Реконструктор Публикувано 22 март 2013 Автор Сподели Публикувано 22 март 2013 Писна ми да остъргвам и най-малките неравности, ударих по масата и реших да го дигна. Почвайте да хейтите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 За да го преместиш отзад ще трябва да го вземеш с по-дебело сечение от оригиналното.Направо си намери един кабел от мерцедес W210 (очиларка) ще ти свърши перфектна работа.Кабела е дебел с хубава изолация.Колкото до разни взривове под седалката,аз лично никой не съм чул да се оплаква.Пък и седалката на мерцаната е жИлязна отдолу- така,че няма начин да се покаже някой оловна плочка прз седалката :icon_thumbup: А там където е монтирана тази батерия си има и уливник, и вентилация.На мен ми харесва стойката на колата.Не е толкова висока. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 Гриша, кой ти боядисва задната броня и спойлера? :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 Гриша, кой ти боядисва задната броня и спойлера? :icon_doh:Те само тавана и задния спойлер не са пребоядисвани, оригиналния цвят са си.. Задната броня и предната и капака + веждите съм му ги пръскал аз, :P и са същите като тавана и спойлера, а всичко останало е боядисвано в Англия, като номерът на боята се води "отмъщението на бояджията" :D няма го в нито един каталог, не само на Мицубиши, а на нито една друга марка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 22 март 2013 Автор Сподели Публикувано 22 март 2013 Абе външния вид не ми е приоритет, поне за сега. В началото целта ми беше да изчистя и забавя, колкото мога, корозията и като цяло съм доволен от резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 24 март 2013 Сподели Публикувано 24 март 2013 С какви джанти е в момента ? Приличат на 15-ки или 16-ки. Според мен ако и сложиш едни 17-ки + гуми 205/50/17 ще имаш хем по добра визия, хем ще се вдигне още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 март 2013 Сподели Публикувано 24 март 2013 С какви джанти е в момента ? Приличат на 15-ки или 16-ки. Според мен ако и сложиш едни 17-ки + гуми 205/50/17 ще имаш хем по добра визия, хем ще се вдигне още.Според мен джантита са 17-ки, модела е такъв, че изглеждат по-малки. Гришата е маниак, няма да кара тази кола с по-малки джанти :icon_thumbup::icon_rock::icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 24 март 2013 Автор Сподели Публикувано 24 март 2013 С какви джанти е в момента ? Приличат на 15-ки или 16-ки. Според мен ако и сложиш едни 17-ки + гуми 205/50/17 ще имаш хем по добра визия, хем ще се вдигне още. Не възможно е да се ползват джанти различни от 17-ки, заради големите спирачни апарати. Просто са кофти дизайн и визуално изглеждат по-малки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Развалячко, добре е каручката така, брат :icon_thumbup: Носва по - убави джантета, ама то за де я всичко както ти се иска, тряя да играеш тото :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 март 2013 Сподели Публикувано 27 март 2013 (редакция) Добре е височината. Да хейти който иска. Който хейти няма вкус, който не - два пъти. Майтапя се :icon_dance: Щом визията не е приоритет на този етап, няма да споменавам разликата в цвета на задната броня, счупения подкалник и странния дизайн на джантите.Колко гори тва? Дали да не си взема и аз същото, че бял ден да видя откъм разход?За малко да осъществя замислите си да го направя ВР2, обаче след неуспешен опит за измъкване от кръстовище "на метлЪ", се отказах. Ляв завой 90 градуса, мръсна газ - върти ляво колело и ускорение нема; следва веднага десен с наклон нагоре, ръгам втора, газта в ламарината - върти пък дясното и пак ускорение нема. Само рев и стрелките се репчат, вътре нищо, абсолютно нищо. Резултат не толкова от коньете, колкото от последните зимни напъни, износен асфалт и доста възрастен вече ДОТ на подметките. Редактирано 27 март 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 март 2013 Автор Сподели Публикувано 27 март 2013 С VR-а този проблем не съществува. Не върти гуми дори на мокро и с мизерните галошки, с които съм в момента. Разхода не е за всеки ден, дори за средно големи гъзари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 март 2013 Сподели Публикувано 27 март 2013 С VR-а този проблем не съществува. Не върти гуми дори на мокро и с мизерните галошки, с които съм в момента. Разхода не е за всеки ден, дори за средно големи гъзари. Опааа, тука мое да поспорим ДЕБЕЛО :icon_thumbup: ВЪрти гуми на сухо, в завой, на 2-ра с всичката газ та се утрепва, бейби :rulez: Дип, че айка ти помага да вкараш кораба в пътя, инак си е чиста руска рулетка с участник ти, колата и мантинелата :drinks: :argue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 29 март 2013 Автор Сподели Публикувано 29 март 2013 Тряя пробвам ръчката некой ден, аз с повече от 2000 оборота не мога да тръгвам. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 април 2013 Сподели Публикувано 3 април 2013 Ма чеки ся. Не разбрах кое върти гуми на утрепване - веера, асматика ръчка или автомата?С 4х4, особено с AYC, много трудно може да превърти дори при потегляне на хубав чист асфалт и добри гуми. Да ви въпросирам вас с 4х4 - как минавате на преглед на валяците? Знам че някъде има специални валяци и програми за 4х4, ама на обикновените може ли да се мине? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 април 2013 Сподели Публикувано 3 април 2013 Ма чеки ся. Не разбрах кое върти гуми на утрепване - веера, асматика ръчка или автомата?С 4х4, особено с AYC, много трудно може да превърти дори при потегляне на хубав чист асфалт и добри гуми. Ръчката Анди, ръчката .. Когато е с добри настройки, няма АЙК няма майк, :D и с перфектни гуми на чист асфалт ги върти та ги кине, даже и в движение с около 3000 оборота, при рязко натискане на газта ги прави гумите музиканти .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 април 2013 Сподели Публикувано 3 април 2013 Ма чеки ся. Не разбрах кое върти гуми на утрепване - веера, асматика ръчка или автомата?С 4х4, особено с AYC, много трудно може да превърти дори при потегляне на хубав чист асфалт и добри гуми. Да ви въпросирам вас с 4х4 - как минавате на преглед на валяците? Знам че някъде има специални валяци и програми за 4х4, ама на обикновените може ли да се мине? Може, дори на много уморен стенд има режим, отчитащ двойното задвижване. Проблемът е да не забравиш да кажеш предварително, че после стават едни мазалища.Иначе дори ръчка, дори с доработка и подобрения по мощността не буксува толкова лесно , ако гумите са добри. Пък самоцелното въртене на гуми е една доста глупава занимавка, съвсем между другото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 Aбе като се замислих с едни например Йокохами, полусликове, загряти, на хубав асфалт трудно ще тръгне да върти Ако и тях ги пали работата отива на към поне 300к.с. на колелата :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Aбе като се замислих с едни например Йокохами, полусликове, загряти, на хубав асфалт трудно ще тръгне да върти Ако и тях ги пали работата отива на към поне 300к.с. на колелата :plane: Ами не ти трябват полусликове за добър тракшън, всъщност. Едни добри нови гуми на кола с двойно задвижване са напълно достатъчни. Ако се говори за първично тръгване с читави гуми колата тръгва с около 3000 оборота без почти никаква загуба на сцепление. Проблемите с тракшъна идват над 450 коня, което за колите, за които говорим си е непостижима мощност. Освен това, опасявам се, че ти сравняваш поведението на една кола:icon_thumbup: с определено доста, доста кофти гуми, което хич да не ти е база за сравненение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheDevilTwin Публикувано 2 Май 2013 Сподели Публикувано 2 Май 2013 Голяма красота е Галанта! С интерес следя развитието на проекта тук и във фейсбук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 юли 2013 Сподели Публикувано 25 юли 2013 На първа страници тръгнахте с лакът в ребрата, а сега затишие. Какво става с лебеда? Колко км му навъртя, какво се счупи, засилва ли го, ще го засилваш ли? Ако си правил нещо дай да видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 14 август 2013 Автор Сподели Публикувано 14 август 2013 (редакция) На първа страници тръгнахте с лакът в ребрата, а сега затишие. Какво става с лебеда? Колко км му навъртя, какво се счупи, засилва ли го, ще го засилваш ли? Ако си правил нещо дай да видим. Немам кинти и имам много работа. За сега подготвям разни неща дето са (почти) без пари - преместването на акумулатора, ключ-маса, турботаймер, палене с код и бутон. Редактирано 14 август 2013 от Реконструктор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 (редакция) Щом е в ред машината, значи общо взето са добре нещата :icon_n_king: Безключово ли ще му правиш? Ключът да ти е в джЕба и ти с бутон + код ще я стартираш?На мен, макар и с обикновен 2.5, ми се иска да му сложа друга задна броня и крило с трети стоп, хубави 16-цолови джанти и по-силни спирачки. Не че сега в жегата не се спорива, но пак това спиране не отговаря на машината. Върви като някой дядо с бастун и ревматизъм плюс артрит. Но ще дойде хладното време след месец (и нещо) и ще тръгне по-добре... надявам се. Станал ми е много тромав милият, но и аз нямам $$$$ да си поиграя. Редактирано 14 август 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 Дай инфо за паленето с бутон и код. Интересно е като идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 14 август 2013 Автор Сподели Публикувано 14 август 2013 Ми вкарваш пин код, натискаш копчето и палиш. Цялото нещо дойде от турбо таймера - така или иначе трябва да се прави контролер за паленето/гасенето, та реших да му сложа една клавиатурка и дисплейче и да разкарам ключа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 Крайния резултат е ясен Бодлив ли е пътя до него? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.