Премини към съдържание

nnnnnn

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

nnnnnn's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. nnnnnn

    разход на гориво

    Днес говорих с един газаджия и каза, че типа на газовата уредба зависел от колектора на инжекциона дали той е метален или пластмасов. Ако е метален газовото струвало минимално 500лв, но ако е пластмасов тогава вече става по-сложно и цената отива на 1200-1800. Имало варянт ако колектора е от здрава платмаса да се сложи пак от евтините газови. Та на двулитровия Галант от какъв матерял е колектора?
  2. nnnnnn

    разход на гориво

    Аз като гледам двулитровите мотори са GLS. А как стой въпроса с боята? Доколкото знам трудно се докарва, защото била комбинация от няколко цвята и колко приблизително ще струва боядисването на калник
  3. nnnnnn

    разход на гориво

    в нета гледам има доска коли за около 4000 евро, а газта не вярвам да се качи повече от 10-15ст, но въпроса ми беше има ли варянт за газово около 500-600лв или е само тоя 1500-2000лв
  4. nnnnnn

    разход на гориво

    Здравейте, аз имам един въпрос, реших да не отварям нова тема защото малко или много е свързан пак с горива и разходи . Някой ако може да ми каже колко ще струва поставяне на газова уредба за двулитровия мотор на Галант за модела след 98г. Някой който е слагал вече или е чувал или се занимава с газови утредби. Чета форуми, гледам ценорасписи в нета и навсякате гледам цени за пълни инжекции и вентилирани двигатели цените на газовите се въртят около 2000лв. и дали има някакъв вариант за газово около 500лв, защото не виждам смисъл газовото да ти струва 1/3 от колата.
  5. nnnnnn

    Галант или 406

    Здравейте. Ще Ви помоля за мнения и коментари. Доскоро карах Рено Лагуна, но катастрофирах с него и сега пак съм пред проблема каква кола да взема. Почти сигурно е че ще изчакам 2007г, но още от сега съм започнал да събирам информация от форуми, познати и т.н. За сега съм стеснил кръга до дизелите на Галант след 98г модела който е и Пежо 406 след фейслифта и новия дизел HDI. Смятам да пусна такава тема в форумите на двете марки и съм наясно, че всики ще държи на свойто, но все пак. От Лагуната бях доволен по отношение на простор в купето и комфорт-все пак голяма и удобна кола, но само това. Като изпълнение си беше доста калпава - за 3 години 3 пъти съм правил предница(и след всички тия ремонти така и не можах да разбета откъде идва и да оправя едно тракане което си го имаше още като я взех ) и когато се блъснах пак имаше како да и се ремонтира. Не бяха и малко проблемите в електрониката. Въпроса ми е дали и с Пежото ще имам подобни проблеми като френска кола или е по-качествена. За Mitsubishi съм наясно, че е здрава и сигурна, но ме спира това при евентуален ремонт трудно ли се намират частите и цената им. А след време ако стигна до продаване на колата (ако не се блъсна преди това пак ) все си мисля, че Пежото по-лесно ще се продаде, все пак българина още ми се струва резервиран към японските автомобили(причината е ясна -части) въпреки, че все по-често започнаха да се виждат по нашите "пътища". Много ще съм Ви благодарен ако изкажете мнения за плюсовете и миносите на единия модел в сравнение с другия модел.
×
×
  • Създаване...