Премини към съдържание

Чип тунинг и PowerBox


Препоръчано мнение

Здравейте, от 2 седмици съм собственик на :mitsu-smiley: Галант 2.0 TDI. Много съм доволен, колата е супер и така нататък :) , но сега ме глождаят следните въпроси. Възможно ли е да се сложи чип тунинг на този двигател? Четох доста и някои хора казват, че не може, други казват че може понеже помпата е с електронно управление Denso, по модел на Бош. Вече не знам кое е вярното. Двигателя е 4D6BUL4595. В случай че не може да се "чипоса" двигателя, ще се радвам ако тези от Вас, които има PowerBox споделят впечатления, т.е. усеща ли се разлика в мощността, колко се е покачил разхода и т.н. Благодаря предварително за информацията !!!! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

други казват че може понеже помпата е с електронно управление Denso, по модел на Бош.

Де да имаше поне малко нещо вярно в това твърдение, какъв чип-тунинг щеше да се спретне на тази кола :) ама всичкото е грешно, като онази данъчна декларация на ЦСКА..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

електронно управление Denso, по модел на Бош. Вече не знам кое е вярното. :rulez:

Не е вярно!!! Денсо или още/Nipon DENSO/ е система, която няма НИЩО ОБЩО с бъгавия БОШ .

Лично аз до сега не съм виждал чипосано ECU на Денсо нито пък 'цъфнала' онази велика илюзия "Power Box" .

На тунинг мастерите, все още не им е по силите и във възможностите да "прекопават" електронните системи на Денсо.

Редактирано от Иван Мийков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, значи чипа отпада. И все пак не вярвам, че никой в този форум не е слагал "Power Box". Аз ли ще съм първият който ще го пробва :) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, че само ти не ме разбра :icon_doh:

Разбрал те е много добре Емо ... :lula:

 

Ще ни свикнеш на шегите ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли мисля, че може хардуерно да се вдигне мощноста на дизеловия двигател на Галант? Какво ще стане, ако се изолира байпасния клапан на турбото и да се запуши предпазния клапан на смукателните колектори? Турбото ще прави по-високо налягане от нормалните 0.9 бара, това няма ли да повиши мощноста?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще пробваш бре? :D

Ще пробва да си купи 3-4 к.с. за 7-800 лв..:D

 

 

Само аз ли мисля, че може хардуерно да се вдигне мощноста на дизеловия двигател на Галант? Какво ще стане, ако се изолира байпасния клапан на турбото и да се запуши предпазния клапан на смукателните колектори? Турбото ще прави по-високо налягане от нормалните 0.9 бара, това няма ли да повиши мощноста?

Е те това вече е сигурен начин за пукане на главата ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е те това вече е сигурен начин за пукане на главата ..:)

Дали? Моя Лансер е с двигател 4D68T и 5-6 години го карам така без да си е пукнал главата... а уж тези глави се пукат самички едва ли не през ден...

Само да знаеш как върви!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали? Моя Лансер е с двигател 4D68T и 5-6 години го карам така без да си е пукнал главата... а уж тези глави се пукат самички едва ли не през ден...

Само да знаеш как върви!!!

Твоя лансер е специална поръчка :P двигателя е 4Д68 а Т-то е слагано допълнително и главата му е сравнително здрава ..

Освен това си го караш само ти ..:) Я го дай на някой младеж като автора на темата, дето 90 коня не му стигат и ще видиш колко ще издържи с този тунинг . :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

mario64:

Ще пробва да си купи 3-4 к.с. за 7-800 лв..

 

Защо не се информираш малко преди да коментираш. "Power Box" вървят по 250 лв и навсякъде имат опция в 7 дневен срок да се върне, като ти върнат парите. Както и да е, явно само аз чета правилата за спам във форума :) няма лошо, всички обичаме лаф моабета :drinks:

 

 

Я го дай на някой младеж като автора на темата, дето 90 коня не му стигат и ще видиш колко ще издържи с този тунинг .

 

Ти нещо яко си ме захапал, не знам какво толкова съм ти направил :) И все пак това ми е 12 личен автомобил, който съм имал и съм карал още над 400 автомобила. Карал съм такива с 50 кончета и такива с 300. Защо да не измъкна каквото мога от двигателя, ако има такава възможност? Ако няма - здраве да е, не случайно съм отворил тази тема, обзалагам се че половината колеги с дизеларки биха искали още малко мощност отгоре, ако може :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марине, защо си го захапал така човека значи :icon_blush:

 

Колега ти не разбра ли, че по тоя двигател няма какво да се направи. Разбирам, че ти се иска ти да си човека открил топлата вода, но уви това е дъвкана тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не измъкна каквото мога от двигателя, ако има такава възможност? Ако няма - здраве да е, не случайно съм отворил тази тема, обзалагам се че половината колеги с дизеларки биха искали още малко мощност отгоре, ако може :)

Аз пък се обзалагам, че и другата половина искат :) ама едно е да искаш, друго е да можеш и съвсем друго е да го направиш .. А точно на тази кола, все още никой не е успял ..

Ти ще си първият :D и като го направиш ни информирай после :icon_thumbup: че иначе така ще си умрем неинформирани ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накратко: дизелака на Галанта не става за каквито и да било интервенции. Решение: имаш ли кинти, намираш 2.5 и си го плескаш у колата и си готов :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накратко: дизелака на Галанта не става за каквито и да било интервенции. Решение: имаш ли кинти, намираш 2.5 и си го плескаш у колата и си готов :D

 

Понякога и аз се замислям за един охлюв (турбинка) на 2.0 4g63 която да се включва да речем след 3000 оборота, става на въпрос като тръгнеш да изпреварваш да ти е по спокойно а не за гЪзария но само като се замисля колко хамология ще има и дали въобще ще стане и ако стане колко ще е надеждна и оптимална се отказвам. Мисля че не е оправдана хамалогията и влагането на средства и време. Най добре си става когато фабрично си е такава и е изчислена за такива цели. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз до колкото знам на галант не може да се сложи чип или поуър бокс.Доста почетах за това,но останах разочарован.А за това кой кого напада,никой никого не напада.Не се впрягай,това са просто базици.По-весело“:icon_thumbup::icon_thumbup::icon_thumbup::icon_thumbup::icon_thumbup::icon_thumbup::drinks::drinks:.Поздрави на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а това кой кого напада,никой никого не напада.Не се впрягай,това са просто базици.

 

Аз съм на мнение, че ако още в началото му беше отговорено кратко и ясно защо не става, нямаше да има такива излишни емоции в темата.

 

Иначе няма невъзможни неща, въпроса е дали си заслужава да се прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Енциклопедия, беше му обяснено на човека, но той продължи да настоява да открие топлата вода, затова го бъзикнах. А ти като супер-мега вещ що не му обясни?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен! Както казаха колегите този мотор не може да се "пипа". Може обаче да се направят някои "козметични" промени, които, разбира се няма да направят от красавеца звяр, просто ще подобрят работата на двигателя. Колегата е мераклия - евала :icon_thumbup: Единственото, което можеш да направиш колега е да сложиш спортен филтър и да махнеш катализатора (което не е много желателно) въпреки, че дизела май няма разните му там датчици и т.н., да кажат по - вещите колеги, тъй като не съм много сигурен. :) Могат и още дреболийки да се направят, но както казаха в по - предните постове за 4-5 кончета не си заслужава усилията и средствата. Поздрави :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на мнение, че ако още в началото му беше отговорено кратко и ясно защо не става, нямаше да има такива излишни емоции в темата.

 

Иначе няма невъзможни неща, въпроса е дали си заслужава да се прави.

Я прочети пак 2 и 3-тия пост "още в началото" и обясни кое не му е краткото и ясното ..

А като няма невъзможни неща, защо не вземеш ти "кратко и ясно" да му обясниш, как аджаба се прави чип тунинг на механична помпа ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами сменя помпата с друга и му правят някъде поръчкова глава и ковани карантии, вероятно ще излезе един-два галанта като цена. Във втория пост има нещо за данъчната декларация на ЦСКА и че Бош-овсакта помпа няма нищо общо. Нямаше ли да е по-лесно и разбираемо да му се обясни, че това, което иска не може да стане, защото помпата не подлежи на такива интервенции и че главата едва ли ще издържи дълго при повишено налягане и т.н.? Предполагам ако беше направено навреме колегата нямаше да се чувства засегнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Vladimiroooooooooooov, http://forum.setcombg.com/Smileys/classic/029.gif

 

Ми кой ще управлява тая помпа бе, кой ще мери въздуха, кой ще напише софтуера, ти ли бе! Кви ковани карантии те гонят, кви поръчкови глави? Що се чудиш на човека, че не доразбрал? И на теб сто пъти ти писахме кратко и ясно защо не трябва да се включваш с коментар във всички теми, ама...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,ще споделя това което съм прочел и което съм разбрал.Доколкото разбрах аз,еку-то на галанта някак си не е съвместимо друг външен софтуер,като чипа.

Сега може и да греша,ако е така нека ме поправят по компетентните.Просто споделям това което съм прочел.Ако съм бил полезен с разрешаването на този спор супер.

И моля ви,нека не се обиждаме в форума.Все пак ни обединява една кауза:mitsu-smiley:.Поздрави на всички.:rolleyes::rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...