Премини към съдържание

Галант или 406


nnnnnn

Препоръчано мнение

100% има проблем с двигателя, много добре познавам витеците и знам как върят, въпреки сложната им конструкция,

те са много добре направени (както всички японски коли) и трудно дефектират (говоря за трите повдигача

на клапаните при класическия VTEC, маслените магистрали и т.н.). Наистина, че VTEC-E е направен изключително

за спестяване на гориво, но този акорд е с трето поколение VTEC и там нещата са малко по-добре.

Незнам колко от вас са карали такъв двигател, но до витек точката (3-3500 оборота) колата е много спъната,

но и икономична ;-)

 

Поздрави ! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колко от вас са карали такъв двигател, но до витек точката (3-3500 оборота) колата е много спъната,

но и икономична ;-)

 

Поздрави ! :mitsu-smiley:

.....................Аз............ :D :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...