Премини към съдържание

Пастиране


Препоръчано мнение

Здравейте , първо честит Гергьовден и на именниците . Преди няколко дена взех една кутийка за пастиране Turtle wax, и искам да ви питам става ли като за лансера . За зелената кутийка говоря :)

 

Става ли или не защото няколко приятеля казват че не била добра , други казват , че е добра ?

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става колега, пастирай я и качи малко снимки да видим как си излъскал колата ;)

Пастите за пастиране не се определят от модела и марката, така че което става за форд мондео например може да става и за твойта кола, има различни пасти за ръчно или машинно пастиране, за гланц и съхранение или за възтановяване на лака или за запълване на драскотини. Turtle wax е добро име.

Успех и да не забравиш да снимаш :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за снимките разбира се ! Ааа аз сега търся машина за пастиране

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за снимките разбира се ! Ааа аз сега търся машина за пастиране

 

 

Много е добра тази паста и не ти трябва машина за нея. Но трябва да имаш предвид, че е за финално покритие и не премахва драскотини. Има една тема "Полиране с 3M пасти" тук във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще пастираш с машина внимавай с ръбовете,че лесно се заглаждат! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Пастата става за някакъв блясък,но е далече от тези на 3М примерно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са прави, лесно става белята когато се прави с машина за първи път,.... а това е пастата за тази цел:

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/3M-Perfect-it-III-Fast-Cut-Plus-Compound-Green-Polish-/130575439625?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item1e66e71709#ht_2087wt_982

 

 

 

и след като приключиш с тази процедура пастираш с тази дето имаш и после се оглеждаш в колата.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ми ..... още търся машинка защото една драскотина (малка) 2 часа си играх стана но ми се откърти ръката :) . Ако някои е смелчага ръчно да праща снимки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Полиране - с машина, с пасти 3М. Зайчета-байчета - има си чалъми, който не ги знае да отива при професионалист :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ми ..... още търся машинка защото една драскотина (малка) 2 часа си играх стана но ми се откърти ръката :) . Ако някои е смелчага ръчно да праща снимки :)

 

 

Колега виж по магазините като Практикер или Мосю Бриколаж, нещо подобно ти трябва или порачай от тук:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/CAR-POLISHER-BUFFER-SANDER-264569-inc-Polishing-Sponges-/270682843195?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item3f05f4683b#ht_3446wt_982

 

 

 

И не се плаши не е чак толкова трудно и опасно, просто се иска да си спокоен и много внимателен ако ти се занимава защо не,... ... :mitsu-smiley:

 

 

 

Този клип е много добър, всичко е обяснено перфектно, предпазваш гумените оплътнения и пласмасовите детайли с тиксо, пръскаш малко вода на гъбата, да е влажна но не и мокра, че ще се разхвърчи, малко паста и после разнасяш , започваш с ниска скорост като после увеличаваш, работиш на малка повърхност 60-100см2, и така, стреми се да държиш гъбата права а не под ъгъл , и така няма опасност да свалиш боя по грешка, също така пръскай редовно с вода за да държиш гъбата влажна, това пази от прегряване и унищожение на лака.

Движенията плавни с лек натиск и сменяш посоката периодично, там където детйлите са релефни, или няма достатъчно място за машината се прави ма ръка.

Успех :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще слага вода зависи от конкретната паста, която ще се ползва и е по-добре с нискооборотна машинка с ексцентрично въртене (регулируемо до 2000 оборота), за да не оставя холограми и преди запечатката да се мине с 50383 Ultrafina SE...

 

Пастата става за някакъв блясък,но е далече от тези на 3М примерно.

 

Да, но издържа много по-голям брой измивания от запечатващата на 3M. Преди нея трябва да е минато с някаква абразивна паста и да е полирано разбира се.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една много важна подробност - след полиране с последната фина паста, остатъкът от пастата да не се маха с полиране докато падне или полепне по шайбата, а да се измива. Полирането трябва да спре докато пастата е още влажна! След това всичко се измива с гъба и вода, шампоан. Ефектът е никакви холограми, при всякакви условия на осветеност. Като чисто нова кола. За съжаление обаче ако колата е старичка (над 8 години), лакът се е увредил от ултравиолета и е неустойчив, и се драска лесно. Затова едно универсално правило, независимо от възрастта на автомобила - миене възможно по-рядко! Лакът се надрасква в процеса на (неправилно) миене на 90% и само 10% при движение на автомобила! Доказателство е посоката на линиите на драскотините. Много рядко те са по посока на вятъра и всички частици които бомбардират колата, и почти винаги са следи от четки и търкане в кръг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще се получат холограми зависи и от вида на боята/лака и колко е твърд, освен от машинката. Ако изсъхне много ясно че резултата ще е ужасяващ. За пастите ако се ползва 3M с по-новата серия се получават по-добри и бързи резултати с по-малко на брой пасти - 50417 Fast Cut Plus (силно абразивна) -> 80349 Extra Fine (полираща) -> 50383 Ultrafina (антихолограмна, може да се пропусне) -> 80345 или друга запечатваща по избор. Добре е да се ползват и съответните за тях гъби и кърпи на 3M.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще се получат холограми зависи и от вида на боята/лака и колко е твърд, освен от машинката. Ако изсъхне много ясно че резултата ще е ужасяващ.

 

От машинката почти нищо не зависи, ако е вибрираща за последният финиш. От шайбата и пастата, и от ноу хау-то. :) Важното е, че става перфектно с правилните материали, процедура (кое след кое се прави, кое не се прави...), и разбира се ако не са ти двете ръце в з.... :)

 

И все пак, ако някой чете и реши да пробва, да внимава! Една песъчинка в шайбата стига за да стане гланцът подобен на модърн арт, красиви спираловидни линии! :)

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за тези преди това и на какви обороти. Дават да се работи между 1500 и 2500 оборота. Също лака колко е твърд и как му въздейства пастата, дали е металик (с прозрачен лак отгоре) и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравейте, колеги!

Надявам се да не спамя темата.

Бихте ли препоръчали добър майстор във Варна за пастиране на нов автомобил (не полиране, а само пастиране).

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Надявам се да не спамя темата.

Бихте ли препоръчали добър майстор във Варна за пастиране на нов автомобил (не полиране, а само пастиране).

Благодаря предварително!

Защо искаш да пастираш нов автомобил?Ако е след козметичен ремонт, би трябвало да ти го направят бояджиите.Ако целиш да запазиш боята на колата, по-добрият и ефективен вариант е облешянето на колата с прозрачно фолио.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо искаш да пастираш нов автомобил?Ако е след козметичен ремонт, би трябвало да ти го направят бояджиите.Ако целиш да запазиш боята на колата, по-добрият и ефективен вариант е облешянето на колата с прозрачно фолио.

За да запазя боята е, че като започнат сега да пръскат пътищата...

Не бях чувал за такова фолио досега.

Редактирано от valyo_pp
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да запазя боята е, че като започнат сега да пръскат пътищата...

Не бях чувал за такова фолио досега.

 

Просто не я мий докато трае калния период. Колата ще ти е благодарна за по една пароструйка декември, януари, февруари, март. Април едно хубаво миене на ръка, после пароструйка всяка седмица в летния период, хубаво миене на ръка примерно Август, ей на такива интервали. Има хора които мият и търкат едва ли не всеки ден, резултатът е измита кола с вехт лак, загубено време и усилия... Има и друго, новата кола си е нова дори и мръсна. И е доста, как да кажа... тъжно ли... когато се види кола на 10 години, лъсната, блясък, личи си как кипи усърден труд... т.е. иска му се на човека нова кола, и си лъска старата като гламав да е като нова... но изпод блясъка прозират старите форми на вехт модел... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто не я мий докато трае калния период. Колата ще ти е благодарна за по една пароструйка декември, януари, февруари, март. Април едно хубаво миене на ръка, после пароструйка всяка седмица в летния период, хубаво миене на ръка примерно Август, ей на такива интервали. Има хора които мият и търкат едва ли не всеки ден, резултатът е измита кола с вехт лак, загубено време и усилия... Има и друго, новата кола си е нова дори и мръсна. И е доста, как да кажа... тъжно ли... когато се види кола на 10 години, лъсната, блясък, личи си как кипи усърден труд... т.е. иска му се на човека нова кола, и си лъска старата като гламав да е като нова... но изпод блясъка прозират старите форми на вехт модел... :)

 

Демек ние, дето караме вехти коли на по 17 години, да ги оставим омазани и оакани и да не ги лъскаме?! Ми ти като си в средната възраст...я спри да се къпеш и бръснеш...кво ще се правиш на младо момче...иска ти се ама..."изпод блясъка прозират старите форми на вехт модел..."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Демек ние, дето караме вехти коли на по 17 години, да ги оставим омазани и оакани и да не ги лъскаме?! Ми ти като си в средната възраст...я спри да се къпеш и бръснеш...кво ще се правиш на младо момче...иска ти се ама..."изпод блясъка прозират старите форми на вехт модел..."

 

Дере се лакът от миене. Проблем! Особено проблем при изсъхнал стар лак, да допуснем полиран идеално с най-добрите пасти, и т.н. С бели ръкавици трябва да се пипа такъв, гланцът е нетраен защото материалът е разложен от ултравиолета. Вероятно философията тогава е, така и така е надран, я по-добре да е поне чист. Съгласен! :)

 

Хаха, на мен ми няма нищо от къпане и бръснене :) Но след много миене на кола разбрах за себе си, че по-добре запазен лак, който да ти зарадва окото от време на време, отколкото идеално измито но надрано, което идеално измито трае 10км зимата :) И спестено време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дере се лакът от миене. Проблем! Особено проблем при изсъхнал стар лак, да допуснем полиран идеално с най-добрите пасти, и т.н. С бели ръкавици трябва да се пипа такъв, гланцът е нетраен защото материалът е разложен от ултравиолета. Вероятно философията тогава е, така и така е надран, я по-добре да е поне чист. Съгласен! :)

 

Хаха, на мен ми няма нищо от къпане и бръснене :) Но след много миене на кола разбрах за себе си, че по-добре запазен лак, който да ти зарадва окото от време на време, отколкото идеално измито но надрано, което идеално измито трае 10км зимата :) И спестено време.

 

Нали самия ти не робуваше на колите..щяла да се надраска...кво толкова нали е само вещ :) А и зимно време, повечето хора не си мият колите за да са лъскави (защото знаят че след час ще се окалят), а защото когато са карали из кишата, в която има освен сняг и кал, и химикали хвърляни от почистващите фирми, които ядат ламарините като молци. Затова по добре да измиеш колата и да свалиш лугата ;)

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали самия ти не робуваше на колите..щяла да се надраска...кво толкова нали е само вещ :) А и зимно време, повечето хора не си мият колите за да са лъскави (защото знаят че след час ще се окалят), а защото когато са карали из кишата, в която има освен сняг и кал, и химикали хвърляни от почистващите фирми, които ядат ламарините като молци. Затова по добре да измиеш колата и да свалиш лугата ;)

Съгласен :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали самия ти не робуваше на колите..щяла да се надраска...кво толкова нали е само вещ :) А и зимно време, повечето хора не си мият колите за да са лъскави (защото знаят че след час ще се окалят), а защото когато са карали из кишата, в която има освен сняг и кал, и химикали хвърляни от почистващите фирми, които ядат ламарините като молци. Затова по добре да измиеш колата и да свалиш лугата ;)

 

Точно това обясних, без робуване е по-добре, само използване със здраве :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...