Премини към съдържание

Подгряващи седалки за Галант без такива


rafaelo

Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

 

От доста време се чудя, моята мица си няма подгряващи седалки, но трудно ли е да и се сложат? От някъде бях чул че в седалките има прокарани жиците,

само трябва да се навърже ел. инсталацията... разбира се може и да се лъжа доста жестоко :), ще се радвам ако някой сподели идеи за изпълнението на

тази задача.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се чудя има ли някой с Галант, на който подгряващите седалки вършат това, което се очаква от тях... Тази "екстра" при Галант реално се явява безсмислена и неизползваема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това може да се случи само при кожен салон, но както казва и колегата има ли нужда въобще от това подгряване на седалките ?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И защо точно няма смисъл от тази екстра?Верно, по-гот щеше да е да имат и вентилация за лятото, но на мен си ми е кеф в студените дни да си подгрея седалката и да не сядам на замръзналата кожа.

 

Иначе по въпроса.Аз до колкото знам инсталацията я има прокарана по пода на колата, а самите седалки си ги имат жиците и остава просто да се свържат.Това важи за кожените салони.

Редактирано от Franio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично при мен няма голям смисъл.

Докато започне да "грее" ("грее" е силна дума), аз вече съм стоплил седалката със за*ника си..http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/giggle.gif

 

Може би ако се включи и се изчака 10-15 мин. преди да се седне ще има ефект, но то дотогава ще се е стоплило и самото купе.. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/sun.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично при мен нищо не грее - след 10-тина минутки се стоплят облегалките, а самата седалка се стопля по-скоро от задниците - затова казвам, че се явява безсмислено. Не знам дали когато колата е била нова, положението е било по-различно, но това е било доста отдавна. Най-вероятно е имало известна разлика, но в други коли с подгряващи седалки, в които съм се качвал, положението е съвсем друго - греят си та чак пот ти избива...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално се стопля задника и кръста и то за доста кратко време около 5мин при минусови температури навън.

Лично за мене тази екстра е незаменима в студените зимни дни :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зимаш си един кожен салон с подгряване и ел. регулиране и си ти. Буксите ги има прокарани. Аз съм си взел кожения салон само ако имах време и да го сложа, от 6 месеца седи ей така, като холна гарнитура :icon_crying:. Иначе доста хора са ми казвали че няма голяма файда от подгряването на галант, ама ми се ще да се уверя лично.

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм го пускал колкото да го пробвам. Не го ползвам изобщо.. На кожа може повече да се усеща, но на плюшения салон и при мен загрява само облегалката около кръста, под задника аз лично не усещам нещо да стопля..

Пусках и тема преди и ми казаха че така си било по принцип..

Като е била нова не знам дали е било по-добре, на 12+ годинки това е положението ..

И за мен не си заслужава влагането на труд заради това точно.

Един плюс като ги няма копчетата за подгрева - има място за 2 чашки пред подлактника .. :drinks:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите момчета. Не знаех че при нашите галанти тази "екстра" е толкова проблемна. Преди време се возих в един голф 3 на приятел. 1 минута след като натисна копчето да подгряване на седалките и вече ми беше по-добре. Голфа беше от 96-та година. Лично на мен много ми хареса защото в студените зимни дни, докато загрее парното вече съм измръзнал. По принцип съм на плюшен салон, и явно няма лесен начин да се добави това удобство. Ще си я караме на парно явно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Моето лично мнение е, че подгряването на седалките е една много хубава екстра. Ако всичко е наред в системата и няма прегорели компоненти, седалката стопля много леко, но достатъчно, за да се чувства на тялото в студените зимни дни. Тази екстра е много полезна. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен, въпреки че имам монтирана печка на колата, и когато я ползвам обикновено не са ми нужни подгревите в седалките, все пак ми е интересно дали има начин да се ремонтира/оправи тази екстра, така че да има някаква полза от нея (в случаите, когато не съм програмирал печката примерно)... Някъде дали има специалисти, или да се оправяме ганьовската? Аз веднъж-дваж рових отдолу като дива свиня, но ми стана ясно, че трябва да се демонтират седалките за да се види нещо съществено. Между другото, къде точно е връзката между седалката и пода? Къде се намират буксите/клемите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен, въпреки че имам монтирана печка на колата, и когато я ползвам обикновено не са ми нужни подгревите в седалките, все пак ми е интересно дали има начин да се ремонтира/оправи тази екстра, така че да има някаква полза от нея (в случаите, когато не съм програмирал печката примерно)... Някъде дали има специалисти, или да се оправяме ганьовската? Аз веднъж-дваж рових отдолу като дива свиня, но ми стана ясно, че трябва да се демонтират седалките за да се види нещо съществено. Между другото, къде точно е връзката между седалката и пода? Къде се намират буксите/клемите?

 

Колега, ако седалките са електрически и с подгряване буксите са три на брой, иначе са две и се намират точно под седалкада леко в ляво и към средата!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази (за мен изключителна безполезна екстра, особено по начина на реализация в нашите коли) екстра така си работи. Просто е слаба.

Имам отопление на предните седалки в астрата 92-ра година с плюшени седалки и не я ползвам. Винаги, повтарям - винаги, когато съм я пускал само на спътника до мен, той се е възпротивявал и ме молил да изключа отоплението. Излиза че това е безумна екстра и не виждам защо трябва да си давате парите специално по това.

Иначе, за протокола, возил съм се в ауди 90 1991-ва година с три степени на отопление и за 400 метра вече имах чувството че съм се изпуснал, така ми загря д-то - яко и от раз. Даже и климатроник имаше това ауди...

Галанта започва да вее горещо на 5-тата минута. То като ти измръзне главата, ръцете и краката, кел файда че е топло при други части :D

Т. нар. печка е брилятна екстра! Грее ти и антифриза и на двигателя му е топло, мърка на ниски обороти, няма да чегърташ лед като другите ... И те така.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък Анди съм на точно обратното мнение. Много по - добре ми е, като се стопли гърба и г*за ми преди да е започнало да духа топло, отпускам се по тоя начин, не съм като изтръпнал крак :icon_thumbup:

За протокола: подгрева на галанта топли точно толкова, колкото е необходимо :rulez: Много силното нагряване не е твърде приятно за определени физиологични функции :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво не харесвате на подгрева на галанта. Дондуркам едно 19 годишно паджеро и всяка сутрин си пускам подгрева на седалката, а когато ме боли кръста това замества всякакви мазила до момента в който не трябва да слезна от колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подгряването си е супер и в интерес на истината докато изкарам колата от гаража и го заключа при мен вече са си доста топли. По принцип не трябва да се прекалява ... ако си момченце, че вреди ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...