Премини към съдържание

Проблем със скорости или съединител


Radko

Препоръчано мнение

Не намирам разлика в съединителя. Ние го правихме да отделя по-високо с теб ама сега пак отделя ниско, каточели. На задна е най-трудно, и втора и трета....Когато не е запалена колата си влизат всичките меко и лесно. Няма шум, мисля и ми се струва мек съединителя.

.......най вероятно някоя помпа издава багажа.......пробвайте да обезвъздушите системата......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

.......най вероятно някоя помпа издава багажа.......пробвайте да обезвъздушите системата......

 

Благодаря ще опитам. Има ли някъде туториал, описано как става? По принцип ако е помпата не трябва ли когато е студена колата след неколко натисканя да се оправи?

Редактирано от tanevbass
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пробвал да обезвъздушавам от долната помпа, на която има нещо като пробка. Подобно е на обезвъздушаването на спирачна система. Нали и тя е хидравлична. Та напомпваш на съединителя 4-5 пъти и задържаш долу педала в пода, а помощник разхлабва тази пробка да "текне" както се изразяват. След това я затяга и ти напомпваш пак 4-5 пъти и пак задържаш педала долу, а той повтаря. Междувременно нивото на течността в казанчето (което е горе до главната помпа) трябва да се следи и да се долива течност DOT 4, каквато се предполага че е в момента там. Когато долу от пробката тече само течност без мехурчета, процедурата се счита за приключена.

А казах "пробвал", щото при мен не се получи и педалът ми отделя все така ниско и имам много голям свободен ход. И аз се чудя дали не заминава съединителя или някоя помпа прави номера, или пък и двете заедно. Педалът е мек и карам така от много, много дълго.

 

Какви са симптомите на износен съединител? Не буксува и имам мек педал. Ама отделя ниско и докато не разбие маслото, прихъркват скоростите, особено първа когато колелата се въртят леко.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пробвал да обезвъздушавам от долната помпа, на която има нещо като пробка. Подобно е на обезвъздушаването на спирачна система. Нали и тя е хидравлична. Та напомпваш на съединителя 4-5 пъти и задържаш долу педала в пода, а помощник разхлабва тази пробка да "текне" както се изразяват. След това я затяга и ти напомпваш пак 4-5 пъти и пак задържаш педала долу, а той повтаря. Междувременно нивото на течността в казанчето (което е горе до главната помпа) трябва да се следи и да се долива течност DOT 4, каквато се предполага че е в момента там. Когато долу от пробката тече само течност без мехурчета, процедурата се счита за приключена.

А казах "пробвал", щото при мен не се получи и педалът ми отделя все така ниско и имам много голям свободен ход. И аз се чудя дали не заминава съединителя или някоя помпа прави номера, или пък и двете заедно. Педалът е мек и карам така от много, много дълго.

 

Какви са симптомите на износен съединител? Не буксува и имам мек педал. Ама отделя ниско и докато не разбие маслото, прихъркват скоростите, особено първа когато колелата се въртят леко.

 

Мерси много колега :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа...Днес реших да пробвам нещо. Запалих колата опитах да включа на скорост и естествено проблема беше на лице, доста силово се получи. Напомпах съединителя бързо около 20-ина пъти включих на скорост и скоростите си бяха меки и леки. Докато шофирах проблема не се появи повече. Та въпроса ми е - може ли при това положение да елиминирам (поне засега) смяната на съединител а по-скоро да се фокусирам на помпите или обезвъждушаването на системата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа...Днес реших да пробвам нещо. Запалих колата опитах да включа на скорост и естествено проблема беше на лице, доста силово се получи. Напомпах съединителя бързо около 20-ина пъти включих на скорост и скоростите си бяха меки и леки. Докато шофирах проблема не се появи повече. Та въпроса ми е - може ли при това положение да елиминирам (поне засега) смяната на съединител а по-скоро да се фокусирам на помпите или обезвъждушаването на системата?

Да. Поръчай ремонтни комплекти и дейстай сам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да. Поръчай ремонтни комплекти и дейстай сам.

Мерси, ще се пробвам...еййй как ми падна товар от сърцето и останаха едни 300-400 лева в джоба :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа...Днес реших да пробвам нещо. Запалих колата опитах да включа на скорост и естествено проблема беше на лице, доста силово се получи. Напомпах съединителя бързо около 20-ина пъти включих на скорост и скоростите си бяха меки и леки. Докато шофирах проблема не се появи повече. Та въпроса ми е - може ли при това положение да елиминирам (поне засега) смяната на съединител а по-скоро да се фокусирам на помпите или обезвъждушаването на системата?

..........така ,както го описваш е проблем в долната помпа, има рем. комплекти и сравнително лесно се сменя.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........така ,както го описваш е проблем в долната помпа, има рем. комплекти и сравнително лесно се сменя.......

 

Мерси :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :)

 

Тук на пазара се предлага това:

 

TRW 19 лв.

 

HERTH + BUSS JAKOPARTS 68 лв.

 

Nipparts 84 лв.

 

SACHS 237 лв.

 

Имате ли мнения или все тая е какво ще взема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук на пазара се предлага това:

 

TRW 19 лв.

 

HERTH + BUSS JAKOPARTS 68 лв.

 

Nipparts 84 лв.

 

SACHS 237 лв.

 

Имате ли мнения или все тая е какво ще взема?

 

.....първото предполагам е само рем. комплект, съдейки по цената......в този случай ще трябва да проявиш малко по задълбочени монтьорски умения...........нямам опит с ТРВ обаче.........

Другите са цели помпи, заедно с корпуса, развиваш 2 винчета и една тръбичка и си готов.........вземи си на Херц или Нипарт.....последното е много скъпо и неоправдано.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....първото предполагам е само рем. комплект, съдейки по цената......в този случай ще трябва да проявиш малко по задълбочени монтьорски умения...........нямам опит с ТРВ обаче.........

Другите са цели помпи, заедно с корпуса, развиваш 2 винчета и една тръбичка и си готов.........вземи си на Херц или Нипарт.....последното е много скъпо и неоправдано.........

 

Благодаря, ще сменя помпата и така ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...И 237лв ще да е горната ..

 

Аз преди 5 години си взех от арабите по Симеон долна помпа за 50-ина лв, все още работи прекрасно.

Преди да купуваш ремонтни комплекти, разглоби помпата и огледайте цилиндъра отвътре за шупли, ръжда, износване, да не излезе че не може да се обезвъздуши с ремонтния комплект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помпите са 2.

 

Аз залагам на горната помпа. Ако долната не работи, ще изтича маслото от нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е сигурно, поведението отговаря на това при мен, което беше от долната помпа (горната изглеждаше скоро сменяна) .. сп. течност не изтичаше, просто не можеше да обезвъздуши, смучеше въздух на прибиране т.е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи смених долната помпа и сега няма никакъв проблем със скоростите. Благодаря на вси1ки още веднъж :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи смених долната помпа и сега няма никакъв проблем със скоростите. Благодаря на вси1ки още веднъж :)

.........ай честито.......сега да отвориш сервиз там и ги почвай наред......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като в темата се споменават ОЕМ съединителите за първично вграждане изкарвали 200-230хиляди километра, ми стана интересно дали някой си е сменял съединител купен от Мицубиши ОЕМ и му е направил пак тези километри?

 

Обикновено частите за първично вграждане няма начин да си ги поръча човек и дори и да иска, затова разпитвам дали наистина си струва да се дадат 500лв за съединител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........ай честито.......сега да отвориш сервиз там и ги почвай наред......... :D

Къде това? Че и моята е за профилактика.. ;)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

.........ай честито.......сега да отвориш сервиз там и ги почвай наред......... :D

Хахахахах ами едва ли :))) Както гледам тук само Шкода се кара и 95% от сервизите когато погледнат колата се отказват веднага понеже не е Шкода, обаче знае ли човек може да се укаже добра идея!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Здр.колеги,имам същите проблеми като на колегата Радко,обезвъздушаваме от долната помпа на съединителя,и въпреки това превключването на предавките става трудно и със сила дори и в движение.

Най зле е сутрин.....когато педала е мек и няма никакво 'съпротивление' при движение надолу,трябва да напомпиш 10на пъти та да изключиш от скорост за да запали колата.

Ясно е че проблема е в 1 от помпите......въпроса е коя е за ремонт? :icon_hmm:

П.С течността не се губи.....нямам омасляване нито под мокета.....нито в гаража.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр.колеги,имам същите проблеми като на колегата Радко,обезвъздушаваме от долната помпа на съединителя,и въпреки това превключването на предавките става трудно и със сила дори и в движение.

Най зле е сутрин.....когато педала е мек и няма никакво 'съпротивление' при движение надолу,трябва да напомпиш 10на пъти та да изключиш от скорост за да запали колата.

Ясно е че проблема е в 1 от помпите......въпроса е коя е за ремонт? :icon_hmm:

П.С течността не се губи.....нямам омасляване нито под мокета.....нито в гаража.

 

И двете се сменят,ама на горната цената няма да ти хареса. За начало смени само долната,тя е около 30-40 лева,но ме съмнява,че без горната няма да се мине.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр.колеги,имам същите проблеми като на колегата Радко,обезвъздушаваме от долната помпа на съединителя,и въпреки това превключването на предавките става трудно и със сила дори и в движение.

Най зле е сутрин.....когато педала е мек и няма никакво 'съпротивление' при движение надолу,трябва да напомпиш 10на пъти та да изключиш от скорост за да запали колата.

Ясно е че проблема е в 1 от помпите......въпроса е коя е за ремонт? :icon_hmm:

П.С течността не се губи.....нямам омасляване нито под мокета.....нито в гаража.

 

Писах вече веднъж, когато купих последния Галант имах неблагоразумието да пипам и местя оста на долната помпа, да видя дали е здрав предпазния маншон. Съединителя изчезна. Два дена обезвъздушавам, а не е като да не знам как се прави и да не съм го правил много пъти.

Щом нямаш загуба на течност, значи имаш въздух.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...