Премини към съдържание

Universal trip computer


wonderwalker

Препоръчано мнение

То по-скоро не му трябва дебита им? Ако е свързано към тях или към диагностиката на ECU трябва да ги вижда. Нали се сещаш, че времената зависят най-вече от тежестта на десния крак... Според този сайт CDH210 е 240cc/min. За четенето на слънце има специално фолио (на 3М) но нямам на идея от къде може да се намери толкова малко количество.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Остана само да покарам повечко за да калибровам точно разхода на гориво. Единственото нещо, което не ми стана ясно е защо устройството не чете двата сигнала, както дават че може.

На първият сигнал съм вързал ламда сонда, а на вторият тпс. Ако са пуснати двете устройства обаче ми дава графика само на първия сигнал :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Имам питане към сложилите такава екстра. Интересуват ме показанията за разход на гориво. Например при 50, 80, 90, 120 ... :rolleyes: От каква скорост започва да се вдига прекалено много разхода за сметка на по-малко увеличаване в скоростта на движение?

Например - при 130 - 8,8/100, а при 140, 9,5/100. Нещо такова.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам питане към сложилите такава екстра. Интересуват ме показанията за разход на гориво. Например при 50, 80, 90, 120 ... :rolleyes: От каква скорост започва да се вдига прекалено много разхода за сметка на по-малко увеличаване в скоростта на движение?

Например - при 130 - 8,8/100, а при 140, 9,5/100. Нещо такова.

 

Колега, мога да пробвам да дам някакви примери с моментен разход, но нали се досещаш, че наклона влияе много т.е. трябва да намеря равен участък за по-продължително време за да мога да пробвам с различни скорости, и пак няма как да съм сигурен, че замерването е вярно, все пак пътната обстановка се променя. Но съм забелязал, че показанията нарастват значително след преминаване на бариерата от 110 нагоре :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това с разхода при различните скорости наистна е мн. относително - зависи от външната температура, от начина на каране, насрещен или попътен вятър. Можеш да го засечеш, ако се пуснеш по някоя магистрала и караш около 20-30км (колкото повече, толква по-точно), като разбира се преди това ресетнеш "брояча".... в едната посока караш с 80км/ч, ресетваш отново и в обратната със 140км/ч и така.

А, за това фолио не съм се сетил, но е наистина страхотна идея - ще потърся тук-там и ако намеря ще свиркам.

 

П.С. Преди година и нещо пътувах до Търговище през нощта и поне 200км карах след една баничарка и след това след един камьон - повярвайте ми - разхода ми падна с 2л/100км (газ)

Редактирано от javor_vd
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да. Колкото и невероятно да звучи за някои, при 60 (2000 об) на ІV-та гори по-малко от 83-4 км/ч на V-та със същите обороти. Ама не показва ли някакви числа, като 15,6; 14,3; 10,2; 0.0 (тука си пуснал газта и си над 1500 оборота); 7,2 и т.н. да не продължавам и това да се "рефрешва" през 1-2-3 секунди? Мен това ми беше интересно и конкретно като го сложиш на cruise на петия зъб с 90 и 110 какво показва. Може и за 15 секунди да е, въпросът е какво изписва :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да. Колкото и невероятно да звучи за някои, при 60 (2000 об) на ІV-та гори по-малко от 83-4 км/ч на V-та със същите обороти. Ама не показва ли някакви числа, като 15,6; 14,3; 10,2; 0.0 (тука си пуснал газта и си над 1500 оборота); 7,2 и т.н. да не продължавам и това да се "рефрешва" през 1-2-3 секунди? Мен това ми беше интересно и конкретно като го сложиш на cruise на петия зъб с 90 и 110 какво показва. Може и за 15 секунди да е, въпросът е какво изписва :icon_hmm:

От самото начало се опитвам да ти кажа че това, което искаш да ти кажем няма как да е реално без да има еднаква пътна обстановка, наклон, вятър, тегло и т.н. При 90км/ч може да видиш стойности от 3 до 15/100 примерно. Разбирам, че искаш по-скоро да разбереш не толкова реалният моментен разход, а по-точно диаграма на това как нараства разхода при покачване на скоростта, но аз как да бъда сигурен, че терена не се променя, за да знам дали ще са верни данните ако карам известно време с 90 и после с 110. Малко да се е променил наклона и напълно вероятно да видиш с по-голямата скорост по-ниски показания. :)

 

Иначе при удобна ситуация ще щракна няколко снимки при различни скорости на круиз да хвърлиш едно око. :good:

 

Иначе да рефрешва се постоянно моментният разход, нали това е идеята, не зная за колко го дават по книга, но видимо около секунда.

Редактирано от SNS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това с разхода при различните скорости наистна е мн. относително - зависи от външната температура, от начина на каране, насрещен или попътен вятър. Можеш да го засечеш, ако се пуснеш по някоя магистрала и караш около 20-30км (колкото повече, толква по-точно), като разбира се преди това ресетнеш "брояча".... в едната посока караш с 80км/ч, ресетваш отново и в обратната със 140км/ч и така.

А, за това фолио не съм се сетил, но е наистина страхотна идея - ще потърся тук-там и ако намеря ще свиркам.

 

П.С. Преди година и нещо пътувах до Търговище през нощта и поне 200км карах след една баничарка и след това след един камьон - повярвайте ми - разхода ми падна с 2л/100км (газ)

 

Ей тук може да намериш от това фолио. Аз днес проверих и бяха така любезни да ми отрежат едно малко парче за без пари и лепнах на стъклото на бившия часовник :) и на стъклото на климатроника, на пръв поглед обаче не ми харесва, че става по замъглено и нечетимо, ще видим на слънце как ще е. Продавача ми показа за какво става въпрос и как няма отблясъци срещу светлина, беше си сложил такова фолио на телефона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей го на какъв разход дава при стартиране на двигателя при 11-12гр. външна темепература при напълно студен двигател.

 

http://media.snimka.bg/s1/1456/029155844.jpg?r=0

 

Моментен разход на празен ход 5.4л/ч.

А туй 17.4/100км ми е средният разход на бензин, голям е защото, като загрее малко си минава на газ т.е. разход само при студен двигател.

Обаче и не съм сигурен на 100% дали е точен разхода специално при бензина, защото съм нямал възможност да го калибрирам по метода пълен резервоар, карам и пак пълен. :rolleyes:

Утре, ако не забравя, специално за Анди :) ще направя снимки и в движение да се види моментния разход при различни скорости. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, днес направих няколко опита да видя моментният разход в движение при скорости от 90 до 120км/ч.

И както си мислих, че ще получа доста различни данни.

Опитах се доколкото може да засека на равен участък, 3-ма човека, на мокър път на газ.

При 90км/ч стойностите са в порядъка на 8-9 до 10/100км.

При 100км/ч. около 10/100км.

При 110км/ч. около 12/100км.

При 120км/ч. около 16/100км.

Не посмях повече да карам по магистралата, че беше мокро, но имам спомен от преди че при скорост над 140км, вече първата цифра е двойка:)

Но забелязвам, че сега като застудя разхода се вдигна с единица нагоре.

В момента смесения ми разход за 170км мие 14/100км. В града не пада под 16/100км

Колата е 2.5 v6 163к.с. автоматик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, днес направих няколко опита да видя моментният разход в движение при скорости от 90 до 120км/ч.

И както си мислих, че ще получа доста различни данни.

Опитах се доколкото може да засека на равен участък, 3-ма човека, на мокър път на газ.

При 90км/ч стойностите са в порядъка на 8-9 до 10/100км.

При 100км/ч. около 10/100км.

При 110км/ч. около 12/100км.

При 120км/ч. около 16/100км.

Не посмях повече да карам по магистралата, че беше мокро, но имам спомен от преди че при скорост над 140км, вече първата цифра е двойка:)

Но забелязвам, че сега като застудя разхода се вдигна с единица нагоре.

В момента смесения ми разход за 170км ми е 14/100км. В града не пада под 16/100км

Колата е 2.5 v6 163к.с. автоматик.

Хм, това поставя под въпрос точните данни на бордкомпютъра...На бензин смесен разход ми дава 10,5/100 моя. Засичане пълен-пълен резервоар 400км извънградско с над 110км/ч, 200км градско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, това поставя под въпрос точните данни на бордкомпютъра...На бензин смесен разход ми дава 10,5/100 моя. Засичане пълен-пълен резервоар 400км извънградско с над 110км/ч, 200км градско.

Не мисля, че не ми отчита правилно при положение, че ми изписва и колко км ми остават да измина включително ми изброява оставащите литри и обикновенно, като видя че е изписал оставащи км 0 и след малко ми свършва газта. Както казах на газ съм гу калибровал мното точно, на бензин съм нямал тази възможност.

Иначе може и да имам някакъв проблем при колата ама ме съмнява. На бензин никога не е засичанан рахода.

На газ лятото извънграда съм свалял най-много до 9.3/100 в града до 15/100, сега както казах този разход е с единица нагоре, между другото голямо значение има и газта, която зареждаме повечето пъти е много зле. Другото , което мисля разликата между бензин/газ, при второто гориво при скорост над 100км/ч. усезаемо се вдига положително прага за разход. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Да изтупаме от прахта темата.

Честно колега SNS ако моята кола гори 16 литра газ при 120км/ч. Ще я полея с всичкото останало гориво в бензиновия резервоар и ще я запаля. Тук има някаква грешка при измерването. Трябва да я калибрираш наново. Карам същата кола и ми гори 12 литра газ при 130-140км.

А по въпроса с груповата поръчка стана ли нещо или всичко се разпадна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да отделите малко повече пари взимайте Oled диспея, че с LCD-то на светлина е трудно видим, ако е поставен на мястото на часовника. Засега други забележки нямам. :) А тези данни, които съм ги написал по-горе не са точни, защото е моментен разход, както се подразбира може много да се променя от пътната обстановка. Иначе разходът и пр мен на газ при 140км.ч е 12л/100км на дълъг път. Калибрира се лесно след няколко зареждания и после показва доста точно, в повечете случаи веднага след, като ми изпише, че няма никакво гориво и то свършва. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Да не отварям нова тема, от скоро гледам една джаджа, която пак е универсална и дава информация за различни параметри, но се вързва с кабел директно към обд-то. Мислите ли, че при Галанта ще прочете повечето от нещата за които пишат. https://www.ebay.co.uk/itm/Universal-H301-Car-Trip-Computer-V-Checker-Display-Speed-Fuel-Consumption-UK/272782335298?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

Редактирано от SNS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...