Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Увеличаване на мощността...


didkoooo

Препоръчано мнение

Става въпрос за Mitsubishi Lancer 1.8 2008 143к.с. бензин... Първо да кажа, че не разбирам почти нищо от такива неща, но ми се иска да увелича мощността й по някакъв начин... Та искам някакви предложения.. турбо примерно ми звучи добре, но къде мога да сложа турбо и може ли въобще... В сервиза на Mitsubishi правят ли такива неща... Пишете нещо по темата моля ви :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Става въпрос за Mitsubishi Lancer 1.8 2008 143к.с. бензин... Първо да кажа, че не разбирам почти нищо от такива неща, но ми се иска да увелича мощността й по някакъв начин... Та искам някакви предложения.. турбо примерно ми звучи добре, но къде мога да сложа турбо и може ли въобще... В сервиза на Mitsubishi правят ли такива неща... Пишете нещо по темата моля ви :)

 

Тия новите коли може и да имат фабрично да им се вдигне мощноста-ама как ща стане....трябва си специялист за това....да и бодне дирекно лаптопа и да и вдигне пауара http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif . Турбо можеш да си сложиш на много места в БГ стига да имаш пари....не е ефтино,и не става бързо.В интерес на истината малко ме съмнява в сервиза на Мицубиши да ти го направят това с турбото....

Има изписани много по тия теми за турбинирането......разрови се в раздела на ECLIPCE......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много неща може да направиш зависи с какви пари разполагаш . Като започнеш със спортна генерация , спортен филтър , леки валове , по-големи инжектори и един сериозен конпресор та дори нитро има къде да ти сложат . Идеята за лаптопа не е лоша защото не се знам дали тоя модел си няма някакво фабрично скопяване , тук идва и така наречената "мека електроника" в смисъл не се слага чип на твоя комп. защото той си работи в определени параметри а меката електроника носи на настройки и тн . Електрониката я пипат по принцип ако се сменя инжекцията и тн ...

Всичко е до парата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, момче което вече не посещава форума по ред причини, прави точно това в момента. Събрал е всички части за ТУРБИНИРАНЕ, всичко е проверил, всичко е набавил... би могъл всичко на готово да даде. Все пак ако решиш, ще те свържа с него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помисли дали искаш да я караш ежедневно тая кола с понапомпания двг или понякога за вдигане на адреналина и ако е за ежедневно каране не се престаравай ! Примерно генерация , филтър и валове .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Самото място между двигателя и купето трябва да ти подсказва, че точно там е мястото за турбото.

Ако имаш наколко хиляди излишни Евро си добре приет във всяка тунинг фирма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Самото място между двигателя и купето трябва да ти подсказва, че точно там е мястото за турбото.

Ако имаш наколко хиляди излишни Евро си добре приет във всяка тунинг фирма.

 

Може и сам да си го направи....ако има мерак...и ако има време,и друга кола която да си ползва до като направи тази.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и сам да си го направи....ако има мерак...и ако има време,и друга кола която да си ползва до като направи тази.

 

Може но трябват познания , време и "сгодите" за това ! Но това с турбото май не е много издръжливо все някакви дефекти дава . Познавам човек от Враца дето е сложил турбина на мотоциклет ( Бандит 1100 ) ама все нещо му прави . И при всички случай с турбото трябва да помисли и за друг съединител !

Редактирано от KOKSARIAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип колата е за ежедневно каране и не искам да се престаравам наистина... можете ли да ме ориентирате кое какви пари струва и каква промяна би последвала във мощноста и като цяло... смисал говоря за турбина, или по нагоре прочетох генерация , филтър и валове... или софтуерен "тунинг"...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип колата е за ежедневно каране и не искам да се престаравам наистина... можете ли да ме ориентирате кое какви пари струва и каква промяна би последвала във мощноста и като цяло... смисал говоря за турбина, или по нагоре прочетох генерация , филтър и валове... или софтуерен "тунинг"...

Турбо може да се сложи и още как. На CVT обаче е рисковано да я помпаш с турбина или трябва да е на минимум, от което се губи смисъла. На ръчните обаче е ОК, но не е лесно и в никакъв случай евтино. Момчето за което Рангел говори е на път да го направи, след доста четене и обмяна на данни с хора в и извън България.

Аз имам цяла Air Intake System "Takeda". Променя звука на двигателя, вдига мощноста с 8hp и се усеща много, особенно над 4000 оборота.

НО, я свалих защото ми качи и иначе чудесният разход който имах преди това. Сега системата седи в кашона и се продава за 330лв. Ако някой има интерес да пише или да се обади 0877880007.

http://www.ebay.co.uk/itm/TAKEDA-COLD-AIR-INTAKE-SYSTEM-LANCER-L4-2-0L-TR-4201P-/260758042284?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cb663f6ac

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип колата е за ежедневно каране и не искам да се престаравам наистина... можете ли да ме ориентирате кое какви пари струва и каква промяна би последвала във мощноста и като цяло... смисал говоря за турбина, или по нагоре прочетох генерация , филтър и валове... или софтуерен "тунинг"...

 

ТУРБИНИРАНЕ-Много пари,в порядъка на,от 1000$ на горе...но ако действаш прецизно може и да не ти легне много пари.Много мощност,която разбирасе ти можеш да контролираш.

Аз залагам на турбо....не е толкова трудно да се сложи...,но щом колата ти е всекидневна,с цел да се повторя ще ти кажа че поставянето на турбо не става за ден,два.

Парите също зависят и от това къде ще си направиш монтажа.

Специализиран серивиз....-още повече пари/нали и за тях трябва да има нещо/...,ти ако си го правиш...остават парите за нужните части.

Спортен филтър и спортна генерация.....аз лично мисля че смисъл никакъв,освен много по голям шум от колата/съответно от новите по големи спорти тръби и гарне/.

Атмосверно ъпгрейдвне на колата.Има и такъв вариянт....и там вече спортният филтър,валове,и генерация влизат в тяхната 100% функционалност.....НО, за да влезнат в употреба,и да има полза от тях,а не само шумотевици.....трябва да са придружени с преправяне на двигателя.Мога да почна да ти изписвам какво трябва да се направи...но ще ми свърши мастилото....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif .....

Софтуерен тунинг....възможно е......но и идея синямам как.

Аз лично залагам с високо вдигнати раце за турбото.....

Няма да ти се слиза от турбо кола......

успех.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ТУРБИНИРАНЕ-Много пари,в порядъка на,от 1000$ на горе...

Според мене се започва от 2500$ нагоре, защото е задължителна подмяната на спирачната система, освен ако неискаш да се разнащеш някъде! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мене се започва от 2500$ нагоре, защото е задължителна подмяната на спирачната система, освен ако неискаш да се разнащеш някъде! :icon_rock:

 

Говорим за Турбиниране.....

ъпгрейдване на спирачки,окачване...там вече е друга бира....която зависи от него самият...и могат да се направят в последствие ако желае.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравяте съединителя . Нямям наблюдение над коли с турбина но тоя пич с Бандита сложи някакъв заключващ се съединител за да устиска . Предполагам с колата няма да е по-различно и човека си стъпва на пари за тоя тунинг .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за Турбиниране.....

ъпгрейдване на спирачки,окачване...там вече е друга бира....която зависи от него самият...и могат да се направят в последствие ако желае.

Извинявай колега, но ми звучи като от "голфаджия"!!!

Дай да направим колата 1000 коня, а после ще мислим в кое дърво, стълб или кола ще спираме!?

Ако си решил да си правиш калата по-мощна от фабричното, започвай да мислиш първо за последствията които ще причини мощноста и да се постараеш да не допускаш да се случат. После слагай и 2 турбини ако искаш!

Лично мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега, но ми звучи като от "голфаджия"!!!

Дай да направим колата 1000 коня, а после ще мислим в кое дърво, стълб или кола ще спираме!?

Ако си решил да си правиш калата по-мощна от фабричното, започвай да мислиш първо за последствията които ще причини мощноста и да се постараеш да не допускаш да се случат. После слагай и 2 турбини ако искаш!

Лично мнение.

 

Хахахаха....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif яко....'ГОЛФАДЖИЯ" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ....тва беше готино.

Аз съм твърдо "ЗА" това което си казал....но момчето е попитало "КАК МОГА ДА СИ уВЕЛИЧА МОЩНОСТА"....и аз това коментирам.....

Аз лично съм със заводски спирачки ...и колата ми спира много добре,бих казал прекрасно....но аз съм преценил за момента да не правя нищо по спирачната система тъй като не ми е нужно.....тъй като "ПАУЪРА" на който съм я нагласил ми е добре.

Естествено че ако има пари човек до толкова че да си ъпгрейдва цялата кола хич не трябва да се мисли......прави двигател,окачване,спирачки.....но пича е питал-КАК ДА ВДИГНА МОЩНОСТА.....

сори ако съм те засегнал с нещо.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме засегнал с нищо, но вдигането на мощноста изисква и ред промени не по двигателя, а по нещата които ще озъбтяват тази повишена мощност.

Та за това така пиша. За мене винаги на първо място са били системите за безопастност, били те активни или пасивни.

Просто го съветвам преди да вдигне мощноста, по какъвто и да е начин, да си оправи спирачките.

Защото фабричните, са само за хора дето се возят в колата, а не за такива които я карат!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че ако си решил да караш спортно трябва да вземеш мерки за сигурността на другите и своята ! "Вържи попа да е мирно селото!" е казал народа !

Я споделете с това турбо дава ли дефекти ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен слагането на турбо е ПОТ-РАДОСТ-СЪЛЗИ.

Много работа (ПОТ) има докато се напаснат нещата и то не само хардуерно но и софтуерно, защото ще трябва нова програма за управлението на двигателя.

После идва голямата (РАДОСТ) удовлетвореност от постигнатото, но след първите 100 км (ако успееш да ги минеш) идват и проблемите (СЪЛЗИ).

Ако двигателя издържи, то след първите 5-6 старта съединитела си отива и почва едно търсене по нета за керамичен съединител.

Тъкмо се закрепи колата и ако се разминеш 1-2 пъти с някое дърво или стълб, защото не си успял да спреш навреме и започва търсене на дискове и спирачни апарати. Докато се мине тази одисея се оказва, че скоростната кутия е останала беззъба и т.н.

Затова Васко спомена, че тези неща трябва да се правят комплексно, а не на парче. Аз бих добавил - комплексно и до ключ!

Най-добре събираш парите, отиваш в фирма, която се занимава само с това и не от вчера. Оставяш колата и след 3-4 седмици отиваш с парите да си я вземеш.

Имаш мощност добавена от професионалисти и гаранция, че всичко е направено качественно и с качественни материали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при такъв вариант, излиза много по на далавера, да си продадеш колата и да си вземеш Ево :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при такъв вариант, излиза много по на далавера, да си продадеш колата и да си вземеш Ево :)

 

И аз обичам стоковите коли оборудвани с охлюв, но има хора които самото турбиниране ги влече и им доставя удоволствие, и още повече такива които мощността никога не им стига. На последните и Ево да им дадеш, ще махнат турбината и ще набучат два пъти по-голяма :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при такъв вариант, излиза много по на далавера, да си продадеш колата и да си вземеш Ево :)

Ранга, къде ги продават ЕВОтата по 40 000лв та да ида да си взема ????????????????

Тунинговане на колата с TURBO, окачване съединители скорости и всичко нужно поктай тези неща струва 7-7500 EURO.

Това съм го питал още като купих колата, когато Алекс се състезаваше. Офертата беше от PRO-SPEED.

Ta за тогава се връзваше 42 дето съм дал за колата и 14-15 за тунинг или общо 56-57 000лв, а за ЕВО по онова време 90 000лв най-евтино!

Сега колата струва вече около 23-26 и тунинга 14-15, та става 40 000лв. По-евтино ЕВО в момента от 60 000ле не съм намирал. Така че незнам точно как ще ти излезе далаверата, освен ако 20 000лв не са пари за тебе!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tоз коптор, дето ми е на аватара не е Мицубиши, а Нисан Съни с CA18DE мотор.

Сигурен съм, че много от вас разпонзват тази комбинация от букви и цифри, но забелязват липсата на буквата Т накрая.

Та, и аз реших да турна Т накрая :) Малко Т, на 0,4 бара.

За около 1200 лева нещата бяха готови. Около 500 километра каране и гарнитурата на главата замина.

 

В момента имам фабрично CA18DET, със свалена компресия, с пръскалки за масло където трябва и т.н.

Турбинирането на фабричен мотор с малко пари....излиза скъпа...и влиза надълбоко...

Ако все пак решиш:

Изпускателен колектор

Турбо

Интеркулер

Инжектори

Електроника

Охлаждане на мотора

Бутала, понижаващи компресията

Някакви по-яки биели

Хубава гарнитура за главата

и т.н. :)

 

И накрая разбираш. че караш кола с предно с има няма 2*0 коня, без диференциал с ограничено приплъзване и на светофар не можеш да тръгнеш бързо, защото гумите(по-скоро една от двете) подозрително пушат...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове....ша ви замола само да не подценявате турбо колите с предно бредаване....Не е така както си го мислите.....въртели гуми,не можели да тръгнат....глупости на таркалета....недейте така.

DARE DEVIL-братле......на 0.4 бара налягане и гарнитурата ти е заминала....говори само по себе си калко спулочливо си направил двигателя....вината си е изцяло твоя.

Аз излишно съм писал /някъде по горе/ че гарнитурата тря се смени......бутала също ,зависи колко ще надуваш...и пак зависи от колата.....моята издържа на 1 бар с щоковите бутала.

Другото което е...за да сложиш турбо на някаква си кола/НЕ ГОВОРЯ ЗА ТЕБ БРАТ-DARE DEVIL/...не зависимо каква е тя.....тря да се позанимаваш малко с колата...да прочетеш за двигателя...кво може,кво не може....какъв капацитет има,..има ли, няма ли.....

И ПАК ЩЕ КАЖА ЗА ПОРЕДН ПЪТ....НАЙ ВАЖНОТО Е ПЕРФЕКНАТА СМЕС ...ОТ ТАМ СЕ ПОЛУЧАВАТ ВСИЧКИ ДЕТОНАЦИЙ ПО ДВИГАТЕЛЯ.

И ПАК...НЕ ПОДЦЕНЯВАЙТЕ ТУРБО КОЛИТЕ С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ...НЕ СА ТОЛКОВА СЛАБИ КОЛКОТО СИ МИСЛИТЕ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май колата с допълнително сложен конпресор не става за всекидневно каране по светофарите и тн ...

Ако искаш мускули за вдигане на адреналина не е зле да се помисли за друго возило което да напомпаш а да си имаш една кола да си вършиш работа . Не е зле като вариант нещо яко с десен волан . Преди да ме обвините за десния волан ще кажа че джигитски изпълнения в градски условия НЕ ТРЯБВА да има и на подходящото място десния волан не би те бъркал ! Аз лично гледах един Еклипс с десен волан в една автокъща в региона на доста прилична цена който става за адреналинови изпълнения дори без тунинг !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...