chron Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Здравейте колеги, От известно време карам Каризма 1,8 ГДИ, 99 година, почитах си из форума, за съжаление сега ми се налага да пиша и то заради проблемче.От Русе съм и не мога да намеря и кой да я закачи за диагностика - освен Балкан Стар - но там още с влизането боли ...вързвахме я на модул на Бош но не я отчете...та ще споделя проблема и всякакви идеи ще са ми от полза , за което предварително Ви благодаря. Преди около седмица ми светна лампичката на бензина опитах да запаля и не иска - върти стартер и угасва без да запали изобщо..въртях известно време над 10 пъти изведнъж захапа - помислих си че може би ниското ниво на бензин и директно към бензиностанция - заредих и там пак направи проблем - въртях известно време и накрая запали.След това два три дена безпроблемно си пали и върви , има си тяга всичко изглежда наред докато забелязах че ми присветна на няколко пъти оранжевата лампичка на двигателя - систем чека ...след като угасих колата пак не иска да запали ...този път така и не пожела - оставих я там и на другия ден запали от първия път.И сега общо взето на всеки два три дена - по един път ме зарязва някаде - минават няколко часа и запалва - след като запали всичко ми изглежда нормално - вдига си нормална темп, върви отлично ....докато реши пак да не запали. Четох доста но не мога да проумея - струва ми се че като дам на контакт горивната помпа си задейства , макар че има и някакво странно звучене като м леко чукане , чудя се дали имобилайзер може да се бъгва така , тоци?свещи ? най- странното е че веднъж потегли ли наистина върви като истинска - обаче попремигне ли лампичката после си знам, че ме зарязва някаде? Не ми се ходи в сервиза на Мерцедес , така че ще бъде като много крайна мярка - оценявам всякакви идеи и предложения и Ви благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nighthawk Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Колега ще си решиш проблема като закараш колата в Пловдив при Милен.Той е човекът,който може да ти помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chron Публикувано 8 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2011 приятелю аз съм от Русе - Пловдив ми е твърде далечна дестинация- в краен случай ще се издумкам 60 кинта за диагностика в сервиза на Митсубиши, просто според мен проблема (надявам се де) е нещо простичко и рекох да го споделя ...Пловдив определено не ми е вариант Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Колега, направи самодиагностика. С един проводник даваш на късо 1 и 4 на диагностичната букса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 (редакция) За съжаление не съм специалист и ще се опитам да помогна , пък ако съм сгрешил дано ме поправят знаещите.При положение че е изгаснала при липса на бензин, имаш 2 филтъра за гориво.Единия е в резервоара под задната седалка се намира . Виж го в какво състояние е.Другият филтър се намира на помпата , само че трябва да се свали и кутията на въздушния филтър за да стигнеш до него.Давам ти линк към руски сайт http://www.club-mmc....%BD%D0%B2%D0%B4 Поздрави Редактирано 12 ноември 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chron Публикувано 8 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2011 Да определено е добро форумчето и доста интересни нещица чета.... Колега а като дам на късо буксите - какво се случва, какво да гледам? Поздрави и благодаря на вс за съветите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Нещото по горивната с-ма заради което може да ти светне чека е е помпата за налягането на горивото. Може да започнеш първо с нея. Чек енджина светва за около 16 неща, така, че щом си направиш диагностиката по-горе ще ти е по-лесно. А ако твърдо отхвърляш варианта Пловдив /който според мен е препоръчителен за тези двигатели/ и решиш да ти правят диагностика, поне сподели номера на грешката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chron Публикувано 8 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2011 ако дам буксите накъсо ще светне ли номер на грешка?или излиза само като се закачи на комп? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 ако дам буксите накъсо ще светне ли номер на грешка?или излиза само като се закачи на комп?Като скъсиш буксите, започва да мига лампата на чек- енджина, тази на таблото ..Започваш да следиш миганията и да определиш грешките Дългите интервали са десетици, късите са единици..Едно дълго мигане и две къси след него например ти е грешка № 12, две дълги и едно късо е грешка 21 и т.н.. ..След като ги изреди всичките грешки, започва пак от начало .. Когато определиш точно грешките, пишеш тук кои номера са и те така ..:good:После ще ти кажем, дали е належащо да ходиш до Пловдив или не .. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Колега, чети тук. Описано е как да си разчетеш кой номер е грешката: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=19304&st=0&p=197533&hl=%F1%E0%EC%EE%E4%E8%E0%E3%ED%EE%F1%F2%E8%EA%E0&fromsearch=1entry197533 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Но внимавай къде даваш на късо - да не си отвориш работа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 И ще даде грешка в комуникацията с имобилаизера (грешка 54).... :victory: Може пък да ти спестя 60лв, то май до Пловдив горивото е по-малко пари. Пък и там цената на труда не е 50лв/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Makrelov Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Колега, Преди известно време го имах същия проблем и с Милен от Пловдив го отстранихме срещу 50 лв. Просто трябва да намериш CAMSHAFT POSITION датчик и да го смениш. Но за най-сигурно се консултирай с Милен - няма кой друг да ти даде най-читав съвет.Пробвай и да закрепиш положението по следния начин. Взимаш си един контактен спрей, сваляш пластмасовия капак на двигателя, откачаш буксата на въпросния сензор, пръскаш обилно със спрея и закачаш. Но имай предвид, че това е временно мярка. смяната на сензора ще е наложителна.Надявам се да съм бил полезен. Поздрави, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chron Публикувано 9 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2011 Още веднъж признателен съм на всички Ви ....Милене явно ти си гуруто и благодаря за включването, изключително много подозирам имобилайзера от самото начало, защото ключа ми е одъвкан от куче или нещо подобно - що да сторя мога да си извадя чипа и да го залепя вътре в таблото и да си е там винаги - дали ще помогне? А относно окъсяването - ако правилно съм разбрал(да не направя някой гаф) - слагам проводник в гнездо 1 и 4 и после броя....? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 С един кламер даваш на късо 1 и 4 (буксата е трапецовидна и добре огледайте как се броят крачетата) После на контакт и тогава броиш миганията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 Още веднъж признателен съм на всички Ви ....Милене явно ти си гуруто и благодаря за включването, изключително много подозирам имобилайзера от самото начало, защото ключа ми е одъвкан от куче или нещо подобно - що да сторя мога да си извадя чипа и да го залепя вътре в таблото и да си е там винаги - дали ще помогне? А относно окъсяването - ако правилно съм разбрал(да не направя някой гаф) - слагам проводник в гнездо 1 и 4 и после броя....?Не ти е проблем имобилайзера , по скоро е Камшафт позишън сензора....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chron Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 Добро утро на всички , Даде грешка 13 и 54 ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeny Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 http://free-mitsubishi-manuals.blogspot.com/2011/04/mitsubishi-diagnostic-trouble-code_24.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 Здравейте на всички. имам каризма гди 98'. колата ми уж е перфектна. понякога има леко прекъсване , но като общо е много добре. реших и аз да си направя самодиагностика. показа ми че имам грешки: 4, 6 и 50 . който идея си нямам какво означават. ако някой знае, моля да сподели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 (редакция) http://img854.imageshack.us/img854/6938/71340556.png Редактирано 18 декември 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 http://img854.imageshack.us/img854/6938/71340556.pngоки братле. ама не виждам грешките които ми показа колата 4,6 и 50 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 (редакция) Сигурен ли си че правилно си прочел грешките?Четвърта и шеста грешка, пък и петдесета - досега не съм срещал....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifПетдесета даже не я намирам/въпреки, че съм лаик/, а за другите изрових следното: 4 Pressure Sensor. 6 Idle Speed Control MotorPosition Switch. Редактирано 18 декември 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 (редакция) Нещо по-скоро не брои правилно. Номерата на грешките са така направени, че да няма 0 във тях. Да прочете пост №9 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23868&view=findpost&p=235170 и да пробва пак. Таблицата е взета от публикация PWDE9502-C, така че е достоверна (за Carisma GDI '98). Редактирано 18 декември 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 сега ще направя видео и ще го пустна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 Да не би да е 46 Charging System Voltage Too High ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.