DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Не намирам разлика в съединителя. Ние го правихме да отделя по-високо с теб ама сега пак отделя ниско, каточели. На задна е най-трудно, и втора и трета....Когато не е запалена колата си влизат всичките меко и лесно. Няма шум, мисля и ми се струва мек съединителя........най вероятно някоя помпа издава багажа.......пробвайте да обезвъздушите системата...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 (редакция) .......най вероятно някоя помпа издава багажа.......пробвайте да обезвъздушите системата...... Благодаря ще опитам. Има ли някъде туториал, описано как става? По принцип ако е помпата не трябва ли когато е студена колата след неколко натисканя да се оправи? Редактирано 25 февруари 2014 от tanevbass Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 (редакция) Аз съм пробвал да обезвъздушавам от долната помпа, на която има нещо като пробка. Подобно е на обезвъздушаването на спирачна система. Нали и тя е хидравлична. Та напомпваш на съединителя 4-5 пъти и задържаш долу педала в пода, а помощник разхлабва тази пробка да "текне" както се изразяват. След това я затяга и ти напомпваш пак 4-5 пъти и пак задържаш педала долу, а той повтаря. Междувременно нивото на течността в казанчето (което е горе до главната помпа) трябва да се следи и да се долива течност DOT 4, каквато се предполага че е в момента там. Когато долу от пробката тече само течност без мехурчета, процедурата се счита за приключена. А казах "пробвал", щото при мен не се получи и педалът ми отделя все така ниско и имам много голям свободен ход. И аз се чудя дали не заминава съединителя или някоя помпа прави номера, или пък и двете заедно. Педалът е мек и карам така от много, много дълго. Какви са симптомите на износен съединител? Не буксува и имам мек педал. Ама отделя ниско и докато не разбие маслото, прихъркват скоростите, особено първа когато колелата се въртят леко. Редактирано 25 февруари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Аз съм пробвал да обезвъздушавам от долната помпа, на която има нещо като пробка. Подобно е на обезвъздушаването на спирачна система. Нали и тя е хидравлична. Та напомпваш на съединителя 4-5 пъти и задържаш долу педала в пода, а помощник разхлабва тази пробка да "текне" както се изразяват. След това я затяга и ти напомпваш пак 4-5 пъти и пак задържаш педала долу, а той повтаря. Междувременно нивото на течността в казанчето (което е горе до главната помпа) трябва да се следи и да се долива течност DOT 4, каквато се предполага че е в момента там. Когато долу от пробката тече само течност без мехурчета, процедурата се счита за приключена. А казах "пробвал", щото при мен не се получи и педалът ми отделя все така ниско и имам много голям свободен ход. И аз се чудя дали не заминава съединителя или някоя помпа прави номера, или пък и двете заедно. Педалът е мек и карам така от много, много дълго. Какви са симптомите на износен съединител? Не буксува и имам мек педал. Ама отделя ниско и докато не разбие маслото, прихъркват скоростите, особено първа когато колелата се въртят леко. Мерси много колега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Такаааа...Днес реших да пробвам нещо. Запалих колата опитах да включа на скорост и естествено проблема беше на лице, доста силово се получи. Напомпах съединителя бързо около 20-ина пъти включих на скорост и скоростите си бяха меки и леки. Докато шофирах проблема не се появи повече. Та въпроса ми е - може ли при това положение да елиминирам (поне засега) смяната на съединител а по-скоро да се фокусирам на помпите или обезвъждушаването на системата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Такаааа...Днес реших да пробвам нещо. Запалих колата опитах да включа на скорост и естествено проблема беше на лице, доста силово се получи. Напомпах съединителя бързо около 20-ина пъти включих на скорост и скоростите си бяха меки и леки. Докато шофирах проблема не се появи повече. Та въпроса ми е - може ли при това положение да елиминирам (поне засега) смяната на съединител а по-скоро да се фокусирам на помпите или обезвъждушаването на системата?Да. Поръчай ремонтни комплекти и дейстай сам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Да. Поръчай ремонтни комплекти и дейстай сам.Мерси, ще се пробвам...еййй как ми падна товар от сърцето и останаха едни 300-400 лева в джоба Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Такаааа...Днес реших да пробвам нещо. Запалих колата опитах да включа на скорост и естествено проблема беше на лице, доста силово се получи. Напомпах съединителя бързо около 20-ина пъти включих на скорост и скоростите си бяха меки и леки. Докато шофирах проблема не се появи повече. Та въпроса ми е - може ли при това положение да елиминирам (поне засега) смяната на съединител а по-скоро да се фокусирам на помпите или обезвъждушаването на системата?..........така ,както го описваш е проблем в долната помпа, има рем. комплекти и сравнително лесно се сменя....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 ..........така ,както го описваш е проблем в долната помпа, има рем. комплекти и сравнително лесно се сменя....... Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Мерси Тук на пазара се предлага това: TRW 19 лв. HERTH + BUSS JAKOPARTS 68 лв. Nipparts 84 лв. SACHS 237 лв. Имате ли мнения или все тая е какво ще взема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Тук на пазара се предлага това: TRW 19 лв. HERTH + BUSS JAKOPARTS 68 лв. Nipparts 84 лв. SACHS 237 лв. Имате ли мнения или все тая е какво ще взема? .....първото предполагам е само рем. комплект, съдейки по цената......в този случай ще трябва да проявиш малко по задълбочени монтьорски умения...........нямам опит с ТРВ обаче.........Другите са цели помпи, заедно с корпуса, развиваш 2 винчета и една тръбичка и си готов.........вземи си на Херц или Нипарт.....последното е много скъпо и неоправдано......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 27 февруари 2014 Сподели Публикувано 27 февруари 2014 .....първото предполагам е само рем. комплект, съдейки по цената......в този случай ще трябва да проявиш малко по задълбочени монтьорски умения...........нямам опит с ТРВ обаче.........Другите са цели помпи, заедно с корпуса, развиваш 2 винчета и една тръбичка и си готов.........вземи си на Херц или Нипарт.....последното е много скъпо и неоправдано......... Благодаря, ще сменя помпата и така ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 февруари 2014 Сподели Публикувано 27 февруари 2014 Благодаря, ще сменя помпата и така ;)Помпите са 2. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 27 февруари 2014 Сподели Публикувано 27 февруари 2014 ...И 237лв ще да е горната .. Аз преди 5 години си взех от арабите по Симеон долна помпа за 50-ина лв, все още работи прекрасно. Преди да купуваш ремонтни комплекти, разглоби помпата и огледайте цилиндъра отвътре за шупли, ръжда, износване, да не излезе че не може да се обезвъздуши с ремонтния комплект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 февруари 2014 Сподели Публикувано 27 февруари 2014 Помпите са 2. Аз залагам на горната помпа. Ако долната не работи, ще изтича маслото от нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Ами не е сигурно, поведението отговаря на това при мен, което беше от долната помпа (горната изглеждаше скоро сменяна) .. сп. течност не изтичаше, просто не можеше да обезвъздуши, смучеше въздух на прибиране т.е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 7 март 2014 Сподели Публикувано 7 март 2014 Значи смених долната помпа и сега няма никакъв проблем със скоростите. Благодаря на вси1ки още веднъж Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 март 2014 Сподели Публикувано 7 март 2014 Значи смених долната помпа и сега няма никакъв проблем със скоростите. Благодаря на вси1ки още веднъж .........ай честито.......сега да отвориш сервиз там и ги почвай наред......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 8 март 2014 Сподели Публикувано 8 март 2014 Тъй като в темата се споменават ОЕМ съединителите за първично вграждане изкарвали 200-230хиляди километра, ми стана интересно дали някой си е сменял съединител купен от Мицубиши ОЕМ и му е направил пак тези километри? Обикновено частите за първично вграждане няма начин да си ги поръча човек и дори и да иска, затова разпитвам дали наистина си струва да се дадат 500лв за съединител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 8 март 2014 Сподели Публикувано 8 март 2014 .........ай честито.......сега да отвориш сервиз там и ги почвай наред......... :DКъде това? Че и моята е за профилактика.. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 27 март 2014 Сподели Публикувано 27 март 2014 .........ай честито.......сега да отвориш сервиз там и ги почвай наред......... :DХахахахах ами едва ли )) Както гледам тук само Шкода се кара и 95% от сервизите когато погледнат колата се отказват веднага понеже не е Шкода, обаче знае ли човек може да се укаже добра идея! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 27 март 2014 Сподели Публикувано 27 март 2014 Къде това? Че и моята е за профилактика.. ;)Бърно, Чехия.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 6 септември 2014 Сподели Публикувано 6 септември 2014 Здр.колеги,имам същите проблеми като на колегата Радко,обезвъздушаваме от долната помпа на съединителя,и въпреки това превключването на предавките става трудно и със сила дори и в движение. Най зле е сутрин.....когато педала е мек и няма никакво 'съпротивление' при движение надолу,трябва да напомпиш 10на пъти та да изключиш от скорост за да запали колата.Ясно е че проблема е в 1 от помпите......въпроса е коя е за ремонт? :icon_hmm: П.С течността не се губи.....нямам омасляване нито под мокета.....нито в гаража. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 септември 2014 Сподели Публикувано 6 септември 2014 Здр.колеги,имам същите проблеми като на колегата Радко,обезвъздушаваме от долната помпа на съединителя,и въпреки това превключването на предавките става трудно и със сила дори и в движение. Най зле е сутрин.....когато педала е мек и няма никакво 'съпротивление' при движение надолу,трябва да напомпиш 10на пъти та да изключиш от скорост за да запали колата.Ясно е че проблема е в 1 от помпите......въпроса е коя е за ремонт? :icon_hmm: П.С течността не се губи.....нямам омасляване нито под мокета.....нито в гаража. И двете се сменят,ама на горната цената няма да ти хареса. За начало смени само долната,тя е около 30-40 лева,но ме съмнява,че без горната няма да се мине. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 6 септември 2014 Сподели Публикувано 6 септември 2014 Здр.колеги,имам същите проблеми като на колегата Радко,обезвъздушаваме от долната помпа на съединителя,и въпреки това превключването на предавките става трудно и със сила дори и в движение. Най зле е сутрин.....когато педала е мек и няма никакво 'съпротивление' при движение надолу,трябва да напомпиш 10на пъти та да изключиш от скорост за да запали колата.Ясно е че проблема е в 1 от помпите......въпроса е коя е за ремонт? :icon_hmm: П.С течността не се губи.....нямам омасляване нито под мокета.....нито в гаража. Писах вече веднъж, когато купих последния Галант имах неблагоразумието да пипам и местя оста на долната помпа, да видя дали е здрав предпазния маншон. Съединителя изчезна. Два дена обезвъздушавам, а не е като да не знам как се прави и да не съм го правил много пъти.Щом нямаш загуба на течност, значи имаш въздух. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.