Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 ноември 2011 Сподели Публикувано 29 ноември 2011 Ako си погледнеш диаграмата на к.с./НМ ще забележиш, че при тези обороти мощността вече спада, както и въртящия момент...Единственото ти преимущество, ще е макс. скорост, но това за какво ти е не знам... Ще имаш най-голям позитив наистина, ако направиш скоростите на кутията на ръчен, точно колкото е момента с най-добър диапазон на к.с. и НМ. Ако пика ти е на 4400 оборота, да речем всяка предавка да сваля до 3500-3700, долу горе да си близо до пика колкото може за да разполагаш максимално със оптималния ресурс на мотора.Абе те са го измислили, малките човечета с дръпнатите очички. МАХ на двигателя се достигаше след 5500 някъде, но аз искам повече максимална скорост и като забравя да превключа на следваща предавка да не ми спира колата на 6000 оборота.И пак не разбрах защо за CVT да няма смисъл? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 ноември 2011 Сподели Публикувано 29 ноември 2011 Щото ако я препрограмираш може и VІІ-ма предавка да си имаш. ........................... Шегувам се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 30 ноември 2011 Сподели Публикувано 30 ноември 2011 Хубуу де, на газ какви ограничители ? А и макс. скорост трябва да ти е по-висока... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 30 ноември 2011 Сподели Публикувано 30 ноември 2011 Не VII, a 107 мога да ги направя, ако барна софтуера за CVTтоХубуу де, на газ какви ограничители ? А и макс. скорост трябва да ти е по-висока...Ми е такива квито и на бензин ! А и макс. скорост си е същата 220км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 1 декември 2011 Сподели Публикувано 1 декември 2011 А добре де същият Лансер, само че ръчка, защо няма по - голяма макс скорост? Същото ограничение ли има ? Някой колега с ръчка може ли да каже до колко оборота е успявал да я изцеди ?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer mitsu Публикувано 1 декември 2011 Сподели Публикувано 1 декември 2011 А добре де същият Лансер, само че ръчка, защо няма по - голяма макс скорост? Същото ограничение ли има ? Някой колега с ръчка може ли да каже до колко оборота е успявал да я изцеди ?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifКолега аз съм 1.8 бензин с ръчка на магистралата карнобат бургаз прекъсвача ми изключи някъде между 230 и 240 км.Сега на колко точно хил.оборота бях ще те излъжа все пак с тази скорост не е препоръчително да се зазяпваш по таблото,но при 200 съм на 5500об. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 1 декември 2011 Сподели Публикувано 1 декември 2011 (редакция) Редактирано 1 декември 2011 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Колега аз съм 1.8 бензин с ръчка на магистралата карнобат бургаз прекъсвача ми изключи някъде между 230 и 240 км.Сега на колко точно хил.оборота бях ще те излъжа все пак с тази скорост не е препоръчително да се зазяпваш по таблото,но при 200 съм на 5500об.Ами и Аз на 200 съм на 5500, на 220 съм на 6000 и малко, между 6000 и 6100. Ръчките са до 6500 оборота а скороста е 230. До сега не съм виждал друг лансер освен EVO да достига 250км/ч, без да се пипа по ECUто.Lix е флашнал неговото ECU и сега достига 7000 оборота, което е страхотно. Ръчкаш си яко и не се притесняваш, че точно на 6000 трябва да превклщчиш, за да не ти спре колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Ами и Аз на 200 съм на 5500, на 220 съм на 6000 и малко, между 6000 и 6100. Ръчките са до 6500 оборота а скороста е 230. До сега не съм виждал друг лансер освен EVO да достига 250км/ч, без да се пипа по ECUто.Lix е флашнал неговото ECU и сега достига 7000 оборота, което е страхотно. Ръчкаш си яко и не се притесняваш, че точно на 6000 трябва да превклщчиш, за да не ти спре колата. Така няма ли опасност някое бутало да се пребори за светлина или този двг си има ресурс да се изцеди толкова ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Ами и Аз на 200 съм на 5500, на 220 съм на 6000 и малко, между 6000 и 6100. Ръчките са до 6500 оборота а скороста е 230. До сега не съм виждал друг лансер освен EVO да достига 250км/ч, без да се пипа по ECUто.Lix е флашнал неговото ECU и сега достига 7000 оборота, което е страхотно. Ръчкаш си яко и не се притесняваш, че точно на 6000 трябва да превклщчиш, за да не ти спре колата. И на мен ми е на толкова, но повече от 200 не иска. Ти пипал ли си нещо или си бил на надолнище ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer mitsu Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 И на мен ми е на толкова, но повече от 200 не иска. Ти пипал ли си нещо или си бил на надолнище ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifКолега,въпроса беше при какви обороти и скорост изключва прекъсвача при ръчните скорости,а не дали караш по надолник или с попътен вятър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Колега,въпроса беше при какви обороти и скорост изключва прекъсвача при ръчните скорости,а не дали караш по надолник или с попътен вятър. и не забравайте че и скоростомера ни при такава скорост послъгва :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 и не забравайте че и скоростомера ни при такава скорост послъгва :rolleyes: Това е вярно - може да се засече с ГПС но точността зависи от релефа на местноста в която се прави засичането Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 Аз от кога ви разправям, че ако искаш Лансер, който да има възможности за ъпгрейт само дизела си заслужава...Там за 800лв може да се изкарат доста коне и нютон метри, отделно има готови китове , а и знам няколко доста успешни проекта от по 200к.с., които се постигат само с нова хибридна турбинка, генерация и софтуер, като бюджета не е надвишил 2500...Колега,сподели ако може, къде да намеря инфо за ъпгрейт на дизел.На Лансера дизел,мотора 4D68 ли е?. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 За регион Враца - Иван Алармата . Всички му знаем Бората , дизелова е и наистина знае какво прави . Не му правя реклама с някаква користна цел а просто давам инфо на желаещите от региона къде може да им се свърши работа . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 http://www.ecu-chip.com/ я вижте ей това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 И каква му е бората , че толкова те е впечатлила ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 И каква му е бората , че толкова те е впечатлила ? Чип тунинг със всичките други подробности покрай него , като генерацията въпреки че е сменявана в ниските е тиха а не реве като някой , джантите няма нужда да ти споменавам , автопилот който не изключва като натиснеш газта или спирачките а когато ти му кажеш , на мястото резервната гума PC като на централната конзола един огромен сензорен дисплей който командва всичко . Като вървене може да се мери с дизелова Омега 2.5 коман реил . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 (редакция) :D Аз си мислех, че говорим за нещо сериозно като силов тунинг, а то...джанти-манти Колега,сподели ако може, къде да намеря инфо за ъпгрейт на дизел.На Лансера дизел,мотора 4D68 ли е?. За кой Лансер говорим дали е 4Д68 ? :D Ако мислиш да ъпгрейтваш 4д68 забрави...Такива стари технологии не подлежат на никакво развитие. Има иначе всякакви възможности, за тунинг, стига да знаеш какво търсиш от този мотор(на актуалния Лансер). Най-малкото един ремап. Става въпрос обаче колата да се качи на диното и да се пригоди софтуера към нея, а не некви чипсове, подаръци от Зрънчо, копи-пейст истории от Замунда и т.н. От там насетне има цели китове, хибридни турбини, колектори, кулери, дюзи и какво ли не... като НМ и к.с. се увеличават сериозно. Става си един Ралиарт отвсякъде. Човекът на който аз бих имал доверие е Тони Келеша от Варна. Фен е на дизелите и има А3 с такъв мотор ,която скача на всякакви коли по 250к.с. и отгоре. Един от най-добрите Еку мапери е в БГ и не знам негов изпълнен проект, който не е достоен за уважение. В момента един приятел си прави колата при него и се очаква А4 1.8Т да стане 500к.с. :plane: Редактирано 7 декември 2011 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 (редакция) И на мен ми е на толкова, но повече от 200 не иска. Ти пипал ли си нещо или си бил на надолнище ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifНищо не съм пипал, щото няма софтуер за ECUто на CVTто. Скороста е постигната на равно. По наклон стига и 230, ама после по равното пада. След 200 много бавно стават нещата, а и късмет ти трябва да няма други на пътя че да ти пречат на експеримента. :icon_thumbup:и не забравайте че и скоростомера ни при такава скорост послъгва :rolleyes:Послъгва с до 4% :rulez: На 220 като махнеш 4%, си стават 211-213, а те точно толкова по книга му дават.Това е вярно - може да се засече с ГПС но точността зависи от релефа на местноста в която се прави засичанетоGPS дава грешно. Показва по-малко от това с което се движиш в действителност!Правил съм експеримент с КАТаджии. Аз заковавам 100 на скоростомера, на КАТ радара показва 101, а GPS 93. Кое е вярното?В същто време GPS ми показва точни координати, надморска височина и куп други глупости, изписвайки ВИСОКА ТОЧНОСТ на раздела му за достоверност на показаните данни. Беше се свързал със 9 от общо 12те спътника които са на диаграмата. Редактирано 7 декември 2011 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Нищо не съм пипал, щото няма софтуер за ECUто на CVTто. Скороста е постигната на равно. По наклон стига и 230, ама после по равното пада. След 200 много бавно стават нещата, а и късмет ти трябва да няма други на пътя че да ти пречат на експеримента. :icon_thumbup: Послъгва с до 4% :rulez: На 220 като махнеш 4%, си стават 211-213, а те точно толкова по книга му дават. GPS дава грешно. Показва по-малко от това с което се движиш в действителност!Правил съм експеримент с КАТаджии. Аз заковавам 100 на скоростомера, на КАТ радара показва 101, а GPS 93. Кое е вярното?В същто време GPS ми показва точни координати, надморска височина и куп други глупости, изписвайки ВИСОКА ТОЧНОСТ на раздела му за достоверност на показаните данни. Беше се свързал със 9 от общо 12те спътника които са на диаграмата. Всяко едно от тези средства за измерване на скорост има субективни фактори които може да му пречат . Най-склонен съм да вярвам от посочените на радара на КАТ . За ГПС-а местноста трябва да е равнинна и да задържиш известно време скороста една и съща за да си сигурен че е измерена скороста както трябва . На мотора нямах километраж и сме правили опити с два ГПС-а на равно ми засече максимална скорост 262-4 км/ч Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 декември 2011 Сподели Публикувано 12 декември 2011 За мене GPSа, освен да ти показва пътя, къде се намираш и да ти изчисли още няколко неща, извън които е скароста, не става за друго. :icon_thumbup: Карам с размери на гумите посочени от производителя и си вярвам на стрелката на скоростомера. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 13 декември 2011 Сподели Публикувано 13 декември 2011 За мене GPSа, освен да ти показва пътя, къде се намираш и да ти изчисли още няколко неща, извън които е скароста, не става за друго. :icon_thumbup: Карам с размери на гумите посочени от производителя и си вярвам на стрелката на скоростомера. :icon_rock: Километража трябва да ти е вързан към скоростната кутия и размера на гумите не мисля че го бърка . Точното измерване на скоростомер е относително нещо и по тази причина имаш опция в закона според която можеш да оспорваш превишена скорост до 10 км./ч. В крайна сметка при високите скорости целта и да си направиш кефа а това дали си карал с 10-15 км./ч. повече или по-малко не мисля че те бърка . На мене лично ми е кеф да "карам" в завой а там да вдигнеш , да вдигнеш колко да вдигнеш ? И там даже не поглеждам с колко карам . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R1100S Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Здравеите колеги,прочетох всичко и не можах да разбера какво се търси от лансера,висока скорост или мощност.Ако е висока скорост сте объркали колата.Ако не сте забелязали рали автомобилите имат много мощност и ниска макс.скорост.Ако сте решили да си вдигате мощноста на ДВГ то знайте че започва едно безкрайно кешене,като се започне от спирачки,генерации,скоростна кутия.....и до мотора.Просто много много пари.Желая успех в начинанието на всеки един започнал това начинание. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pagocTuH Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Със вдигане на мощноста идват и редица проблеми.Ти ще сложиш например турбокомпресор но самият двигател е направен да изкарва мощност на колелата в порядъка на 140 коня а ти искаш да ги направиш 180.Нали се сещаш че ще окаже влияние на здравето на двигателя това покачване на мощността. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.