bebo90 Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Явно говорим на различни езици. Какви две букси имаш включени? С по един кабел ли са тези букси? да с по един кабел син на цвят с бяла ивица Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 да с по един кабел син на цвят с бяла ивица Ок......сега остава да има проблем с крушката или.... пробвай да отговориш на въпросите от пост 47 на тази тема. Наистина са от значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 12 юни 2012 Сподели Публикувано 12 юни 2012 Здравейте колеги, тъй като и аз се запалих по идеята да си монтирам круиз контрол и събрах всички необходими части за модификацията имам няколко въпроса свързани с монтажа. Моля някой запознат да сподели къде по купето оригинално са монтирани отделните компоненти - вакуум помпа, компютър на круиза и т.н. :rulez: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 юни 2012 Сподели Публикувано 12 юни 2012 Вакум помпата се намира в левия ъгъл,като гледаш колата отпред,компютъра се монтира на планка зад CD-то,буксата е завързана отдясно в краката на пасажера. Дроселовата клапа се сменя цялата,не може да се монтира механизма на твоята. Ключето на спирачката се монтира без проблем,но това на съединителя иска малко праработване. Трябва да си пуснеш 4 кабелчета от букса в дясно на жабката до вакум помпата,само това е спестил японеца от цялата инсталация.Останалото е щрак-щрак.Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 18 юли 2012 Сподели Публикувано 18 юли 2012 Колеги след като преобарнах цялата кола за да видя защо не ми работи темпомата и накрая се усетих,че колата преди е била автоматик,а според вашите мнения темпомата работи и със компа на автоматика,така че искам да попитам знаете ли как мога да го излъжа сега за да ми тръгне на ръчната скоростна кутия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 юли 2012 Сподели Публикувано 18 юли 2012 Колеги след като преобарнах цялата кола за да видя защо не ми работи темпомата и накрая се усетих,че колата преди е била автоматик,а според вашите мнения темпомата работи и със компа на автоматика,така че искам да попитам знаете ли как мога да го излъжа сега за да ми тръгне на ръчната скоростна кутия Ето това е разликата според блок схемата: http://195.149.248.189:8080/2012-07-18/e9c452eb03d7eb57e121ebdfa2daec74_120x90.jpg Пин 14 от ЕКу-то на круиза при А/Т е закачено за кутията, а при М/Т през ключето зад педала на съединителя отива на маса при ненатиснат педал и "виси" при натиснат съединител, т.е. ако не е закачено никъде няма да ти сетва скорост, понеже ще мисли че е натиснат съединителя постоянно. Ако си го закачил, но пак не работи, провери много добре, че копченцето зад педала е добре регулирано и се натиска до край при пуснат педал - съвсем малко му трябва да не се донатиска, за да не дава контакт и съответно да се регистрира педала като постоянно натиснат! Другата връзка с автоматичната кутия - пин 10 на еку-то на круиза не ми става ясно при ръчна кутия какво се случва с нея, но според мен не е закачена никъде при ръчната кутия. Също, ако си слагал диодни крушки във стоповете отзад, имай предвид че задължително трябва да има поне една обикновена крушка (примерно в третия стоп) за да разбира круиза адекватно кога е натисната спирачката. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 юли 2012 Сподели Публикувано 18 юли 2012 Иванчо,сложи си кутийката (компа) за круиза от ръчка и би трябвало да заработи. И недей забравя за бутончетата на педалите,сам видя че са различни. Ако ти трябвам-свиркай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 След толкова време с напразни опити да подкарам темпомата,най-накрая открих проблема и аз вече мога да се похваля,че от вчера го подкарах и наистина това е голямо предимство и е голям кеф да караш с него.А сега нека да споделя какъв беше проблема:Преди два месеца купих блъснат галант 2.5 с всички екстри,но нямаше скоростна кутия.Когато го огледах вътре си беше със скоростен лост,но впоследствие като го докарах в казанлък и когато почнах да го разглобявам се указа,че преди време колата е била автоматик.Написах рамата в japancars.ru и наистина се оказа че е била автомат.след това си взех нормална ръчна кутия.Прехварлих всичко в моето купе и подкарах колата,но се указа че темпомата не работи.Преобърнах цялата кола за някоя букса която съм забравил да включа,но такава нямаше.така наскоро се усетих че колата е била автомат и се сетих че автомата може да запали само ако е на неутрална или паркинг,а така не работи темпомата,трябва да е на директна скорост или някоя друга.След което намерих буксата на инхибитора който отчита на коя скорост е колата и наистина се указа че на буксата е направен мост за да лъже компа че е на неутрална.махнах този мост,но уви колата неможеше да запали.Оказа се,че се прекъсва тока към стартера.след което реших,че и аз може да излъжа компа и така сложих едно реле така че при палене да показва че е на неутрална,а когато пусна темпомата да прекъсва веригата.Така стига празни приказки нека ви обясня как се връзва релето:Първо намираме буксата на инхибитора,на 9 и 10 клеми се намират кабелите които правят мост когато колата е на неутрална или паркинг,тях ги връзваме към нормално затворените контакти на релето.Второ-хващаме маса за бобинката на релето.Трето-хващаме + за релето от копчето за вкл. и изкл. на темпомата,този плюс трябва да го има само при включено положение на бутона.На последно място трябва да направим мост на 1 и 8 клема на буксата на инхибитора.Това е от мен колеги,нека съм ви бил полезен,а и нещо друго което изпуснах трябва да имате и прекъсвач на съединителя,за да отнема газта когато превключвате,аз засега нямам такъв,но и така си карам на автопилот. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 Ето това е разликата според блок схемата: http://195.149.248.189:8080/2012-07-18/e9c452eb03d7eb57e121ebdfa2daec74_120x90.jpg Пин 14 от ЕКу-то на круиза при А/Т е закачено за кутията, а при М/Т през ключето зад педала на съединителя отива на маса при ненатиснат педал и "виси" при натиснат съединител, т.е. ако не е закачено никъде няма да ти сетва скорост, понеже ще мисли че е натиснат съединителя постоянно. Ако си го закачил, но пак не работи, провери много добре, че копченцето зад педала е добре регулирано и се натиска до край при пуснат педал - съвсем малко му трябва да не се донатиска, за да не дава контакт и съответно да се регистрира педала като постоянно натиснат! Другата връзка с автоматичната кутия - пин 10 на еку-то на круиза не ми става ясно при ръчна кутия какво се случва с нея, но според мен не е закачена никъде при ръчната кутия. Също, ако си слагал диодни крушки във стоповете отзад, имай предвид че задължително трябва да има поне една обикновена крушка (примерно в третия стоп) за да разбира круиза адекватно кога е натисната спирачката. Успех. колега за ключето е точно обратното.При натиснат педал е непрекъснат,а при отпуснат е прекъснат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 колега за ключето е точно обратното.При натиснат педал е непрекъснат,а при отпуснат е прекъснат Taka е, като натиснеш педала, прави контакт, а като отпуснеш съединителя - прекъсва контакта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 Тази играчка мисля, че би станала за Галанти, които нямат темпомат :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Ами оригиналния,не е чак толкова непосилна задача за изпълнение,само да имаш правилните части и малко инструменти,точно определена букса,малко кабели и приятел стругар,за да ти направи копчето с точната резба и си става "заводско",както обичаме да казваме :icon_clap:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 Колеги, малко да поповдигна забравената темичка ... Имам сериозно питане към форумните майстори . Понеже си монтирах круиз и аз, възникна малък проблем . Тъй като в комплетка с частите на круиза имам компютър от старата модификация а лостче за командите от новата (с бутон оn/off cruise на него).Тъй като командите на лостчето се подават на един и същ вход на компютъра на всяка команда съответства определено съпротивеление т.е. с изменението на стойността на това съпротивление се изменя и големината тока подаван към компютъра на круиза (по закона на Ом), от където пък компютъра разбира каква команда сме задали - set/resume/cansel и т.н. Та след дълги тестове и умуване по ел. схемите стигнах до извода,че лостчетата на двете модификации круизи са с различни стойности на тези съпротивления респективно и раличен ток подаван на входа на компа . Много се надявам някои от знаещите да се включи и да деде стойностите на тези съпротивления при стария и новия модел. Идеята ми е да модифицирам новото лостче да праща коректни команди към компюътъра и да имам пълноценен круиз. В момента коректно работи само команда сет и намаляне на скороста от лостчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 Първо,колата ти има ли кабел към пластмасата около таблото за копчето on/off,ако има трябва да слагаш от стария модел круиз,разбирай стария модел копче и лостче за управление,както и стария модел управляващ блок. Самия блок е с различна букса преди и след фейслифта,с малката букса е след фейслифта,разбирай с дебелото лостче с бутона за включване и изключване. Слагаш всички части от модела, за който ти е направена инсталацията и си готов,няма какво да си биеш кушия да преправяш,всичко е измислено вече. Не забравяй кабела,който трябва да мине зад жабката в дясно,до компресорчето отпред в коша и копчето на съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 При стария копчето е отделно и е изнесено отстрани на волана. Не е в лостчето т.е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 Е тъй де,аз защо иначе ще му казвам да погледне зад пластмасата за букса ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 Е тъй де,аз защо иначе ще му казвам да погледне зад пластмасата за букса ? Колегата явно ги знае тези неща, понеже става ясно, че системата му работи, без някои команди от лостчето. За съжаление и аз немога да отговоря на конкретния въпрос, иначе и аз предпочитам по-модерното лостче, а това on/off на таблото за изчезне.Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 Лампата Cruise трябва ли да сменя цвета си при активиране на круиз контрола? Моята винаги свети зелено.Имам предвид когато е карано на круиз, настигаш кола и натискаш спирачката, той се деактивира, но лампата си свети (защото не е изключена от копченцето отстрани на лостчето вдясно на волана). Изпреварвам колата и бутам лостчето на resume - отива на скоростта, с която съм карал до настигането на колата и лампата винаги ми е зелена. Питам от любопитство, защото някъде се споменаваше че са два цвята на този надпис. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 Само зелено свети :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 И при мен свети само в зелено лампата за "cruise"(Галант 99г.). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 Лампата Cruise трябва ли да сменя цвета си при активиране на круиз контрола? Моята винаги свети зелено.Имам предвид когато е карано на круиз, настигаш кола и натискаш спирачката, той се деактивира, но лампата си свети (защото не е изключена от копченцето отстрани на лостчето вдясно на волана). Изпреварвам колата и бутам лостчето на resume - отива на скоростта, с която съм карал до настигането на колата и лампата винаги ми е зелена. Питам от любопитство, защото някъде се споменаваше че са два цвята на този надпис. Анди, два цвята лампи са - оранжева и зелена. Оранжевата светва и пише cruise mein и светва когато си натиснал он/офф бутона отдясно на волана, зелената лампа пише cruise set и светва когато сетнеш скорост над 40 км/ч от лостчето. При натискане на спирачка съединител или команда кенсъл от лостчето зелената лампа трябва да изгасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 (редакция) Първо,колата ти има ли кабел към пластмасата около таблото за копчето on/off,ако има трябва да слагаш от стария модел круиз,разбирай стария модел копче и лостче за управление,както и стария модел управляващ блок. Самия блок е с различна букса преди и след фейслифта,с малката букса е след фейслифта,разбирай с дебелото лостче с бутона за включване и изключване. Слагаш всички части от модела, за който ти е направена инсталацията и си готов,няма какво да си биеш кушия да преправяш,всичко е измислено вече. Не забравяй кабела,който трябва да мине зад жабката в дясно,до компресорчето отпред в коша и копчето на съединителя. Колега, както каза колегата bluffer имам полу-работеща система и вече седмица си джиткам на круиз, но не ми работят някои команди както казах. Всичко съм навързал - моторчета,компютри и т.н Бутончето on/off което е отделно също съм го сложил по простата причина че е с реле вградено и подава постоянен сигнал към вход на компютъра,а при новия круиз компютър и новото лостче този сигнал е само моментен импулс. Компютрите на новия и стария модел са еднакви на външен вид и куплунзите им са еднвакви единствено се различават по поредността на сигналите които им се подават на различните пинове и със смяната на някой и друг кабел на куплунга ще стане и нов комп. Както и да е аз съм си със стария . Въпроса със стойностите на съпротивленията си остава ... Редактирано 27 юни 2013 от hondata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 Анди, два цвята лампи са - оранжева и зелена. Оранжевата светва и пише cruise mein и светва когато си натиснал он/офф бутона отдясно на волана, зелената лампа пише cruise set и светва когато сетнеш скорост над 40 км/ч от лостчето. При натискане на спирачка съединител или команда кенсъл от лостчето зелената лампа трябва да изгасне.Хондa ,нa стaрото тaбло е с две лaмпи орaнжевa и зеленa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 28 юни 2013 Сподели Публикувано 28 юни 2013 Хондa ,нa стaрото тaбло е с две лaмпи орaнжевa и зеленa. А на новото как е ? Няма логика и на новото да не е с 2 лампи . Пак имаш бутон он/офф който този път е интегриран в лостчето . Първи включваш от него системата и трябва да се появи съответната индикация за това , след това си сетваш скоростта и се появява друга индикация оказваща това ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 юни 2013 Сподели Публикувано 28 юни 2013 Няма нужда от логика, явно са така. Аз мислех че има нещо несветещо при мен, иначе функционира коректно. Като го включа, горе вляво изписва CRUISE. Натискам лостчето надолу и се активира круиз контрола. При деактивиране със спирачката или съединителя (това не съм го пробвал) надписът си свети. Гасне от бутона на върха на лостчето. По всяко време бутайки на Resume отива към зададената преди това скорост на движение. Веднъж бях го оставил на 90 и седна да покара един приятел. Беше на трета с около 45, cruise светеше и той взе че ръчна на resume :rijden: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.