Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

tanevbass

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

За tanevbass

  • Рожден ден 02/14/1976

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • ICQ
    0898 394 180
  • Skype
    tanev_ilia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant 2.4 GDI 1999

tanevbass's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Хахахахах ами едва ли )) Както гледам тук само Шкода се кара и 95% от сервизите когато погледнат колата се отказват веднага понеже не е Шкода, обаче знае ли човек може да се укаже добра идея!
  2. Значи смених долната помпа и сега няма никакъв проблем със скоростите. Благодаря на вси1ки още веднъж
  3. Благодаря, ще сменя помпата и така ;)
  4. Тук на пазара се предлага това: TRW 19 лв. HERTH + BUSS JAKOPARTS 68 лв. Nipparts 84 лв. SACHS 237 лв. Имате ли мнения или все тая е какво ще взема?
  5. Мерси, ще се пробвам...еййй как ми падна товар от сърцето и останаха едни 300-400 лева в джоба
  6. Такаааа...Днес реших да пробвам нещо. Запалих колата опитах да включа на скорост и естествено проблема беше на лице, доста силово се получи. Напомпах съединителя бързо около 20-ина пъти включих на скорост и скоростите си бяха меки и леки. Докато шофирах проблема не се появи повече. Та въпроса ми е - може ли при това положение да елиминирам (поне засега) смяната на съединител а по-скоро да се фокусирам на помпите или обезвъждушаването на системата?
  7. Благодаря ще опитам. Има ли някъде туториал, описано как става? По принцип ако е помпата не трябва ли когато е студена колата след неколко натисканя да се оправи?
  8. Не намирам разлика в съединителя. Ние го правихме да отделя по-високо с теб ама сега пак отделя ниско, каточели. На задна е най-трудно, и втора и трета....Когато не е запалена колата си влизат всичките меко и лесно. Няма шум, мисля и ми се струва мек съединителя.
  9. Не намирам разлика в съединителя. Ние го правихме да отделя по-високо с теб ама сега пак отделя ниско, каточели. На задна е най-трудно, и втора и трета....Когато не е запалена колата си влизат всичките меко и лесно. Няма шум, мисля и ми се струва мек съединителя.
  10. Здраейте, и при мен е подобен проблема. У чусо съм се видел! Една сутрин счупих топката на лоста в опит да включа задна...и леко разтегнах мускул на дясната ръка. Мислех че можеби е от маслото на скоростите, защото скоро го сменях. Но сега като чета тук не съм сигурен вече. Живея в Чехия и тука много трудно да се разбера с некой в сервиз защото не говорят английски а аз не говоря чешки. Днес бях до един сервиз и с предварително написана бележка се опитах да обясня проблема...Казаха че са 110% сигурни че съм за смяна на съединител, а сега си мисля че може да е до помпата....Дайте идея как да разбера какво точно е преди да се набия за съединител?
  11. Ей благодаря много, аз съм точно в Брно )))
  12. Здравейте, някой знае ли дали има сервиз за Мицубиши в Бърно, Чехия? Много благодаря ;)
×
×
  • Създаване...