Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 септември 2011 Admin Сподели Публикувано 28 септември 2011 Цяла София е облепена с реклами: http://www.greatwall.bg/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 28 септември 2011 Сподели Публикувано 28 септември 2011 (редакция) Вчера разгледах моделите на панаира в Пловдив.Честно казано,бях приятно изненадан.Хареса ми pick-up-a Steed:В двигателния кош,всичко беше доста подредено.Не попитах подробности за двигателя,но по предварителна информация бензиновия двигател е на Митцубиши-2.4 л.атмосферен.Интериора не е кой знае какво,но пък не беше отблъскващ.Това което ми направи впечатление е възможността за поставяне на фабрична газова уредба при запазване на заводската гаранция,която е 5 години,ако не греша.Попитах каква е газовата система-и бях доста изненадан когато ми казаха че системата е Виале-течна фаза.Доплащането за тази уредба е около 2300 лв,което е доста добре.С две думи-марката,макар и китайска(в последно време кое ли не е) има добри перспективи за успех! Редактирано 28 септември 2011 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 28 септември 2011 Сподели Публикувано 28 септември 2011 Вчера разгледах моделите на панаира в Пловдив.С две думи-марката,макар и китайска(в последно време кое ли не е) има добрi перспективи за успех! Здравейте. Направихме тест драйв с един от моделите им по неравните павета около Панаира. След неприятното усещане в бъбреците, автомобил от тази марка отпадна от възможността да се присъедини към фирменият автопарк. Приветствам обаче факта за развиване на икономиката в Ловеч. Така северна България (Ловеч, Плевен) и областта като цяло ще замогне от новите работни места.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen1972 Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 Китаската стена е на повече от 2000години и си стои ,а немската 30 не можа да изкара. Кой произвежда по-качествено? 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 Асене Асене, уби рибата и изкърти мивките. Ако някой вземе и те цитира във форумите на Фолксваген, Ауди, BMW или Мерцедес и ония се осъзнаят, ще си закрият форумите, защото това което си написал е самата истина. :icon_clap: :icon_thumbup: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 (редакция) Китаската стена е на повече от 2000години и си стои ,а немската 30 не можа да изкара. Кой произвежда по-качествено? Е, то "немска" е силно казано....По-скоро си беше руска. Редактирано 29 септември 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen1972 Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 Асене Асене, уби рибата и изкърти мивките. Ако някой вземе и те цитира във форумите на Фолксваген, Ауди, BMW или Мерцедес и ония се осъзнаят, ще си закрият форумите, защото това което си написал е самата истина. :icon_clap: :icon_thumbup: :D Просто искам да провокирам размисъл.:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 (редакция) Аа...да..току-що размислих, прав си. Целта и на стената, и на "автомобила" /помним краш теста на бледото копие на фронтера, макар и на друг производител/ е очевиден - да стоиш по-далеч от китайското. А сега още малко размисъл - БЕРЛИНСКАТА стена като преградно съоръжение технически е била уникална. И да...тя наистина сама си е паднала....Колкото за МПС-то, на вид са ги докарали, имат си ел. usb и други глезотиики /китайско все пак/, пооткраднали са оттук-оттам, но като визия отвън и отвътре стават. С времето ми се иска да видя какво ще е покритието им, защото едни други модели на Landwind продавани от 08' 09' отдолу са вече в ръжда. Редактирано 29 септември 2011 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 Много постна гама от модели и двигатели. Модификации не видях. Три модела и четири двигателя забелязах, като само пикапа е с избор между два двигателя. На Voleex C10 му липсва едно дизелче. На форма го докарват. Остава и сглобката да е на поне средно ниво за съответния клас. 5-годишната гаранция е впечатляваща. Не видях ограничение за пробега за това време. А Ховър се бил класирал на 22-ро място на тазгодишното рали Париж-Дакар. Дано има пазар за автомобилите :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 Моделите са много повече : http://www.gwm.com.cn/en/models.asp Даже си имат и фен форум http://forums.gwm-bg.com/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 (редакция) След тоталния провал на роувър преди години, сега ще се радваме на китаеца. Редактирано 29 септември 2011 от n67 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Ако имаш предвид Маестрото, то няма смисъл въобще да отваряме дума за Роувър.Това бе модел, който излизаше от производство и някой бе решил да препере малко пари докато се бие в гърдите колко е велик, че е докарал фирма като Роувър в България. Като свършиха парите си намериха причина, че плащали мито на частите, които внасят за производството и закриха производството. Само човек, близък до производството, може да каже колко автомобила са произведени и защо е спряно производството. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Здравейте,Днеска лично влезнах във въпросните коли. Първите впечатления са че със сядането и стойката на гръбначният стълб не е правилно изчислена. Има едни издутини точно в бъбреците, станах веднага. Други впечатления са изтърканият вече от пипане скоростен лост от клиенти. Колко да са влиали и вече все едно че колата е експлоатирана повече от 2 години. Отделно вратата отзал лопа-тропа и се затваря не като хладилник, а издава зука шляп (тряс). Отзад като седнах, ми направи впечатления, там където са сглобките на ламарините заварките си личат, претупана работа. На задните седалки гърба стои изправен, все едно че си седнал в автобуса или на неудобно канапе.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Тази издутина в кръста на някой от високият клас автомобили се нарича "възглавница в лумбалната област" и се регулира. На някой с въздух, а на други механично с електромотор. Много помата на дълъг път, за да не се изморява кръста. Понеже цената (поне на малкият автомобил) е относително добра мисля, че ще е хит сред таксиметровите шофьори. От тази гледна точка няма нужда от големи удобства на задната седалка. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Я, имало доста модели. Яко! Обаче "Хавал" и "Куулбиър" ми приличат на сандъци. Лично на мен ми е трудно да им запомня имената. С10, С30 и "Флорид" поне от снимките изглеждат добре. Не знам защо съм скептичен относно качеството на изработката. Очаквам недоизпипани детайли, необмислени технически решения и скърцащо-пукащи пластмаси вътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Не знам защо съм скептичен относно качеството на изработката. Защото китайците освен стени :D и хубав ориз, друго нищо не правят като хората .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Че в Ловеч не ги ли сглобяват българи бре,ако нашите си свършат работата като хората,кво като са от чайна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 (редакция) Тази издутина в кръста на някой от високият клас автомобили се нарича "възглавница в лумбалната област" и се регулира. На някой с въздух, а на други механично с електромотор. Много помата на дълъг път, за да не се изморява кръста. Понеже цената (поне на малкият автомобил) е относително добра мисля, че ще е хит сред таксиметровите шофьори. От тази гледна точка няма нужда от големи удобства на задната седалка. :DИзвинете ме за спама,но точно тази издутина ми разказа играта 2100км.Явно беше предвидена за хора поне 1,90м. Редактирано 30 септември 2011 от n67 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 (редакция) Че в Ловеч не ги ли сглобяват българи бре,ако нашите си свършат работата като хората,кво като са от чайна. Да, ама дали нашите ще си вършат работата както трябва или колкото да отчитат дейност, това е въпроса...Другия проблем е че са китайска разработка и може да се очакват разни изненади свързани с цел икономия още от процеса на проектирането, освен ако моделите не са изцяло преработени за Европа, но това би означавало и по-висока цена. Чудно ми е как дават такава гаранция за нещо сглобено в България... Не съм запознат с процеса на производството им, но вероятно голяма част от операциите ще се извършват от хора. Редактирано 30 септември 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Като говорим за качествена сглобка ще вметна следното: Попитахме консултанта на щанда експонатите къде са произведени? Отговора му бе в чужбина (Китай примерно) и българската поточна линия тепърва се строи. Лопане, тропане, виждащи се следи от заварки, ако това го има в произведените фабрично коли от вън, не ми се мисли за тези тук...Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 14 октомври 2011 Сподели Публикувано 14 октомври 2011 Добър тласък за автомобилостроенето е несъмнено, дано сполучат.Чудно ми е с тази гаранция, както спомена колега по-горе, 5 г. и 7 г. да предложат, как ли ще е гаранционното сервизно обслужване и т.н., дали няма да си изплатиш някой ремонт предсрочно...? или специалисти да стигнат до заключение, че водача сам, по собствена вина е причинил дадена повреда...? Просто предположения... Успехи за Ловеч!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 14 октомври 2011 Сподели Публикувано 14 октомври 2011 (редакция) Само негативни мнения' и заучени фрази "китаец" и натъканата...хлопа..тропа.. :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:Кат не ви харесва не купувайте карайте коли по на 10-15 год. оставете и новите има кои да ги кара Поне бъдете малко обективни в изказванията си :mad:'с малки изключения :good: Редактирано 14 октомври 2011 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 15 октомври 2011 Сподели Публикувано 15 октомври 2011 Докато един продукт не започне да се използва няма как да има обективни мнения. Доколкото разбрах ще се произвежда (сглобява) в България, но завода е готов само като сграда. Тепърва предстои оборудване с поточни линии и т.н, проблема е че никой не може да даде информация, кога ще излезе първия автомобил сглобен там. Когато тези неща се случат, за да има успех трябва освен цена, автомобила (марката автомобили) да има качествена сервизна подръжка в по-голям брой населени места (това да приемем, че го има) и достатъчно резервни части на склад (това в момента също не е ясно). Освен всичко друго ще се конкурира с доста марки в ниския ценови сегмен (вече изброих някои) и когато някой реши да си купи нов автомобил, а не да кара "....коли по на 10-15 год." ще сравнява цена и качество, в момента цената просто не е конкурентна, това е първия проблем. Ако приемем, че цената ще стане конкурентна, пак трябва да мине известно време за да проимат доверие евентуалните купувачи в тази марка автомобили. Надявам се всичко това да се случи и да проимаме добър продукт, способен да се продава и конкурира с другите марки на пазара.Това е ясно, но ми писна да си плюе по всичко различно ново и непознато(без каквото и да е основание).http://www.greatwall.bg/rezervni-chasti.htmlЗа мен с тази цена/оборудване,екстри http://www.mobile.bg/11311580767528067 е доста конкурентоспособен на бг пазара.Дачията с такова оборудване е по-скъпа (лично мнение)Всяко начало е трудно! Дано има след време хора, който се гордеят с колата си произведена в родната България :bg: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 16 октомври 2011 Сподели Публикувано 16 октомври 2011 (редакция) Ей това ако не е китайския Ярис , че и буквите на мотора не са променили хахаха:http://www.gwm.com.cn/en/florid.asp Иначе моето мнение е ,че нека има 100 броя таксита и след 1 г всички ще знаем дали си струват .Иначе далече по-добре 3 годишен Ярис от нова такава . Редактирано 16 октомври 2011 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 16 октомври 2011 Сподели Публикувано 16 октомври 2011 (редакция) Great Wall Voleex C10 1.5i VVT 97к.с. 15 990 лв(деу матиз)Spark LS + 1.2 MT 20 047 лв (за тези пари в това оборудване липсва настройка по височина на колана на водача :icon_doh: ) Редактирано 16 октомври 2011 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.