Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

chron

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Ruse

chron's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. chron

    Carisma GDI 98 проблем

    Здравей, В момента не свети грешка, единствено лампа СРС - която наистина вероятно е от връзките под седалките, които са били във вода. Когато не е искала да запали е светвала лампата на двигателя, после в движение понякога също е светвала и изгасвала - мислех, че ще има остатъчна грешка,но диагностиката показа всичко в абсолютни норми и без записани грешки.......... Компютъра наистина ли е в десния подкалник - лесно ли се сваля?Мога ли да опитам самоинициатива или по-скоро не Благодаря предварително?
  2. chron

    Carisma GDI 98 проблем

    Здравейте на всички, Не съм много по писането - по скоро си чета из форума редовно, но си намерих старата тема пусната преди около 1 година - тогава имах голяма полза - колата ми не искаше да запали след като е работила и вече загасена, после трябваше да изчакам доста време да изстине и да запали отново.Тогава смених датчика на разпределителен вал и всичко беше ОК досега. Преди около седмица па започна да върти и да не пали и бях сигурен, че проблема е отново въпросния датчик - тъкмо се чудех какво да правя и на другия ден колата ми се наводни на служебния паркинг - водата покри черните охранителни лайсни на вратите. Всичко се разви чудесно - все още неоправил появилия се проблем с паленето - колата вече си беше вътре пълна и с мръсна вода - седалки,багажник пълен с вода и така. На другия ден все пак запалих и колата си работеше макар и виене като на болид - оказа се клеясал лагер на компресор на климатика - явно разкиснат нещо. Смених го вече има нормален звук, на моменти се държат странно обороти - но сега четох че постоянно си махам клемите на акумулатор - за да не падне докато я суша по цял ден отворена и никога не съм обучавал после по дадените стъпки във форума....така това ще го свърша...но се връщаме на проблема отпреди потопа - а именно пак си върти и не пали. МОже два дена непрекъснато да пали - но в даден момент да се заинати и край - минава време тогава пак запалва. Носих я на местния гуру диагностик в Русе - мери, гледа, връзва - каза всичко е в норма - нямаш проблем с датчици - намери си компютъра и го почисти и после с контактен спрей и ще се оправи - не ми прозвуча твърде сериозно - но това беше съвета. Има ли резон в цялата работа според Вас и междинния въпрос е къде се намира компа - каза в десния подкалник - т.е ако е там реално наистина е бил подвода доста време и е станал на амфибия и той?Там ли е наистина - лесно ли се справя - т.е мога ли да си го извадя и аз или е за сервиз и "майстор" И последната към момента вреда от наводнението е че ми свети постоянно срс датчика?Него къде да търся да почистя и евентуално нулирам Доста въпроси мисля си зададох и ще бъда много благодарен, ако някой изчете всичко и си направи труда да каже нещичко Благодаря Ви и хубав ден:
  3. chron

    Carisma GDI 98 проблем

    Длъжен съм да споделя - смених датчика на разпределителния вал (camshaft sensor) - и поне за момента всичко е 6.Явно с кламера нещо не съм прочел както трябва ......искам да благодаря на всички Ви за оказаното съдействие, карайте безаварийно и весело посрещане на новата година Да сте живи и здрави Поздрави от Русе
  4. chron

    Carisma GDI 98 проблем

    Добро утро на всички , Даде грешка 13 и 54 ...........
  5. chron

    Carisma GDI 98 проблем

    Още веднъж признателен съм на всички Ви ....Милене явно ти си гуруто и благодаря за включването, изключително много подозирам имобилайзера от самото начало, защото ключа ми е одъвкан от куче или нещо подобно - що да сторя мога да си извадя чипа и да го залепя вътре в таблото и да си е там винаги - дали ще помогне? А относно окъсяването - ако правилно съм разбрал(да не направя някой гаф) - слагам проводник в гнездо 1 и 4 и после броя....?
  6. chron

    Carisma GDI 98 проблем

    ако дам буксите накъсо ще светне ли номер на грешка?или излиза само като се закачи на комп?
  7. chron

    Carisma GDI 98 проблем

    Да определено е добро форумчето и доста интересни нещица чета.... Колега а като дам на късо буксите - какво се случва, какво да гледам? Поздрави и благодаря на вс за съветите
  8. chron

    Carisma GDI 98 проблем

    приятелю аз съм от Русе - Пловдив ми е твърде далечна дестинация- в краен случай ще се издумкам 60 кинта за диагностика в сервиза на Митсубиши, просто според мен проблема (надявам се де) е нещо простичко и рекох да го споделя ...Пловдив определено не ми е вариант
  9. Здравейте колеги, От известно време карам Каризма 1,8 ГДИ, 99 година, почитах си из форума, за съжаление сега ми се налага да пиша и то заради проблемче.От Русе съм и не мога да намеря и кой да я закачи за диагностика - освен Балкан Стар - но там още с влизането боли ...вързвахме я на модул на Бош но не я отчете...та ще споделя проблема и всякакви идеи ще са ми от полза , за което предварително Ви благодаря. Преди около седмица ми светна лампичката на бензина опитах да запаля и не иска - върти стартер и угасва без да запали изобщо..въртях известно време над 10 пъти изведнъж захапа - помислих си че може би ниското ниво на бензин и директно към бензиностанция - заредих и там пак направи проблем - въртях известно време и накрая запали.След това два три дена безпроблемно си пали и върви , има си тяга всичко изглежда наред докато забелязах че ми присветна на няколко пъти оранжевата лампичка на двигателя - систем чека ...след като угасих колата пак не иска да запали ...този път така и не пожела - оставих я там и на другия ден запали от първия път.И сега общо взето на всеки два три дена - по един път ме зарязва някаде - минават няколко часа и запалва - след като запали всичко ми изглежда нормално - вдига си нормална темп, върви отлично ....докато реши пак да не запали. Четох доста но не мога да проумея - струва ми се че като дам на контакт горивната помпа си задейства , макар че има и някакво странно звучене като м леко чукане , чудя се дали имобилайзер може да се бъгва така , тоци?свещи ? най- странното е че веднъж потегли ли наистина върви като истинска - обаче попремигне ли лампичката после си знам, че ме зарязва някаде? Не ми се ходи в сервиза на Мерцедес , така че ще бъде като много крайна мярка - оценявам всякакви идеи и предложения и Ви благодаря.
×
×
  • Създаване...