vladimirov Публикувано 17 юни 2012 Сподели Публикувано 17 юни 2012 (редакция) То по-скоро не му трябва дебита им? Ако е свързано към тях или към диагностиката на ECU трябва да ги вижда. Нали се сещаш, че времената зависят най-вече от тежестта на десния крак... Според този сайт CDH210 е 240cc/min. За четенето на слънце има специално фолио (на 3М) но нямам на идея от къде може да се намери толкова малко количество. Редактирано 17 юни 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 Остана само да покарам повечко за да калибровам точно разхода на гориво. Единственото нещо, което не ми стана ясно е защо устройството не чете двата сигнала, както дават че може. На първият сигнал съм вързал ламда сонда, а на вторият тпс. Ако са пуснати двете устройства обаче ми дава графика само на първия сигнал :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 (редакция) Имам питане към сложилите такава екстра. Интересуват ме показанията за разход на гориво. Например при 50, 80, 90, 120 ... :rolleyes: От каква скорост започва да се вдига прекалено много разхода за сметка на по-малко увеличаване в скоростта на движение? Например - при 130 - 8,8/100, а при 140, 9,5/100. Нещо такова. Редактирано 29 ноември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Имам питане към сложилите такава екстра. Интересуват ме показанията за разход на гориво. Например при 50, 80, 90, 120 ... :rolleyes: От каква скорост започва да се вдига прекалено много разхода за сметка на по-малко увеличаване в скоростта на движение? Например - при 130 - 8,8/100, а при 140, 9,5/100. Нещо такова. Колега, мога да пробвам да дам някакви примери с моментен разход, но нали се досещаш, че наклона влияе много т.е. трябва да намеря равен участък за по-продължително време за да мога да пробвам с различни скорости, и пак няма как да съм сигурен, че замерването е вярно, все пак пътната обстановка се променя. Но съм забелязал, че показанията нарастват значително след преминаване на бариерата от 110 нагоре :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 (редакция) това с разхода при различните скорости наистна е мн. относително - зависи от външната температура, от начина на каране, насрещен или попътен вятър. Можеш да го засечеш, ако се пуснеш по някоя магистрала и караш около 20-30км (колкото повече, толква по-точно), като разбира се преди това ресетнеш "брояча".... в едната посока караш с 80км/ч, ресетваш отново и в обратната със 140км/ч и така.А, за това фолио не съм се сетил, но е наистина страхотна идея - ще потърся тук-там и ако намеря ще свиркам. П.С. Преди година и нещо пътувах до Търговище през нощта и поне 200км карах след една баничарка и след това след един камьон - повярвайте ми - разхода ми падна с 2л/100км (газ) Редактирано 29 ноември 2012 от javor_vd Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Е да. Колкото и невероятно да звучи за някои, при 60 (2000 об) на ІV-та гори по-малко от 83-4 км/ч на V-та със същите обороти. Ама не показва ли някакви числа, като 15,6; 14,3; 10,2; 0.0 (тука си пуснал газта и си над 1500 оборота); 7,2 и т.н. да не продължавам и това да се "рефрешва" през 1-2-3 секунди? Мен това ми беше интересно и конкретно като го сложиш на cruise на петия зъб с 90 и 110 какво показва. Може и за 15 секунди да е, въпросът е какво изписва :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 (редакция) Е да. Колкото и невероятно да звучи за някои, при 60 (2000 об) на ІV-та гори по-малко от 83-4 км/ч на V-та със същите обороти. Ама не показва ли някакви числа, като 15,6; 14,3; 10,2; 0.0 (тука си пуснал газта и си над 1500 оборота); 7,2 и т.н. да не продължавам и това да се "рефрешва" през 1-2-3 секунди? Мен това ми беше интересно и конкретно като го сложиш на cruise на петия зъб с 90 и 110 какво показва. Може и за 15 секунди да е, въпросът е какво изписва :icon_hmm:От самото начало се опитвам да ти кажа че това, което искаш да ти кажем няма как да е реално без да има еднаква пътна обстановка, наклон, вятър, тегло и т.н. При 90км/ч може да видиш стойности от 3 до 15/100 примерно. Разбирам, че искаш по-скоро да разбереш не толкова реалният моментен разход, а по-точно диаграма на това как нараства разхода при покачване на скоростта, но аз как да бъда сигурен, че терена не се променя, за да знам дали ще са верни данните ако карам известно време с 90 и после с 110. Малко да се е променил наклона и напълно вероятно да видиш с по-голямата скорост по-ниски показания. Иначе при удобна ситуация ще щракна няколко снимки при различни скорости на круиз да хвърлиш едно око. :good: Иначе да рефрешва се постоянно моментният разход, нали това е идеята, не зная за колко го дават по книга, но видимо около секунда. Редактирано 30 ноември 2012 от SNS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 Аз съм останал с впечатление, че с вкл. круиз харчи повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 това с разхода при различните скорости наистна е мн. относително - зависи от външната температура, от начина на каране, насрещен или попътен вятър. Можеш да го засечеш, ако се пуснеш по някоя магистрала и караш около 20-30км (колкото повече, толква по-точно), като разбира се преди това ресетнеш "брояча".... в едната посока караш с 80км/ч, ресетваш отново и в обратната със 140км/ч и така.А, за това фолио не съм се сетил, но е наистина страхотна идея - ще потърся тук-там и ако намеря ще свиркам. П.С. Преди година и нещо пътувах до Търговище през нощта и поне 200км карах след една баничарка и след това след един камьон - повярвайте ми - разхода ми падна с 2л/100км (газ) Ей тук може да намериш от това фолио. Аз днес проверих и бяха така любезни да ми отрежат едно малко парче за без пари и лепнах на стъклото на бившия часовник и на стъклото на климатроника, на пръв поглед обаче не ми харесва, че става по замъглено и нечетимо, ще видим на слънце как ще е. Продавача ми показа за какво става въпрос и как няма отблясъци срещу светлина, беше си сложил такова фолио на телефона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 Ей го на какъв разход дава при стартиране на двигателя при 11-12гр. външна темепература при напълно студен двигател. http://media.snimka.bg/s1/1456/029155844.jpg?r=0 Моментен разход на празен ход 5.4л/ч.А туй 17.4/100км ми е средният разход на бензин, голям е защото, като загрее малко си минава на газ т.е. разход само при студен двигател.Обаче и не съм сигурен на 100% дали е точен разхода специално при бензина, защото съм нямал възможност да го калибрирам по метода пълен резервоар, карам и пак пълен. :rolleyes: Утре, ако не забравя, специално за Анди ще направя снимки и в движение да се види моментния разход при различни скорости. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Тъй, днес направих няколко опита да видя моментният разход в движение при скорости от 90 до 120км/ч.И както си мислих, че ще получа доста различни данни.Опитах се доколкото може да засека на равен участък, 3-ма човека, на мокър път на газ.При 90км/ч стойностите са в порядъка на 8-9 до 10/100км.При 100км/ч. около 10/100км.При 110км/ч. около 12/100км. При 120км/ч. около 16/100км. Не посмях повече да карам по магистралата, че беше мокро, но имам спомен от преди че при скорост над 140км, вече първата цифра е двойкаНо забелязвам, че сега като застудя разхода се вдигна с единица нагоре.В момента смесения ми разход за 170км мие 14/100км. В града не пада под 16/100кмКолата е 2.5 v6 163к.с. автоматик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 Тъй, днес направих няколко опита да видя моментният разход в движение при скорости от 90 до 120км/ч.И както си мислих, че ще получа доста различни данни.Опитах се доколкото може да засека на равен участък, 3-ма човека, на мокър път на газ.При 90км/ч стойностите са в порядъка на 8-9 до 10/100км.При 100км/ч. около 10/100км.При 110км/ч. около 12/100км. При 120км/ч. около 16/100км. Не посмях повече да карам по магистралата, че беше мокро, но имам спомен от преди че при скорост над 140км, вече първата цифра е двойкаНо забелязвам, че сега като застудя разхода се вдигна с единица нагоре.В момента смесения ми разход за 170км ми е 14/100км. В града не пада под 16/100кмКолата е 2.5 v6 163к.с. автоматик.Хм, това поставя под въпрос точните данни на бордкомпютъра...На бензин смесен разход ми дава 10,5/100 моя. Засичане пълен-пълен резервоар 400км извънградско с над 110км/ч, 200км градско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 Хм, това поставя под въпрос точните данни на бордкомпютъра...На бензин смесен разход ми дава 10,5/100 моя. Засичане пълен-пълен резервоар 400км извънградско с над 110км/ч, 200км градско.Не мисля, че не ми отчита правилно при положение, че ми изписва и колко км ми остават да измина включително ми изброява оставащите литри и обикновенно, като видя че е изписал оставащи км 0 и след малко ми свършва газта. Както казах на газ съм гу калибровал мното точно, на бензин съм нямал тази възможност.Иначе може и да имам някакъв проблем при колата ама ме съмнява. На бензин никога не е засичанан рахода.На газ лятото извънграда съм свалял най-много до 9.3/100 в града до 15/100, сега както казах този разход е с единица нагоре, между другото голямо значение има и газта, която зареждаме повечето пъти е много зле. Другото , което мисля разликата между бензин/газ, при второто гориво при скорост над 100км/ч. усезаемо се вдига положително прага за разход. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 10 април 2013 Сподели Публикувано 10 април 2013 Да изтупаме от прахта темата.Честно колега SNS ако моята кола гори 16 литра газ при 120км/ч. Ще я полея с всичкото останало гориво в бензиновия резервоар и ще я запаля. Тук има някаква грешка при измерването. Трябва да я калибрираш наново. Карам същата кола и ми гори 12 литра газ при 130-140км. А по въпроса с груповата поръчка стана ли нещо или всичко се разпадна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 10 април 2013 Сподели Публикувано 10 април 2013 Ако може да отделите малко повече пари взимайте Oled диспея, че с LCD-то на светлина е трудно видим, ако е поставен на мястото на часовника. Засега други забележки нямам. А тези данни, които съм ги написал по-горе не са точни, защото е моментен разход, както се подразбира може много да се променя от пътната обстановка. Иначе разходът и пр мен на газ при 140км.ч е 12л/100км на дълъг път. Калибрира се лесно след няколко зареждания и после показва доста точно, в повечете случаи веднага след, като ми изпише, че няма никакво гориво и то свършва. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 10 ноември 2017 Сподели Публикувано 10 ноември 2017 (редакция) Да не отварям нова тема, от скоро гледам една джаджа, която пак е универсална и дава информация за различни параметри, но се вързва с кабел директно към обд-то. Мислите ли, че при Галанта ще прочете повечето от нещата за които пишат. https://www.ebay.co.uk/itm/Universal-H301-Car-Trip-Computer-V-Checker-Display-Speed-Fuel-Consumption-UK/272782335298?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 Редактирано 10 ноември 2017 от SNS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.