Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Balistik92

Потребител
  • От него общо

    101
  • Регистрация

  • Беше тук

За Balistik92

  • Рожден ден 11/24/1992

Местоживеене

  • Град
    Ловеч

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant VIII 2.0 16v(4g63) '97 & Colt V 1.3 12valve '97 + Suzuki GSXR Gj73a '93

Balistik92's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, Отскоро започнах лек оптичен тунинг на Галанта (8g,4g63),за който ще отворя нова тема със снимки и т.н. Въртят ми се в главата обаче и някакви идеи относно сърчицето на колата. Сложих 17 цолови джанти със сравнително широчки гуми и колицата се спъна доста.. Та мислех си за смяна на разпределителя(или цялата глава) и нещо откъм предаването(скоростна кутия,диф,съединител..). Някой с добри идеи? Двигателя не искам да сменям. Зная,че ще е най-безболезнено,но искам да запазя този. Рових много в чиждите форуми,но американския 4g63 не е като нашия. Доколкото разбрах 2.0(4g63) и 2.4(4g64)се базират на един блок с различен ход на буталото. Сякаш има и доста прилики между двете генарации на 2.4 (4g64 до 2004 и 4g69 след 2004) И трите са SOHC. Това ме навежда на мисълта : "Е ли възможно на моя 4g63 да се монтира глава от 4g69 Sohc MIVEC?" А относно скоростните кутии пък съм съвсем бос. Там обаче от 4D20 пасва на 4g63. Не е сигурен резултата обаче. Силно се надявам някой да има свободно време и мерак да обсъдим хипотетично какво може да се направи по това двигателче. И дано DJ-я не подмине тази тема. :D Най-малкото ще бъде интересно и поучително
  2. Колеги,тъй като не открих как да се справя с проблема се принудих да си монтирам газов инжекцион. Свалих газовата от колата на мой приятел и я монтирах на Галантчето. В момента съм в процес на ъпгрейдване на горивната карта,но определено ще ми бъде далеч по-икономично от преди. Та така реших проблема..
  3. Няма никакви грешки,записал съм го в началото На дълго дава разход 16-18. Джантите са 15",а филтъра,не е нов,но е чист. Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
  4. Проверил съм я за течове. Именно за дюзите искам да разбера по живи данни как работят. А ако разхода беше около 15/100 въобще нямаше да се оплаквам. Той обаче е около 22-25(при пълен рез-ар и след 100 км отново пълнене). Вакуумите съм огледал и са наред. Честно казано мирише на суров брнзин отзад,но свещите не са черни(поне когато ги сменях). Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
  5. Ами,с този разход около 20/100 + винетка и ремонт съмнявам се да ми излезе евтино :D Иначе естествено,че предпочитам да я погледне някой от уважаваните във форума майстори. За жалост пътя ще ми излезе златен. Имам познат в града,който е бог на електрониките. Легенди се носят за него дет се вика :D Ще видим дали той има нужната апаратура и оттам нататък ще мисля накъде да ме отвее вятъра.. Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
  6. Никаква промяна,колеги. Ще ходя да ми разчетат живи данни и оттам да мислим накъде да действаме. Сам няма да се справя явно.. Ще трябва да обикалям по пишман майстори. А в нашия град няма особенно запознати с японската техника.
  7. Точно по този начин. Но трябва да стане рязко. Понякога само със сила не става. Иска си "чалъм" малко. Естествено преди да го правиш трябва да си източил маслото
  8. Колеги,вчера смених и ламбда сондата(с чисто нова Bosch).Оказа се,че цветовете на кабелите са различни и буксата не беше същата,но срязах двете букси и монтирах сондата като универсална такава. Кабелите кербовах както следва - двата черни от колата с двата бели на сондата,белия от колата със сивия на сондата и синия от колата с черния на сондата.Интересно,че се наложи да пропътувам няколко пресечки с колата без ламбда сонда и имаше усезаемо по-добра динамика(може би се дължи на предварително зададената горивна карта за авариен режим) С новия термостат загрява в пъти по-бързо(стария определено не е бил годен). Скоро ще пиша има ли разлика в разхода най-накрая.
  9. Колега,не се ядосвай Покарай колата с това масло и следи за проблема,а когато имаш средства го смени. На мен пък ми препоръчаха за Галанта Syntium 3000 AV 5w40,но за Каризмата не зная дали е подходящо Иначе и двете страни са прави. И колегите са прави да ти се карат,че при смяната не си отворил да се поинтересуваш какво масло да налееш, и ти си прав,че всеки греши и бюджета също играе важна роля.Като цяло аз мисля,че при износения двигател е хубаво да помислиш за 5w40,вместо 5w30. Предполагам знаеш какво означават цифрите преди и след W.Хем ще маже добре на студен двигател,хем ще уплътнява хубаво на топъл. Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
  10. Изчерпателен и точен отговор! Благодаря за което Ами.. Не й давам газ като я засичам(то ме боли сърцето). Карам плавно и лекичко. При смяната на свещите старите бяха точно както си му е реда (кафе с мляко).Тези не съм гледал,но ще хвърля и на тях едно око след подобен пробег. Спирачките съм проверил- не задържа нито едно колело Горивопровода също проследих и е ок. Честно казано съвсем леко понамирисва на суров бензин,но и Колта така мирише,а дава нормален разход. Ако е богата сместа ще са черни свещите. Старите не бяха,тези ще погледна. А какви биха могли да са причините за богата смес? Когато мерихме ламбдата се оказа,че държи ниски стойности - това покачва или повишава ламбда числото?
  11. Тъй като никой не ми отговори го смених и оперирах с антифриза както си знам. Като на повечето коли. Работа с отворена капачка до отваряне на термостата и включване на перките. Но разхода не се повлия. Не съм го засякъл наново,че бая ми бърка в джоба,но по стрелката и начина,по който бях свикнал да се движи рязко надолу съдя,че няма промяна. Имам нова сонда Бош и тея дни ще я сменя и ще пиша тогава каква е промяната. Дано това вече реши проблема,че идва лято и май ще "зазимя" Галанта и ще си карам мотора и няма да се разправям. Комшиите и приятелите ме бъзикат,че все едно карам ГАЗ-ка :Х
  12. Колеги,реших да сменя термостата и днес го взех. Надявам се това да повлияе на ситуацията. Възниква обаче следващ въпрос.. Как стои въпроса с обезвъздушаването на системата? Или това да точа и наливам антифриза при работещ двигател и след загряване с пуснато парно да доливам в разширителния съд е достатъчно?
  13. Ново 20,колеги. Следвайки съвета на al_bandi да настроя ТПС-а и с помощта на дългите дискусии относно стойностите с колегата bace отметнах и това. Междувременно замерих току що стойностите на ламбда сондата и те варират от 0.26(на моменти дори 0.11) до 0.7 волта. По manual те трябва да бъдат в рамките на 0.6-1.0v . Подгрева й работи(двата черни кабела показват волтажа на акумулатора). Следващия възникващ въпрос е сондата ли е заминала или нещо със сместа не е наред? Отново припомням,че на мястото на катализатора има резонатор.
  14. Доколкото знам трябва някаква определена част от автомобила да е друг цвят от основния,за да изискват да сменя талоните. А това е доста малка част А hoodride не ме дърпа особенно,но доста японци поналепвят подобни неща на истинските бегачки :D Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
×
×
  • Създаване...