет на този етап, няма да споменавам разликата в цвета на задната броня, счупения подкалник и странния дизайн на джантите.

Колко гори тва? Дали да не си взема и аз същото, че бял ден да видя откъм разход?

За малко да осъществя замислите си да го направя ВР2, обаче след неуспешен опит за измъкване от кръстовище "на метлЪ", се отказах. Ляв завой 90 градуса, мръсна газ - върти ляво колело и ускорение нема; следва веднага десен с наклон нагоре, ръгам втора, газта в ламарината - върти пък дясното и пак ускорение нема. Само рев и стрелките се репчат, вътре нищо, абсолютно нищо. Резултат не толкова от коньете, колкото от последните зимни напъни, износен асфалт и доста възрастен вече ДОТ на подметките.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С VR-а този проблем не съществува. :) Не върти гуми дори на мокро и с мизерните галошки, с които съм в момента. Разхода не е за всеки ден, дори за средно големи гъзари. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С VR-а този проблем не съществува. :)Не върти гуми дори на мокро и с мизерните галошки, с които съм в момента. Разхода не е за всеки ден, дори за средно големи гъзари. :)

Опааа, тука мое да поспорим ДЕБЕЛО :icon_thumbup: ВЪрти гуми на сухо, в завой, на 2-ра с всичката газ та се утрепва, бейби :rulez: Дип, че айка ти помага да вкараш кораба в пътя, инак си е чиста руска рулетка с участник ти, колата и мантинелата :drinks: :argue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тряя пробвам ръчката некой ден, аз с повече от 2000 оборота не мога да тръгвам. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ма чеки ся. Не разбрах кое върти гуми на утрепване - веера, асматика ръчка или автомата?

С 4х4, особено с AYC, много трудно може да превърти дори при потегляне на хубав чист асфалт и добри гуми.

 

Да ви въпросирам вас с 4х4 - как минавате на преглед на валяците? Знам че някъде има специални валяци и програми за 4х4, ама на обикновените може ли да се мине?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ма чеки ся. Не разбрах кое върти гуми на утрепване - веера, асматика ръчка или автомата?

С 4х4, особено с AYC, много трудно може да превърти дори при потегляне на хубав чист асфалт и добри гуми.

 

 

Ръчката Анди, ръчката ..:) Когато е с добри настройки, няма АЙК няма майк, :D и с перфектни гуми на чист асфалт ги върти та ги кине, даже и в движение с около 3000 оборота, при рязко натискане на газта ги прави гумите музиканти ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ма чеки ся. Не разбрах кое върти гуми на утрепване - веера, асматика ръчка или автомата?

С 4х4, особено с AYC, много трудно може да превърти дори при потегляне на хубав чист асфалт и добри гуми.

 

Да ви въпросирам вас с 4х4 - как минавате на преглед на валяците? Знам че някъде има специални валяци и програми за 4х4, ама на обикновените може ли да се мине?

 

Може, дори на много уморен стенд има режим, отчитащ двойното задвижване. Проблемът е да не забравиш да кажеш предварително, че после стават едни мазалища.

Иначе дори ръчка, дори с доработка и подобрения по мощността не буксува толкова лесно , ако гумите са добри. Пък самоцелното въртене на гуми е една доста глупава занимавка, съвсем между другото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aбе като се замислих с едни например Йокохами, полусликове, загряти, на хубав асфалт трудно ще тръгне да върти :) Ако и тях ги пали работата отива на към поне 300к.с. на колелата :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aбе като се замислих с едни например Йокохами, полусликове, загряти, на хубав асфалт трудно ще тръгне да върти :) Ако и тях ги пали работата отива на към поне 300к.с. на колелата :plane:

 

Ами не ти трябват полусликове за добър тракшън, всъщност. Едни добри нови гуми на кола с двойно задвижване са напълно достатъчни. Ако се говори за първично тръгване с читави гуми колата тръгва с около 3000 оборота без почти никаква загуба на сцепление. Проблемите с тракшъна идват над 450 коня, което за колите, за които говорим си е непостижима мощност. Освен това, опасявам се, че ти сравняваш поведението на една кола:icon_thumbup: с определено доста, доста кофти гуми, което хич да не ти е база за сравненение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
  • преди 2 месеца ...

На първа страници тръгнахте с лакът в ребрата, а сега затишие. Какво става с лебеда? Колко км му навъртя, какво се счупи, засилва ли го, ще го засилваш ли? Ако си правил нещо дай да видим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

На първа страници тръгнахте с лакът в ребрата, а сега затишие. Какво става с лебеда? Колко км му навъртя, какво се счупи, засилва ли го, ще го засилваш ли? Ако си правил нещо дай да видим.

 

Немам кинти и имам много работа. :) За сега подготвям разни неща дето са (почти) без пари - преместването на акумулатора, ключ-маса, турботаймер, палене с код и бутон.

Редактирано от Реконструктор
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом е в ред машината, значи общо взето са добре нещата :icon_n_king:

Безключово ли ще му правиш? Ключът да ти е в джЕба и ти с бутон + код ще я стартираш?

На мен, макар и с обикновен 2.5, ми се иска да му сложа друга задна броня и крило с трети стоп, хубави 16-цолови джанти и по-силни спирачки. Не че сега в жегата не се спорива, но пак това спиране не отговаря на машината. Върви като някой дядо с бастун и ревматизъм плюс артрит. Но ще дойде хладното време след месец (и нещо) и ще тръгне по-добре... надявам се. Станал ми е много тромав милият, но и аз нямам $$$$ да си поиграя.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми вкарваш пин код, натискаш копчето и палиш. :) Цялото нещо дойде от турбо таймера - така или иначе трябва да се прави контролер за паленето/гасенето, та реших да му сложа една клавиатурка и дисплейче и да разкарам ключа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...