Премини към съдържание

Нормално ли се държи Галанто ?


Препоръчано мнение

Малко ще се излигавя с израза - "Мно`о скъп бенца ее" :icon_doh:

Иначе е добро като идея.

 

Не трябва да се пести от изпреварване. Колкото по-малко си в насрещното, толкова по-добре. От мене си не ме е страх, пО ме е страх от другите :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да. Когато се изпреварва не трябва да има милост към жилото на дроселовата клапа.

Шестачето снощи ме изкефи. Настигнах една голфара със 95 км/ч. Нарочно се позиционирах зад нея да видя с колко върви и както бях на V-тия зъб натиснах педала на 3/4. След 10 секунди някъде се носех със 130 км/ч. След това едно Паджеро изпреварих като от 80 върнах 4-та за едното сравнение. Ами, почти два пъти по-бързо се случват нещата на 4-та.

Дизелчетата също връщат 4-та. Изпреварват ме и пушляват и по едно време пушечето секва за кратко и отново се появява, но вече по-слабо. Тоест минават на V-та или поне на по-горна предавка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да. Когато се изпреварва не трябва да има милост към жилото на дроселовата клапа.

Шестачето снощи ме изкефи. Настигнах една голфара със 95 км/ч. Нарочно се позиционирах зад нея да видя с колко върви и както бях на V-тия зъб натиснах педала на 3/4. След 10 секунди някъде се носех със 130 км/ч. След това едно Паджеро изпреварих като от 80 върнах 4-та за едното сравнение. Ами, почти два пъти по-бързо се случват нещата на 4-та.

Дизелчетата също връщат 4-та. Изпреварват ме и пушляват и по едно време пушечето секва за кратко и отново се появява, но вече по-слабо. Тоест минават на V-та или поне на по-горна предавка.

 

хахаха да, така известния момент "превключване на дърва", нещо такова им се получава на печките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хахаха да, така известния момент "превключване на дърва", нещо такова им се получава на печките.

 

Буахаха .. това беше свежо :icon_thumbup: :icon_angel: :icon_clap:

 

Иначе Анди, какво сваляне на 4-та с 80 .. аз с 80 съм си на 4-та по принцип... 3-та и 5000+ оборота .. и особено по наколон нагоре е по-икономично да се вземе предавка надолу, от колкото да се мъчи с 1800 оборота на 5-та. Това е факт, голяма заблуда е, че като са по-ниски оборотите гори по-малко. Обърнете внимание колко натискате педала в двата случая за да поддържа - колкото по-натиснат, толкова повече гори, това е истината. За образуването на нагар заради непълно изгаряне при системна мъка на ниски обороти вече споменах, и това също е факт.

 

Кога е максималния въртящ момент на моторите слагани в Галант? Някой ако знае на изуст нека напише .. това ще отговори на много въпроси.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какво ти е максималният в.м.? 223 нютона при 4750 на хартия. Важно е как изглежда кривата, а тя при 6А13 има мноооого приятна конфигурация :icon_clap: . Имаш 70% от момента още на 1500 оборота. При 2000 вече са над 80%. Просто провери един път само как си подава газ на 80 км/ч на 5-тия зъб като дойде баира нагоре. Че то се усеща в колата как се наема, а това са някакви 2000 оборота и повишаваща предавка.

Според мен се оливаш с тези 5к оборота на трета, ама ти си знаеш.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

5к не съм качвал на галанто... това си е мъка според мен... да не говорим какво става с разхода. Максимум да съм качвал до 4к оборота и то е било първа втора като съм първи на светофара и бързам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво те плашат бе човек, то нито се чува нито се усеща, освен тягата.. Така или иначе, имах предвид че не ме плашат и често си влизам в тях при изпреварване, а не че така си карам нонстоп. Но 5-та с 80 - не ми е комфортно..

 

Между другото при моя начин на каране разход над 7.8 междуградско не съм видял независимо от сезона, което сравнявайки с това което се пише тук ми се струва много добре. Градско се движим в диапазона 11-13, което пак не ми се вижда зле :rolleyes: .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ви разбера с тия коли все едно ще си ги пазите до гроб, какви 1500 какви 2000 оборота бе , сменил съм много японски коли няма такова нещо като ниски обороти и вървене, с малко изключение прави 6-ка но и той все пак си тръгва над 3500 оборота . А който не е карал на високи обороти значи никога не е разбрал кво е мощност ...Опитайте и пак ще говорим .

Само да уточня нещо, нищо лично към никой но чета и не мога да повярвам на очите си и започвам да се дреазня... ако някой се притеснява идва качва се и му показвам на някоя моя кола , та да видим дали ще изпуши или нещо друго.Напомня ми цялата ситуация на епохата на ладите и москвичите .

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рафа, ша да ни бият :icon_box: Стягай се в кръста. От утре по един прекъсвач на ден на светофар по избор :icon_thumbup: .

Преди да ги купим тези коли кой знае колко газ им е подавано. Това си е късало точилата и не си е щяло гумите. 170 000 км. не са въобще много за такъв двигател. В най-лошия случай да са останали 135 коня и 1 магаре, а при мен 160 коня, две магарета и един катър :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм на газ, обаче карам на 3-тия режим (turbo), където ми е и най-икономична и по-лесно стига прекъсвача. когато я настройвахме (газовата) 3 пъти му казах на човека да увеличи дозите на впръскване и горе-доло е като на бензин. Но за да вървят тези нашите 2-литрови галанти трябва да я вкараш след 4к обороти където има въртящ момент.Там редовно я разтягам и двигателя не е мръднал. Другото си е мъка за колата. Разход 9-10 газ извънградско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

От доста време ми прави впчеталение че галанто 2.0 136 кончета бензин (не газ) се движи малко мудно. Първа втора екстра, 3-та, 4-та да не говорим пета - ако натисна педала на газта до край, имам чуството че съм в дизел. Ускорява си по абсолютно същия начин - бавно. Много пъти ми се е случвало на дълъг път тръгвам да изпреварвам и ако не върна на по-ниска предавка, изпреварването отнема поне 10 сек, което си е мъка. Някак си мудно ми се вижда това движение при автомобил със 136 коня повечето от които сигурно вече са поумрели имайки предвид че колата е на 170к километра. Може ли колеги със същия автомобил да споделят дали това е нормално за този галант ?

 

Поздрави

Явка, пропуснал си :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рафа, ша да ни бият :icon_box: Стягай се в кръста. От утре по един прекъсвач на ден на светофар по избор :icon_thumbup: .

Преди да ги купим тези коли кой знае колко газ им е подавано. Това си е късало точилата и не си е щяло гумите. 170 000 км. не са въобще много за такъв двигател. В най-лошия случай да са останали 135 коня и 1 магаре, а при мен 160 коня, две магарета и един катър :icon_doh:

 

Определено ще ни запукат скоро за каране с принижена скорост и ниски обороти :icon_angel: . Мда в Германия по аутобана 100% са я спуквали горката мойта.... виж ако беше Швейцария там има строги забрани за високите скорости. Там даже хората дето карат ферарита, отиват до Германия и там си ги карат защото няма такива строги закони... както и да е.

 

Ще го понатискам малко повече сега галанто да видим какъв разход ще ми даде, щом толкова съветвате че ниските обороти горели повече...

Иначе разбира се, бих предпочел да я карам на над 3000 постоянно, тя си върви тогава но отзад през ауспуха плюе парички :rolleyes:

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aga навремето беше засичал къде е най-икономично да се кара галант на бензин и след замервания по електронен път беше посочил обороти 1800-2200.

Ниските обороти натоварват повече лагерите в двигателя в случаите когато искаш да ускориш например на трета от 1200 оборота, или изпъваш баир. По-ниската предавка и по-високи обороти са по-доброто решение.

Колкото до разхода на ниски и високи определено има разлика и тя не е в полза на високите обороти. Говорим за движение по равен път и педал на газта до 1/3. Ключът към икономичното шофиране е плавното потегляне, ускорение, спиране с двигател и по-рядка употреба на спирачката. В съвременния натоварен трафик безопасността е с приоритет - поддържай обороти, от които колата може да те изтегли бързо когато това се наложи. Понякога няма време за спиране, а ускорението те измъква от опасната ситуация. Това за в града. Е например V6 от 2500 нагоре има много "лоша" трета :mitsu-smiley:

Това е за V6 мотора:

post-3362-054981300 1331193163_thumb.png

Виж само колко сила има 6а13 при мижавите 1500-1600 оборота. Красота :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега изкарай същата графика, но за двулитровия мотор.

А, и да не пропускаме това, че тук виждаме възможностите на мотора при различните обороти, но на 5-та предавка тази мощност е нищожна при ускорение, в сравнение с по-ниската такава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде Рафаело, ти си......... :hysterical: :hysterical: :hysterical:

http://www.vbox7.com/play:860dd1fa

 

Коментарите под клипчето са култови :icon_thumbup:

Винаги ще има хора да оплюват :icon_doh:

Колега при 230км/ч какви обороти държи :plane: :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те тия коментари са "мааани бегай". 320-ка ги правела по-бързо тц тц...

При мене 2 пъти вече съм пробвал 220км/ч си ги прави на 3-та предавка на типтроник.

За 230 ще ти кажа тия дни с колко оборота е точно автомата :plane: , но сега по спомен...на 4-та с 180км/ч e съвсем леко над 4000об.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не си падам по принцип по-бързите скорости и рядко карам над позволеното по магистралата, но понеже от скоро имам шестак автомат, скоро го напънах за кратко да видя какво може и вдигна 228км/ч. но хич не погледнах оборотомера тогава :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

320-ка е36 вървяла много повече от галант? ХО ХО ХО. Има само един начин това да стане и той е да го пуснат от самолет без парашут :rofl:

Те затова пускат теми бмв 320 е36 vs опел вектра 2.0 115 к.с. или алфа 1.8 144 к.с. И даже падат тях. Тези коли не си отговорят на конете. Колко па много по-бързо ги набира?

http://vbox7.com/play:b967f75d

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те тия коментари са "мааани бегай". 320-ка ги правела по-бързо тц тц...

При мене 2 пъти вече съм пробвал 220км/ч си ги прави на 3-та предавка на типтроник.

За 230 ще ти кажа тия дни с колко оборота е точно автомата :plane: , но сега по спомен...на 4-та с 180км/ч e съвсем леко над 4000об.

 

 

Ще ми е интересно,как автомата прави 230, моя след 220 неЩЕ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми е интересно,как автомата прави 230, моя след 220 неЩЕ :icon_blush:

 

Какви гуми и джанти си и сложил?

Аз съм с 205/60/15

Нямах ГПС да засека реалната скорост, но по километража беше точно 228, може би можеше и още малко, но не исках да рискувам. До 200 на 3-та набира доста добре мисля,че точно на 200 мина на 4-та.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Типтрониците са една идея по-бавни от механичната ск. кутия. Максималната им скорост е 215, а на механичните - 225. Има отклонение на показанията спрямо реалните стойности на скоростта. Примерно с механичната може с много зор да се стигне 238, но реално ще да е 225-6 някъде. Това с фабричния размер гуми. Така че 220 си е нормално за такава кола.

По-важното е обаче че веднъж като се набере си поддържа висока скорост - 160-170 дори 180 може да поддържа без да се пръсне нещо. Просто си пътуваш ... някъде в Германия по аутобан.

БМв-то печели от по-късите скорости. Специално на Е36 съм забелязал, че стрелките на оборотомера и скоростомера се движат на V-та в една плоскост и се събират в почти най-долния десен край, докато при нашите коли на 5500 об. сочи някъде 238 км/ч.

Друг е въпросът че на клип трудно се добива представа за чувството в колата. За мен и импреза STI е тромава на видео, ама я ми дайте да я кача :icon_angel: Въобще няма да ми е бавна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз с моя Убавец съм правил 220 по километраж, празен по магистралата Варна-Шумен. Тогава нямах GPS, но често карам с него, за да ми показва завоите и знам че има едни 7-8-9 км/ч разминаване при скорости до 140 км (толкова си карам нормално). Нагоре по-голяма ще е разликата вероятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Засичал съм с GPS (Garmin), но ме съмнява и той да е точен в отчитането на скоростта (по-точен е от километража) ...

в Гръцко, на магистралата за Солун - стрелката боцна на 230км/ч - GPS-а - 217 ~ 218км/ч. За оборотите - при 230км/ч - 5500rpm

При скорост, 100-110 - разликата беше 7-8 км/ч т.е. километража показваше повече ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...