rafaelo Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Здравейте Колеги, От доста време ми прави впчеталение че галанто 2.0 136 кончета бензин (не газ) се движи малко мудно. Първа втора екстра, 3-та, 4-та да не говорим пета - ако натисна педала на газта до край, имам чуството че съм в дизел. Ускорява си по абсолютно същия начин - бавно. Много пъти ми се е случвало на дълъг път тръгвам да изпреварвам и ако не върна на по-ниска предавка, изпреварването отнема поне 10 сек, което си е мъка. Някак си мудно ми се вижда това движение при автомобил със 136 коня повечето от които сигурно вече са поумрели имайки предвид че колата е на 170к километра. Може ли колеги със същия автомобил да споделят дали това е нормално за този галант ? Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Моя е на 271 000 км. и не бих могъл да кажа че са поумрели кончетата (трябва да покарам някоя друга кола за да имам сравнение). Ако всичко си работи нормално защо не започнеш с най-елементарните неща:1. Ако се кара само градско излез малко на магистралата да се раздвижи двигателя.2. Смени си бензиностанцията и/или октановото число.3. Смени въздушния филтър ако не е сменян скоро.4. Катализатора наред ли е и т.н. и накрая майстора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Аз карам двулитров бензинов Галант на същите километри и не мога да се оплача от вървенето и ускорението му. Ако някога искам бързо да изпреваря - свалям на по-ниска предавка. Все пак този двигател е 4-цилиндров и няма въртящия момент на шестака, за да се ускори бързо трябва да се държи в обороти над 2000-2500. Най-добре е да се качиш в друга такава кола и да направиш сравнение, защото идва момент в който свикваш с колата си и се заблуждаваш че преди е вървяла повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 От доста време ми прави впчеталение че галанто 2.0 136 кончета бензин (не газ) се движи малко мудно. Първа втора екстра, 3-та, 4-та да не говорим пета - ако натисна педала на газта до край, имам чуството че съм в дизел. Ускорява си по абсолютно същия начин - бавно. Много пъти ми се е случвало на дълъг път тръгвам да изпреварвам и ако не върна на по-ниска предавка, изпреварването отнема поне 10 сек, което си е мъка. Някак си мудно ми се вижда това движение при автомобил със 136 коня повечето от които сигурно вече са поумрели имайки предвид че колата е на 170к километра. Може ли колеги със същия автомобил да споделят дали това е нормално за този галант ?Абе ти само се вглеждаш в тази кола Първо, дизеловите машини съвсем не са бавни. Особено на доускорение на висока предавка и ниски обороти (2000-2500). Едно 1.9TDI може да те разтегли доста прилично по всички параграфи (0-100; 100-0; 80-120 на V предавка...). Второ, има огромно значение за изпреварване от каква скорост говориш. Едно е от 50, друго е от 100 и съвсем друго е от 140-50 км/ч когато скоростта на движещото се пред теб МПС е като твоята. Не мисли че V6 е някакъв самолет. И той си иска ръчкане. Не е като да пипнеш газта и да те лепне за седалката. Само за сравнение ще ти кажа, че миналата година от 100 км/ч се надпреварвахме с опел тигра 1.6 16V с двама човека, а в галата бяхме 4 на климатик. Върнах ІV-та и заварих газта. Едвам-едвам го дърпаше. При 160 включих 5-тия зъб и тиграта беше на 25-30 метра зад мен. Не знам за 2.0 двигателя, но V6 тегли много добре след 4000 оборота, когато вече прави прилични коне. Няма как да си на V-та с 2200 оборота и да очакваш че като дадеш газ ще започне да се случва нещо кой знае какво. Всъщност най-същественото, което ще стане, е да ти скочи моментни разход на 50/100 като му опре газта в пода. Така че от 90-100, връщай 4-тия зъб и мачкай педала. Вече от 140 ще си е горе-долу еднакво спряло и по-добре да не почваш изпреварване ако нямаш едни 500-600 м видимост.А най-хубаво ще го тестваш ако се разбереш с някой с галант като твоя и ги сравните да речем в дисциплината 80-120 на 4-та с пълна газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 Здрасти Анди, Относно дизелите, въобще не ги подценявам. Изразих се така защото на времето карах един форд сиера 2.3 дизел и за това съм останал с такива спомени. Не се изразих правилно просто . За изпреварването говорих за стандартни скорости след 70км/ч. Тогава както и колкото и да го натискам галанта върви еднакво. За оборотите съм съгласен - свалям предавка качвам над 2500 оборота, тогава си върви, но преди това е мъка. Явно така работи машината стандартно. Са съжаление нямам някой познат наоколо със същия галант. Може би на някоя сбирка, някой добър колега ще ми покаже как е неговия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 ..... свалям предавка качвам над 2500 оборота, тогава си върви, но преди това е мъка...... Това е нормално, даже трябва да вдингмеш над 3 000 оборота за видиш за какво става на дума.... %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЯвно колегата е свикнал да кара икономично Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 При 2200 оборота 2.0i дали прави и 60 коня, така че няма къде да иде. Все едно тулумбиш лада 2105 с мотор 1.3 :icon_blush: . А на 3000 об. сигурно се слагат 90 коня на пътя, так че...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 При 2200 оборота 2.0i дали прави и 60 коня, така че няма къде да иде. Все едно тулумбиш лада 2105 с мотор 1.3 :icon_blush: . А на 3000 об. сигурно се слагат 90 коня на пътя, так че......Галанта двулитровия върви добре но след 3500 до там си е мъртъв направо , виж шестака е друга бира ....Аз лично съм карал няколко двулитрови и все същата работа, доста се разочаровах .Така,че ...все пак караш японски автомобил яко оборотите и газ и няма грижа(ако искаш да върви де ).Ако те е страх може да ти демонстрирам.....шегувам се :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 И на мен ми минаваха преди такива мисли за моя, че не върви както искам. Сега като се качих на шестака по-биват нещата :icon_thumbup: Колега направи му един тест от 0 до 100км/ч. Ако ги направи за 10 секунди всичко е :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Първо, дизеловите машини съвсем не са бавни. Особено на доускорение на висока предавка и ниски обороти (2000-2500). Едно 1.9TDI може да те разтегли доста прилично по всички параграфи (0-100; 100-0; 80-120 на V предавка...)Трябва да е някоя ибиза или друга въшка за да ускори по-добре при 0-100...едно A4 TDI 110hp(долу горе същите килограми е) не може да се обади на галанта 136hp. :mitsu-smiley: Ако искаш прегледай времената на двете коли. За доускорения на голяма предавка и ниски обороти няма и смисъл да говорим, сравнено с турбо кола. Ако галанта го вкараш веднъж в обороти край с 110-ката. :rulez: При по-мощните V6 2.5 нещата са малко по друг начин, защото там има въртящ момент малко по-отрано, но като цяло който иска вървене трябва да държи в по-високите обороти или да минава на дизел пауър. :icon_thumbup:За оборотите съм съгласен - свалям предавка качвам над 2500 оборота, тогава си върви, но преди това е мъка. Явно така работи машината стандартно. Са съжаление нямам някой познат наоколо със същия галант. Може би на някоя сбирка, някой добър колега ще ми покаже как е неговия.Нещата са си напълно нормални.....имам чувството, че слушам някой дето току що слиза от 100+hp турбодизел, та да очаква тяга с 2000об. Качи се все пак на друг такъв и ще разбереш...може пък вярно нещо да не ти е наред колата! Израза "мудно ускорява" е много разтегливо понятие. Поздрави, Иван! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Ауди А3 с водач на 21-23 години, със слънчеви очила и мляскащ дъвка, със свален три пръста прозорец и бумтящи вокали на Преслава, гаранция е с "чипс". Последното не е задължително. Стоково е 10-ка 0-100, така че съпротивата е безсмислена. А 131-ците не знам. Един се пробва да ме минава, но не му се дадох с таланта. Опа, с галанта. Признавам че доста ме озори :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 (редакция) Ауди А3 с водач на 21-23 години, със слънчеви очила и мляскащ дъвка, със свален три пръста прозорец и бумтящи вокали на Преслава, гаранция е с "чипс". Последното не е задължително. Стоково е 10-ка 0-100, така че съпротивата е безсмислена. А 131-ците не знам. Един се пробва да ме минава, но не му се дадох с таланта. Опа, с галанта. Признавам че доста ме озори :icon_rock:А4 тежи малко по-малко от галанта, та какво остава за A3. По данни, стоково, сега ги гледам и 0-100 и на А4 и А3 1,9TDI 110hp са по-бавни от galant-а 136hp, с тебе няма и смисъл да се мерят.Срещу големия чипната А3-ка незнам вече какво ще стане на старт(вероятно ще дръпне малко), но реално от плаващ и нагоре пак няма абсолютни никакви шансове срещу V6-24 :rulez: Редактирано 6 март 2012 от vanio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Ауди А3 с водач на 21-23 години, със слънчеви очила и мляскащ дъвка, със свален три пръста прозорец и бумтящи вокали на Преслава, гаранция е с "чипс". Последното не е задължително. Стоково е 10-ка 0-100, така че съпротивата е безсмислена. А 131-ците не знам. Един се пробва да ме минава, но не му се дадох с таланта. Опа, с галанта. Признавам че доста ме озори :icon_rock: Ееее,верно ли бе,тогава сигурно си сменял на 1800 оборота предавките. Колега,пробвай да покараш известно време със 100 октанов бензин и ще забележиш разликата.Според мен двулитровия си върви нормално,но не трябва да се кара като печка-на 1500 да сменяш на следващата предавка и да,тогава няма да гори10-11 в града,ами към 14-15 . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 Ами да... вярно е това че предавките си сменям преди да удари стрелката на 2000 оборота, ама иначе все имам чуството че го мъча .... много ръмжи бе :D. Иначе с моето каране пре спокойно градско си минавам 450км с пълен до горе резервоар. Аз така ги смятам общо взето. Всеки месец веднъж я пълня до горе и си щъкам 450км. Та да... не смятам да го натискам много галанто защото си е кола на години, и искам да изкарам максимално с него ;) просто ми е любимец и много си го глезя :icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 (редакция) Ами да... вярно е това че предавките си сменям преди да удари стрелката на 2000 оборота, ама иначе все имам чуството че го мъча .... много ръмжи бе :D. Иначе с моето каране пре спокойно градско си минавам 450км с пълен до горе резервоар. Аз така ги смятам общо взето. Всеки месец веднъж я пълня до горе и си щъкам 450км. Та да... не смятам да го натискам много галанто защото си е кола на години, и искам да изкарам максимално с него ;) просто ми е любимец и много си го глезя :icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_blush:За такова каране и такъв разход , малко му е множко да ти кажа.....Аз моя си го ръчках.. нямам навика да сменям предавките на японска кола под 3000 оборота и пак гореше около 11 в София .Да не говорим за една друга марка японска кола която я карах до прекъсвач редовно до 3 предавка и пак си беше на 6 .... Редактирано 6 март 2012 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 (редакция) Ами да... вярно е това че предавките си сменям преди да удари стрелката на 2000 оборота, ама иначе все имам чуството че го мъча .... много ръмжи бе :D. Иначе с моето каране пре спокойно градско си минавам 450км с пълен до горе резервоар. Аз така ги смятам общо взето. Всеки месец веднъж я пълня до горе и си щъкам 450км. Та да... не смятам да го натискам много галанто защото си е кола на години, и искам да изкарам максимално с него ;) просто ми е любимец и много си го глезя :icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_blush: Стига бе, аз шестака си го превключвам над 3000 и гледам под 2000 да не падам, а това дето ти го правиш не е полезно за мотора ама хич .. освен нагар по буталата друго не правиш така, не е и по-икономично в никой случай, нито го "пазиш".. ако ти бучи си сложи нормалната генерация и сменяй поне на 3000 .. да не кажа и 3500 за твоя мотор .. виж на колко му е макс. въртящ момент и си прави сметката .. по принцип около тези обороти би трябвало да се сменя до колкото съм чел... Редактирано 6 март 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Стига бе, аз шестака си го превключвам над 3000 и гледам под 2000 да не падам, а това дето ти го правиш не е полезно за мотора ама хич .. освен нагар по буталата друго не правиш така, не е и по-икономично в никой случай, нито го "пазиш".. ако ти бучи си сложи нормалната генерация и сменяй поне на 3000 .. да не кажа и 3500 за твоя мотор .. виж на колко му е макс. въртящ момент и си прави сметката .. по принцип около тези обороти би трябвало да се сменя до колкото съм чел...Да не говорим за кефа, няма кеф в тея обороти, ама никакъв :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Ами да... вярно е това че предавките си сменям преди да удари стрелката на 2000 оборота,:icon_blush:То на тези обороти дизелите се чудят дали да тръгнат или не :D ти искаш бензинката да не е тромава .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 март 2012 Автор Сподели Публикувано 7 март 2012 Вчера я изкарах за малко извън София да я продухам малко, после градско вярно че на 2500 оборота си ускорява доста ама пак казвам сякаш се напъва много... как се определя дали въздушния филтър е за смяна или всички броите изминатите километри ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 някой зададе ли въпроса, това на газ или на бензин се случва?ако е на газ - каква газова е монтирана на колата? сменян ли е филтър - газов и/или въздушен, защото на мен ми изглежда позапушен филтър на газта и при по-високи обороти, натоварване, консумация.... и не и стига дебит на газта но като цяло не очаквай чудеса от този мотор.... аз съм със същия мотор с автоматик и нещата се случват сравнително бавно, но не бих казал, че е мудна или че има проблем - просто мотора толква си може. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 някой зададе ли въпроса, това на газ или на бензин се случва? Колегата си го е казал още в първия пост :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Съвсем нормално си се държи Галанто. Японска машина - предавка надолу, стрелката в лютеницата и това е. Моя е същия, ама аз от пета си боцкам на трета направо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Колегата си го е казал още в първия пост :icon_blush: извинети.... :icon_blush: :icon_blush: :icon_blush: колегата е написал " ... бензин (не газ)...", аз го чета " ...бензин (на газ)..." Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Съвсем нормално си се държи Галанто. Японска машина - предавка надолу, стрелката в лютеницата и това е. Моя е същия, ама аз от пета си боцкам на трета направо. Ей това е отговора на всички мъки ..... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Малко ще се излигавя с израза - "Мно`о скъп бенца ее" :icon_doh: Иначе е добро като идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.