Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Made in Ловеч


Препоръчано мнение

  • Admin

Цяла София е облепена с реклами:

 

http://www.greatwall.bg/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера разгледах моделите на панаира в Пловдив.

Честно казано,бях приятно изненадан.

Хареса ми pick-up-a Steed:

В двигателния кош,всичко беше доста подредено.Не попитах подробности за двигателя,но по предварителна информация бензиновия двигател е на Митцубиши-2.4 л.атмосферен.

Интериора не е кой знае какво,но пък не беше отблъскващ.

Това което ми направи впечатление е възможността за поставяне на фабрична газова уредба при запазване на заводската гаранция,която е 5 години,ако не греша.

Попитах каква е газовата система-и бях доста изненадан когато ми казаха че системата е Виале-течна фаза.Доплащането за тази уредба е около 2300 лв,което е доста добре.

С две думи-марката,макар и китайска(в последно време кое ли не е) има добри перспективи за успех!

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера разгледах моделите на панаира в Пловдив.

С две думи-марката,макар и китайска(в последно време кое ли не е) има добрi перспективи за успех!

 

Здравейте. Направихме тест драйв с един от моделите им по неравните павета около Панаира. След неприятното усещане в бъбреците, автомобил от тази марка отпадна от възможността да се присъедини към фирменият автопарк.

Приветствам обаче факта за развиване на икономиката в Ловеч. Така северна България (Ловеч, Плевен) и областта като цяло ще замогне от новите работни места.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Китаската стена е на повече от 2000години и си стои ,а немската 30 не можа да изкара.

 

Кой произвежда по-качествено?

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Асене Асене, уби рибата и изкърти мивките. Ако някой вземе и те цитира във форумите на Фолксваген, Ауди, BMW или Мерцедес и ония се осъзнаят, ще си закрият форумите, защото това което си написал е самата истина. :icon_clap: :icon_thumbup: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Китаската стена е на повече от 2000години и си стои ,а немската 30 не можа да изкара.

 

Кой произвежда по-качествено?

 

 

 

Е, то "немска" е силно казано....

По-скоро си беше руска.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Асене Асене, уби рибата и изкърти мивките. Ако някой вземе и те цитира във форумите на Фолксваген, Ауди, BMW или Мерцедес и ония се осъзнаят, ще си закрият форумите, защото това което си написал е самата истина. :icon_clap: :icon_thumbup: :D

 

 

Просто искам да провокирам размисъл.:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аа...да..току-що размислих, прав си. Целта и на стената, и на "автомобила" /помним краш теста на бледото копие на фронтера, макар и на друг производител/ е очевиден - да стоиш по-далеч от китайското. :yes3: А сега още малко размисъл - БЕРЛИНСКАТА стена като преградно съоръжение технически е била уникална. И да...тя наистина сама си е паднала....Колкото за МПС-то, на вид са ги докарали, имат си ел. usb и други глезотиики /китайско все пак/, пооткраднали са оттук-оттам, но като визия отвън и отвътре стават. С времето ми се иска да видя какво ще е покритието им, защото едни други модели на Landwind продавани от 08' 09' отдолу са вече в ръжда.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много постна гама от модели и двигатели. Модификации не видях. Три модела и четири двигателя забелязах, като само пикапа е с избор между два двигателя. На Voleex C10 му липсва едно дизелче.

На форма го докарват. Остава и сглобката да е на поне средно ниво за съответния клас. 5-годишната гаранция е впечатляваща. Не видях ограничение за пробега за това време.

 

А Ховър се бил класирал на 22-ро място на тазгодишното рали Париж-Дакар. Дано има пазар за автомобилите :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделите са много повече : http://www.gwm.com.cn/en/models.asp

 

Даже си имат и фен форум :)http://forums.gwm-bg.com/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След тоталния провал на роувър преди години, сега ще се радваме на китаеца.

Редактирано от n67
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предвид Маестрото, то няма смисъл въобще да отваряме дума за Роувър.

Това бе модел, който излизаше от производство и някой бе решил да препере малко пари докато се бие в гърдите колко е велик, че е докарал фирма като Роувър в България.

Като свършиха парите си намериха причина, че плащали мито на частите, които внасят за производството и закриха производството. Само човек, близък до производството, може да каже колко автомобила са произведени и защо е спряно производството.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Днеска лично влезнах във въпросните коли. Първите впечатления са че със сядането и стойката на гръбначният стълб не е правилно изчислена. Има едни издутини точно в бъбреците, станах веднага. Други впечатления са изтърканият вече от пипане скоростен лост от клиенти. Колко да са влиали и вече все едно че колата е експлоатирана повече от 2 години. Отделно вратата отзал лопа-тропа и се затваря не като хладилник, а издава зука шляп (тряс). Отзад като седнах, ми направи впечатления, там където са сглобките на ламарините заварките си личат, претупана работа. На задните седалки гърба стои изправен, все едно че си седнал в автобуса или на неудобно канапе.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази издутина в кръста на някой от високият клас автомобили се нарича "възглавница в лумбалната област" и се регулира. На някой с въздух, а на други механично с електромотор. Много помата на дълъг път, за да не се изморява кръста.

Понеже цената (поне на малкият автомобил) е относително добра мисля, че ще е хит сред таксиметровите шофьори. От тази гледна точка няма нужда от големи удобства на задната седалка. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я, имало доста модели. Яко! Обаче "Хавал" и "Куулбиър" ми приличат на сандъци. Лично на мен ми е трудно да им запомня имената. С10, С30 и "Флорид" поне от снимките изглеждат добре. Не знам защо съм скептичен относно качеството на изработката. Очаквам недоизпипани детайли, необмислени технически решения и скърцащо-пукащи пластмаси вътре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо съм скептичен относно качеството на изработката.

Защото китайците освен стени :D и хубав ориз, друго нищо не правят като хората ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че в Ловеч не ги ли сглобяват българи бре,ако нашите си свършат работата като хората,кво като са от чайна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази издутина в кръста на някой от високият клас автомобили се нарича "възглавница в лумбалната област" и се регулира. На някой с въздух, а на други механично с електромотор. Много помата на дълъг път, за да не се изморява кръста.

Понеже цената (поне на малкият автомобил) е относително добра мисля, че ще е хит сред таксиметровите шофьори. От тази гледна точка няма нужда от големи удобства на задната седалка. :D

Извинете ме за спама,но точно тази издутина ми разказа играта 2100км.Явно беше предвидена за хора поне 1,90м.

Редактирано от n67
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че в Ловеч не ги ли сглобяват българи бре,ако нашите си свършат работата като хората,кво като са от чайна.

 

Да, ама дали нашите ще си вършат работата както трябва или колкото да отчитат дейност, това е въпроса...

Другия проблем е че са китайска разработка и може да се очакват разни изненади свързани с цел икономия още от процеса на проектирането, освен ако моделите не са изцяло преработени за Европа, но това би означавало и по-висока цена. Чудно ми е как дават такава гаранция за нещо сглобено в България... Не съм запознат с процеса на производството им, но вероятно голяма част от операциите ще се извършват от хора.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като говорим за качествена сглобка ще вметна следното:

Попитахме консултанта на щанда експонатите къде са произведени? Отговора му бе в чужбина (Китай примерно) и българската поточна линия тепърва се строи. Лопане, тропане, виждащи се следи от заварки, ако това го има в произведените фабрично коли от вън, не ми се мисли за тези тук...

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Добър тласък за автомобилостроенето е несъмнено, дано сполучат.

Чудно ми е с тази гаранция, както спомена колега по-горе, 5 г. и 7 г. да предложат, как ли ще е гаранционното сервизно обслужване и т.н., дали няма да си изплатиш някой ремонт предсрочно...? или специалисти да стигнат до заключение, че водача сам, по собствена вина е причинил дадена повреда...? Просто предположения...

 

Успехи за Ловеч!

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само негативни мнения' и заучени фрази "китаец" и натъканата...хлопа..тропа.. :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Кат не ви харесва не купувайте карайте коли по на 10-15 год. оставете и новите има кои да ги кара :drive:

Поне бъдете малко обективни в изказванията си :mad:

'с малки изключения :good:

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато един продукт не започне да се използва няма как да има обективни мнения. Доколкото разбрах ще се произвежда (сглобява) в България, но завода е готов само като сграда. Тепърва предстои оборудване с поточни линии и т.н, проблема е че никой не може да даде информация, кога ще излезе първия автомобил сглобен там. Когато тези неща се случат, за да има успех трябва освен цена, автомобила (марката автомобили) да има качествена сервизна подръжка в по-голям брой населени места (това да приемем, че го има) и достатъчно резервни части на склад (това в момента също не е ясно). Освен всичко друго ще се конкурира с доста марки в ниския ценови сегмен (вече изброих някои) и когато някой реши да си купи нов автомобил, а не да кара "....коли по на 10-15 год." ще сравнява цена и качество, в момента цената просто не е конкурентна, това е първия проблем. Ако приемем, че цената ще стане конкурентна, пак трябва да мине известно време за да проимат доверие евентуалните купувачи в тази марка автомобили. Надявам се всичко това да се случи и да проимаме добър продукт, способен да се продава и конкурира с другите марки на пазара.

Това е ясно, но ми писна да си плюе по всичко различно ново и непознато(без каквото и да е основание).

http://www.greatwall.bg/rezervni-chasti.html

За мен с тази цена/оборудване,екстри http://www.mobile.bg/11311580767528067 е доста конкурентоспособен на бг пазара.

Дачията с такова оборудване е по-скъпа (лично мнение)

Всяко начало е трудно! Дано има след време хора, който се гордеят с колата си произведена в родната България :bg:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей това ако не е китайския Ярис , че и буквите на мотора не са променили хахаха:

http://www.gwm.com.cn/en/florid.asp Иначе моето мнение е ,че нека има 100 броя таксита и след 1 г всички ще знаем дали си струват :).Иначе далече по-добре 3 годишен Ярис от нова такава .

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Great Wall Voleex C10 1.5i VVT 97к.с. 15 990 лв

(деу матиз)Spark LS + 1.2 MT 20 047 лв (за тези пари в това оборудване липсва настройка по височина на колана на водача :icon_doh: )

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...