Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Увеличаване на мощността...


didkoooo

Препоръчано мнение

Колеги за първи път пиша в форума досега само четях,но след като видях темата реших и аз да драсна няколко реда.Става въпрос за същото Мицубиши, само че CVT и проблема е че си е доста муден ,та и аз искам малко да му повиша мощността(смисъл че колата е на сестра ми, но като видя как върви моята и се започна едно ръчкане да повишим конете и при нея) говоря за около 10-15-20 коня,които да се набавят без турбо.Ако някой знае добър тунер който може поне да ремапне колата ще съм му много благодарен,другото е че след ремап ще се сложи и генерация,а по възможност и спортен филтър например като на колега Vasil Sivkov-Noby.Благодаря ви предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Километража трябва да ти е вързан към скоростната кутия и размера на гумите не мисля че го бърка . Точното измерване на скоростомер е относително нещо и по тази причина имаш опция в закона според която можеш да оспорваш превишена скорост до 10 км./ч.

В крайна сметка при високите скорости целта и да си направиш кефа а това дали си карал с 10-15 км./ч. повече или по-малко не мисля че те бърка .

На мене лично ми е кеф да "карам" в завой а там да вдигнеш , да вдигнеш колко да вдигнеш ? И там даже не поглеждам с колко карам .

 

Не знаех, че външните диаметри на гумите нямат значение - за какво ли са тогава "калкулаторите на гуми"? И километражите ги вързват предимно към скоростните кутии, оборотите на гумите са еднакви за една и съща скорост, но обиколката на е различна и съответно действителната скорост също...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диаметъра на гумите има значение към скоростта, без значение къде е вързан скоростомера...Скоростомера показва приблизително точни данни при гуми със обиколка според заводския размер и така е изчислен. Всяко отклонение води до различни показания, което приблизително калкулаторите за гуми изчисляват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за първи път пиша в форума досега само четях,но след като видях темата реших и аз да драсна няколко реда.Става въпрос за същото Мицубиши, само че CVT и проблема е че си е доста муден ,та и аз искам малко да му повиша мощността(смисъл че колата е на сестра ми, но като видя как върви моята и се започна едно ръчкане да повишим конете и при нея) говоря за около 10-15-20 коня,които да се набавят без турбо.Ако някой знае добър тунер който може поне да ремапне колата ще съм му много благодарен,другото е че след ремап ще се сложи и генерация,а по възможност и спортен филтър например като на колега Vasil Sivkov-Noby.Благодаря ви предварително

Повишаването на мощноста на Lancer със CVT кутия е сложно и скъпо нещо. Или пригответе една торба с пари и една по-голяма нерви и търпение или се откажете! Колата е мудна при потегляне, защото не е за състезания. Щом Аз се примирих, значи не е болка за умиране. Успех.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям Васил... CVT кутията е създадена за комфорт и за возия. Да не разправям какъв върховен кеф е в задръствания... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

Който иска спортна кутия да си взима TC-SST http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повишаването на мощноста на Lancer със CVT кутия е сложно и скъпо нещо. Или пригответе една торба с пари и една по-голяма нерви и търпение или се откажете! Колата е мудна при потегляне, защото не е за състезания. Щом Аз се примирих, значи не е болка за умиране. Успех.

 

Благодаря дано да имам успех и да не дам 3000лв за 20 коня, иначе да, можеш да се примириш ,ако това е най-бързата кола в семейството и нямаш друга за сравнение, но иначе е трудно, като покараш по-бърза колица и след това се качиш в Лансера си малко като спрял,но иначе на дълъг път си е екстра Лансерчето.Ами аз продължавам да търся варианти намерих едни хора които могат да свършат тази работа, но са ми малко съмнителни фирмата им е българска но работят със чуждестранни тунери,но в крайна сметка ако няма кой да я чипне те ще го направят и ще видим как са нещата.Така ходих да попитам за генерация и с човека гледахме и умивахме и той се притеснява,че ако махнем катализатори ии тем подобни, като каза че има и доста ламдба сонди(май нещо такова беше не съм сигурен),че тъблото ще стане като ''коледна елха'' в смисъл ,че ще дава доста грешки,та мисълта ми е дали някой е правил тази интервенция(генерация) или знае как стоят нещата да каже ще съм му благодарен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май проблема идва от хидротрансформатора, до колкото съм разбрал.

Той изпълнява ролята на съединител мисля и добавя един комфорт при потегляне, които няма как да получиш.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Четох четох и се чудих... защо пишете че не са добри спирачките.. защо това, защо онова.... Става въпрос за Mitsubishi Lancer 2008 INSTYLE... Предните дискове на спирачките са 15 инча а задните 14... те са по големи от джантите на старата ми кола... извинявайте ама спирачки със сигурност си има и то много добри... Спортно окачване... не мърда от пътя.... Генерацията е също много добра... не е като на базовия 1.8... единствено за съединителя не знам нищо и не мога да кажа... вие изкарахте тук... че по евтино щяло да ми излезе да купя evolution... глупости ама големи... Явно никой тук не знае за какво става въпрос....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алеле :) и като са сточетирести8ем инча, значи че материала и изработката са добри така ли :)? Олеле... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алеле :) и като са сточетирести8ем инча, значи че материала и изработката са добри така ли :)? Олеле... :)

 

Е леко се криват на по 30к km ко толкоз...:rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох четох и се чудих... защо пишете че не са добри спирачките.. защо това, защо онова.... Става въпрос за Mitsubishi Lancer 2008 INSTYLE... Предните дискове на спирачките са 15 инча а задните 14... те са по големи от джантите на старата ми кола... извинявайте ама спирачки със сигурност си има и то много добри... Спортно окачване... не мърда от пътя.... Генерацията е също много добра... не е като на базовия 1.8... единствено за съединителя не знам нищо и не мога да кажа... вие изкарахте тук... че по евтино щяло да ми излезе да купя evolution... глупости ама големи... Явно никой тук не знае за какво става въпрос....

Дидко, не се обиждай, ама от този твой коментар си личи, че явно ти не знаеш за какво става въпрос.

 

Първо, ще те разочаровам, но дори Евото не е с 15" и 14" дискове. Нашите Лансери са със скромните дискове 276 мм (10.8") отпред и 262 мм (10.3") отзад.

Виж, американските Лансери GTS, като този на Ценов, са с по-големи дискове, но и те са твърде далеч от високите цифри които ти твърдиш.

Знам от къде си се заблудил, на сайта на БС пише такива глупости за 15" и 14" дискове, ама все пак слез на земята и си представи колко са 15" и колко реално са дисковете :)

Качеството на дисковете е под въпрос, защото все пак са консуматив и производителя няма сметка да ги прави вечни. Има доста по-добри aftermarket дискове от тези с които разполагаш в момента.

 

Така, да минем към генерацията. Всички 1.8 двигатели са с еднаква генерация, може би ти да си с дизеловия двигател, за да твърдиш, че на 1.8 е базова, но на дизела е още по-зле изпускателната система поради наличието на DPF филтър.

Генерацията на Лансера е като всяка друга кола от среден клас - тиха, спъната и рестриктивна. Не си мисли, че разполагаш с перформънс генерация от завода.

 

Спортно окачване казваш? Не се заблуждай от разни маркетингови трикове от рода на rally inspired sport suspension. Щом не мърда от пътя явно не я караш тази кола.

Мога да се съглася, че е сравнително здраво, но е далеч от спортното окачване.

 

Виж, съединителя не е толкова зле. Държи на по-високи мощности и рядко приплъзва. Но все пак живота му ще се скъси доста при по-високо натоварване.

 

Дали е по-евтино да си купиш Ево? Тук не мога да ти отговоря, зависи какво търсиш и какво целиш. На мощност можеш да докараш Лансера на нивото на заводско Ево с по-малко пари от колко струва едно Ево, но липсва едно съществено нещо, което слага + в градинката на Евотата... AWD ACD+AYC :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако направи двигателя 300+ коня ще разполага в най-добрия случай с нещо като Focus RS. Много коне, но само на предните колела!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако направи двигателя 300+ коня ще разполага в най-добрия случай с нещо като Focus RS. Много коне, но само на предните колела!

Което мене лично винаги ме е учудвало, може ли такава простотия :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не само, че може, но и повече от 10 години, от както се появи модела Фокус е все така.

То лесно се слага 4Х4, но да впрегнеш 300+ коня в него се иска нещо повече. Ако си припомним българските ралита ще видим, че от 10 автомобила - 6-7 са Мицубиши Ево, някое друго Субаро, Ауди Куатро и максимум един два Форда Сиера или Ескорт и то Косуърт, което няма нищо общо с Форд. Защо мислиш Мицубиши са по-предпочитани от останалите. Според мен това идва от традицията и качеството.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дидко, не се обиждай, ама от този твой коментар си личи, че явно ти не знаеш за какво става въпрос.

 

Първо, ще те разочаровам, но дори Евото не е с 15" и 14" дискове. Нашите Лансери са със скромните дискове 276 мм (10.8") отпред и 262 мм (10.3") отзад.

Виж, американските Лансери GTS, като този на Ценов, са с по-големи дискове, но и те са твърде далеч от високите цифри които ти твърдиш.

Знам от къде си се заблудил, на сайта на БС пише такива глупости за 15" и 14" дискове, ама все пак слез на земята и си представи колко са 15" и колко реално са дисковете :)

Качеството на дисковете е под въпрос, защото все пак са консуматив и производителя няма сметка да ги прави вечни. Има доста по-добри aftermarket дискове от тези с които разполагаш в момента.

 

Така, да минем към генерацията. Всички 1.8 двигатели са с еднаква генерация, може би ти да си с дизеловия двигател, за да твърдиш, че на 1.8 е базова, но на дизела е още по-зле изпускателната система поради наличието на DPF филтър.

Генерацията на Лансера е като всяка друга кола от среден клас - тиха, спъната и рестриктивна. Не си мисли, че разполагаш с перформънс генерация от завода.

 

Спортно окачване казваш? Не се заблуждай от разни маркетингови трикове от рода на rally inspired sport suspension. Щом не мърда от пътя явно не я караш тази кола.

Мога да се съглася, че е сравнително здраво, но е далеч от спортното окачване.

 

Виж, съединителя не е толкова зле. Държи на по-високи мощности и рядко приплъзва. Но все пак живота му ще се скъси доста при по-високо натоварване.

 

Дали е по-евтино да си купиш Ево? Тук не мога да ти отговоря, зависи какво търсиш и какво целиш. На мощност можеш да докараш Лансера на нивото на заводско Ево с по-малко пари от колко струва едно Ево, но липсва едно съществено нещо, което слага + в градинката на Евотата... AWD ACD+AYC :)

 

Лайк ; Браво http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...