Премини към съдържание

Трудно влизане на скоростите


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Искам да попитам нормално ли е да влизат трудно скоростите и често да се чува стържене (не знам как точно да дефинирам драскащия звук на невлизаща предавка) от всяка на всяка скорост при студен двигател? Оставям я да загрее, но при пърите 2-3 километра е малко зор да се превключват скоростите, влизат, ама с мъка. След тея 2-3 километра си е наред с превключването.

И също да попитам има ли възможност да се понатегне съдинителя, че отделя чак долу, а не ми е особено комфортно така, свикнал съм на другите коли които съм карал да отделя към средата (или малко след средата).

 

Благодаря предварително за отговорите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Помпи на съединителя, а също така и неподходящо масло на скоростната кутия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светльо ти е отговорил правилно.........скапано масло в кутията и помпите на съединителя ти се е*ават......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак пробвах, ако сменям скоростите бавно(бавно разбирай натискам съединителя изкарвам от скорост, изчаквам малко и вкарвам следващата предавка) не се чува хъркане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Днес пак пробвах, ако сменям скоростите бавно(бавно разбирай натискам съединителя изкарвам от скорост, изчаквам малко и вкарвам следващата предавка) не се чува хъркане.

 

Което не е разрешение на проблема...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тея дни само за скорости пишете, забелязал съм, че кутиите при двулитровите галанти по - често правят проблеми със синхронизаторите, отколкото на шестаците. На моя се сменят много мазно, например, но и като сменяхме лагерите на кутията синхронизаторите си бяха в чудесно здраве :) та от това ще да е :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тея дни само за скорости пишете, забелязал съм, че кутиите при двулитровите галанти по - често правят проблеми със синхронизаторите, отколкото на шестаците.

Аз пък точно обратното съм забелязал :) а сега де ..:icon_hmm:

 

Днес пак пробвах, ако сменям скоростите бавно(бавно разбирай натискам съединителя изкарвам от скорост, изчаквам малко и вкарвам следващата предавка) не се чува хъркане.

Иди при Пламен да ти оправи помпите и да ти регулира хода на педала и се моли да се оправи само с това ..

И другият път като си купуваш Галант :D доверявай се повече на колегите от форума, а не на продавача ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То като си оправи и обезвъздуши помпите, вероятно само ще се премести отделянето по-нагоре .. :icon_thumbup:

В момента все едно не натискаш до край съединителя ако в системата има въздух ако ме разбираш... а има въздух, понеже гумичките в помпите са изхабени и не могат да уплътнят добре.. като прецакана спринцовка си го представи ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да 75w85

 

Колеги, само вискозитетния клас на маслото SAE 75W85 и 75W90 не са достатъчни. Трябва да отговарят и на американската норма за Gear lubricants категория 4 (т.е. API GL-4).

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз като карам с някакво немско 75/90 мазало, което слагат на аудитата, дали ще имам проблем? Изхвърлил съм шишенцата и не помня марката, а стандартите не ги чета, защото не им разбирам значението. Във всеки случай не съм пестил, т.е. не съм купил това масло заради по-ниска цена. Събраха ми кутията, всичко почистено, измито и сглобено буквално на бял чаршаф и взех най-скъпото от магазина, но немско. Трябваше да изкарам колата от там.

Скоростите се включват чудесно при -20, без грешка са. Само първа се съпротивлява ако не съм спрял (от някъде 3-4 км/ч). Обаче спра ли, си влиза като у тях си. Даже задна се включва по-лесно от първа, дори колата да върви лекичко напред. 16 000 км. някъде съм минал.

Бях позабравил какво е да практикуваш галантен круиз :rolleyes: Явно за 43 дни се забравя. Запали със завъртането, работи тихо, няма скръц, няма хлоп, парното на 26 градуса ме свари, абс работи перфектно, върви яко и ... по същия начин папка бензина :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз като карам с някакво немско 75/90 мазало, което слагат на аудитата, дали ще имам проблем? Изхвърлил съм шишенцата и не помня марката, а стандартите не ги чета, защото не им разбирам значението. Във всеки случай не съм пестил, т.е. не съм купил това масло заради по-ниска цена.

 

Приятел с Kia Rio 1.3i отишъл на квартален майстор. Там му доляли/ и продали бутилка SAE 75W90 но само API GL-3. От Wki (цък) се вижда колко ниска категория е това. На пазара има много вече модерни масла в комбиниран вариант API GL5/GL4.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоростите се включват чудесно при -20, без грешка са. Само първа се съпротивлява ако не съм спрял (от някъде 3-4 км/ч). Обаче спра ли, си влиза като у тях си. Даже задна се включва по-лесно от първа, дори колата да върви лекичко напред. 16 000 км. някъде съм минал.

И моята е така

Бях позабравил какво е да практикуваш галантен круиз Явно за 43 дни се забравя. Запали със завъртането, работи тихо, няма скръц, няма хлоп, парното на 26 градуса ме свари, абс работи перфектно, върви яко и ... по същия начин папка бензина

Калпазанин:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...