Премини към съдържание

Що е то?!?!?


s7anislaV

Препоръчано мнение

И при мен в момента го има този филм :( смених прав носач и два накрайника (единия чисто здрав) и си тропа, сега при друг преглед излезе долен крив носач (ама се съмняват като с другите неща :(, има малък луфт видях го ама ако не е и от него не знам ... :( ) другия вариант бил кормилна рейка, но майсторите казват че не мърда... откачих и аз вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

И при мен в момента го има този филм :( смених прав носач и два накрайника (единия чисто здрав) и си тропа, сега при друг преглед излезе долен крив носач (ама се съмняват като с другите неща :(, има малък луфт видях го ама ако не е и от него не знам ... :( ) другия вариант бил кормилна рейка, но майсторите казват че не мърда... откачих и аз вече.

Твоите криви носачи са сменяни с ОЕМ (към 350 лв. бройката) преди по-малко от 2 години. Ако не си карал много офроуд, не е от тях. Носачите са купени обаче не от Ратола, ами от Рубин - сервиз, който има все по-спорна репутация, но си бяха ОЕМ - ски, видях ги с очите си.

Вижте рейката.

Между другото всичките гумено метални части, включително долните криви носачи на галанта могат да се модифицират с полиуретанови тампони. Здраво, яко и не особено скъпо. Даже има комплекти за цялото окачване за ЕА галант - отпред отзад, тампони, носачи, всичко за около 450 лв.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоите криви носачи са сменяни с ОЕМ (към 350 лв. бройката) преди по-малко от 2 години. Ако не си карал много офроуд, не е от тях. Носачите са купени обаче не от Ратола, ами от Рубин - сервиз, който има все по-спорна репутация, но си бяха ОЕМ - ски, видях ги с очите си.

Вижте рейката.

Между другото всичките гумено метални части, включително долните криви носачи на галанта могат да се модифицират с полиуретанови тампони. Здраво, яко и не особено скъпо. Даже има комплекти зялото окачване за ЕА галант - отпред отзад, тампони, носачи, всичко за около 450 лв.

 

И не почва ли да вози много твърдо след тази замяна ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кривите носачи са!Минах по твоят път и смених тампоните на двигателя, амортисьори, тампоните им и куп други дреболии и твърдях че не са кривите защото ги бях сменял преди година и половина и по малко от 10000 км минати предимно в европа.Майсторите твърдяха че не са те но се оказаха недоразбрали.На натиск с щанга не се поддаваха.Пробвай да я вдигнеш на подемник, да хванеш носача и да го разклатиш нагоре-надолу колкото можеш и ще се разхлопа.А втората употреба за такива части е безсмислена инвестиция според мен.

 

Потвърждавам, крив носач отляво, не се хваща луфта почти по никакъв начин, накрая човека го помлати с чук и желязо отдолу по шарнира за да уплътни вътре малко и хоп ... тропането спря :) това е за няколко дни предполагам, но се разбра от къде е... а смених правия и накрайници :( ама ... Роска дай повече инфо за тия полиуретанови тампони и колко изкарват!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, крив носач отляво, не се хваща луфта почти по никакъв начин, накрая човека го помлати с чук и желязо отдолу по шарнира за да уплътни вътре малко и хоп ... тропането спря :) това е за няколко дни предполагам, но се разбра от къде е... а смених правия и накрайници :( ама ... Роска дай повече инфо за тия полиуретанови тампони и колко изкарват!

Хех, баси майсторите имало............. :icon_doh: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Потвърждавам, крив носач отляво, не се хваща луфта почти по никакъв начин, накрая човека го помлати с чук и желязо отдолу по шарнира за да уплътни вътре малко и хоп ... тропането спря :) това е за няколко дни предполагам, но се разбра от къде е... а смених правия и накрайници :( ама ... Роска дай повече инфо за тия полиуретанови тампони и колко изкарват!

Щом ОЕМ-ските изкарват само 2 г. сложи си този път TRW, доволен ще останеш ..

 

 

Хех, баси майсторите имало............. :icon_doh: :icon_doh:

Що бе, човека му е открил проблема от първият път, а не като при колегата пуснал темата ..:) Даже и го е отстранил с чукът ..:lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ОЕМ-ските изкарват само 2 г. сложи си този път TRW, доволен ще останеш ..

 

 

Що бе, човека му е открил проблема от първият път, а не като при колегата пуснал темата ..:) Даже и го е отстранил с чукът ..:lol:

Тоя не бил ОЕМ-ски а рециклиран от Диджея, другият само е сменен с оригинален, стана ясно като поровихме в сервизната история. :icon_thumbup: Любопитно ми е корейските криви носачи вършат ли изобщо някаква работа като алтернатива на ОЕМ-а?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

така е не е бил оем, и майстора си беше много добър даже, а сега и не тропа след чука :) знам че е временно, но се убедих че малко хора разбират от окачване и този макар и с чук знаеше какво прави и къде да търси проблема,а не да ми предложи да сменя сумати други неща защото се съмнява... :) а рециклирания изкара към 30 000 и отгоре :) мисля не е зле

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

И аз съм с подобен проблем.

 

Малко предистория. Есента смених предни амортисьори(старите ми се виждаха сдали фира).

 

Седмица след това предницата започна да хлопа (само отдясно). Хлопането беше на случаен принцип като почти сигурно се възпроизвеждаше при плътен легнал полицай - при качването на колелата в/у него.

 

В два сервиза ме убеждаваха, че ходовата е бетон (единия е същия в който сменях амортисьорите). След повторно посещение в сервиза (3-тото общо такова) и след демонстрация на хлопането с механик в колата стана ясно, че е от тампоните на амортисьора (над него) или поне така ми обясниха - с амортиьорите сменях и въпросните тампони.

 

Март месец смених ляв прав носач , защото се разскърца. Миналия месец започна да хлопа от ляво . Смених ляв крив носач и тампони на стаблизиращата щанга.

 

Сега отново имам подобно на хлопането от есента само че от ляво.

 

Преди няколко дена бях отново в сервиза за проверка и отново ми отговориха , че ходовата е бетон.

 

Общо взето комедия... а сервиза не е квартален гараж > Тех-Ко Варна

Редактирано от svilkata_ve
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

така е не е бил оем, и майстора си беше много добър даже, а сега и не тропа след чука :) знам че е временно, но се убедих че малко хора разбират от окачване и този макар и с чук знаеше какво прави и къде да търси проблема,а не да ми предложи да сменя сумати други неща защото се съмнява... :) а рециклирания изкара към 30 000 и отгоре :) мисля не е зле

Майстор който оправя нещата само с чук не е майстор.......... :D

Няма шум по окачването ,което да ме изненада .........в твоя случай шума го локализирам с затворени очи/уши за 2 метра, не повече :D ............без майтап........ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

твърде супер е, малко по-директна става колата. никой ли не е правил това във форума?

Аз съм го правил ,но не ме кефи.............за кола като Галант просто не става това,возията се променя коренно, пък и ако е с 17-ки ,вече става гадно ..........но вкусове различни........ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

) а рециклирания изкара към 30 000 и отгоре :) мисля не е зле

За 50 лв. какво повече, м/у другото вече сменям и тампона отзад и си става като нов..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстор който оправя нещата само с чук не е майстор.......... :D

Няма шум по окачването ,което да ме изненада .........в твоя случай шума го локализирам с затворени очи/уши за 2 метра, не повече :D ............без майтап........ :)

 

За съжаление вече няма как да разбереме дали щеше да го разпознаеш веднага...,знам че имаш много практика с тези коли и предполагам, че щеше... но един приятел има сервиз и му се доверих,а трябваше да дойда нааправо при теб (или при този с чука).Много хора си мислеха че окачването е здраво,а и този носач не мърдаше наникъде, определено се преебах с другите "майстори" а този поне го разбра и това с чука беше плюс донякъде защото ще карам няколко дни без да тропа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстор който оправя нещата само с чук не е майстор.......... :D

Няма шум по окачването ,което да ме изненада .........в твоя случай шума го локализирам с затворени очи/уши за 2 метра, не повече :D ............без майтап........ :)

 

За съжаление вече няма как да разбереме дали щеше да го разпознаеш веднага...,знам че имаш много практика с тези коли и предполагам, че щеше... но един приятел има сервиз и му се доверих,а трябваше да дойда нааправо при теб (или при този с чука).Много хора си мислеха че окачването е здраво,а и този носач не мърдаше наникъде, определено се преебах с другите "майстори" а този поне го разбра и това с чука беше плюс донякъде защото ще карам няколко дни без да тропа...

Не си купувай корейски или от тия ,уж японските, ама по евтини..........за нищо не стават ,не повтаряйте моя горчив опит,защото ти ще вземеш един , и ще се пре***ш с малко ако попаднеш на такива,а аз какво да кажа ,като взимам по 40-50 бр........ :icon_censored: Сега ще ви съветвам да махнете възможно най бързо този носач докато не е излезнала ябълката от леглото й......... :icon_blush:

А за моите рециклирани носачи ,ще ви пусна тия дни снимки как ги правя........не е никаква тайна, правя го от полиамид лят или от POM (Полиацетал-ПолиОксиМетилен) в краен случай.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та тъй де разбра се най-накрая от каде идва този шум. Беше от кривия носач но същевремено много други неща имаха по малко счупено и се бъркаше цялата работа. Но най-много се чуваше от носача. Тампоните на амртесъорите бяха заминали от ляво колелото имаше луфт , втулките на кривите носачи бяха покъсани,3 - тампона на магарето и най-вече носача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та тъй де разбра се най-накрая от каде идва този шум. Беше от кривия носач но същевремено много други неща имаха по малко счупено и се бъркаше цялата работа. Но най-много се чуваше от носача. Тампоните на амртесъорите бяха заминали от ляво колелото имаше луфт , втулките на кривите носачи бяха покъсани,3 - тампона на магарето и най-вече носача.

 

цени?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тампон на амортесъор - 38 лв.

Тампон на Носач (крив) - 18 лв

Тампони на магарето (6),сменени 3 - 200 лв

Накрайник - 20 лв

Ремонт на носач - 15 лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та тъй де разбра се най-накрая от каде идва този шум. Беше от кривия носач но същевремено много други неща имаха по малко счупено и се бъркаше цялата работа. Но най-много се чуваше от носача. Тампоните на амртесъорите бяха заминали от ляво колелото имаше луфт , втулките на кривите носачи бяха покъсани,3 - тампона на магарето и най-вече носача.

Ако се върнеш назад в темата, ще видиш, че аз на два пъти съм ти написал, че чукането е от кривия носач.:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте колеги!!! И при мен се появи едно плашещо чукане преди два дни...На пролет сменях биалетки, накрайници, и установихме че има лек луфт в шарнира на правия десен носач...Та онзи ден се появи въпросното тропане и закарах колата да ми рециклират носача, а и също така се оказа че е заминал външния накрайник пак отдясно... Викам си ясно откъде тропа, но когато си подкарах колата, към сервиза за реглаж, се изненадах неприятно :icon_crying: Същото тропане...Получава се при най-малката неравност, и се усеща леко в пода на купето...Преди да направи реглажа, проверихме от какво може да се чува въпросния звук, но всичко се беше бетон...никакви луфтове...само кривите носачи се движеха лесно, но без никакви луфтове...Днес отидох при едни момчета да я вдигнем и разгледаме добре...Оказа се, че тампоните на магарето имат луфт и при напъване с щанга леко чука...Сега се двоумя да сменя или рециклирам кривите носачи, или да я оставям да ми сменят тези тампони на магарето...Какво ще ме посъветвате? А и също да питам, някой знае ли дали е нужно да се сваля рейката, за да се сменят тези тампони на магарето??? В сервиза ми казаха, че ако се наложи да се маха рейката, трудът ще е около 100-тина лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шарнирите, които тропат НЯМАТ ЛУФТ... :rulez: Местят се лесно на ръка и ....толкоз :yes3:

затуй много майсторчета ти викат, че са здрави :icon_clap:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,когато са на окачването, шарнирите не могат да се разберат дали са разбити. Развийте само шарнира и ако се движи лесно на ръка-значи е заминал. За нов или рециклиране има много изписано. За да се сменят тампоните на предния мост (магарето),няма нужда да се маха моста,но си трябва горелка,як чук и чукане+чакане. За предпочитане е да не гледаш,докато го правят,че да не ти стане жал :icon_blush:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,когато са на окачването, шарнирите не могат да се разберат дали са разбити. Развийте само шарнира и ако се движи лесно на ръка-значи е заминал. За нов или рециклиране има много изписано. За да се сменят тампоните на предния мост (магарето),няма нужда да се маха моста,но си трябва горелка,як чук и чукане+чакане. За предпочитане е да не гледаш,докато го правят,че да не ти стане жал :icon_blush:.

 

 

Добре де, как тогава разбрахме, че шарнира на правия носач е разбит, без да го развиваме и да сваляме носача...като вдигнеш колата и като хванеш гумата отвътре и отвън на "14:10 часа" (дано разбирате :icon_blush: ) и разклатиш, се усеща луфт във въпросния шарнир на правия носач....

Пробвах също да пусна колата назад и да натисна спирачката няколко пъти....еми не се чува или случва нищо, освен че ми светва лампата за ръчната и ми се втвърдява педала...Мисля че ще излезе от тези тампони на предния мост това чукане...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се сменят тампоните на предния мост (магарето),няма нужда да се маха моста :icon_blush:.

 

 

Въпросът е дали се налага да се маха рейката не "магарето"...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е разбит шарнира на кривия знаеш ли кога ще го разбереш по тоя начин-точно никога. Ходих на поне 5 сервиза и никой не можа да каже със сигурност от къде трака на убиване. Единия предположи за кривия,смъкнах го и видях шарнира как се мести лесно на ръка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...