Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Carisma GDI 98 проблем


chron

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

От известно време карам Каризма 1,8 ГДИ, 99 година, почитах си из форума, за съжаление сега ми се налага да пиша и то заради проблемче.От Русе съм и не мога да намеря и кой да я закачи за диагностика - освен Балкан Стар - но там още с влизането боли ...вързвахме я на модул на Бош но не я отчете...та ще споделя проблема и всякакви идеи ще са ми от полза , за което предварително Ви благодаря.

 

Преди около седмица ми светна лампичката на бензина опитах да запаля и не иска - върти стартер и угасва без да запали изобщо..въртях известно време над 10 пъти изведнъж захапа - помислих си че може би ниското ниво на бензин и директно към бензиностанция - заредих и там пак направи проблем - въртях известно време и накрая запали.След това два три дена безпроблемно си пали и върви , има си тяга всичко изглежда наред докато забелязах че ми присветна на няколко пъти оранжевата лампичка на двигателя - систем чека ...след като угасих колата пак не иска да запали ...този път така и не пожела - оставих я там и на другия ден запали от първия път.И сега общо взето на всеки два три дена - по един път ме зарязва някаде - минават няколко часа и запалва - след като запали всичко ми изглежда нормално - вдига си нормална темп, върви отлично ....докато реши пак да не запали.

 

Четох доста но не мога да проумея - струва ми се че като дам на контакт горивната помпа си задейства , макар че има и някакво странно звучене като м леко чукане , чудя се дали имобилайзер може да се бъгва така , тоци?свещи ? най- странното е че веднъж потегли ли наистина върви като истинска - обаче попремигне ли лампичката после си знам, че ме зарязва някаде?

 

Не ми се ходи в сервиза на Мерцедес , така че ще бъде като много крайна мярка - оценявам всякакви идеи и предложения и Ви благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

приятелю аз съм от Русе - Пловдив ми е твърде далечна дестинация- в краен случай ще се издумкам 60 кинта за диагностика в сервиза на Митсубиши, просто според мен проблема (надявам се де) е нещо простичко и рекох да го споделя ...Пловдив определено не ми е вариант

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, направи самодиагностика. С един проводник даваш на късо 1 и 4 на диагностичната букса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не съм специалист и ще се опитам да помогна , пък ако съм сгрешил дано ме поправят знаещите.

При положение че е изгаснала при липса на бензин, имаш 2 филтъра за гориво.Единия е в резервоара под задната седалка се намира . Виж го в какво състояние е.Другият филтър се намира на помпата , само че трябва да се свали и кутията на въздушния филтър за да стигнеш до него.Давам ти линк към руски сайт http://www.club-mmc....%BD%D0%B2%D0%B4

Поздрави

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да определено е добро форумчето и доста интересни нещица чета....

 

Колега а като дам на късо буксите - какво се случва, какво да гледам?

 

Поздрави и благодаря на вс за съветите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещото по горивната с-ма заради което може да ти светне чека е е помпата за налягането на горивото. Може да започнеш първо с нея. Чек енджина светва за около 16 неща, така, че щом си направиш диагностиката по-горе ще ти е по-лесно. А ако твърдо отхвърляш варианта Пловдив /който според мен е препоръчителен за тези двигатели/ и решиш да ти правят диагностика, поне сподели номера на грешката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ако дам буксите накъсо ще светне ли номер на грешка?или излиза само като се закачи на комп?

Като скъсиш буксите, започва да мига лампата на чек- енджина, тази на таблото ..

Започваш да следиш миганията и да определиш грешките Дългите интервали са десетици, късите са единици..

Едно дълго мигане и две къси след него например ти е грешка № 12, две дълги и едно късо е грешка 21 и т.н.. ..

След като ги изреди всичките грешки, започва пак от начало ..

Когато определиш точно грешките, пишеш тук кои номера са и те така ..:good:

После ще ти кажем, дали е належащо да ходиш до Пловдив или не ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чети тук. Описано е как да си разчетеш кой номер е грешката: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=19304&st=0&p=197533&hl=%F1%E0%EC%EE%E4%E8%E0%E3%ED%EE%F1%F2%E8%EA%E0&fromsearch=1entry197533

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ще даде грешка в комуникацията с имобилаизера (грешка 54).... :victory: Може пък да ти спестя 60лв, то май до Пловдив горивото е по-малко пари. Пък и там цената на труда не е 50лв/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Преди известно време го имах същия проблем и с Милен от Пловдив го отстранихме срещу 50 лв. Просто трябва да намериш CAMSHAFT POSITION датчик и да го смениш. Но за най-сигурно се консултирай с Милен - няма кой друг да ти даде най-читав съвет.

Пробвай и да закрепиш положението по следния начин. Взимаш си един контактен спрей, сваляш пластмасовия капак на двигателя, откачаш буксата на въпросния сензор, пръскаш обилно със спрея и закачаш. Но имай предвид, че това е временно мярка. смяната на сензора ще е наложителна.

Надявам се да съм бил полезен.

 

Поздрави,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж признателен съм на всички Ви ....Милене явно ти си гуруто и благодаря за включването, изключително много подозирам имобилайзера от самото начало, защото ключа ми е одъвкан от куче или нещо подобно - що да сторя мога да си извадя чипа и да го залепя вътре в таблото и да си е там винаги - дали ще помогне?

 

А относно окъсяването - ако правилно съм разбрал(да не направя някой гаф) - слагам проводник в гнездо 1 и 4 и после броя....?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С един кламер даваш на късо 1 и 4 (буксата е трапецовидна и добре огледайте как се броят крачетата)

post-473-060260700 1323450655_thumb.gif

После на контакт и тогава броиш миганията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж признателен съм на всички Ви ....Милене явно ти си гуруто и благодаря за включването, изключително много подозирам имобилайзера от самото начало, защото ключа ми е одъвкан от куче или нещо подобно - що да сторя мога да си извадя чипа и да го залепя вътре в таблото и да си е там винаги - дали ще помогне?

 

А относно окъсяването - ако правилно съм разбрал(да не направя някой гаф) - слагам проводник в гнездо 1 и 4 и после броя....?

Не ти е проблем имобилайзера , по скоро е Камшафт позишън сензора.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. имам каризма гди 98'. колата ми уж е перфектна. понякога има леко прекъсване , но като общо е много добре. реших и аз да си направя самодиагностика. показа ми че имам грешки: 4, 6 и 50 . който идея си нямам какво означават. ако някой знае, моля да сподели

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img854.imageshack.us/img854/6938/71340556.png Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че правилно си прочел грешките?

Четвърта и шеста грешка, пък и петдесета - досега не съм срещал....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Петдесета даже не я намирам/въпреки, че съм лаик/, а за другите изрових следното:

 

4 Pressure Sensor.

 

6 Idle Speed Control MotorPosition Switch.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по-скоро не брои правилно. Номерата на грешките са така направени, че да няма 0 във тях. Да прочете пост №9 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23868&view=findpost&p=235170 и да пробва пак. Таблицата е взета от публикация PWDE9502-C, така че е достоверна (за Carisma GDI '98).

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...