sandimen Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Малко ще се излигавя с израза - "Мно`о скъп бенца ее" :icon_doh: Иначе е добро като идея. Не трябва да се пести от изпреварване. Колкото по-малко си в насрещното, толкова по-добре. От мене си не ме е страх, пО ме е страх от другите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Е да. Когато се изпреварва не трябва да има милост към жилото на дроселовата клапа.Шестачето снощи ме изкефи. Настигнах една голфара със 95 км/ч. Нарочно се позиционирах зад нея да видя с колко върви и както бях на V-тия зъб натиснах педала на 3/4. След 10 секунди някъде се носех със 130 км/ч. След това едно Паджеро изпреварих като от 80 върнах 4-та за едното сравнение. Ами, почти два пъти по-бързо се случват нещата на 4-та. Дизелчетата също връщат 4-та. Изпреварват ме и пушляват и по едно време пушечето секва за кратко и отново се появява, но вече по-слабо. Тоест минават на V-та или поне на по-горна предавка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Е да. Когато се изпреварва не трябва да има милост към жилото на дроселовата клапа.Шестачето снощи ме изкефи. Настигнах една голфара със 95 км/ч. Нарочно се позиционирах зад нея да видя с колко върви и както бях на V-тия зъб натиснах педала на 3/4. След 10 секунди някъде се носех със 130 км/ч. След това едно Паджеро изпреварих като от 80 върнах 4-та за едното сравнение. Ами, почти два пъти по-бързо се случват нещата на 4-та. Дизелчетата също връщат 4-та. Изпреварват ме и пушляват и по едно време пушечето секва за кратко и отново се появява, но вече по-слабо. Тоест минават на V-та или поне на по-горна предавка. хахаха да, така известния момент "превключване на дърва", нещо такова им се получава на печките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 (редакция) хахаха да, така известния момент "превключване на дърва", нещо такова им се получава на печките. Буахаха .. това беше свежо :icon_thumbup: :icon_angel: :icon_clap: Иначе Анди, какво сваляне на 4-та с 80 .. аз с 80 съм си на 4-та по принцип... 3-та и 5000+ оборота .. и особено по наколон нагоре е по-икономично да се вземе предавка надолу, от колкото да се мъчи с 1800 оборота на 5-та. Това е факт, голяма заблуда е, че като са по-ниски оборотите гори по-малко. Обърнете внимание колко натискате педала в двата случая за да поддържа - колкото по-натиснат, толкова повече гори, това е истината. За образуването на нагар заради непълно изгаряне при системна мъка на ниски обороти вече споменах, и това също е факт. Кога е максималния въртящ момент на моторите слагани в Галант? Някой ако знае на изуст нека напише .. това ще отговори на много въпроси. Редактирано 7 март 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 (редакция) За какво ти е максималният в.м.? 223 нютона при 4750 на хартия. Важно е как изглежда кривата, а тя при 6А13 има мноооого приятна конфигурация :icon_clap: . Имаш 70% от момента още на 1500 оборота. При 2000 вече са над 80%. Просто провери един път само как си подава газ на 80 км/ч на 5-тия зъб като дойде баира нагоре. Че то се усеща в колата как се наема, а това са някакви 2000 оборота и повишаваща предавка.Според мен се оливаш с тези 5к оборота на трета, ама ти си знаеш. Редактирано 7 март 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 март 2012 Автор Сподели Публикувано 7 март 2012 5к не съм качвал на галанто... това си е мъка според мен... да не говорим какво става с разхода. Максимум да съм качвал до 4к оборота и то е било първа втора като съм първи на светофара и бързам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 (редакция) Какво те плашат бе човек, то нито се чува нито се усеща, освен тягата.. Така или иначе, имах предвид че не ме плашат и често си влизам в тях при изпреварване, а не че така си карам нонстоп. Но 5-та с 80 - не ми е комфортно.. Между другото при моя начин на каране разход над 7.8 междуградско не съм видял независимо от сезона, което сравнявайки с това което се пише тук ми се струва много добре. Градско се движим в диапазона 11-13, което пак не ми се вижда зле :rolleyes: . Редактирано 7 март 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 (редакция) Не мога да ви разбера с тия коли все едно ще си ги пазите до гроб, какви 1500 какви 2000 оборота бе , сменил съм много японски коли няма такова нещо като ниски обороти и вървене, с малко изключение прави 6-ка но и той все пак си тръгва над 3500 оборота . А който не е карал на високи обороти значи никога не е разбрал кво е мощност ...Опитайте и пак ще говорим .Само да уточня нещо, нищо лично към никой но чета и не мога да повярвам на очите си и започвам да се дреазня... ако някой се притеснява идва качва се и му показвам на някоя моя кола , та да видим дали ще изпуши или нещо друго.Напомня ми цялата ситуация на епохата на ладите и москвичите . Редактирано 7 март 2012 от ipj 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Рафа, ша да ни бият :icon_box: Стягай се в кръста. От утре по един прекъсвач на ден на светофар по избор :icon_thumbup: .Преди да ги купим тези коли кой знае колко газ им е подавано. Това си е късало точилата и не си е щяло гумите. 170 000 км. не са въобще много за такъв двигател. В най-лошия случай да са останали 135 коня и 1 магаре, а при мен 160 коня, две магарета и един катър :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ssslavi Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Аз също съм на газ, обаче карам на 3-тия режим (turbo), където ми е и най-икономична и по-лесно стига прекъсвача. когато я настройвахме (газовата) 3 пъти му казах на човека да увеличи дозите на впръскване и горе-доло е като на бензин. Но за да вървят тези нашите 2-литрови галанти трябва да я вкараш след 4к обороти където има въртящ момент.Там редовно я разтягам и двигателя не е мръднал. Другото си е мъка за колата. Разход 9-10 газ извънградско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 (редакция) . Редактирано 7 март 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Здравейте Колеги, От доста време ми прави впчеталение че галанто 2.0 136 кончета бензин (не газ) се движи малко мудно. Първа втора екстра, 3-та, 4-та да не говорим пета - ако натисна педала на газта до край, имам чуството че съм в дизел. Ускорява си по абсолютно същия начин - бавно. Много пъти ми се е случвало на дълъг път тръгвам да изпреварвам и ако не върна на по-ниска предавка, изпреварването отнема поне 10 сек, което си е мъка. Някак си мудно ми се вижда това движение при автомобил със 136 коня повечето от които сигурно вече са поумрели имайки предвид че колата е на 170к километра. Може ли колеги със същия автомобил да споделят дали това е нормално за този галант ? ПоздравиЯвка, пропуснал си Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 март 2012 Автор Сподели Публикувано 7 март 2012 (редакция) Рафа, ша да ни бият :icon_box: Стягай се в кръста. От утре по един прекъсвач на ден на светофар по избор :icon_thumbup: .Преди да ги купим тези коли кой знае колко газ им е подавано. Това си е късало точилата и не си е щяло гумите. 170 000 км. не са въобще много за такъв двигател. В най-лошия случай да са останали 135 коня и 1 магаре, а при мен 160 коня, две магарета и един катър :icon_doh: Определено ще ни запукат скоро за каране с принижена скорост и ниски обороти :icon_angel: . Мда в Германия по аутобана 100% са я спуквали горката мойта.... виж ако беше Швейцария там има строги забрани за високите скорости. Там даже хората дето карат ферарита, отиват до Германия и там си ги карат защото няма такива строги закони... както и да е. Ще го понатискам малко повече сега галанто да видим какъв разход ще ми даде, щом толкова съветвате че ниските обороти горели повече... Иначе разбира се, бих предпочел да я карам на над 3000 постоянно, тя си върви тогава но отзад през ауспуха плюе парички :rolleyes: Редактирано 7 март 2012 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Aga навремето беше засичал къде е най-икономично да се кара галант на бензин и след замервания по електронен път беше посочил обороти 1800-2200.Ниските обороти натоварват повече лагерите в двигателя в случаите когато искаш да ускориш например на трета от 1200 оборота, или изпъваш баир. По-ниската предавка и по-високи обороти са по-доброто решение.Колкото до разхода на ниски и високи определено има разлика и тя не е в полза на високите обороти. Говорим за движение по равен път и педал на газта до 1/3. Ключът към икономичното шофиране е плавното потегляне, ускорение, спиране с двигател и по-рядка употреба на спирачката. В съвременния натоварен трафик безопасността е с приоритет - поддържай обороти, от които колата може да те изтегли бързо когато това се наложи. Понякога няма време за спиране, а ускорението те измъква от опасната ситуация. Това за в града. Е например V6 от 2500 нагоре има много "лоша" трета :mitsu-smiley: Това е за V6 мотора: Виж само колко сила има 6а13 при мижавите 1500-1600 оборота. Красота :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Сега изкарай същата графика, но за двулитровия мотор.А, и да не пропускаме това, че тук виждаме възможностите на мотора при различните обороти, но на 5-та предавка тази мощност е нищожна при ускорение, в сравнение с по-ниската такава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Айде Рафаело, ти си......... :hysterical: :hysterical: :hysterical: http://www.vbox7.com/play:860dd1fa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Айде Рафаело, ти си......... :hysterical: :hysterical: :hysterical: http://www.vbox7.com/play:860dd1fa Коментарите под клипчето са култови :icon_thumbup: Винаги ще има хора да оплюват :icon_doh: Колега при 230км/ч какви обороти държи :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Те тия коментари са "мааани бегай". 320-ка ги правела по-бързо тц тц...При мене 2 пъти вече съм пробвал 220км/ч си ги прави на 3-та предавка на типтроник.За 230 ще ти кажа тия дни с колко оборота е точно автомата :plane: , но сега по спомен...на 4-та с 180км/ч e съвсем леко над 4000об. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Аз не си падам по принцип по-бързите скорости и рядко карам над позволеното по магистралата, но понеже от скоро имам шестак автомат, скоро го напънах за кратко да видя какво може и вдигна 228км/ч. но хич не погледнах оборотомера тогава :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 320-ка е36 вървяла много повече от галант? ХО ХО ХО. Има само един начин това да стане и той е да го пуснат от самолет без парашут :rofl:Те затова пускат теми бмв 320 е36 vs опел вектра 2.0 115 к.с. или алфа 1.8 144 к.с. И даже падат тях. Тези коли не си отговорят на конете. Колко па много по-бързо ги набира?http://vbox7.com/play:b967f75d Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Те тия коментари са "мааани бегай". 320-ка ги правела по-бързо тц тц...При мене 2 пъти вече съм пробвал 220км/ч си ги прави на 3-та предавка на типтроник.За 230 ще ти кажа тия дни с колко оборота е точно автомата :plane: , но сега по спомен...на 4-та с 180км/ч e съвсем леко над 4000об. Ще ми е интересно,как автомата прави 230, моя след 220 неЩЕ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Ще ми е интересно,как автомата прави 230, моя след 220 неЩЕ :icon_blush: Какви гуми и джанти си и сложил? Аз съм с 205/60/15Нямах ГПС да засека реалната скорост, но по километража беше точно 228, може би можеше и още малко, но не исках да рискувам. До 200 на 3-та набира доста добре мисля,че точно на 200 мина на 4-та. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Типтрониците са една идея по-бавни от механичната ск. кутия. Максималната им скорост е 215, а на механичните - 225. Има отклонение на показанията спрямо реалните стойности на скоростта. Примерно с механичната може с много зор да се стигне 238, но реално ще да е 225-6 някъде. Това с фабричния размер гуми. Така че 220 си е нормално за такава кола.По-важното е обаче че веднъж като се набере си поддържа висока скорост - 160-170 дори 180 може да поддържа без да се пръсне нещо. Просто си пътуваш ... някъде в Германия по аутобан. БМв-то печели от по-късите скорости. Специално на Е36 съм забелязал, че стрелките на оборотомера и скоростомера се движат на V-та в една плоскост и се събират в почти най-долния десен край, докато при нашите коли на 5500 об. сочи някъде 238 км/ч.Друг е въпросът че на клип трудно се добива представа за чувството в колата. За мен и импреза STI е тромава на видео, ама я ми дайте да я кача :icon_angel: Въобще няма да ми е бавна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Аз с моя Убавец съм правил 220 по километраж, празен по магистралата Варна-Шумен. Тогава нямах GPS, но често карам с него, за да ми показва завоите и знам че има едни 7-8-9 км/ч разминаване при скорости до 140 км (толкова си карам нормално). Нагоре по-голяма ще е разликата вероятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Засичал съм с GPS (Garmin), но ме съмнява и той да е точен в отчитането на скоростта (по-точен е от километража) ... в Гръцко, на магистралата за Солун - стрелката боцна на 230км/ч - GPS-а - 217 ~ 218км/ч. За оборотите - при 230км/ч - 5500rpmПри скорост, 100-110 - разликата беше 7-8 км/ч т.е. километража показваше повече ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.