Премини към съдържание

Моля за съвет


whitefeather

Препоръчано мнение

Няма да опре на асфалт, но на нашия път (снимката от първото мнение) дали така стоят нещата...

Май верно ще опрем до москвича. :icon_rock:

 

А това чудо има ли си климатик според вас и колко би струвало да се газифицира?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11311158366044123&f1=details

Редактирано от whitefeather
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Здравейте и от мен. Аз пък не съм съгласен с по-горния пост. -Нали всеки си има право на мнение. А моето е че всяко удоволствие (екстра) се заплаща а турбото в дизеловия агрегат си е екстра която може да се счупи но може и да НЕ се счупи. По тази логика да не си вземаме кола 4х4 защото може да се счупи задното задвижване или пък да не си вземаме кола с автоматична скоростна кутия защото може да се счупи. Ако искаш тези екстри си плащаш цената за удоволствието от шофирането. А 4х4 си е голяма екстра не само през зимата, автомобила е доста по-стабилен в завой с такова задвижване - не разбирайте от стабилност че трябва да се състезавате по- пътищата. А за 1.3 двигателя 120км/ч си оптималната скорост за движение (дори е малко висока) при по висока скорост това моторче ще се издуха много бързо. Всеки сам избира какъв двигател да пилотира, но по-големия е за предпочитане поне според мен.

Не искам да обидя или засегна някого просто изразявам мнение!

 

Предполагам, че колегата niksun визираше мен в това мнение. Без лоши чувства ще вметна и аз, че българина има едни поговорки от рода "кой каквото прави, на себе си го прави", или "кой каквото надроби, това ще сърба". Всяка личност си е индивидуална и всеки сам за себе си решава какво му е по-сърце. Ако твоя пост се е отнасял за мен ще споделя, че не съм намерил за нужно да поемам риска да обслужвам турбо (смазвано с неизвестни масла) и съединител (с километраж също на неизвестни километри по автоджамбазки причини). Когато се купува нещо се преценя и възможността за неговата поддръжка. Ще дам пример. Познат си купува Ситроен Ксара-Пикасо за 5000лв. След има няма 5 месеца счупва двигателя по някаква причина. Виждам колата му в познат сервиз и майстора споделя, че коляно-мотовилковия механизъм се продава само в комплект - 3800лв. С маслата, филтрите, ремъци, гарнитури, работа на клиента чертата излиза 4500 примерно. Аз също търсих много коли и също се заглеждах по Ситроен Ксара-Пикасо преди да купя моя Мицку. И на мен ми се кара чисто нова кола, или такава на 2-3г, но за съжаление към днешен момент моята черга стига само за покупка....и в границите на нормалното поддръжка. За известно време имах възможността само да се повозя (не по нашите пътища) няколко дена в чисто нова кола на 5000км, дизел, усещането е за космически кораб.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да опре на асфалт, но на нашия път (снимката от първото мнение) дали така стоят нещата...

Май верно ще опрем до москвича. :icon_rock:

 

А това чудо има ли си климатик според вас и колко би струвало да се газифицира?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11311158366044123&f1=details

Е няма що,ориентирахме човека.По принцип е лотария,да уцелиш кола от вън или от авто къща,която да е ОК.Рънъра от линка е по стария модел,и мойто е такова само че дизел.Сигурно има и без климатик, но ако искаш такава екстра просто търси кола която има такъв.За газифицирането си зависи дали обикновенна газова или инжекцион ще сложиш,също така и марката но като цена от 300-400 до 1200-1400лв.Сега за този модел Рънър,много добър(пристрастен съм)здраво окачване,здав двигател,и ако е 4х4 още по добре.Вярно че е малко ниска от долу,ама аз по какви черни пътища съм я карал,направо оф роуд,никакви ядове.Само си монтирах една ламарина да пази картера.Успех при покупката,и дано да я караш много и безаварйно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Към цайтнот вървят нещата... Изключително благодарен съм на потребителите alex2511, svetliof и габо, които имаха търпението да ми разяснят в ЛС как стоят нещата с покупката на "нов" употребяван автомобил. Понеже нямам такъв опит, а Корсата е купувана готова регистрирана, не очаквах, че разходите отиват на ~ +1000 лв. В общи линии пълно щастие няма, са казали хората, та вероятно ще се правят някакви компромиси. Очевидно е, че не разполагаме с нужните за добър автомобил средства, който да отговаря на всички изисквания, но поне да сведем нещата до липса на ръжда, климатик, четири врати и добра проходимост. Днес ми предложиха като алтернатива на Рънъра Субару Импреза хечбек. Нещо такова:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314290894410209&f1=details

 

В общи линии май ще се търси кола, регистрирана, карана и поддържана в България, на която да са сменени поне половината от нужндаещите се от смяна неща. То постоянно излиза по нещо. Бях тръгнал от бюджет 5, паднах на 4, а докато дойде време за покупка сигурно вече няма и да ми се купува... Давайте идеи за "детевоз", както го видях написано в една тема. :help:

 

И за капак, жена ми не харесва само едната задна врата на Рънъра, макар да се опитвам да я убедя, че е достатъчно широко за нея и детето, дори столчето да е откъм вратата. :-)

Редактирано от whitefeather
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Към цайтнот вървят нещата... Изключително благодарен съм на потребителите alex2511, svetliof и габо, които имаха търпението да ми разяснят в ЛС как стоят нещата с покупката на "нов" употребяван автомобил. Понеже нямам такъв опит, а Корсата е купувана готова регистрирана, не очаквах, че разходите отиват на ~ +1000 лв. В общи линии пълно щастие няма, са казали хората, та вероятно ще се правят някакви компромиси. Очевидно е, че не разполагаме с нужните за добър автомобил средства, който да отговаря на всички изисквания, но поне да сведем нещата до липса на ръжда, климатик, четири врати и добра проходимост. Днес ми предложиха като алтернатива на Рънъра Субару Импреза хечбек. Нещо такова:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314290894410209&f1=details

 

В общи линии май ще се търси кола, регистрирана, карана и поддържана в България, на която да са сменени поне половината от нужндаещите се от смяна неща. То постоянно излиза по нещо. Бях тръгнал от бюджет 5, паднах на 4, а докато дойде време за покупка сигурно вече няма и да ми се купува... Давайте идеи за "детевоз", както го видях написано в една тема. :help: Алтернатива е Вагона,има врата от ляво и като махнеш треия ред седалки е с огромен багажник.По дълъг е от Рънъра с коло 30см.

 

И за капак, жена ми не харесва само едната задна врата на Рънъра, макар да се опитвам да я убедя, че е достатъчно широко за нея и детето, дори столчето да е откъм вратата. :-)

Ми ти колега,точно за това Рънъра(детевоза)няма врата от ляво,като спреш някъде да не изтърчи някое лапе на пътя. :icon_clap:

Редактирано от n67
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Днес ми предложиха като алтернатива на Рънъра Субару Импреза хечбек. Нещо такова:

http://nfs.mobile.bg...0209&f1=details

 

 

Ха така, ти до сега се плашеше от високия разход на Рънъра, сега вземи Субаруто и ще видиш що е то висок разход и има ли почва у нас ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

whitefeather, ако искаш можем да се разходим до и по твоя черен път ако не е много далеч от Варна. Аз, честно казано, много внимавам откъде минавам, понеже вече два пъти ударих колата отдолу, за щастие без последици. Не мога да се ориентирам за неравностите от снимката, но щом това те притеснява, вероятно ще притесни и мен. По-горе прочетох това, което е написал svetliof (№18) и се присъединявам напълно към мнението му относно качествата на звездичката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, при тези два варианта ща не ща опирам до газификацията на автомобила, затова и питах колко струва, че да се ориентирам и там колко трябва да се даде. Ама нещо Рънъра сякаш по ми хваща окото, макар и дървен отвътре. :-)

 

Ласков, това е поляната на Виница, живея от другия и край и този път е единствената ми връзка с белия свят. :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя едно мнение :) ... Значи карам Спейс Стар 1.3i. Като плюсове мога да кажа,че е много икономична и окачването е доста здраво, двигателят работи изключително тихо и равномерно. Но няма достатъчно мощност за изкачване на по-стъмни баири, особено с 4-5 човека вътре. Аз съм си сложил газова уредба- обикновена и всичко ми излезна 300 лева, като всичко освен изпарителя и газовия клапан е ново, с евросонда. А и според мен можеш да се вместиш в 4к бюджет, на мен мойта ми излезе под тази сума с гражданска и каско до средата на другата година и газовата. Така че всичко е до пазарене с търговците :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...това е поляната на Виница, живея от другия и край и този път е единствената ми връзка с белия свят. :-)
Ходил доста често съм по една подобна поляна като слизаш от Виница към Св. Константин надясно преди арматурния двор и там по едни баири, а пък на 4-ти (в неделя) след обяд бях паркирал пред Макаото, а по-късно на картинг пистата. Да не би да си видял моята митсубишка? :) Редактирано от laskov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам ли... Сива, на Червения по обед онзи ден :drive: Виси ли ти гърнето? :-)

Ако ти се рискува един тест драйв, мини по Морска сирена (веднага след бензиностанцията) надолу и от там влез полечка в поляната.

 

Пешо, аз също си мислих, че ще се вместя в този бюджет, ама де да знам. Вероятно са прави хората, като акзват, че искам повече, отколкото мога да си позволя. :-)

Ще чакаме своя шанс. Не е казано, че трябва да е веднага, но все пак...

 

 

Апропо, собствениците на СС ще ми е полезно да споделят как им се държат колите върху непочистен сняг от рода на 10+ см снежна покривка. Естествено, въпроса с гумите го уточнихме по-рано. :-)

Редактирано от whitefeather
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чук-чук, пак съм аз. :icon_bye:

 

Понеже не можем да постигнем съгласие с другото задкормилно устройство вкъщи (жена ми), да ми кажете нещо повче за ТОЗИ Лансър? Чета, че разходът е приличен, ходовата част е на ниво, не мога да намеря колко е висока, но не е много по-ниска от Спейс Стара, като гледам.

 

ПП: Надявам се, че не е проблен, че питам за Лансър в този раздел, по-конкретно в тази тема. Трябва ми за сравнение пред ОТК-то. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чук-чук, пак съм аз. :icon_bye:

 

Понеже не можем да постигнем съгласие с другото задкормилно устройство вкъщи (жена ми), да ми кажете нещо повче за ТОЗИ Лансър? Чета, че разходът е приличен, ходовата част е на ниво, не мога да намеря колко е висока, но не е много по-ниска от Спейс Стара, като гледам.

 

ПП: Надявам се, че не е проблен, че питам за Лансър в този раздел, по-конкретно в тази тема. Трябва ми за сравнение пред ОТК-то. :mitsu-smiley:

Един път и ти да избереш правилният автомобил ..:D

Е те това вече е друго нещо, Японски двигател + Японски скорости + Японско здраво окачване ..:good:

И от това ако се откажете с другото задкормилно устройство, по добре ги изхарчете тези 2800 лв за детето например :) и си карайте Опела ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това потупване по рамото чаках. :icon_dance:

 

ПП: Някога много играех на Колин Макрий с Лансъра, макар и Ево, та от там се сетих за тая кола, колкото и да звучи нелепо. :D

Редактирано от whitefeather
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това потупване по рамото чаках. :icon_dance:

 

ПП: Някога много играех на Колин Макрий с Лансъра, макар и Ево, та от там се сетих за тая кола, колкото и да звучи нелепо. :D

 

Колега купи ли лансера, или намерили хубав спейс стар? да споделиш да не се скриеш :icon_n_king: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никакво намерение да се крия. Ама хич даже. Колко още въпроси ще ви задавам - оле-мале. :D

Чакам да влязат едни парички, че с тая "криза"... Белият Лансър по лично мое усмотрение отпада, понеже видях обявата и в друг сайт, като воланът беше сменен с някакъв сив, оребрен, а бе не беше мой тип. Иначе отвън много ме радва, ама това с волана нещо ме съмнява... Сега гледам от дистанция два други Лансъра:

1) Този

2) И този

 

Хубаво е, че единият е регистриран и поддържан в България, ама се чудя защо човекът го продава... За другия ще помоля някой да му хвърли едно око, че Монтана ми е точно на другия край на България и така. Надявам се до месец да подкарам някой от двата, ако не ги продадат до тогава. Ей тогава вече ще ви омръзне от мен сигурно. :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един път и ти да избереш правилният автомобил ..:D

Е те това вече е друго нещо, Японски двигател + Японски скорости + Японско здраво окачване ..:good:

И от това ако се откажете с другото задкормилно устройство, по добре ги изхарчете тези 2800 лв за детето например :) и си карайте Опела ..:D

Ей, опасен си! Че кое не му е японското на Ранъра, бре? И кое не му е здравото - на двигател, кутия и окачване :-) Само слага газ и си свирка :-)

 

Колега, не всичките са 4х4. По-старият модел е с 1,8 двигател и никак не го подценявай в огледите. Направих вече 100к с такъв (93 година) и не мога да се оплача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, опасен си! Че кое не му е японското на Ранъра, бре?

Кое ми е опасното бре ? ..:P

Аз го навивах и за рънъра, когато се колебаеше между него и стара, ама се оказа , че горял много и нямал врата отляво ..

При това положение, много ясно, че ще го насоча към Лансера, по Японски е някак си от Спейс Стар ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата е интересна, ще си позволя да се обадя, въпреки, че още съм зелен в сферата на автомобилите (но напредвам бързо) :)

Гледам, че нещата отиват към Лансер, минавайки през секция "ванове". Наскоро (преди половин година) си взех Колт 98г. Това е модел едно към едно с Лансер-а, само че хечебек, с две врати. Двигател, окачване, скорости... да, здрави са много, но след като си ги отремонтирах, но вината за тези ремонти си е изцяло моя. В общи линии, бих посъветвал автора на темата да гледа за следните неща:

1. ръжда (особено за лансер) - задни вежди, картер, носачи... задължително да се види отдолу колата.

2. скорости - ако шуми, румоли, къркори при отпуснат съединител - директно да се отказва колата; ако прави същото при натиснат съединител, пак е за ремонт - една идея по-лек :). Ако предавките влизат трудно (1-2-3.. и задна)... пак не я взимайте.

3. двигател - компресия, държи ли обороти и т.н.

За газификация този двигател е добър - обикновена АГУ на мен ми излезе към 350 лв (не правих аз монтажа, всичко е ново, без изпарител / клапан); нямал съм проблеми засега.

Като цяло Лансер-а (респективно Колт-а) е доста здрав и надежден автомобил (между другото, аз търсих такъв, но тогава не можах да намеря, и взех Колт). А този белият, стои в сайта още когато аз се оглеждах... преди година :)

 

Сега няколко минуса (конкретно от твоя гледна точка):

1.това моторче по баир малко се задъхва... а разходът му не е толкова малък, колкото се очаква (говоря за 1.3), гори колкото 1.6 мотора. Купето на Лансер-а е около 100 кила по-тежко от на Колт-а, т.е. би трябвало да ти гори към 6/100 бензин извънградско. Моята гори толкова, газ - 8/100 (зависи от настройките на АГУ-то).

2. Лансер-а ми се вижда нисък за пътя, по който ще го караш. Моята я ударих вече два пъти отдолу на едни по високички бордюри и мисля да ѝ сложа предпазна ламарина, както е споменал колегата по-рано в темата - картерът не е защитен, напротив - доста си е изложен на риск от наранявания.

3. Вече заседнах веднъж в пясък - на плажа в Бургас :D (Е, бях с лоши гуми, но...) Не ми се мисли зимата какво ще е... с този мотор и без 4х4, но пък друго си е да караш икономично.

 

От вановете аз лично бих взел Рънър-а.. изглежда ми по-здрав, точно за черни пътища :icon_clap: Нямам преки наблюдения, коментирам като страничен наблюдател. Спей-Стар е някак си "по-градски" ван. Ако си газицифираш Рънър-а, мисля, че ще остане доволен. Също търпи обикновена АГУ... разбира се, далеч по-добре е ГИ :)

Друго не се сещам, успех с покупката :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм очаквал толкова подробни описания. Много ви благодаря за отношението, което взимате по темата. Понеже това е първия автомобилен форум, в който пиша повече от две-три мнения, прави ми впечатление, че в повечето случаи тук се пише когато има да се каже нещо, което наистина прави съветите ви безценни.

 

Ето как стоят нещата конкретно по въпроса с покупката. Както вече споменах, не постигнахме съгласие с жена ми за Рънъра, къде поради външния му вид, къде поради разхода и липсата на глезотийки, така че вече не стои на дневен ред, което вероятно измества темата към друг раздел. Надявам се да не е съвсем в разрез с правилата обсъждането на други модели Мицубиши в нея. :-)

 

Според финансите, които очакваме да получим, най-вероятно ще направим покупка на Лансър 1.3, по-евтин Стар 1.3 (5000 с пълното обслужване е непосилна цена към момента) или Каризма 1.8 GDI (жена ми си я хареса нея :-)). Единственото, което ме притеснява в трите, е прословутия картер на Лансъра. Четох и в други форуми за него, като явно докато не го видя на живо, няма да мога да преценя колко точно нисък автомобил е.

 

Това е като цяло. :)

 

 

---------------

 

 

Вагонът ни се струва доста голям.

Редактирано от whitefeather
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...що така не поглеждате към Space Wagon?!? :spam:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пак ти казвам, за мах 3-3500 можеш да намериш добър Ранър от предното поколение, до 99 година. Има и 4х4 изпълнение. Не знам гледал ли си тази генерация изобщо, но лично на мен ми харесва много повече от Стар-а. И са много сходни с Лансъра като визия. Ако намериш запазен такъв от края на 90-те - не го подминавай в никакъв случай. А Каризма ГДИ - трябва много добре да си запознат с характеристиките на мотора (и спецификите му). Аз лично никога няма да си купя ГДИ двигател. Ако ще е Каризма - търси 1,6 или 1,8 MPI.

Обслужването на Лансър, Колт, Ранър, Каризма е сходно (не говоря за новия Ранър и Стар-а, там не съм много запознат). Една ролка, един ремък, няма хидравлични повдигачи, няма хидравлични обтегачи, елементарно, здраво и надеждно - стара японска технология, корави машини. Оригинален шарнир на моя струва ок 70 лв и ти давам гаранция, че (ако ти се наложи да го сменяш) - ще забравиш за него завинаги. Аз изкарах с моите към 90к.... А не се знае бай Италиано кога ги е сменял преди това и колко е направил той..... смятай....

Разходът на автомобила след газифициране е следният:

извънградско - със скорост до 120-130 - малко под 10 газ

градско - с натоварена кола, дистрибуторска, тръгни-спри цял ден - 11-12 с газ от Еко, от другите газстанции - може и повече, към момента най-зле се представят ЛУК.

Та за 5к, които си споменал малко по-горе - ще си купиш кола, ще и сложиш ГИ, ще я обслужиш, регистрираш и ще ти остане бая за почерпка :-)

Избирай си, а и зависи каква кола ти трябва.

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

5000 към днешна дата са ни непосилни, това съм написал. :-) Отначално мислих, че ще мога да заделя толкова пари, но нещата се промениха. А за Спейс Рънър жена ми е категорично против. :-) При положение, че тя е основният шофьор вкъщи, не мога да не се съглася.

 

А за GDI четох доста по форума и единственият му недостатък, сякаш, е невъзможното газифициране и претенциите към качеството на горивата, но тъй като зареждаме основно от ОМВ и Петрол, а за газифициране може да се говори у дома само при положение, че купуваме нещо като Рънър, не мисля, че ще е недостатък, но пък може и да греша. Още се образовам, дето се вика. :tok:

 

Трябва ни не много дълга кола, в която спокойно да си возим детето с прилежащите му аксесоари. Също така ни трябва и кола, която ежедневно да минава спокойно по пътя от снимката. Към момента, за сравнение, караме една Корса по него, като напоследък даже не я жалим. Не опира отдолу, ама пада яко лашкане. Основният Х е зимата, понеже там снегорин не минава. Чисти се на ръка или се събират пари за багер - предимствата да живееш в "най-добрия" град...

Редактирано от whitefeather
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...