Премини към съдържание

nighthawk

Потребител
  • От него общо

    51
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    plovdiv

nighthawk's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. nighthawk

    Тасове за Каризма

    Ами принципно ако можете да видите от профилната ми снимка,защото нещо не мога да кача снимки.
  2. Търся оригинален тас или тасове за Мицубиши Каризма.
  3. В моя случей проблема както сте го описали беше същия,казваха ми аксиален лагер на скоростна кутия,обаче като смених целия комплект съединител изчезна шума,явно е било лагер на съединителя.
  4. nighthawk

    Омасляване на свещите

    Здравейте пак колеги,ами смених гарнитурата с пръстените,мисля че ги бях затегнал първоначално малко по леко от страх да не ги пренатегна,и в първият момент гарнитурата беше протекла.След като по работи половин час позатегннах болтовете равномерно,и сега сълзи съвсем леко от най десният край отзад(смисъл между горната част на капака и долна има съвсемм леко черно почти не се забелязва).Свалих свещите бяха сухи гнездата им бяха сухи,само ме притеснява това съвсем леко омасляване ,според вас да я свалям ли и пак да я слагам или след определено време да я позатегна пак,или да карам така ,благодаря предварително за оговорите
  5. nighthawk

    Омасляване на свещите

    Благодаря за отговора.
  6. nighthawk

    Омасляване на свещите

    Забравих да спомена ,че колата е 1.6 90 коня
  7. nighthawk

    Омасляване на свещите

    Благодаря колега,познавам Милен ходил съм при него,обаче съм в София и ми се искаше сам да се справя.благодаря все пак.
  8. Добър вечер,значи проблема е следния:при смяна на свещите се оказа ,че свеща в четвърти цилиндър(до акумулатора) е в масло,другите три си бяха сухи.Лулата под бобината мисля ,че беше суха,явно омасляването е било до резбата на свеща.По принцип реших да мсеням свещите защото почна леко придърпване на ниски обороти на 2-ра.След поставяне на новите свещи проблема изчезна.Обаче ,не вярвам това да е нормално.Трябва са сменя гарнитурата на клапаните ли,или и имало и някакви пръстени на самите легла на свещите,дали е възможно някой да ми обесни в подробности целия алгуритъм стъпка по стъпка ,благодаря много.Приятна вечер
  9. Благодаря за отговорите,проблема се оправи,с малко каране се нормализираха оборотите. :mitsu-smiley:
  10. Благодаря много,утре ще пробвам метода.
  11. Здравейте ,проблема е следния, беше ми паднал акумулатора и запалих чрез поддаване на ток със кабели,колата запали нормално, обаче на другия ден забелязах,че оборотите много ми падат без да гасне колата. Например при свободна ги държи, обаче при леко тръгване и спирачка оборотите падат почти до 0 и след няколко секунди се покачват към нормалните. Чувал съм че трябва да се покара малко и да се самообучи дроселовата клапа,но дали това така или трябва по друг начин да се оправи проблема. Колата е Каризма 1,6 90 . Благодаря предварително за съветите.
  12. nighthawk

    Гуми

    Благодаря за отговорите колеги :mitsu-smiley:
  13. nighthawk

    Гуми

    Здравейте колеги,да ви питам по един въпрос за гумите на каризмичката.Едно приятелче ми даде читави гуми с размер 195/60/14 и ги сложих отпред,а отзад съм с 175/65/14 дали е голям проблем,за сега карам и всичко е нормално,но все пак ако някой е имал опит да сподели,благодаря!
  14. дай повече инфо за капака

  15. Продавам преден капак за митсубиши каризма,зелен цвят,в момента е с черно карбоново фолио.
×
×
  • Създаване...