CBeTHaX Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Здравейте, Искам да попитам нормално ли е да влизат трудно скоростите и често да се чува стържене (не знам как точно да дефинирам драскащия звук на невлизаща предавка) от всяка на всяка скорост при студен двигател? Оставям я да загрее, но при пърите 2-3 километра е малко зор да се превключват скоростите, влизат, ама с мъка. След тея 2-3 километра си е наред с превключването.И също да попитам има ли възможност да се понатегне съдинителя, че отделя чак долу, а не ми е особено комфортно така, свикнал съм на другите коли които съм карал да отделя към средата (или малко след средата). Благодаря предварително за отговорите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 февруари 2012 Admin Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Помпи на съединителя, а също така и неподходящо масло на скоростната кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Светльо ти е отговорил правилно.........скапано масло в кутията и помпите на съединителя ти се е*ават...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 9 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Днес пак пробвах, ако сменям скоростите бавно(бавно разбирай натискам съединителя изкарвам от скорост, изчаквам малко и вкарвам следващата предавка) не се чува хъркане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 февруари 2012 Admin Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Днес пак пробвах, ако сменям скоростите бавно(бавно разбирай натискам съединителя изкарвам от скорост, изчаквам малко и вкарвам следващата предавка) не се чува хъркане. Което не е разрешение на проблема... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 Тея дни само за скорости пишете, забелязал съм, че кутиите при двулитровите галанти по - често правят проблеми със синхронизаторите, отколкото на шестаците. На моя се сменят много мазно, например, но и като сменяхме лагерите на кутията синхронизаторите си бяха в чудесно здраве та от това ще да е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 Тея дни само за скорости пишете, забелязал съм, че кутиите при двулитровите галанти по - често правят проблеми със синхронизаторите, отколкото на шестаците. Аз пък точно обратното съм забелязал а сега де ..:icon_hmm: Днес пак пробвах, ако сменям скоростите бавно(бавно разбирай натискам съединителя изкарвам от скорост, изчаквам малко и вкарвам следващата предавка) не се чува хъркане.Иди при Пламен да ти оправи помпите и да ти регулира хода на педала и се моли да се оправи само с това ..И другият път като си купуваш Галант :D доверявай се повече на колегите от форума, а не на продавача .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 (редакция) То като си оправи и обезвъздуши помпите, вероятно само ще се премести отделянето по-нагоре .. :icon_thumbup: В момента все едно не натискаш до край съединителя ако в системата има въздух ако ме разбираш... а има въздух, понеже гумичките в помпите са изхабени и не могат да уплътнят добре.. като прецакана спринцовка си го представи .. Редактирано 10 февруари 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kracme Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 От педала може да се регулира хода на отделянето, и ако не си сменял маслото в кутията можеш да го смениш. То е 75W90 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kracme Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 Или 75W80 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 11 февруари 2012 Сподели Публикувано 11 февруари 2012 Или 75W8075W85 не е ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kracme Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Да 75w85 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Да 75w85 Колеги, само вискозитетния клас на маслото SAE 75W85 и 75W90 не са достатъчни. Трябва да отговарят и на американската норма за Gear lubricants категория 4 (т.е. API GL-4).Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Аз като карам с някакво немско 75/90 мазало, което слагат на аудитата, дали ще имам проблем? Изхвърлил съм шишенцата и не помня марката, а стандартите не ги чета, защото не им разбирам значението. Във всеки случай не съм пестил, т.е. не съм купил това масло заради по-ниска цена. Събраха ми кутията, всичко почистено, измито и сглобено буквално на бял чаршаф и взех най-скъпото от магазина, но немско. Трябваше да изкарам колата от там. Скоростите се включват чудесно при -20, без грешка са. Само първа се съпротивлява ако не съм спрял (от някъде 3-4 км/ч). Обаче спра ли, си влиза като у тях си. Даже задна се включва по-лесно от първа, дори колата да върви лекичко напред. 16 000 км. някъде съм минал. Бях позабравил какво е да практикуваш галантен круиз :rolleyes: Явно за 43 дни се забравя. Запали със завъртането, работи тихо, няма скръц, няма хлоп, парното на 26 градуса ме свари, абс работи перфектно, върви яко и ... по същия начин папка бензина :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Аз като карам с някакво немско 75/90 мазало, което слагат на аудитата, дали ще имам проблем? Изхвърлил съм шишенцата и не помня марката, а стандартите не ги чета, защото не им разбирам значението. Във всеки случай не съм пестил, т.е. не съм купил това масло заради по-ниска цена. Приятел с Kia Rio 1.3i отишъл на квартален майстор. Там му доляли/ и продали бутилка SAE 75W90 но само API GL-3. От Wki (цък) се вижда колко ниска категория е това. На пазара има много вече модерни масла в комбиниран вариант API GL5/GL4.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Скоростите се включват чудесно при -20, без грешка са. Само първа се съпротивлява ако не съм спрял (от някъде 3-4 км/ч). Обаче спра ли, си влиза като у тях си. Даже задна се включва по-лесно от първа, дори колата да върви лекичко напред. 16 000 км. някъде съм минал.И моята е такаБях позабравил какво е да практикуваш галантен круиз Явно за 43 дни се забравя. Запали със завъртането, работи тихо, няма скръц, няма хлоп, парното на 26 градуса ме свари, абс работи перфектно, върви яко и ... по същия начин папка бензина Калпазанин:rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.