Promivka Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 (редакция) Здравейте, колеги. Четох из форума за масло за тип троник за Галант 2.5 V6 и ми се стори добра идея ако може по-информираните колеги от форума да обобщят на кратко марките масла и техните спецификаций подходящи за този вид скоростни кутии.Дали има и разлики в маслото за различните години на производство на колите? Поздрави Редактирано 22 февруари 2012 от Promivka Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Здравейте, колеги. Четох из форума за масло за тип троник за Галант 2.5 V6 и ми се стори добра идея ако може по-информираните колеги от форума да обобщят на кратко марките масла и техните спецификаций подходящи за този вид скоростни кутии. Поздрави Трябва задължително да има SP-III спецификация. Най-добре оригиналното масло на Мицубиши Diamond Queen, но във VR4 форума хвалят доста и маслото на Amsoil. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 (редакция) ОЕМ Mitsubishi ATF SP III - това е маслото, червено на цвят, мирише гадно. Предлага се в 2 вида разфасовки 4л и 20л. Цените в Ратола ще ги съобщи Миро :D %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifвъв VR4 форума хвалят доста и маслото на AmsoilВиж как който си има вр-4 почитва из инглиш форумите :worthy: Редактирано 22 февруари 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Виж как който си има вр-4 почитва из инглиш форумите :worthy: Да, да не говорим, че и го предпочитат пред DiaQueen.Пропуснах да спомена и още един вариант, когато маслото не е SP III, трябва да се сложи HFM добавка, например ето тази:http://www.lubegard.com/~/C-177/LUBEGARD+Highly+Friction+Modified+ATF+SupplementТя довежда маслото до SP III спецификация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 DiaQueen 3 e маслото оригинал,както казва колегата Реконструктор може и Амсоил,обаче в БГ специално за нашите скоростни кутий това масло го няма. Има една шуменска фирма,която е оторизиран представител на Амсоил, звънках там преди около месец и ми казаха че конкретното масло го няма и няма да вкарват скоро. Ако искаш Амсоил трябва да поръчаш от чужбина. Макар че не си мисли, че Амсоил е мана небесна и като го сипеш край ,кутията е протектирана завинаги.Във въпросния форум също има противоречиви мнения, макар че повечето карат с амсоил. Даже имаше коментар на от едно момче,че кутията му се е счупила малко след като е сменил маслото с амсоил. Рзбира се това не е станало от маслото,това което се опитвам да кажа, е че маслото е хубаво да се сменя на 60000км с ОРИГИНАЛНО ,но кутията или торка в частност по-скоро се чупи от душманско каране и износване на метла с годините. Или както и беше казал един майстор на АТ кутий : То ние се чупим ама за нас части няма :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Да, разбира се, дори да има някаква разлика межди DiaQueen и Amsoil, то тя със сигурност е минимална. Очакваме включване от някой с актуални цени за DiaQueen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Да, разбира се, дори да има някаква разлика межди DiaQueen и Amsoil, то тя със сигурност е минимална. Очакваме включване от някой с актуални цени за DiaQueen Цените са ясни и достъпни за запознаване на страницата на Ратола. Цък 4л = 129 лв Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Цените са ясни и достъпни за запознаване на страницата на Ратола. Цък 4л = 129 лв Поздрави20 литра - 440лв, т.е. 1л - 22лв :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Добра алтернатива е SWAG:http://www.swag.de/uploads/media/SWAG_catalogue_liquids_GB.pdfОколо 22лв е литъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Както и да го мислите ,да го сучите , по евтино от 26-9 лв./л. няма, останалото е компромис .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Е защо да е компромис, OEM Mitsubishi в 20л разфасовка е по 22лв литъра. Колегите са го написали малко по-нагоре.Не ме разбра..........22лв. е ,ама бака от 20 л. а на човека му трябва 8 л..........т.е. купува 2 туби по 4 л. което 260 лв.което е малко над 30 лв.......т.е. това ,което аз казвам...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Много от големите реномирани производители на масла (напр. Fuchs, Motul, Elf, Total и много други...) отдавна са разработили такова, поддържащо спецификацията Mitsubishi Diamond SP -III (и не само). Все пак не говорим за някаква секретна технология. Но дори и да се сложи препоръчаният продукт от съответният производител, може да стане издънка, ако никога до сега в този възел специфичният ATF не е бил сменян. Правилният въпрос на потребителя би трябвало да е, кой ще поеме отговорността ако нещо стане? Да разгледаме следната ситуация. След смяната "нещо" става. Клиента предявява претенции към качеството на маслото и фирмата която го е произвела. Последната например би изисквала:1. Фактура/документи/+сервизна книжка, с които черно на бяло е записано какво масло и на коя дата е обслужена автоматичната ск.кутия и колко е бил километража на колата.2. Фактура/документи/+сервизна книжка, с които черно на бяло е записано какво ново масло (от нейната гама)и на коя дата е обслужена автоматичната ск.кутия и колко е бил километража на колата. 3. Проба за лабораторен анализ от т.1 и т.2 с което да се види:а) Какво е било състоянието на маслото в т.1 (примерно масло чиито свойства са свършили много след интервала на смяна зададен от производителя на възела, или от други фактори...).а) Какво е било състоянието на маслото в т.2 (примерно масло чиито свойства са свършили много след интервала на смяна зададен от производителя на възела, или от други фактори...). След обстоен анализ фирмата производителка на масло ще прецени, тя ли е отговорна за разваленият възел. Извод: Никой не е застрахован! Всички реномирани производители на масла, които са разработили такова за този възел, са знаели какъв продукт да произведат. Все пак не са на пазара от днес за утре. Но те няма как да знаят какво е техническото състояние на автоматичната кутия. Затова имайте в предвид горните редове и се надявайте ако все пак нещо стане, 2-те страни да намерят диалог. Защото например може второ масло да е купено през Интернет, върви доказвай и предявявай претенции, на кого, кой ще обърне на пострадалият внимание?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 Не ме разбра..........22лв. е ,ама бака от 20 л. а на човека му трябва 8 л..........т.е. купува 2 туби по 4 л. което 260 лв.което е малко над 30 лв.......т.е. това ,което аз казвам......Ще заместя Мирослав: Ако ти дотрябва 1л от това масло, Ратола ти продават 1л на цена 22лв, ако искаш 4л, плащаш 88лв и так далее Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 Ще заместя Мирослав: Ако ти дотрябва 1л от това масло, Ратола ти продават 1л на цена 22лв, ако искаш 4л, плащаш 88лв и так далее Аз не го разбрах в началото, но сега сванах.....т.е. има и наливно,което ти го продават от 20 литровата бака ли? Е, ако е така, коментарите са излишни......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 ЕТО И ОЩЕ ЕДИН ВАРИАНТ:EU00080ENEOS Premium ATF DⅢSynthetic Automatic Transmission FluidSynthetic automatic transmission oil specially developed for new (after 1997) but also older (automatic) transmissions of GM and Ford, as well as many other Cars and Light Motor vehicle manufacturers. It is also suitable for power steering, some hydraulic systems and rotating air compressors where an extremely good fluidity demanded at low temperatures. It has a very high viscosity index and offers resistance against corrosion and foam-building. It has also very good anti-oxidation and anti-wear characteristics. This Oil allows easy shifting of gears after a cold start and does not affect seals.● SPECIAL FEATURES1. Excellent Resistance for Oxidation and WearThis Oil has high viscosity index and offers excellent resistance against corrosion and foamThis Oil shows excellent resistance against corrosion, foaming and oxidation as well as wear.2. Easy Gear ShiftingThis Oil allows easy Gear shifting after cold start and offers overall smooth operation2. Fulfills toughest demandsThe DEXRON III G specification differs from DEXRON III F by adding two extra tests such as 'electronically controlled converter clutch (ECCC) test' and a 'sprag wear test'. The friction characteristics of ENEOS Premium ATF DIII comply to the most modern demands in a very broad temperature range.● PERFORMANCE LEVELGM: DEXRON III (F and G)Allison: C-4Ford: MERCONDaimler Chrysler 236.1 /5 /9Voith G 607/ H55.6335.34ZF TE ML 03D/04D/09B/11A/14B/17CMAN 339F / MAN 339 V1 and 339 Z1DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF type AMERCON M2C 138-CJ, M2C 166-HCaterpillar TO-2Renk DoromatVolvo 97335 -12● APPLICATIONAutomatic transmission for new (after 1997) but also older (automatic) transmissions of GM and Ford, as well as many other transmissions, power steering, hydraulic systems & torque convertersSuitable for use in transmissions of trucks, buses and public works machineries when a fluid type ALLISON C4 is required.Hydraulic systems when a fluid type GM DEXRON®- III is required.● CONTAINERS1L, 4L, 20L, 200L Drum, 1000L IBC● TYPICAL PROPERTIESSAE viscosity gradeATF DⅢDensity (20°C), g/cm30.859Flash point (COC), °C210Kinematic viscosity (40°C), mm2/s37.3(100°C), mm2/s7.4Viscosity index169ColourRedPour point, °C< –45.0Note: The typical properties may be changed without notice. (February 2006)THE RECOMMENDATIONS OR SUGGESTIONS MADE IN THIS SHEET ARE MADE WITHOUT GUARANTEE OR REPRESENTATION AS TO RESULTS. THE CONTENT OF THIS SHEET IS CORRECT TO THE BEST OF UR KNOWLEGDE. WE ADVISE THE READER TO CAREFULLY EVALUATE THE PRODUCT CHOICE FOR CRITICAL APPLICATIONS TOGETHER WITH THE SUPPLIER. WE DO NOT ACCEPT RESPONSIBILITY FOR AMAGE AS A CONSEQUENCE OF INCOMPLETENESS OR, NEGLIGENCE AND INACCURACIES IN THIS INFORMATIONSHEET. ALL TERMS OF SALE OF THE SUPPLIER CAN BE APLLIED HERE.ODNippon Oil Europe Limitedhttp://www.eneos.eu Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 (редакция) Много хубаво, но просто не отговаря на Mitsubishi Diamond SP -III. При положение че ремонта на скоростите могат да стигнат 2000-2500 лв,а колата е 4-5, не е разумно да се рискува на база какво покритие, че е масло Eneos. Ок, но сложи такова Eneos което има нужният стандарт. Това масло е малко засилена версия на ATF III (Dextron III) и до тук.Поздрави Редактирано 23 февруари 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 (редакция) Аз имам една друга чуденка, как ги точите всичките тия 8 литра, при положение,че от няколко месеца наблюдавам при различни автомобили,че от кутия която и дават да събира близо 8 литра винаги се източват максимум 5 литра :icon_hmm: Редактирано 23 февруари 2012 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 От моята излязоха 6,5л масло... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 Аз имам една друга чуденка, как ги точите всичките тия 8 литра, при положение,че от няколко месеца наблюдавам при различни автомобили,че от кутия която и дават да събира близо 8 литра винаги се източват максимум 5 литра :icon_hmm: То си има начин, ама смяната на маслото не става за половин час, както го правят повечето "майстори". Така наистина излиза малко повече от половината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 Аз имам една друга чуденка, как ги точите всичките тия 8 литра, при положение,че от няколко месеца наблюдавам при различни автомобили,че от кутия която и дават да събира близо 8 литра винаги се източват максимум 5 литра :icon_hmm:Йонко,има си процедура и си ги източва почти до края.........на твоята кутия източих 7.5 литра, при 7.8 литра вместимост.........само че процедурата е бавна и мъчителна и поне 7 часа се оставя да тече......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 ..на твоята кутия източих 7.5 литра, при 7.8 литра вместимост......Това като я беше разглобил за ремонта ли :P .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 Това като я беше разглобил за ремонта ли :P ..Не бре, тогава си излезе цялото масло, язък че беше ново ,трябваше да се хвърля......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 (редакция) Това като я беше разглобил за ремонта ли :P ..И слава богу,че не е било тогава ... нямаше да го преживея :icon_angel:Хубаво е понякога човек да се учи от грешките на другите ... както и да знае кое си заслужава и кое не .Ама то това става с времето и с отворени очи :icon_dance: Редактирано 23 февруари 2012 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 И слава богу,че не е било тогава ... нямаше да го преживея :icon_angel:Хубаво е понякога човек да се учи от грешките на другите ... както и да знае кое си заслужава и кое не .Ама то това става с времето и с отворени очи :icon_dance:Кофти ,питаш ли го него кво му беше.........но сега пък няма проблеми,като нова е все още......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 февруари 2012 Сподели Публикувано 23 февруари 2012 Не бре, тогава си излезе цялото масло, язък че беше ново ,трябваше да се хвърля.........Тогава не ти вярвам за тези 7.5 л., защото в торка и във водният радиатор винаги остават едни 5-600 грама ..Държал съм я и 24 часа вдигната и до 80 см. дясната част и повече от 7.2 л. не пуска .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.