ruve Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 Здравейте, колеги!От известно време се чудя дали да стегна почти 20г КОЛТ с боядисване и газово или да си купя 7-8 г. от следните автомобили: 1.Space Star 1.9 DI-D Avance 2.Mitsubishi Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D Comfort Plus 3.Toyota Corolla 2.0 D-4D SOL 4.Honda Civic 1.7 CTDI 5.Mazda Premacy TD Разчитам на вашата отзивчивост и обективност! Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 Здравейте, колеги!От известно време се чудя дали да стегна почти 20г КОЛТ с боядисване и газово или да си купя 7-8 г. от следните автомобили: 1.Space Star 1.9 DI-D Avance 2.Mitsubishi Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D Comfort Plus 3.Toyota Corolla 2.0 D-4D SOL 4.Honda Civic 1.7 CTDI 5.Mazda Premacy TD Разчитам на вашата отзивчивост и обективност! Благодаря!Или си стегни Колта или май като гледам , до колкото аз съм се сблъсквал ... май само ном 3 ти е читав избор .Това е мнение на лаик и на това което съм чул от приятели и хора патили . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Mazda Premacy след фейслифта 101к.с. дизела е твоя автомобил...Изключително дуракоустойчив, просторен , стабилен и икономичен автомобил...Разход 5-7 и по окачването през година по някоя друга биалетка на задния мост, това е ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 17 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2011 (редакция) Благодаря на Тодор и Ipj! Очаквам и други мнения! :icon_blush: Редактирано 17 февруари 2011 от ruve Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Здравейте, колеги!От известно време се чудя дали да стегна почти 20г КОЛТ с боядисване и газово или да си купя 7-8 г. от следните автомобили: 1.Space Star 1.9 DI-D Avance 2.Mitsubishi Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D Comfort Plus 3.Toyota Corolla 2.0 D-4D SOL 4.Honda Civic 1.7 CTDI 5.Mazda Premacy TD Разчитам на вашата отзивчивост и обективност! Благодаря!Ако искаш да останеш верен на :mitsu-smiley: № 1.Ако търсиш нещо като Колта № 4.Аз бих избрал тази която най ми хареса комплексно.А това е Галант. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 17 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Ако искаш да останеш верен на :mitsu-smiley: № 1.Ако търсиш нещо като Колта № 4.Аз бих избрал тази която най ми хареса комплексно.А това е Галант. :icon_thumbup:Благодаря, Краско!И аз харесвам Галант, но мнооого гори и си е голям за града... За това търся дизел - среден размер. Много съм доволен от Колта, но под 10/100 градско не пада... А Галанта ще гори 14 и няма да е така удобен за градско, може би?... И да му сложа ГИ - големината и скъпата, все пак, подръжка ме притеснява...Май Мицубиши нямат хубав дизел - среден размер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 (редакция) Благодаря, Краско!И аз харесвам Галант, но мнооого гори и си е голям за града... За това търся дизел - среден размер. Много съм доволен от Колта, но под 10/100 градско не пада... А Галанта ще гори 14 и няма да е така удобен за градско, може би?... И да му сложа ГИ - големината и скъпата, все пак, подръжка ме притеснява...Май Мицубиши нямат хубав дизел - среден размер?Петнадесет години карам Галанти бензин. Така е! До 14 градско зимно време.От половин година карам Галант дизел. 8 на сто градско лятото и есента, 10 сега в студа.Не знам за кой път пиша но моето градско е жестоко. Къси отсечки и многобройни паления и гасения. Практически студен.Моя дизел 2.0 ТД си ми харесва. Мааалко е по-муден от бензина, при ускоряване и градско.Обаче баирите"ги яде на леб""На магистралата" не виждам разлика до 160. Нагоре вече не карам. Редактирано 17 февруари 2011 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 17 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2011 (редакция) Петнадесет години карам Галанти бензин. Така е! До 14 градско зимно време.От половин година карам Галант дизел. 8 на сто градско лятото и есента, 10 сега в студа.Не знам за кой път пиша но моето градско е жестоко. Къси отсечки и многобройни паления и гасения. Практически студен.Моя дизел 2.0 ТД си ми харесва. Мааалко е по-муден от бензина, при ускоряване и градско.Обаче баирите"ги яде на леб""На магистралата" не виждам разлика до 160. Нагоре вече не карам.Щом си минал от Галант бензин на Галант дизел, би трябвало да си направил по-добрия избор... И тогава да те попитам : 1. Удобни ли са за града Галантите? ( Аз живея в Бургас ) 2. Дизелът не е ли доста шумен? 3. Скъпа ли е подръжката на Галанта ( дизел и бензин ) 4. Защо не сложи ГИ на бензиновия Галант, ако той е по-добрия вариант?... Редактирано 17 февруари 2011 от ruve Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Щом си минал от Галант бензин на Галант дизел, би трябвало да си направил по-добрия избор... И тогава да те попитам : 1. Удобни ли са града Галантите? ( Аз живея в Бургас ) 2. Дизелът не е ли доста шумен? 3. Скъпа ли е подръжката на Галанта ( дизел и бензин ) 4. Защо не сложи газово на бензиновия Галант, ако той е по-добрия вариант?...1. Аз не виждам разлика. Може би в място за паркиране, но при нас все още се ядва. Ако имаш две коли, едната да е 1.0 кубика, да е 3,3.50 дълга, но за други цели да си ползваш лимузината. Аз обичам по-големи коли, по удобно ми е в тях, активната и пасивна безопасност е по-голяма, ресурса /не само на двигателя/ е по-голям. Опитвах известно време с втора кола, едно малко Рено и Фиат Панда, карам малката, Галанта седи в гаража на тъста и прави години и ръжда, в малката ми е по-неудобно, двойни разходи и т.н. Голямата кола решава въпроси и на по-малката, докато по-малката не може да реши въпрос за по-голяма. Последния Галант ми е комби, второ комби в живота ми. Харесвам си ги.2. На малки обороти като стоиш до него има разлика. Вътре над 1800-2000 оборота-никаква. При другите /по народност/ дизели казват, че не е така.3. Аз сам си поддържам колите и минавам тънко.4. Минавам около 3000 км. на година с личната кола. Не искам да я дупчат, друг да пипа в нея, да ми мирише /едни повече едни по-малко но си мирише/, заема място в багажниа, по-опасно е особено при катастрофа пу, пу. Зет ми който кара предния бензинов веднага сложи газ. А купих дизела случайно, видях го в една автокъща на приятел, грабна ме веднага състоянието му, след няколко седмици безсъница и преговори с жената :D го взех. Доволен съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Аз и снощи ти писах - много внимателно провери какви са съединителите и скоростите на Спейс Стара и на Каризмата, ако се ориентираш натам. Че тогава да видиш ти поддръжка, Галантът ще ти се види като колело за поддържане От така изброените и аз съм за Маздата, освен ако не са заложили и там някой капан Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 17 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Аз и снощи ти писах - много внимателно провери какви са съединителите и скоростите на Спейс Стара и на Каризмата, ако се ориентираш натам. Че тогава да видиш ти поддръжка, Галантът ще ти се види като колело за поддържане От така изброените и аз съм за Маздата, освен ако не са заложили и там някой капанБлагодаря, момчета!Значи за сега води маздата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Само, този 20 годишен колт да не се окаже, че има повече живот в него от изброените коли "Мицубиши нямат хубав дизел - среден размер?" - Имат един стар и малък размер и това е колт 1.8 дизел, бай Марин да ти разкаже :P А малката кола си има купища предимства пред голямата кола. Важното е човек да взема кола според нуждите и възможностите си. Аз съм с два колта (две малки коли) и за мен това е идеалния вариант. Аз и жената си караме колите 95% самички и 95% в града. Колите са малки, удобни, практични, достатъчни динамични и икономични. Вероятно издръжката им е колкото на една голяма кола, а данъците, че са 70 лв. за двете мпс-та е друг въпрос. Живеем на място където не ни е удобно да ползваме градски транспорт, а работим на отдалечени места и е неудобно да се возим с една кола. В случая двете малки коли са най-правилния избор за мен, а и удобството им в иначе така натоварения град е огромно. Ако имах финансова възможност за чисто нов автомобил, то пак щях да си взема малка градска кола. А и според мен не е хубаво това масово явление по един човек да се движи с кола натоварена с голям мотор... Затова колега моя съвет е да прецениш възможностите и нуждите си и след това да се насочиш към типа кола. А тя малко или много трябва да те грабне ;) Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 17 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2011 (редакция) Само, този 20 годишен колт да не се окаже, че има повече живот в него от изброените коли "Мицубиши нямат хубав дизел - среден размер?" - Имат един стар и малък размер и това е колт 1.8 дизел, бай Марин да ти разкаже :P А малката кола си има купища предимства пред голямата кола. Важното е човек да взема кола според нуждите и възможностите си. Аз съм с два колта (две малки коли) и за мен това е идеалния вариант. Аз и жената си караме колите 95% самички и 95% в града. Колите са малки, удобни, практични, достатъчни динамични и икономични. Вероятно издръжката им е колкото на една голяма кола, а данъците, че са 70 лв. за двете мпс-та е друг въпрос. Живеем на място където не ни е удобно да ползваме градски транспорт, а работим на отдалечени места и е неудобно да се возим с една кола. В случая двете малки коли са най-правилния избор за мен, а и удобството им в иначе така натоварения град е огромно. Ако имах финансова възможност за чисто нов автомобил, то пак щях да си взема малка градска кола. А и според мен не е хубаво това масово явление по един човек да се движи с кола натоварена с голям мотор... Затова колега моя съвет е да прецениш възможностите и нуждите си и след това да се насочиш към типа кола. А тя малко или много трябва да те грабне ;) Успех! Благодаря, Емо ! Твърде е възможно старият Колт да се окаже по-издръжлив... Всички говорят за световно намаляване на качествата на новите автомобили ( продължителност на живота )... Бедата е , че Мицитата обичат високия бензинов разход... А българинът гледа средния вариант - за да не се охарчва за градска и междуградска кола... В този смисъл, дизелите от този клас на Мазда, Тойота, Хонда са привлекателни с разход от средно 7л. нафта в града?... Редактирано 17 февруари 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Безспорен факт е икономичността на дизеловите автомобили и аз много ги харесвам. Друг е въпроса, че съвременните дизелови агрегати са доста скъпи за обслужване и ремонти и "кирията" бързо може да изчезне. Аз лично ако ще е дизел, бих предпочел да е от старата генерация... А и не са така претенциозни към нафтата като новите. Имах рено 5 1.6 чист дизел което ми гореше 5/100 в града, за извън града няма да споменавам Като му сипех нафта, забравях кога съм заредил дето се вика. Шумът на мотора беше доста силен, но аз бях свикнал защото съм карал повече дизели, има хора които не могат да го преживеят. Хубавото е, че дизела поне не го усещаш да се тормози като го натовариш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Колега ако повечето ти /км/ са извън градът..става въпрос ако правиш на година 20-30 хил.км най-доброто решение е дизела,ако караш повече градско вземай бензинката и несе чуди..А относно размера-той винаги е от значение/питай даже и жените и те знаят / :D друго си е големия звяр... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Аз и снощи ти писах - много внимателно провери какви са съединителите и скоростите на Спейс Стара и на Каризмата, ако се ориентираш натам. Че тогава да видиш ти поддръжка, Галантът ще ти се види като колело за поддържане От така изброените и аз съм за Маздата, освен ако не са заложили и там някой капанТо щото на дизеловия Галант скоростите са много надеждни и те... Като стана въпрос за Маздата... Eдинствения капан е един датчик на нафтовата помпа, който протича, но се оправя лесно и биалетките на задния мост ...но пък цената им е смешна. Мотора е пъргав в доста голям диапазон и приятен за каране. Спрямо дизела на Галант е като космическа технология...По-динамичен е от него и доста по-икономичен...За Галанта разход от 5.5 извънградско е невъзможен, докато при Премасито е нещо нормално...Изобщо технологично е доста по-напред в това отношение. Мултифункционалните волани мисля са серийно, за съжаление по-рядко се среща климатроник, но пък има версии със СД плеър заводски...Имам пряко наблюдение върху такъв автомобил и мога да кажа само положителни неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 18 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2011 То щото на дизеловия Галант скоростите са много надеждни и те... Като стана въпрос за Маздата... Eдинствения капан е един датчик на нафтовата помпа, който протича, но се оправя лесно и биалетките на задния мост ...но пък цената им е смешна. Мотора е пъргав в доста голям диапазон и приятен за каране. Спрямо дизела на Галант е като космическа технология...По-динамичен е от него и доста по-икономичен...За Галанта разход от 5.5 извънградско е невъзможен, докато при Премасито е нещо нормално...Изобщо технологично е доста по-напред в това отношение. Мултифункционалните волани мисля са серийно, за съжаление по-рядко се среща климатроник, но пък има версии със СД плеър заводски...Имам пряко наблюдение върху такъв автомобил и мога да кажа само положителни неща.Благодаря Ви за мненията!От изброените коли, най-нисък разход дава Хондата, след нея са Королата и Маздата - може би защото тя е и най-голяма...Добре е , че се споделят лични впечатления.Ако взема стар дизел, той трябва да е над 10г., а на мен ми се искаше нещо по-ново... Стар Мерцедес не е лош вариант, но пак си е голяма кола... Последните малки дизели на Мерцедес са красиви, но неудобни и няма добри отзиви за тях... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
COLT4o Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 От дизелите, които си изброил D4D-то на тойота е най-добрия двигател. Това е без да провокирам спорове, защото е без прецедент. Просто се примиряваш с този факт и толкова. Аз лично имам добри впечатления и от новия лансер дизел (много върви). Като избираш гледай предназначението на колата, дали ти трябва малка или голяма кола, дали пътуваш често извън града и т.н. Друго, най-важното нещо е сърцето на една кола - двигателя. Ако той е здрав ще караш хубава кола. Всичко друго се поправя сравнително лесно, но имаш ли проблемен двигател, ще хвърлиш много пари и има опасност да те остави на пътя (не го пожелавам на никой). За мен на последно място е боята, цвета и външния вид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Мен пък не ме е страх да ме остави двигателя на пътя..... Това е най-малко вероятното, което може да се случи.... То да не е Шкода 105Л.... На двигателят му гледай другите характеристики - разход, мощност, въртящ момент... толкоз... А може да те остави на път всичко останало - електроника, скъсан ремък.... поне мен такива неща ме оставят...Тоше, ти тез биалетки ги остави, това да и е кусура... тези работи по нашите пътища че ще дадеш стотина лв за 2 години - не го споменавай. На фона на 3 бона за съединител - това е смешна работа... Ти проверявал ли си какви са им съединителите на Премаси-то? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Аз и снощи ти писах - много внимателно провери какви са съединителите и скоростите на Спейс Стара и на Каризмата, ако се ориентираш натам. Че тогава да видиш ти поддръжка, Галантът ще ти се види като колело за поддържане От така изброените и аз съм за Маздата, освен ако не са заложили и там някой капан миналата седмица правих моята кутия на спейс стар 2004г 1.6 бензинс дефект на 5-та скорост я купих .Е верно марио64 ми прати забчатки и излезе евтиничко ,но и новите не са скъпи.всички лагери к-т бяха около 250-280лв от рено ,а забчатките които ми прати mario64 били от каризма кутията е много разпространена слагат я на рено волво с40,мицубиши ,а може и на други незнам :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Да, но това е за бензина. А и говоря за съединителя. На дизеловия мотор е кошмарно - сменя се заедно с маховика, диска и лагер-помпа, което гони 3 бона..... Не знам как е на Каризмите DiD Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 всички демферни маховици са безумно скъпи и се прецакват май по рано, слагат ги на новите коли (пак за повече парички в бъдеще)предимно на дизел наистина. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 19 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2011 всички демферни маховици са безумно скъпи и се прецакват май по рано, слагат ги на новите коли (пак за повече парички в бъдеще)предимно на дизел наистина. :icon_thumbup: Да не излиза, че сте против относително новите (6-7г. ) японски дизели, заради скъпата подръжка? :icon_crying: Ще видя такъв лансер-дизел, но май са скъпи - около 7-8000 евро... Аз търся среден размер кола (по-голям от Колта ), предимно за града и да не гори повече от 7-8 градско.Разполагам с 5000 евро :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Че кое им е японското на новите "японски" дизели на Мицубиши? Не знам за останалите части, нито за другите марки, просто предупредих за съединителят на Спейса.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 19 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Да не излиза, че сте против относително новите (6-7г. ) японски дизели, заради скъпата подръжка? :icon_crying: Ще видя такъв лансер-дизел, но май са скъпи - около 7-8000 евро... Аз търся среден размер кола (по-голям от Колта ), предимно за града и да не гори повече от 7-8 градско.Разполагам с 5000 евро :icon_blush:Гледам в mobile.de - няма обяви за Лансери между 2000 и 2006г. Има от 2007 нататък, а те струват 13-14000 евра..."16 990 EUR (Брутто) 14 277 EUR (Нетто) 19,00% НДСЛимузин, Подержанный автомобиль П.р. 12/2007 48 600 км Дизельный 103 кВт (140 PS) Механическая коробка передачДилерAutohaus Pinneberg H. J. Heinecke GmbH & Co. KG Rellingerstrasse 43-4525421 Pinneberg ГерманияТелефон: +49 (0)4101 556012 " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.