ilian_ds Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Приятели и колеги,може да се повтарям в темите,но искам да разбера кой с какво масло кара своя Галант 2.0 136 коня бензин - 4G63 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 10W40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Repsol, 10W40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_ds Публикувано 13 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2011 знам ,че маслото за този двигател е 10W40 ,интересува ме предимно мнения за марките масла които ползвате ,защото всеки е с различно мнение и искам да събера повече такива . И разбира се отзиви от тях,харчат ли ви масло,доволни,недоволни от определени масла.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 знам ,че маслото за този двигател е 10W40 ,интересува ме предимно мнения за марките масла които ползвате ,защото всеки е с различно мнение и искам да събера повече такива . И разбира се отзиви от тях,харчат ли ви масло,доволни,недоволни от определени масла.... слагам най-стандартното, ако може така да се каже, масло.... имам познат с магазин за Авточасти, и продава наливно масло от Лукоил... оплаквания нямам..., и недейте се превъзнася по маслата.... защото много неща са само реклама Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 знам ,че маслото за този двигател е 10W40 ,интересува ме предимно мнения за марките масла които ползвате ,защото всеки е с различно мнение и искам да събера повече такива . И разбира се отзиви от тях,харчат ли ви масло,доволни,недоволни от определени масла....Колега, моторите на :mitsu-smiley: не са кой знае колко притенциозни от към масла,така че всяко масло предназначено за него е добро, но все пак има разлики в маслата, те се обобщават в един или няколко стандарта,които ги пише на опаковките на маслото.........Иначе аз ползвам марката Фуш, немски са,които отговарят най точно до показателите и параметрите на мотора.......а те са над 150 показателя и параметри ( примерно - вискозитет при критични обороти, вискозитет при критични обороти и ниска/висока температура, посока на молекулите,механично и химическо поплепване по хонинга на цилиндрите, устойчивост на скоростта на буталата, кинетично триене и т.н. )както виждаш , това са само малка част от параметрите, които всяко масло има и те трябва да са най близо до изискванията на на производителя на мотора.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ssslavi Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Аз карам с Yacco VX600 5W40 и съм доволен. Намирам разлика само във високите обороти в сравнение с 10W40. За сега няма обаждащи се повдигачи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rebel Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 Repsol 10W40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 Repsol 5w40, но следващия път май ще мина на 10w40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 От същото се интересувам и аз и ще следя темата :mitsu-smiley: Ако мога да добавя още един въпрос, какво масло ползвате за същия модел Галант за механичната трансмисия - марка,вискозитет - отзиви :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 И аз съм с 10W40 ама мисля да минавам на 15W50 :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 Преди карах с Mitsubishi 10w40 и бях горе-долу доволен, само че си потракваха повдигачи при студен двигател. Сега карам с Mitsubishi 5w40 и съм супер доволен. Двигателя работи по-спокойно и няма и помен от повдигачите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 Преди карах с Mitsubishi 10w40 и бях горе-долу доволен, само че си потракваха повдигачи при студен двигател. Сега карам с Mitsubishi 5w40 и съм супер доволен. Двигателя работи по-спокойно и няма и помен от повдигачите.Повдигачите най-вероятно не тракат защото маслото все още е свежо. След 5-6 месеца и/или 4-5 000 км. сигурно няма да е така. Поне при мен така се получи и с 10/40 и с 5/40... с три вида масла. Засега тази 1 минута так-так-так я преживявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_ds Публикувано 14 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2011 Колеги давайте мнения от кое не сте доволни,кое ви е харчило,кое ползвате сега и сте доволен или недоволен.Искам всички да се ориентираме и дали може да се обединим в една определена посока за масло от което ще ни е най полезно за нашите двигатели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 Недеволен от Q8 Shell Aral Доволен от Motul Esso Titan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunay Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 За ръчната трансмисия препоръчително е ползването на 75W85 или 75W90 - по добре се държи със 75W85, не мога да препоръчам марка. Колега цената на 75W85 каква е при вас и галант 2.0 'ръчка' колко литра побира (имам ходене до Варна че от там мога да взема направо че май имам нужда, вече трудничко взеха да лизат)? А що до темата за маслото, предния собственик на мицку е карал с 10W40 знам го от остатъчното масло което беше в багажника. Мицку си работеше добре пък и аз толкова съм го карал но след известно време взеха да се чуват повдигачите реших да мина на ENEOS 5W40 + добавка на Bardhal. Повдигачите си млъкнаха за една година и пак на ново. Така и така беше време за смяната на маслото дори и да нямах навъртяни километри(на 4000 и нещо бях) еднин приятел който държи авточасти на Daewoo ми даде страхотна оферта за масло GM 5W30 което от онова дето го слагат в завода на колите Daewoo. Техен си директен внос на много тънка цена ми дойде пък това ме караше да си мисля че е менте някакво но нищо общо.. Повдигачите млъкнаха, ДВГ стана по безшумен и някак по балансиран работещ (дори на по ниски обороти имам чувството че тягата е повечко и по бързо набира). Та какъв е извода за мен , ДВГ на галант не е претенциозен но повдигачите са.. дойде ли време за смяна на масло требе се сменя (то се обажда и без това). Добавки .. и с тях и без тях все тя редовна смяна на масло и това е. 10W40 или 5W40 или 5W30 ми май с пълната синтетика (5W40 - 5W30)като че ли работи по добре по безшумно и с по малко вибрации, мисля че е по подходящо. За марки мисля няма значение само да покрива изискванията и да е от сигурно място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_ds Публикувано 14 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2011 Пиша тази тема за да споделя,че според мен има разлика в маслото,винаги карам с 10W40 ,сега съм с КАСТРОЛ МАГНЕТИК и за около 6500 км ми лапна около 0,500 мл,ползвам съм TOTAL 7000 QUARTZ и не го пипа,но сега виждам,че тотала е Румънски,което малко ме пртеснява.За това търся мнения и отзиви,чета хубави думи за маслата FUCHS... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 Сменял съм какви ли не марки масла, вече карам само и единствено с Кома ..Най конкурентна цена за различните класове, препокрива предписанията на :mitsu-smiley:, и е на 100% сделано в Британии :D а не маде ин ЕU ..Няма шум от повдигачи, няма разход на масло, няма шум от скорости, даже и на хидравликата, охладителна система и спирачките съм с техните продукти- никакви ядове ..:icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djradi Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 След като си взех моята кола и сложих Eneos 10W40 и за сега съм доволен от него, за 3000-4000 изминати км не е изгоряло нито капка, за сега повдигачите са безшумни и спокойни. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 .Няма шум от повдигачи, няма разход на масло, няма шум от скорости, даже и на хидравликата, охладителна система и спирачките съм с техните продукти- никакви ядове ..:icon_dance:Дизелите на :mitsu-smiley: нямат повдигачи........ :D откога почна да караш бензиново :mitsu-smiley: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 септември 2011 Сподели Публикувано 15 септември 2011 Дизелите на :mitsu-smiley: нямат повдигачи........ :D откога почна да караш бензиново :mitsu-smiley: :DОще не съм виждал такъв дизел на :mitsu-smiley: без повдигачи :D имат си и повдигачи, даже си имат и винтове за настройка на луфта :P за да не тракат като бензиновите ..:lol:А и никога не съм казвал, че карам само едно Мицубиши, още по малко дизелово ...Автопарка ми е шарен, не съм някой запален фанатик ..:P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 15 септември 2011 Сподели Публикувано 15 септември 2011 Повдигачите най-вероятно не тракат защото маслото все още е свежо. След 5-6 месеца и/или 4-5 000 км. сигурно няма да е така. Поне при мен така се получи и с 10/40 и с 5/40... с три вида масла. Засега тази 1 минута так-так-так я преживявам.До сега, винаги повдигачите са ми тракали точно когато маслото е чисто ново и когато е старо, разбира се. На 4, 5000 километра се държат най-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 Още не съм виждал такъв дизел на :mitsu-smiley: без повдигачи :D имат си и повдигачи, даже си имат и винтове за настройка на луфта :P за да не тракат като бензиновите ..:lol:А и никога не съм казвал, че карам само едно Мицубиши, още по малко дизелово ...Автопарка ми е шарен, не съм някой запален фанатик ..:PХех, не вярвах че казваш на регулировъчните винтове на кобилиците повдигачи, явно на село всичко е всичко, буталата им викат биели .......... :icon_bye: На кой автопарка му е по шарен не коментирам........току виж си останал много далече от истината.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 ...явно на село всичко е всичко... :noexpression: :icon_doh: :icon_censored: София - голям град а? :icon_n_ermm: Фук-фук? :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 :noexpression: :icon_doh: :icon_censored: София - голям град а? :icon_n_ermm: Фук-фук? :mad:Ти пък какво се засягаш, казах го в преносния смисъл.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.