Премини към съдържание

Галант или 406


nnnnnn

Препоръчано мнение

Здравейте. Ще Ви помоля за мнения и коментари. Доскоро карах Рено Лагуна, но катастрофирах с него и сега пак съм пред проблема каква кола да взема. Почти сигурно е че ще изчакам 2007г, но още от сега съм започнал да събирам информация от форуми, познати и т.н. За сега съм стеснил кръга до дизелите на Галант след 98г модела който е и Пежо 406 след фейслифта и новия дизел HDI. Смятам да пусна такава тема в форумите на двете марки и съм наясно, че всики ще държи на свойто, но все пак. От Лагуната бях доволен по отношение на простор в купето и комфорт-все пак голяма и удобна кола, но само това. Като изпълнение си беше доста калпава - за 3 години 3 пъти съм правил предница(и след всички тия ремонти така и не можах да разбета откъде идва и да оправя едно тракане което си го имаше още като я взех :) ) и когато се блъснах пак имаше како да и се ремонтира. Не бяха и малко проблемите в електрониката. Въпроса ми е дали и с Пежото ще имам подобни проблеми като френска кола или е по-качествена. За Mitsubishi съм наясно, че е здрава и сигурна, но ме спира това при евентуален ремонт трудно ли се намират частите и цената им. А след време ако стигна до продаване на колата (ако не се блъсна преди това пак :) ) все си мисля, че Пежото по-лесно ще се продаде, все пак българина още ми се струва резервиран към японските автомобили(причината е ясна -части) въпреки, че все по-често започнаха да се виждат по нашите "пътища". Много ще съм Ви благодарен ако изкажете мнения за плюсовете и миносите на единия модел в сравнение с другия модел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега n......

За мен определено Пежо е най-добрата френска кола

особено новата 407. Имахме служебни 405 и 406. Хубави

коли, здрави, икономични, комфортни.

Обаче Галанта е друго...

Познавам хора включително и аз които от други марки са

минали на Галант, но за съжаление не познавам някой кой

то да е минал от Галант на друга ... :D

Някъде във форума бях писал по този въпрос.

Поздрави!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Krasko, какво "съжаление", то си е аксиома: Който веднъж се е качил на Галант, от Галанта нивгаж не слиза!

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей... какви хора,

карате ме да се чувствам виновен за една дума :icon_blush: :icon_blush:

Това се отнася за новия колега форумец, че не мога да му кажа някой

минал от Галант на друга и да му обясни защо.

Нали трябва да сме обективни и да има две гледни точки.

А иначе в темата "Изправен съм пред дилема" мисля, че

ясно съм обяснил.

Поздрави!! :drinks:

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОК, нека като експерт да обобщя:

nnnnnn , ако искаш да караш и ти колело след няма и година - 'земи си Пеженце.

Ако искаш да се кефиш страаааааашно много (и тези покрай теб) - качвай се на Галанта и забрави всички ядове! :icon_bye:

 

П.П. Нарочно не се впускам в подробности относно здравината на двата вида автомобили. Питай някой твой познат, който притежава нова реколта Пеженце от 2-3 години. Под "нова реколта" разбирам произведено след 2000 - 2001 година. Като ти писне да ти се оплаква, че стърже, чука и се скапва редовно - ще разбереш какво имах предвид :) Моят шеф искаше Пеженце 206 CC , но бързо-бързо се отказа като чу как след няма и година експлоатация се разстъргва, раздрънква и разтропва. Да, 406 е по-висок клас, нооо... недей ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да крия че съм имал Рено, но това е първото и последното Ренде ,,което съм имал............. :icon_censored: Ето ти тук е отговора на твоя въпрос.......... :D

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=706

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да крия че съм имал Рено, но това е първото и последното Ренде ,,което съм имал............. :icon_censored: Ето ти тук е отговора на твоя въпрос.......... :D

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=706

 

Ауууу..... Ди джей, не бях я чел тази тема.

Маани, маани да не дава Господ :icon_doh:

Ние сме си били късметлии с нашите служебни Пежа.

Вярно е, че и двете бяха купени нови от Франс ауто и

експлоатирани грамотно. Честно, не сме имали проблеми.

За рената е ясно :D

И за де не остане и сянка от съмнение в някой колега

:mitsu-smiley: Галант е :first:

Поздрави1

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Пежата са красиви автомобили. Само това мога да кажа за тях, защото не съм карал такова. Возил съм се в 205 за съжаление. Беше много неподдържано и ужасно на вид. Скърцаше много, возеше като каруца, тропаше отвсякъде (имах чувството, че и нещо в тавана тропа), едвам спираше... Вярно, че собственика не полагаше грам грижа, но това не променя впечатленията ми. Карал съм само немски и италиански еднодневки преди да си взема Галанта. И въпреки, че е толкова стар автомобил, той надминава всичките ми очаквания като возия издръжливост и поддръжка. Ако не мога да си позволя по-нов Галант с този ще ме погребват. Отначало си мислех, че приказката "...който се е качил на Галант не иска да слиза от него" е малко преувеличена, но не е така. Като гледам насочил си се към по-нов Галант и бъди сигурен, че никога няма да съжаляваш за такава покупка. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карала "макет на Пеженце" - 106. Bone също го е карала... няма толкова счупена кола!

:rulez: :rulez: :rulez:

 

Естествено, съгласна съм с Jolly Roger, че един автомобил трябва грижливо да се поддържа. Но е факт, че като трябва да правиш ремонти на всеки 2 седмици, накрая ти писва на шапката и оставяш френското возило да се разскърца, немското - да тропа, американското ... - да ти харчи 40/100, а руското - 20/100 ... масло! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карала "макет на Пеженце" - 106. Bone също го е карала... няма толкова счупена кола!

:rulez: :rulez: :rulez:

 

Естествено, съгласна съм с Jolly Roger, че един автомобил трябва грижливо да се поддържа. Но е факт, че като трябва да правиш ремонти на всеки 2 седмици, накрая ти писва на шапката и оставяш френското возило да се разскърца, немското - да тропа, американското ... - да ти харчи 40/100, а руското - 20/100 ... масло! :D

 

Ей ...

тези велосипедистки са много навътре :good:

Поздравления :icon_clap: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей ...

тези велосипедистки са много навътре :good:

Поздравления :icon_clap: :icon_thumbup:

:D Така е, членува в сайт :first: ,каде е пълен с много технически грамотни теми.............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ako искаш да си купуваш автомобил който след няколко месеца ще продадеш за да си вземеш по-нов или просто за нещо което ще е за кратко ползване,по добре си вземи Пежо.Но ако искаш да си купиш кола която да ти служи вярно дълго време,и да нямаш никакви проблеми с нея,еми тогава си вземи :mitsu-smiley: .Повярвай ми веднъж качиш ли се в Галант,самата мисъл за по-нататъшно продаване ще се изпари сама.

Днес пътувах с един приятел от Несебър до София.Човека отначало ми разказваше за някакви БМВ-та незнам си какви други "резачки" и как са го возили по същия маршрут, но след първия половин час млъкна и започна да разпитва само за Галанта като си призна че не е предполагал че тази кола може да е толкова добра,като външен вид,возия и ускорение.На Нова Загора се залепи зад нас една Хонда Акорд която доста се пънеше зад нас но,само ни дишаше праха.На едно място след като бяхме намалили доста заради един камион хондата успя да ни изпревари,но след малко отново беше зад нас.При самото изпреварване спътника ми сподели че от Хондата нещо много ме гледали странно :icon_blush: След 2 минути разбрахме причината,след като телефона ми звънна и чух в слушалката:Абе спри някъде да се видим,аз съм в колата зад теб и сега те видях като ме подмина.След като спрях първите неща преди да си кажем и здрасти бяха оправдания че колата явно не му била нещо както трябва,а след това въпроси с какъв двигател е Галанта.Супер учуден оставих човека след като му казах че съм с наи-обикновен дизел с турбинка при това 6 годишен.Но още по учуден останах самия аз,като той ми заяви че е карал след мен с 2.3 VITEC на 2-3 години.

Такива неща стават с тия Галанти,че понякога и аз се чудя защо досега всички не са се качили на такива коли(ама какво да се прави че ги задминаваме толкова бързо че не им оставяме време да разберат каква марка е колата).И накрая да приключа с това че моя спътник шофьор на Пежо(понастоящем ударено) накрая на 4ри часовото ни пътуване(включвам по кафе с Хондаджиите на ОМВ Ст. Загора)каза:-"Оправям Пежото,продавам го и си купувам Галант.

Е на това му викам забавно пътуване,а ако реша да продавам Галанта ще е само за да мога да си купя ... друг Галант, по-нов или по-мощен. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

И аз ще се включа :)

Въпреки че не обичам сравненията, защото може да стане неприятен спор и темата да продобие друга посока.

Все пак всеки фен клуб си защитава марката и то с пълно право. Аз имам много случки и сравнения с френски коли. Но последната беше на Втората Национална среща, когато едно младо семейство с Пежо 307 се присъедини към нас. На снимката се вижда в дясно лилавата кола.

 

http://images07.snimka.bg/000816456-big.jpg

 

Като тръгнахме по магистралата в колона Тихомир "отпраши" с Каризмата и трябваше доста зор да го настигнем. Аз карах последен в колоната с Пежото. След здраво каране, пристигнахме при Дедо Поп в Септември. Момчето с Пежото слизайки от колата започна да гледа към другите Мицубиши-та и започна да разпитва хората от колоната кой с какъв двигател е. Момичето с него му каза троснато:

- Казах ти аз да си купим Мицубиши!

- Добре, добре, успокой се, повече няма да правя грешки - отговори гузно момчето.

 

Това е малко като случка за развлечение, не е сериозна съпоставка. Ако се впуснем в такава няма смисъл.

 

И аз се чудя защо всички не карат Галант в този клас :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

И аз се чудя защо всички не карат Галант в този клас :rulez:

Ми защото има заблудени хора....... :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ako искаш да си купуваш автомобил който след няколко месеца ще продадеш за да си вземеш по-нов или просто за нещо което ще е за кратко ползване,по добре си вземи Пежо.Но ако искаш да си купиш кола която да ти служи вярно дълго време,и да нямаш никакви проблеми с нея,еми тогава си вземи :mitsu-smiley: .Повярвай ми веднъж качиш ли се в Галант,самата мисъл за по-нататъшно продаване ще се изпари сама.

Днес пътувах с един приятел от Несебър до София.Човека отначало ми разказваше за някакви БМВ-та незнам си какви други "резачки" и как са го возили по същия маршрут, но след първия половин час млъкна и започна да разпитва само за Галанта като си призна че не е предполагал че тази кола може да е толкова добра,като външен вид,возия и ускорение.На Нова Загора се залепи зад нас една Хонда Акорд която доста се пънеше зад нас но,само ни дишаше праха.На едно място след като бяхме намалили доста заради един камион хондата успя да ни изпревари,но след малко отново беше зад нас.При самото изпреварване спътника ми сподели че от Хондата нещо много ме гледали странно :icon_blush: След 2 минути разбрахме причината,след като телефона ми звънна и чух в слушалката:Абе спри някъде да се видим,аз съм в колата зад теб и сега те видях като ме подмина.След като спрях първите неща преди да си кажем и здрасти бяха оправдания че колата явно не му била нещо както трябва,а след това въпроси с какъв двигател е Галанта.Супер учуден оставих човека след като му казах че съм с наи-обикновен дизел с турбинка при това 6 годишен.Но още по учуден останах самия аз,като той ми заяви че е карал след мен с 2.3 VITEC на 2-3 години.

Такива неща стават с тия Галанти,че понякога и аз се чудя защо досега всички не са се качили на такива коли(ама какво да се прави че ги задминаваме толкова бързо че не им оставяме време да разберат каква марка е колата).И накрая да приключа с това че моя спътник шофьор на Пежо(понастоящем ударено) накрая на 4ри часовото ни пътуване(включвам по кафе с Хондаджиите на ОМВ Ст. Загора)каза:-"Оправям Пежото,продавам го и си купувам Галант.

Е на това му викам забавно пътуване,а ако реша да продавам Галанта ще е само за да мога да си купя ... друг Галант, по-нов или по-мощен. :rulez:

 

Относно френските "автомобили" истината е следната:

1. Возията им е тип "лодка" (на някой им харесва, на други им става лошо)

2. На всеки 2 седмици им се скапва по нещо (включително и най-новите модели)

3. Ако все пак сте решили да си вземете френски "автомобил" НИКОГА не взимайте Рено

 

Като заключение ще спомена, че имам приятел който няколко години работи в сервиза на Рено, ходи на специализации във Франция и т.н.... Сега е във Пежо.

Неговият съвет е малко по-краен от моя:

 

НИКОГА не взимайте френски "автомобил" особено автоматик

 

Относно гонката ви с Хондата не виждам как е могло това да се получи :icon_hmm:

Тъй като аз го скоро карах Галант '94 ТД и мога да твърдя, че е доста тромав.

Вярно е, поддържа много висока скорост (карал съм го с 195км/ч) но няма еластичност при изпреварванията, което е нормално за 90к.с. и 1800кг

 

Тук е моментът да спомена една вечер след подобавъщо почерпване решихме да си направим дърпане с 1 БМВ 316.

Естествено загубих. То това се знаеше но дистанцията ни беше много малка.

В една друга подобна нощ се дърпах с една САМАРА. Тук вече САМАРАта се откъсна доста напред :icon_thumbup:

 

Та мисълта ми беше за БМВ - много дървени коли с лош дизайн и интериор (изключвам моделите от 2-3 години насам, които са с добър външен вид)

 

На скоро мой приятел си взе Астра '98 1.8 125к.с. комби

т.е. аз му дадох по-голяма 4аст от парите за нея :D

 

Мога да кажа, че и тя е абсолютно дърво. окачването е много твърдо.

Вярно, много е пъргава, ускорява добре на всички скорости но се чувствам некомфортно в нея.

Ама така е като не ме послуша...

Добре, че поне той си я харесва :icon_thumbup:

 

Май се откъснах от темата ама... :)

 

Само 6те кажа -> Таланта си е Галант-на работа :rulez:

 

Поздрави,

Росс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

На скоро мой приятел си взе Астра '98 1.8 125к.с. комби

т.е. аз му дадох по-голяма 4аст от парите за нея :D

 

Мога да кажа, че и тя е абсолютно дърво. окачването е много твърдо.

Вярно, много е пъргава, ускорява добре на всички скорости но се чувствам некомфортно в нея.

Да споделя и аз малко опит, макар че след като става дума за френски коли може да се получи и off topic. Никога не съм имал френска кола, но неотдавна се наложи в Германия да взема кола под наем за няколко дена. Падна ми се Голф 5-ица ,на 1 месец и само 3 000 км, 1.9 TDi, всички екстри без автоматик. Колата ми хареса, стори ми се удобна (аз не карам Галант), само дето двигателят беше доста шумен и естествено возеше като WV - твърдо дори за немските пътища. Първият ден мина без проблеми, тръгвам аз на втория, имам да измина 400 км по аутобан. Натискам газта до тенекията, колата не вдига над 120. По нанадолнище едвам достига 140, като дойде равното спада пак до 120. Темпомата и той не може да задържи скоростта. В Германия 120 е все едно си спрял. След 2 часа такова каране изписа Abgas Werkstat и светна лампата на двигателя. Пренебрегвайки тази информация се добрах до града, където исках да отида и право в Avis Rent-a-Car. Предавам им колата, питам ги често ли стават такива неща, приемчика вика тази е първата. Смениха ми я с Astra, на 6 месеца и вече доста километри. Е, не се счупи, но и аз като masteross не успях да се почувствам комфортно в нея.

Връщам се след няколко дена в началния пункт, откъдето наех Голфа и им предавам Астрата. Хванаха се за главата ония. Дрън-дрън - сигурно викат е от белките (или някакво подобно животно) дето се крият в колите и ядат и пикаят по кабелите. Знам си аз, че това са пълни глупости, защото наистина тия животни са проблем там, но в моя случай колата предния ден си вървеше екстра, а вечерта стоя на третия етаж на паркинга, където те не припарват. Докато се разправям, един човек на гишето до мен нае същия Голф като мене, явно цяла партида са закупили. И точно, когато си тръгвам човечецът дотърчава обратно и вика 'Свети ми лампата на двигателя!'. Е не успях да се въздържа да не се захиля на гордостта на немското автомобилостроене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То всичко е вече казано по темата ,но да се включа и аз .Наскоро ми се наложи да покарам едно 406 2.2HDI всичко хубаво , но седалките са отвратителни за 30-40 км се схващаш :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

....След като спрях първите неща преди да си кажем и здрасти бяха оправдания че колата явно не му била нещо както трябва,а след това въпроси с какъв двигател е Галанта.Супер учуден оставих човека след като му казах че съм с наи-обикновен дизел с турбинка при това 6 годишен.Но още по учуден останах самия аз,като той ми заяви че е карал след мен с 2.3 VITEC на 2-3 години.

....

Колкото и да съм фен на :mitsu-smiley: няма как да се съглася ;-)

Това може да се случи ако собственика на хондата е дръпнал 2 кабела на свещите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да съм фен на :mitsu-smiley: няма как да се съглася ;-)

Това може да се случи ако собственика на хондата е дръпнал 2 кабела на свещите :)

Има нещо такова :icon_blush: Витека е сериозна технология и знам как върви, така че може и наистина да е имал проблеми с него, а когато имаш проблем с него (напримерналягането на маслото не е достатъчно за да избута иглата и тя да зацепи Витек вала,или самия вал да е прецакан както и електрониката й ) то това се отразява на общото състояние на мотора и неговите характеристики и тя върви много спъната......... :icon_blush: Имай обаче на предвид че сегашните ВИ-ТЕЦИ са модифицирани така че не се гледа вървежа , а икономичността, или например ВТЕК-Е, те не са като едно времешните ВТЕК системи.......коренно се различават.... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да съм фен на :mitsu-smiley: няма как да се съглася ;-)

Това може да се случи ако собственика на хондата е дръпнал 2 кабела на свещите :)

 

Аз също бях учуден че с 2.3 V-TEC отдавна не ме е оставил зад гърба си,и това и споделям по-горе, но се видяхме с моя приятел, когато аз го изпреварвах.После на бензиностанцията обсъждахме че двигателя на Хондата наистина може да не е добре.Човека ми сподели че над 120 км.ч. колата е малко мудна ,но и че така си я е взел.Не знам не съм карал такава кола и не съм наясно дали е нормално.Повече от ясно е че като ускорение спрямо Хондата ще съм като :biker: велосипедист, но при скорост 100-160 с каквато се движехме може и да не е така.При мен при скорост 110 включва турбината и при 130 вече оборотите са 3000.Тогава двигателя има достатъчно мощност и се държи повече от добре.Между 90-110км.ч не мога да се похваля със същото а и това е диапазона м/у 4-та и 5-та скорост.

Утре ще разбера дали е имало проблеми по Хондата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...