Премини към съдържание

Драг. Малко дебати относно колт CА4А и CJ4A


Препоръчано мнение

Уви километража е до 240 и все пак "какво ли щеше да четеш"

Уви да, просто не можах да си редактирам поста, но и така се плаша като чета...

Нищо лично по принцип, аз също съм фен на високите скорости, но да се правим на рейсъри с атмосферки по 100к.с. някак си през 21-ви век, е леко несериозно :)

Поздрави и безаварийно ! :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уви да, просто не можах да си редактирам поста, но и така се плаша като чета...

Нищо лично по принцип, аз също съм фен на високите скорости, но да се правим на рейсъри с атмосферки по 100к.с. някак си през 21-ви век, е леко несериозно :)

Поздрави и безаварийно ! :drive:

Не е нужно да го редактираш .. тук става въпрос точно за 2 модела на колт от 92-ра до 00 година и говорим кои е по-бърз от 2-та модела.. не говорим за коли 2010+ и затова писах в началото на темата че неможе да става сравнение с евото и 3000гт.... никой не се прави на рейсър... ако иксах да съм авто състезател щях да го оборудвам с тръбите вътре и да се пускам в клас до 1.6 ... има си такъв клас (извън турбо клас) така че може да се говори за състезания и с 100 конски сили автомобил.... и между другото ако си с някое 3000гт в града при отцепен район за състезание с много завойчета в тесни пресечки ще се озориш ако се варкаш с някое колтче 1.6 което и да е от 2-та модела за който говорим в темата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре, ти така се изказа...човек може да си помисли, че в 21-ви век 4 от 5 коли са турбо :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Не , но темата с това заглавие "Драг" при положение , че и двете коли са сток :first:

На мен ми е забавно, не ме разбирайте погрешно... :)

То е ясно, че в клас 1.6 има бегачки, но там говорим поне за портвани глави, генерации, филтри, колектори, валове и друга карантия, EFI, мега или друга електроники, олекотяване , бързи В-теци и т.н. Емо поне е от Варна и знае доста Хонди, които имат какво да покажат, нищо че са атмосферки... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не че е кой знае колко важно, но да внеса поправка на 2-ра на 120км/ч изключва, на 3-та го прави на 170км/ч :rulez:

 

Колегата е с ръчка :yes3: иначе автомата сменя трета на 190 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Еми бавно...но славно :D

 

Не ме разбирай погрешно, не се опитвам да се заяждам с теб по никакъв начин. Все пак до колкото помня не ти започна да се заяждаш :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

По принцип на всяка мама крокодилчето е най-хубаво :D Но дайте да бъдем реалисти говорим за разни звездни скорости. Покажете някое клипче нещо за доказателство накарайте ни да повярваме. Един он борд клип от 0 до 220 км/ч например :P

Ето един пример за VTI:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно клипа,те заради такива малоумници гинат невинни.

 

И аз съм против подобни изпълнения, наистина точно ей така стават най-зверските катастрофи. Но въпреки всичко браво Дориане клипа ме изкефи максимално :icon_clap: :first:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tрябва да прекръстите темата на "летящи фАтьойли или има ли душа след 150'' ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

 

 

...... не подскачайте-бъзикам се ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Не ви разбирам, но с моя юбилеен колт вдигах 235 без проблем, но след 220 почваше да се отлепя от земята!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Честно казано и двата Колта за които спорите са с адски близки двигатели и динамичност.. Обаче!! Не мисля,че някой би направил кола що годе спортен модел 2000 година по-бавна от предходния модел от 1992..Аз съм с колт CJ4A 1.3 и честно казано наскоро направих 190.. Друг е въпроса,че може би и скъсих живота с 3 години,изгорих 1 кило масло и това се случи на отсечка колкото от тук до небето :D Обаче си е доста пъргава на старт.. Плюс това мога да съм един от хората,които гарантират,че няма атмосферна кола със същата кубатура(и без подсилване) която да дръпне Колтчето!! Опели,Фолксвагени,Хонди.. Нямат шанс!Дори до 1.8 съм стигал да дръпна ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колта ти е CJ1A. Това, че е изгорил литър масло не говори добре :D А да наричаш колта "спортна кола" звучи малко не сериозно :) Това е градска малолитражка. Спортен автомобил е ЕВО. А има и други доста добре ускоряващи мало-литражки ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че някой би направил кола що годе спортен модел 2000 година по-бавна от предходния модел от 1992..Аз съм с колт CJ4A 1.3 и честно казано наскоро направих 190.. Обаче си е доста пъргава на старт.. Плюс това мога да съм един от хората,които гарантират,че няма атмосферна кола със същата кубатура(и без подсилване) която да дръпне Колтчето!! Опели,Фолксвагени,Хонди.. Нямат шанс!Дори до 1.8 съм стигал да дръпна ;)

Първа кола ли ти е :icon_hmm:

Запомни какво си написал сега и след време сам ще се смееш на това :D

 

 

 

Колта ти е CJ1A. Това, че е изгорил литър масло не говори добре :D А да наричаш колта "спортна кола" звучи малко не сериозно :) Това е градска малолитражка. Спортен автомобил е ЕВО. А има и други доста добре ускоряващи мало-литражки ;)

:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче си е доста пъргава на старт.. Плюс това мога да съм един от хората,които гарантират,че няма атмосферна кола със същата кубатура(и без подсилване) която да дръпне Колтчето!! Опели,Фолксвагени,Хонди.. Нямат шанс!Дори до 1.8 съм стигал да дръпна ;)

Аз се сещам за една Мазда с 1.3 двигател, ванкел ли беше или винкел не помня :D ама ще те дръпне дори с закачено ремарке отзад ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маздата е ВАНКЕЛ!!! И от тея 1.3 вадят близо 200 коня..! Аз говоря за най-обикновенна атмосферна кола от същия клас!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маздата е ВАНКЕЛ!!! И от тея 1.3 вадят близо 200 коня..! Аз говоря за най-обикновенна атмосферна кола от същия клас!

Колега искаш ли да укротиш страстите с яростните 75 коня.

Защо трябва да се заключва и тази тема :icon_hmm:

Ако искаш пробвай се с Suzuki Swift 1.3 Gti.

Honda/Rover 1.6 d16a8, d16a9

vw 1.9 TDI 90 hp

ASTRA 1.8 i 16V C18XE

Или с няколко думи 1.3 колта нито върви нито е с спортно поведение(окачване) а за дърпане, ремарке може ли да дърпа :D

Или малко по грубо ако се успокояваш с мисълта че 1.3 е добра бегачка с консумация на масло, колкото и на гориво :D си го запази за себе си, моля не ни убеждавай и нас .................... знам какво е 1.3 75 hp и не е бегачка 1 000 000 %

И аз съм малко сектант на тема :mitsu-smiley: нищо против, марката :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ok,спирам..как ми се накарахте само :D Аз не търся кавги и спорове,просто си хваля колицата.. :D Трета кола ми е. И трите са били 1.3 и не казвам,че е спортна кола. Но не е Шкода 1.3-нали? С 2 думи градска количка с разчупен дизайн ;) И просто да отбележа,че точно моя Колт е на спортно окачване и не споря че върви.. :D Но според мен за 1.3 си е доста пъргав! Айде приключвам с "малолитражките" ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега, колегата лансер4х4 малко да се успокои и той. Действително, може да се каже че колта е един от лидерите в класа си. Или конкретно казано хетчове с 1.3 sohc мотор. Знам как върви защото имам и такъв. Знам че дърпа микра 1.3 която е по-лека. Знам, че върви по добре от корола 1.3 dohc и такава имаме. Естествено, може да ускори по добре и от коли с малко по-големи кубатури, но и повече килограми. Мотора като за 1.3 е динамичен, развърта се добре и на това купе се чувства добре. Но това не го прави спортен автомобил. Това е малък, градски автомобил с добра визия и динамика. С това приключваме темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споен съм :D дори без да си пия хапчета.

Колт..................Primus inter pares!

Извинявай ако съм те засегнал!

Я дай снимки на спортното окачване да видя да се образовам засега съм виждал KONI на голф3 и в завой 90 градуса, който го знам с обратен вираж плавен поведението е стряскащо не мърда с 100км/ч, но вози като каруца и с 4 човека жули.

А истината на малолитражките е "downsizing".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето също е Кони ;) Влез ми в гаража.. Снощи качих снимки :) А генерацията ми е YED.. Нея не съм снимал :P В интерес на истината колата не е чак толкова ниска.. Ниска е,но с джанти 14 и зимни гуми и 4 човека вътре не ми опира в калниците ;) Така я взех между другото,не съм го слагал аз.Но в интернет намерих същото заоколо 1000 лв :D Не бих се оръсил така,при положение,че купих колата за 2000 :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...