Премини към съдържание

Glatzial

Потребител
  • От него общо

    45
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

Glatzial беше най-активен на 27 август 2013

Glatzial има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Space Star 1,3i 16V 2001

Интернет контакт

  • Skype
    first_solution

Glatzial's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

2

Репутация

  1. Купувам черна външна дръжка на задна дясна врата на Space star 2001г. Може и нова, ако някой знае къде се продават. В няколко магазина питах, но нямат.
  2. И тогава имаше протестиращи, но доста по-малко. Като цяло само законът за горите предизвика по-силна обществена реакция. Все пак не забравяй, че Бойковото правителство беше свалено с протести - така че със закъснение имаше реакция. Иначе за властта - аз лично съм с центристки убеждения - има неща във програмите и на леви и на десни, които ми харесват, както и други, които не ми. Така че на мен ми е все тая, кой ще управлява, стига да си спазва политиката. За Орешарски имах едно на ум, но не съм пискал против него, като си зае позицията. Моята идея е, че с по-силен контрол и заинтересованост от хората е все тая, кой ще управлява. Дори бих преглътнал и още едно правитлество на Орешарски, стига да не е толкова подвластно на Атака и ДПС. Бих преглътнал и Бойко с контрол от Реформаторски блок да кажем. Варианти много - отиваме на избори и се вижда. Колкото до употребеността - да оставя горчив привкус. Особено като чичко тревичко (Цв.Цв.), когото не мога да дишам, излиза да поздравява. Но това не порменя принципната ми позиция.
  3. Да - и мен това до някъде ме притеснява. Но си мисля и друго - ясно е, че политицте ни няма изведнъж да се променят, да загърбят лобизма и да се борят за полза роду. За това остава само една форма на контрол - самоорганизирано гражданско общество. Ние почваме с висока граница на търпение и толерантност. Трябваше да се случи безобразието с Пеевски, за да скочат хората. Тогава явно беше премината границата. Следващия път границата ще е по-ниско, политиците по-предпазливи. Хората ще имат самочувствие - в крайна сметка ако Орешарски подаде оставка вече второ правителство ще е паднало от протести. Следващото ще е по-внимателно, ако направи гаф и то ще падне. И така, за десетина години бихме могли да нормализираме ситуацията. Търпимоста на хората ще намалява, контролът им ще се увеличава, корупцията ще стане в по-малки размери. Реално ситуацията в БГ в момента е такава главно заради апатията. И липсата на разбиране, че държавата сме всички ние и всичко зависи от всеки отделен индивид и неговото поведение.
  4. този ваучер гледах - http://grabo.bg/sofia/suho-prane-s-tornador-na-sedalki-kori-i-bagajnik-na-lek-avtomobil-0w9fbv - в Люлин някаква автомивка. По коментарите са доволни хората.
  5. С почти всичко, което казваш съм съгласен. Само с първото изречение - не. Почти всички от обкръжението ми взимат такива и по-големи заплати. И им пука и ходят по протестите. Проблемът е, че именно тия хора ясно разбират. колко ги използват и как всичко се струпва на техен гръб. Пътували са, наясно са, че сме по-добре от редица други държави, но също и знаят, колко много от нещата в нашата действителност могат да се подобрят с минимални усилия. Държавата има ресурс, има пари, остава само и хората, вършещи работа за държавата, да я вършат качествено и контролирано. А не просто парите да потъват някъде и след години работа да имаме бабунести магистрали (най-елементарния пример). Мен лично ми е все тая, коя партия управлява. Съгласен съм дори да имаме силна социална политика. Но вместо да се дават пари на калпак искам да се инвестират в хората, в услуги, да има прозрачност. И ще протестирам, доакто това се случи.
  6. Здравейте колеги, видях че в една автомивка в Люлин предлагат като услуга сухо пране с Tornador - нещо подобно - Въпросът ми е дали някой е пробвал. Чудя се дали просто не набива мръсотията, че не виждам къде се събира.
  7. Здравей колега, мога да споделя и аз моя опит от 1.3 бензин (без газ). Аз съм 95 кила и карам предимно градско с поне едно извънградско на месец. На отиване към работа карам сам, на връщане - с двама колеги (мои габарити). Разлика в мощността и спирането се усеща, но не е чак толкова съществена. Лесно се свиква да караш и по двата начина. Разходът ми е около 7.5-8 през лятото на климатик и 8.5-9.5 зимата. Бих казал, че за градска кола е удобна - компактна е отвън и просторна отвътре. Сравнително малко слепи точки (особено за ванче). В града никога не съм имал проблеми с мощността или динамиката. На извънградско 1.3 има два режима на работа - 90-110 и 120+. Има рязка разлика в разхода. На първокласен път карам с 90-100 и съм постигал разход от 5.5 (почти 1000 километра с един резервоар) натоварена с 4 човека (другите освен мен по-слабички) и багаж. Карам често по планински пътища и никога не съм имал проблеми с мощността по наклоните. Качвал съм я в Пирин (х. Вихрен), Рила (х. Пионерска), Стара планина (петрохан, ВЕЦа на Априлци), Витоша (Копитото, Златните и Кумата). По планините винаги сме минимум 3ма човека с багаж (качвал съм и 5ма). По завоите така или иначе може да се движиш с максимум 50-60 км/ч и на тази скорост нямаш драми с мощността. При 120+ (магистрали и дълги прави участъци на хубав път) колата хаби като на градско - м/у 7 - 7.5. Проблеми с мощността има действително при изпреварване - като изключиш климатика се изпреварва с една идея по-лесно. Аз лично предпочитам да изпреварвам на наклони - колата е тежка и добре набира надолу Другия проблем с мощността е да поддържаш висока скорост на наклон (да кажем магистрала Хемус при Витиня или гръцката магистрала към Игуменица) - 110-120 се поддържат лесно, но повече - не. Данъкът в София ми излзиа под 30лв. Предполагам че 1.6 ще е по-добро решение, особено ако планираш да я караш повече на извънградско. За 1.9 - по-специален двигател и минаваш 100те конски сили и отиваш на друг данък. Дизел - трябва да я заведеш на майстор да я прегледа по-прилежно - имам познат, който си взе дизеларка и имаше проблеми с турбото. Както каза Светльо - приготви се да смениш ремък, накладки и (при мен края на първата година) съединител.
  8. И аз имах проблеми с първа, задна и пета и... се оказа, че нещо просто не ги ръгах правилно. С времето и карането им свикнах и от една година не съм имал никакви проблеми. За пета специално трябва да си минал 2000 оборота на 4та, да изтласкаш от неутрална позиция в дясно и тогава да качиш предавката. За задната трябва хубаво от неутрална позиция да вдигнеш лостчето нагоре и тогава да я вкараш. В началото много бързах и се опитвах да направя двете движения едновременно и влизаше 2 от 3 пъти Ако искаш да свалиш от втора на първа и си минал 2000 оборота трудно става. Ако оставиш да ти паднат оборотите е като масло. Това поне са моите наблюдения. Скоростната ми кутия е наред и масло съм сменил, въпреки че не съм правил реглаж. Но при мен нещата по-скоро опираха до техника
  9. Glatzial

    Check Engine светна

    За сега не се оказва нещо сериозно. Светването е било заради моментно незапалване на втори цилиндър, което може да се дължи на лошо гориво или свещ. Ако се повтори ще подменя свещите - хубаво е като се окаже някой консуматив
  10. Glatzial

    Check Engine светна

    Благодаря за информацията и предположенията. След малко отивам до бокса и после ще пиша резултата
  11. Здравейте колеги, току що ми се появи проблемче: Прибирах се нормално от работи и спирам на червен светофар. Освобождавам от скорост и отпускам съединителя В този момент (скоростен лост - неутрално положение, кракът ми не е на съединителя) колата започва съвсем леко да се тресе. Тресенето се усеща в скоростния лост доста силно. Няма загуба на обороти или повишаване на температурата. Така около 20-30 секунди, тресенето спира и чекът светва. Става зелено и си потеглям нормално - пак нямам загуба на обороти, или температура. Че ще отида на сервиз - ясно. Но все пак дали имате някакви идеи? Най-малкото да се подготвя психологически за евентуални проблеми/ремонт.
  12. Ходих до Гърция, а там страхът от глоби е голям. Пък и половината ги навъртях на Халкидики, където ограничението по принцип е 90, а и пътя не позволява повече. Но съм много доволен/впечатлен - все пак натоварена кола с трима души в нея. Принципно си бях дал колата на един приятел да отиде до Загреб с нея и бяха постигнали 7.3 разход до там :icon_doh: На мен ми е толкова градското.
  13. Сега и аз да се похваля - по празницте навъртях малко под 1000км с един резервоар - разход на бордовия комп 5.5, реален 5.7 Извънградско, но имах към 100км на 3та и 4та, заради планински тип път. :mitsu-smiley: :icon_rock:
  14. Glatzial

    Съединител

    Благодаря за бързия отговор. При мен скоростите добре влизат, но отделя малко под средата на педала. На мен това ми е първа кола и нямам база за сравнение, нито знам как трябва да бъде. Оня ден возих един познат, който по звука на потеглянето ми каза, че съединителя е за смяна - от Ратола преди 6 месеца ми казаха същото, но и че може да се кара още.
  15. Здравейте колеги, дошло му е време на съединителя ми, или поне така ми казват всички - аз много не разбирам. Модел 1.3 2001 на 105000км (реалните със сигурност са повече) От Ратола София ми предлагат да поръчат от Мицубиши за 570лв без труда. Как ви се струва?
×
×
  • Създаване...