Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Увеличаване на мощността...


didkoooo

Препоръчано мнение

....въртели гуми,не можели да тръгнат....глупости на таркалета....недейте така.

Aз и без турбо кат газззирам лансерО трудно тръгвам,па камоли и с оФФлюв под капака.....ма може и аз пък да не мога да карам http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

И накрая разбираш. че караш кола с предно с има няма 2*0 коня, без диференциал с ограничено приплъзване и на светофар не можеш да тръгнеш бързо, защото гумите(по-скоро една от двете) подозрително пушат...

Колега, нашите коли са с подходящия диференциал + няколко системи за едно чудесно и безпроблемно потегляне на хлъзгава повърхност. Особенно в моя вариант CVT, да превъртиш гуми е почти невъзможно. Трябва да си на лед (ако си с хубави гуми, пак е трудно)или на пясък!

За моята кола специалистите казаха, че ако ми сложат TURBO, ще работи на не повече от 0,4-0,5 бара и мощноста няма да може да се вдигне от 143Hp на повече от 210-220Hp, заради специфичноста на CVT кутията, която ще е рисковано да се тормози много над нормалните заводски показатели. Но за затруднения в потеглянето на никой не му е и минавало през ума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....

 

Аз изводите си ги направих, но по трудния начин :) Колата си тръгва на светофар, това е ясно :) Въпросът е че недозавиването като надуе турбината и кривата замине рязко нагоре с контра на волана не се оправя....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Василе, на изложението на промоция даваха Ево-то за 70 000лв с ДДС. А Субаруто беше по евтино. Говорим за чисто нова кола, в гаранция! Иначе за 40 000лв, колкото искаш коли с турбо. Мазда 3 MPS е 50 000тина чисто нова, също не лош избор и тн. Както и Инсиня 4х4 с турбо има за около 50000 - 55000...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за това говоря де Рангеле. В този момент 70 за EVO - срещу 25 за 1.8 CVT + 15 за turbo = 40 000лв! Разликата си е 30 000лв. През 2008г съотношението беше 40 за 1.8 CVT + 15 за turbo = 55 000лв, срещу 93 000лв за най-евтиното EVO, което правеше разлика от 38 000лв разлика. Гаранцията, БАЛКАН СТАР ДА СИ Я ЗАВРЪТ НА ТЪМНО !!! :icon_rock:

Що се отнася за другите възможности, те са доста и на изгодни цени, но тука се говори за :mitsu-smiley: !

Повече тази глупост, нова кола от магазина, НИКОГА! :icon_thumbup:

Разликата в цената на кола 2008г с 000 007км пробег, както Аз я купих и кола с пробег от 015 500км, както я купи един мой познат, беше от 30% +/- 2%!

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за това говоря де Рангеле. В този момент 70 за EVO - срещу 25 за 1.8 CVT + 15 за turbo = 40 000лв! Разликата си е 30 000лв. През 2008г съотношението беше 40 за 1.8 CVT + 15 за turbo = 55 000лв, срещу 93 000лв за най-евтиното EVO, което правеше разлика от 38 000лв разлика. Гаранцията, БАЛКАН СТАР ДА СИ Я ЗАВРЪТ НА ТЪМНО !!! :icon_rock:

Що се отнася за другите възможности, те са доста и на изгодни цени, но тука се говори за :mitsu-smiley: !

Повече тази глупост, нова кола от магазина, НИКОГА! :icon_thumbup:

Разликата в цената на кола 2008г с 000 007км пробег, както Аз я купих и кола с пробег от 015 500км, както я купи един мой познат, беше от 30% +/- 2%!

 

Що не дебнеш промоциите на Брадат Стар, същият Lancer като твоя имам и го взех за ~ 30 600 лв. чистак бърсак, туй си е разлика 25% +/- 2% .

 

Друг е въпроса , че с тая промоция, цената се изравни с цената в чужбина (така де БС си ми го продадоха с нормална надценка http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif, ви еб..http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif..м и промоциите ).

 

:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що не дебнеш промоциите на Брадат Стар, същият Lancer като твоя имам и го взех за ~ 30 600 лв. чистак бърсак, туй си е разлика 25% +/- 2% .

 

Друг е въпроса , че с тая промоция, цената се изравни с цената в чужбина (така де БС си ми го продадоха с нормална надценка http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif, ви еб..http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif..м и промоциите ).

 

:-)

 

Даааа а пък моя, който е ръчка го взех за 29600 от магазина! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги къде са тия цени

И къде са се изравнили с европейските че нещо не разбрах

Редактирано от lancer j
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Lancer до 2010 бяха(моя го взех февруари 2010), в Балкан Стар, не е задължително с европейските, има там една Америка :-)

 

Иначе гледам сега полският сайт на Мицубиши (http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sedan), Lancer 2011 като моя

 

74 790 Polish zloty = 33 610.3181 Bulgarian levs

в БС 42 690 лв http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Който се е засилил да купува нов да изчака оферти http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие говорите за скъпи коли които ще те боли сърцето да ползваш за тормоз и опити с отверката ! Не е ли по-добре да вземеш нещо по-евтино с достатъчен ресурс и да му сложиш турбо или каквото ти тегли душата ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много весела тема... :D

От всичките Лансери , само и единствено дизела като на Рангел става близо 200к.с. за около 1000лв без да трябва да му се сменят карантии. Останалите ще им трябват поне 3-4 000лв като минимум, но колко ще издържат заводските карантии не ми е ясно...Това с тези 200к.с. на 1.8 атмосферка, защото нямало да издържи кутията са просто неща казани наизуст...То ясно, че кутията ще се побърка, но и мотора не го виждам да ги издържи...А по темата за спирачките.... :D Инерционните сили имат значение, а не скоростта...По-логично е , да се казва, ще карам по-често претоварен, ще ми трябва ъпгрейт на спирачките...Замислете се как се спират 2тона и как 1.3 ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За момчетата с промоционалните коли. В Б.С. имаше само една такава промоция , за мноооого кратко време и то доста след премиерата на модела! Когато си поръчах колата 02.2008г. и си я взех месец по-късно през 03.2008г, няколко месеца след като я пуснаха на пазара в България, тогава КРИЗА нямаше, а цените на бензиновите Лансери бяха следните: 1.5 от 25 900лв до 29 900лв, в зависимост от нивото, 1.8 от 34 900лв до 46 900лв, като CVT имаше само нива Интенз и Инстайл, съответно за по 39 900лв и 46 900лв. Съжалявам но нямах време да чакам няква промоция. Колата я исках тогава, мах стедства и си я купих на такава цена.

 

Тошко, с такъв бюджет от 3-4000лв, само беля на главата. Нищо друго.

Ще се побърка CVT курията, на другата ще и е тежко значително по-малко. Мотора няма какво да му стане, защото при направата се сменят основни компоненти. За спирачките. Те и заводски са си калпави, защото 143кс немогат да ги спират как трява и трява да се сменят, та с турбо и моюност над 200кс, няма начин да спреш с тези "спирачки".

Масата на колата не се променя и си остава същата, само дето се увеличава скороста от която трябва да я спреш тая маса!

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако не се лъжа цените са си същите. :icon_thumbup:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще излезе като реклама а и нищо не бих спечелил от това иначе мога да ви покажа кола 200 коня за 3700 в автокъща а те винаги си оставят малко за пазарлък !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, коли да искаш. С или без турбо. Прочетете първия пост бе хора. Човека ясно е написал:

"Става въпрос за Mitsubishi Lancer 1.8 2008 143к.с. бензин..."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тошко, с такъв бюджет от 3-4000лв, само беля на главата. Нищо друго.Ще се побърка CVT кутията, на другата ще и е тежко значително по-малко. Мотора няма какво да му стане, защото при направата се сменят основни компоненти. За спирачките. Те и заводски са си калпави, защото 143кс немогат да ги спират как трява и трява да се сменят, та с турбо и моюност над 200кс, няма начин да спреш с тези "спирачки".Масата на колата не се променя и си остава същата, само дето се увеличава скороста от която трябва да я спреш тая маса!

Точно, че за да изкара коне 1.8 трябва доста неща да се сменят по мотора, понеже атмосферките не ги преизчисляват особено, защото няма турбо и съответно се сгъстява винаги един и същ обем или ако не искаш да пипаш по мотора ще трябва да се примириш с не повече от 20-30 к.с. Кутията според мен би могла да се адаптира без проблем до такива стойности и тъй като е CVT натоварването върху нея може да се определи по-прецизно, но и тя има лимит, който всъщност не знам точно какъв е , но едва ли е много голям. Напоследък при автомобилите се набляга на ниска себестойност, за да може често да се сменя моделната гама, от което автопроизводителите реално печелят. За това едва ли възможностите за ъпгрейт са много големи...

По принцип има китове с разни малки турбинки за не много пари, долу горе бюджет 3000-4000 лв ще стигне, но след това въпроса със софтуера е много интересен и кой ще го напише, защото всичките промени, ще искат и нови горивни карти и т.н., адаптация на кутията и съответно бензин не по-малко от Н-98, за да се избегнат детонации, които в най-честия случай правят дупки в буталата...

Има и вариант с компресор от Мини или Мерцедес, който е доста лесен и избягваш нуждата от кулери и колектори, а и настройките са по-лесни.

Хммм, верно ли не струват спирачките ??? Много лошо, при положение, че и колата е доста лека... :icon_doh: С други дискове и накладки дали няма да се подобри ситуацията дори при сток кола?

А механичната кутия дори и да издържи, стигаме до въпроса със съединителя...Щом спирачките са слабички, едва ли и той ще е много издържлив.

Аз от кога ви разправям, че ако искаш Лансер, който да има възможности за ъпгрейт само дизела си заслужава...Там за 800лв може да се изкарат доста коне и нютон метри, отделно има готови китове , а и знам няколко доста успешни проекта от по 200к.с., които се постигат само с нова хибридна турбинка, генерация и софтуер, като бюджета не е надвишил 2500...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Хммм, верно ли не струват спирачките ??? Много лошо, при положение, че и колата е доста лека... :icon_doh: С други дискове и накладки дали няма да се подобри ситуацията дори при сток кола?

 

Аз от кога ви разправям, че ако искаш Лансер, който да има възможности за ъпгрейт само дизела си заслужава...Там за 800лв може да се изкарат доста коне и нютон метри, отделно има готови китове , а и знам няколко доста успешни проекта от по 200к.с., които се постигат само с нова хибридна турбинка, генерация и софтуер, като бюджета не е надвишил 2500...

Определено с други спирачни дискове, накладки, маркучи и течност, нещата са в пъти по-добри. Само че ми струва около 1600лв.

Проблема със спирачките, обаче си го има и при дизала, защото тя системата е една и съща.

Така че и дори там с 800лв са се направи 200к.с. пак си остава въпроса да се спират тези килограми, засилени с толкова коне.

За бензиновите мотори има готови китове с всичко необходимо, от гайки до фофтуерни блокове, които се вързват към ECUто на колата. Струват около 2500$-3000$, само дето са за 4В11 2.0, а нашите са 4В10 1.8, което обаче не е проблем, тъй като може да се флашне нешето ECU и да се направи с параметрите фабрично зададени за 4В11. Ама стрябва и съединителя(около 1000$-1300$ комплекта) и СПИРАЧКИТЕ(с други дискове, накладки, маркучи и апарати между 1400$-2000$ в зависимост от марката) да се сменят.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, коли да искаш. С или без турбо. Прочетете първия пост бе хора. Човека ясно е написал:

"Става въпрос за Mitsubishi Lancer 1.8 2008 143к.с. бензин..."

 

Васко, то само да освободят мотора до 6500-6700 оборота, а не както е сега до 6200, пак ще е добре.

В Четвъртък съм се зарекал, че следващият 20 годишен Баварец-комби, който ми присветне с фаровете, за да му се махна от пътя при изпреварване, ще го гоня с 190 докато му гръмне мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко, то само да освободят мотора до 6500-6700 оборота, а не както е сега до 6200, пак ще е добре.

В Четвъртък съм се зарекал, че следващият 20 годишен Баварец-комби, който ми присветне с фаровете, за да му се махна от пътя при изпреварване, ще го гоня с 190 докато му гръмне мотора.

Ама той е до 6200 само когато е на "D", на ръчка започва да заглъхва малко след 5800 и на 6000 е края на кефа. :icon_crying:

С "Баварците" не се закачай, че точно комбитата са опасни! Имат с 4.4 мотори по 300 коня. Такива и с 220 неможеш ги хвана. :icon_thumbup:

Виж голфаджия и до ритуално самоубийства може да го докараш. :lol:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 520/320 може да скочи доволно, само че то е повече забавно ако и такива му присветват... :D

А ограничителя не вярвам да е трудно да се махне... макар че на кола с CVT не виждам много смисъл

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това предполагам ще ви е интересно

 

http://vbox7.com/play:e23b3a8e

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 520/320 може да скочи доволно, само че то е повече забавно ако и такива му присветват... :D

А ограничителя не вярвам да е трудно да се махне... макар че на кола с CVT не виждам много смисъл

На двулитровите двигатели може да им се пъне, даже и на 528 също, ако няма дълги прави.

Я ме светни сега, защо за CVT да няма смисъл "махането"(вдигането на наложената граница) на ограничителя?

Ако се отпусне малко двигателя примерно до 6600-6800, със сигурен че максималната ще подмине 220км/ч както е сега и ускорението на ръчен режим ще се подобри, та дори и с минимално време.

А ако се намери и начин да си правя сам ръчните предавки, ще е чудо! Да ди вдигна на 7-8 или даже 9, че 6 ми идват малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това предполагам ще ви е интересно

 

http://vbox7.com/play:e23b3a8e

От тази система, май само се пести гориво, а мощноста си остава същата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ako си погледнеш диаграмата на к.с./НМ ще забележиш, че при тези обороти мощността вече спада, както и въртящия момент...Единственото ти преимущество, ще е макс. скорост, но това за какво ти е не знам... :)

Ще имаш най-голям позитив наистина, ако направиш скоростите на кутията на ръчен, точно колкото е момента с най-добър диапазон на к.с. и НМ. Ако пика ти е на 4400 оборота, да речем всяка предавка да сваля до 3500-3700, долу горе да си близо до пика колкото може за да разполагаш максимално със оптималния ресурс на мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това първото дето ви пуснах е единия им опит и не знам как върви защото не съм го виждал в деиствие но това тук е другото им изпълнение което съм виждал да отнася Р1 като да е моторче с педали . За това ви казвах че е с друг съединител други бутала и тн ... До колкото знам скоростите му за сега устискват .

 

http://vbox7.com/play:b9326e27

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...