Премини към съдържание

избор на автомобил


ruve

Препоръчано мнение

Ввземай :mitsu-smiley: спейс стар 2003-2005г . Аз такава имам - бензин 1.3 или 1.6

Да не е над 100к/с (малък данък), нисък разход 5-5.5л/100км = 11-12лв/100км извън градско.

Ако му сложиш и газ 6-7/100км по-икономичен начин за предвижване :drive: с

С японска кола, сравнително нова за нашия стандарт НЯМА :drive: :icon_thumbup:

евтина поддръжка! (колкото на голф 3 93г.)

Части по моргите май все още няма много :D ,но докато ти се наложи нещо, тя ще е доста дърта вече :D (ще разбереш какво е здрав японец) :good:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

вземай :mitsu-smiley: спейс стар 2003-2005г ( аз такава имам) бензин 1.3 или 1.6 да не е над 100к/с (малък данък) нисък разход 5-5.5л/100км = 11-12лв/100км извън градско ако му сложиш и газ 6-7/100км по-икономичен начин за предвижване :drive: с японска кола сравнително нова за нашия стандарт НЯМА :drive: :icon_thumbup:

евтина поддръжка (колкото на голф 3 93г.)части по моргите май все още няма много :D ,но докато ти се наложи нещо тя ще е доста дърта вече :D (ще разбереш какво е здрав японец) :good:

Мда има нещо вярно ... само дето не е точно "Японец" но си е добра машинка . :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда има нещо вярно ... само дето не е точно "Японец" но си е добра машинка . :icon_thumbup:

 

 

Наполовина холандец, май че ? Но пак си е японец :first: :D

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ввземай :mitsu-smiley: спейс стар 2003-2005г . Аз такава имам - бензин 1.3 или 1.6

Да не е над 100к/с (малък данък), нисък разход 5-5.5л/100км = 11-12лв/100км извън градско.

Ако му сложиш и газ 6-7/100км по-икономичен начин за предвижване :drive: с

С японска кола, сравнително нова за нашия стандарт НЯМА :drive: :icon_thumbup:

евтина поддръжка! (колкото на голф 3 93г.)

Части по моргите май все още няма много :D ,но докато ти се наложи нещо, тя ще е доста дърта вече :D (ще разбереш какво е здрав японец) :good:

Благодаря ти, autogad,

Много хубаво предложение!Спейсът е по-голям от колта и ще е, надявам се, също толкова здрав и пъргав!Ще трябва и газово , обаче... Гледам, че има в Германия с ГИ (LPG)за около между 6 и 7 000 евро.

А защо казват, че е и холандец тоя японец? В Холандия ли ги правят?

А имате ли наблюдения за лансера? Гледам, че и той е със същите кончета (под 100). И него го хвалят!

Също с ГИ и струва даже малко по-евтино... Дали не е по-добър за града? По-пъргав и с по-добра возия?

Кой е по добрият вариант? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Колега остани верен на марката е моят съвет, избери звездата даже и с френски дизел е супер кола, то всъщност френските дизели са си ок, коли като немогат да правят поне двигатели могат :callgsm: . Маздата също е добро решение, там обаче има 2 недостатъка, адски неудобни предни седалки + често срещано- счупени механизми за регулиране по височина, волана е странен- лек на място и твърд в движение,другото за премаси е че са доста шумни вътре, то и спейса е до някъде така но е доста по добре, седлките са му най-комфортни от на всичките ти изброени възможности, и е много по приятен за шофиране. За другите марки няма да коментирам, все са хубави коли за парите си, но аз ти казвам това което съм карал и още карам. Митсубиши спейс стар е правилната кола, само много внимавай за съединителя, там е големия проблем, цената е ужасно висока около 2000лв , но ако си е наред и дума да не става за сравнение с маздата- там трябва си културист да се бориш със съединител, волан и седалка :icon_box: ,.... на спейса съединителя си е класика, мек, лек, а двигателя много икономичен, тих, и доста бърз, типичен турбо дизел. И двете коли си имат + и - , аз си смених спейса със нов колт и съм много доволен че останах верен на марката пък жена ми съм е наказал да си кара маздата :rulez: Разгледай форума на мазда за повече инфо. твърдо ДА за спейса от мен и защо не и мазда. Каризмата си е 1:1 като спейса но по различна на външен вид, разликата е само купето. Успех :mitsu-smiley:

ей тука да се насладиш на приятният звук на ди-д.:

 

 

 

разход смесено Лондонско каране 5-6.5/100 л/км.

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

утре ще запиша моята звездичка ,но за жалост няма да се чува звука (не че няма да има звук , а просто тя работи безшумно като "бавно планинско ручейче" ) :mitsu-smiley:

само дето не знам как ще го намаля до толкова, че да мога да го сложа тук?

Редактирано от autogad
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Колега остани верен на марката е моят съвет, избери звездата даже и с френски дизел е супер кола, то всъщност френските дизели са си ок, коли като немогат да правят поне двигатели могат :callgsm: . Маздата също е добро решение, там обаче има 2 недостатъка, адски неудобни предни седалки + често срещано- счупени механизми за регулиране по височина, волана е странен- лек на място и твърд в движение,другото за премаси е че са доста шумни вътре, то и спейса е до някъде така но е доста по добре, седлките са му най-комфортни от на всичките ти изброени възможности, и е много по приятен за шофиране. За другите марки няма да коментирам, все са хубави коли за парите си, но аз ти казвам това което съм карал и още карам. Митсубиши спейс стар е правилната кола, само много внимавай за съединителя, там е големия проблем, цената е ужасно висока около 2000лв , но ако си е наред и дума да не става за сравнение с маздата- там трябва си културист да се бориш със съединител, волан и седалка :icon_box: ,.... на спейса съединителя си е класика, мек, лек, а двигателя много икономичен, тих, и доста бърз, типичен турбо дизел. И двете коли си имат + и - , аз си смених спейса със нов колт и съм много доволен че останах верен на марката пък жена ми съм е наказал да си кара маздата :rulez: Разгледай форума на мазда за повече инфо. твърдо ДА за спейса от мен и защо не и мазда. Каризмата си е 1:1 като спейса но по различна на външен вид, разликата е само купето. Успех :mitsu-smiley:

ей тука да се насладиш на приятният звук на ди-д.:

 

 

 

разход смесено Лондонско каране 5-6.5/100 л/км.

 

 

Благодаря, tonino_93,

Значи френски дизел! Че кое му е лошото! :icon_thumbup: Но, ако смяната на съединителя е 2000 -3000 лв. Наистина не виждам смисъл! Иначе, звукът е повече от прекрасен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

утре ще запиша моята звездичка ,но за жалост няма да се чува звука (не че няма да има звук , а просто тя работи безшумно като "бавно планинско ручейче" ) :mitsu-smiley:

само дето не знам как ще го намаля до толкова, че да мога да го сложа тук?

:icon_clap: Много гаден номер на autogad! :icon_n_king:

И все пак - спейс стар или лансер? ( Но с газово...) :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: space star :mitsu-smiley: колега, лансер ако намериш 04-08 те са много готини,... а за съединителя пробваш колата и ако е ок не те притеснява че е скъп. Успех и да се похвалиш :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: space star :mitsu-smiley: колега, лансер ако намериш 04-08 те са много готини,... а за съединителя пробваш колата и ако е ок не те притеснява че е скъп. Успех и да се похвалиш :icon_thumbup:

ок, Tonino, но нали ще дойде време за смяна рано или късно... Гледам в Мобилето има лансери с ГИ (LPG) 2004, 6000е. Не е ли по-добре?Или ти си върл привърженик на дизела... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: :icon_n_king: определено е по добре лансера, по нова кола е, по тиха вътре, по стабилна ще е по завойте, и да ти кажа ще да е икономична почти като спейс дизел, и може би няма да има така скъп съединител. Аз съм привърженик на тезата че ако е кола за семейството (около 50км дневно)- Бензин, или кола за бизнеса(над 100км дневно) дизел. Това е, спейса е супер но трябва да се вземе в предвид дали иконоията от това че е дизел ще покрие разхода за смяна на съединителя в бъдеще???!!! Аз моят спейс който го видя от клипчето го карах 3 месеца( 8000км) и съм впечатлен колко хубава кола е за парите си, но дойде време за обслужване и реших да си оставя обслужената вече премаси и си взех един колт 1.3 бензин за бизнеса, така ми струва 2лири на ден повече от дизела което не е страшно. Най-добре си пробвай всичките коли който си харесал и така ще познаеш коя е твойта. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

баща ми има спейс стар 1.8 GDI, много бяга въпреки размерите си, много здрава и издържлива кола, 2000 година е и нищо не е сдало багажа още, имаше малък проблем с дроселната клапа но го оправихме почти без пари. Но от вътре на мен лично ми е дървена. За колта и спейс стара знам, че са сглобявани в холандия. Иначе частите са скъпи (ако някой ти каже че не са му скъпи, значи просто стандарта му е добър), но аз мисля че лансера е по добър във всяко едно отношение - съединителя имаш 100 000 км. да събираш пари за него докато го изхабиш, и то сигурно само феродовия диск ще е за смяна. Ето малко цени на части на спейс стар:

1. феродов диск за съединител - 180 лв.

2. Съединител к-т - 390 лв.

3. каре - 75 лв.

4. гарнитура глава - 53 лв.

5. ангренажен ремък - 107 лв.

6. шарнир - 20 лв.

Не можах да намеря амортисьори ама са около 140 лв. единия.

Частите за лансер са малко по-скъпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: :icon_n_king: определено е по добре лансера, по нова кола е, по тиха вътре, по стабилна ще е по завойте, и да ти кажа ще да е икономична почти като спейс дизел, и може би няма да има така скъп съединител. Аз съм привърженик на тезата че ако е кола за семейството (около 50км дневно)- Бензин, или кола за бизнеса(над 100км дневно) дизел. Това е, спейса е супер но трябва да се вземе в предвид дали иконоията от това че е дизел ще покрие разхода за смяна на съединителя в бъдеще???!!! Аз моят спейс който го видя от клипчето го карах 3 месеца( 8000км) и съм впечатлен колко хубава кола е за парите си, но дойде време за обслужване и реших да си оставя обслужената вече премаси и си взех един колт 1.3 бензин за бизнеса, така ми струва 2лири на ден повече от дизела което не е страшно. Най-добре си пробвай всичките коли който си харесал и така ще познаеш коя е твойта. :mitsu-smiley:

Хубав отговор!Благодаря! :icon_clap:

Колта си е страхотен, само да не гореше толкова! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

баща ми има спейс стар 1.8 GDI, много бяга въпреки размерите си, много здрава и издържлива кола.....

.......съединителя имаш 100 000 км. да събираш пари за него докато го изхабиш, и то сигурно само феродовия диск ще е за смяна. Ето малко цени на части на спейс стар:

1. феродов диск за съединител - 180 лв.

2. Съединител к-т - 390 лв.

.............

Колега, така е на GDI, което пък има съвсем различни драматургии.... Там кутията и съединителят са различни от тези на дизела.... Иначе да, има 100 000 живот, но не се знае в коя част на 100те се намира - може да е в последните 5%......

 

Колега, много е трудно да се даде отговор на въпросът дали да е лансер или стар... Зависи за какво ще ползваш колата... С моето домочадие бих взел старчето, но ако бях ерген да задявам девойки - бих взел лансера.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

баща ми има спейс стар 1.8 GDI, много бяга въпреки размерите си, много здрава и издържлива кола, 2000 година е и нищо не е сдало багажа още, имаше малък проблем с дроселната клапа но го оправихме почти без пари. Но от вътре на мен лично ми е дървена. За колта и спейс стара знам, че са сглобявани в холандия. Иначе частите са скъпи (ако някой ти каже че не са му скъпи, значи просто стандарта му е добър), но аз мисля че лансера е по добър във всяко едно отношение - съединителя имаш 100 000 км. да събираш пари за него докато го изхабиш, и то сигурно само феродовия диск ще е за смяна. Ето малко цени на части на спейс стар:

1. феродов диск за съединител - 180 лв.

2. Съединител к-т - 390 лв.

3. каре - 75 лв.

4. гарнитура глава - 53 лв.

5. ангренажен ремък - 107 лв.

6. шарнир - 20 лв.

Не можах да намеря амортисьори ама са около 140 лв. единия.

Частите за лансер са малко по-скъпи.

 

 

 

на спейс стср след 2003г 1.6 :first:

1. съединител к-т валео 329 лв.

2. карето пак е около 50-60лв

3. ангренажен ремък мицубоши-28лв

4. обтяжна ролка NTN 57 лв.

5. маслен филтър 9 лв

6. количество масло което събира мотора 3.2литра (това е ремонта основно на японците :D )

7. въздушен филтър 15лв по (клен)

 

мисля ,че малко европейски коли се доближават по цени с звездичката, за дизел цените са многократно по високи.

за разход на гориво в лева мисля ,че го осъдихме по в началото (от газов инжекцион по евтино предвижване няма ,освен метан ,но това е друга тема)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на спейс стср след 2003г 1.6 :first:

1. съединител к-т валео 329 лв.

2. карето пак е около 50-60лв

3. ангренажен ремък мицубоши-28лв

4. обтяжна ролка NTN 57 лв.

5. маслен филтър 9 лв

6. количество масло което събира мотора 3.2литра (това е ремонта основно на японците :D )

7. въздушен филтър 15лв по (клен)

 

мисля ,че малко европейски коли се доближават по цени с звездичката :first:, за дизел цените са многократно по високи.

за разход на гориво в лева мисля ,че го осъдихме по в началото (от газов инжекцион по евтино предвижване няма ,освен метан ,но това е друга тема)

Много подробни, прецизни и отговорни съвети получих :) Благодаря на всички! Сериозен форум :first:Браво! Ще трябва да покарам Стар и Лансер. От Вас разбирам, че Стар е малко по-голямата кола... И си мисля, че ако е така, за града ще по-удобен и пъргав - Лансера. А той си има отделен багажник и вероятно за ГИ ще е по-удобно да се разположи там... При евентуални миризми и т.н. все пак, ще има преграда. От Германия съм решил да го взема и ще търся да е с газово, но ще видим какво ще излезе... Понякога отиваш за Лансер, но се оказва, че има запазен и хубав Стар... :good: Що да не го взема?! Ако има още мнения - ще ми е приятно да ги чуя! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,защо не се замислиш примерно и за един Аутлендър.За мен от всички модели на :mitsu-smiley: това е най-универсалният.Предлага наистина всичко,което трябва на един човек.Пък и гледам намират се на по 11-12000лв,така че,може би ако си късметлия ще намериш нещо в бюджета си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,защо не се замислиш примерно и за един Аутлендър.За мен от всички модели на :mitsu-smiley: това е най-универсалният.Предлага наистина всичко,което трябва на един човек.Пък и гледам намират се на по 11-12000лв,така че,може би ако си късметлия ще намериш нещо в бюджета си.

Мислех си, че са по-скъпи...Не са ли и големички за града... А подръжката... Няма ли с Лансера или Стара да е значително по-икономично? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята евридейка е Нисан Максима и да ти кажа вече нищо не ми се вижда голямо :D .А се оправям с нея в града.Какво според теб значи поддръжка?Обзалагам се,че един Аутлендър е много по-здрав и от Лансъра и от Стара.То ако е за Стар ,да ти давам моя Колт,ем ще караш доста по-нова кола,с гарантирано малко километри, с нисък данък,евтина поддръжка и малък(сравнително) разход.Не мисля ,че и на габарити Аутлендъра е по-голям от един Лансър.А и позицията на водача е по-висока,което има своите предимства.За окачване да не говорим.За разхода на гориво вече трябва да се изкаже някой собственик на Аутлендър.А и една кола като не се разваля,не можем да говорим за скъпа поддръжка.Нали това е идеята,поне според мен, като купуваме автомобил.Да е възможно най-надежден и в най-добро състояние.

Лично аз като си купувах последната кола знаех какво искам-голям японска кола.За нещастие не можах да намеря читав Галант в бюджета който имах(моя грешка,че не потърсих първо тука във форума) и взех Нисана поради състоянието му, в което се намираше и понеже отговаряше на моите условия.Карам го вече 4-та година,минал съм 110 000км. с него и дотука съм дал 400лв. общо за ремонти.Демек по 100лв. на година.Не ми се вижда много честно казано,все пак колата е на 15 години.Мотора е с верига,нещо което беше много важно като купувах и Колта,та разходите по поддръжката са сведени до минимум от самият производител.Обяснявам малко по-надълго,за да стане ясно какво аз гледам, като купувам кола.И това ме е спасило от доста излишни разходи във времето.Та мисълта ми е,че при покупка на автомобил трябва предварително да се запознаеш със силните и слабите страни на моделите които си харесал(което междувпрочем правиш :) ) и оттам насетне много,ама много да внимаваш при огледа на съответният автомобил.А една възможност в повече никога не е излишна.Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята евридейка е Нисан Максима и да ти кажа вече нищо не ми се вижда голямо :D .А се оправям с нея в града.Какво според теб значи поддръжка?Обзалагам се,че един Аутлендър е много по-здрав и от Лансъра и от Стара.То ако е за Стар ,да ти давам моя Колт,ем ще караш доста по-нова кола,с гарантирано малко километри, с нисък данък,евтина поддръжка и малък(сравнително) разход.Не мисля ,че и на габарити Аутлендъра е по-голям от един Лансър.А и позицията на водача е по-висока,което има своите предимства.За окачване да не говорим.За разхода на гориво вече трябва да се изкаже някой собственик на Аутлендър.А и една кола като не се разваля,не можем да говорим за скъпа поддръжка.Нали това е идеята,поне според мен, като купуваме автомобил.Да е възможно най-надежден и в най-добро състояние.

Лично аз като си купувах последната кола знаех какво искам-голям японска кола.За нещастие не можах да намеря читав Галант в бюджета който имах(моя грешка,че не потърсих първо тука във форума) и взех Нисана поради състоянието му, в което се намираше и понеже отговаряше на моите условия.Карам го вече 4-та година,минал съм 110 000км. с него и дотука съм дал 400лв. общо за ремонти.Демек по 100лв. на година.Не ми се вижда много честно казано,все пак колата е на 15 години.Мотора е с верига,нещо което беше много важно като купувах и Колта,та разходите по поддръжката са сведени до минимум от самият производител.Обяснявам малко по-надълго,за да стане ясно какво аз гледам, като купувам кола.И това ме е спасило от доста излишни разходи във времето.Та мисълта ми е,че при покупка на автомобил трябва предварително да се запознаеш със силните и слабите страни на моделите които си харесал(което междувпрочем правиш :) ) и оттам насетне много,ама много да внимаваш при огледа на съответният автомобил.А една възможност в повече никога не е излишна.Успех.

Благодаря, Илия! Колко е годишен твоят Колт и колко гори в града?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера навърши точно 4 години.2007-а е.Гори около 6,5-7/100 градско при нормални условия.В момента към 8 понеже е доста студено.В общи линии колата се кара почти всеки ден,но минава малко километри(жена ми я кара) и смятам че е добър разхода.Извънградско,при нормално каране (100-110 на двулентовия и 130-140 на магистрала) с климатик гори 5,2-5,4.Това не е по борд компютър,който не знам защо, показва повече,а е правено по стария метод пълен-пълен резервоар.Бургас-София се минава с 20-22 литра.В интерес на истината,като го купих,първите 5-6000 км. гореше около 9,при положение,че тези километри съм ги карал само лично аз и не е вдигано над 3000 оборота с колата.Помислих,че нещо е развалена колата,но после като се поразработи мотора си слезе до заводските параметри.

Двигателят е 1,3 95 коня,бензин.

Редактирано от ilia stoykov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера навърши точно 4 години.2007-а е.Гори около 6,5-7/100 градско при нормални условия.В момента към 8 понеже е доста студено.В общи линии колата се кара почти всеки ден,но минава малко километри(жена ми я кара) и смятам че е добър разхода.Извънградско,при нормално каране (100-110 на двулентовия и 130-140 на магистрала) с климатик гори 5,2-5,4.Това не е по борд компютър,който не знам защо, показва повече,а е правено по стария метод пълен-пълен резервоар.Бургас-София се минава с 20-22 литра.В интерес на истината,като го купих,първите 5-6000 км. гореше около 9,при положение,че тези километри съм ги карал само лично аз и не е вдигано над 3000 оборота с колата.Помислих,че нещо е развалена колата,но после като се поразработи мотора си слезе до заводските параметри.

Двигателят е 1,3 95 коня,бензин.

Оше се чудя дали си заслужава... Моят колт е 15г по-стар :icon_doh: и гори с 1-2 л. повече...Е, новият сигурно е по-широк, а и по-бърз...Но приблизително еднакви. Каква е цената на която би го продал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много подробни, прецизни и отговорни съвети получих :) Благодаря на всички! Сериозен форум :first:Браво! Ще трябва да покарам Стар и Лансер. От Вас разбирам, че Стар е малко по-голямата кола... И си мисля, че ако е така, за града ще по-удобен и пъргав - Лансера. А той си има отделен багажник и вероятно за ГИ ще е по-удобно да се разположи там... При евентуални миризми и т.н. все пак, ще има преграда. От Германия съм решил да го взема и ще търся да е с газово, но ще видим какво ще излезе... Понякога отиваш за Лансер, но се оказва, че има запазен и хубав Стар... :good: Що да не го взема?! Ако има още мнения - ще ми е приятно да ги чуя! :drinks:

 

Не се залъгвайте да вземате кола с поставен от чужбина газов инжекцион.

1. самия ГИ там е много скъп (съответно и качествен) ,но тук някой не могат да се донастройват и няма части за тях.

2. щом е сложена газ на техния стандарт и заплати ( колата задължително е на безброй километра)

3. Щом е на безброй километра започват сериозните ремонти и така нататък ..............

 

Вземи или чист бензин и тук му сложи ГИ или поне ГИ да е слаган в БГ

:mitsu-smiley: колт не е лош вариант, с малко по малък багажник пак е японец :mitsu-smiley: :icon_clap: :icon_dance:

Редактирано от autogad
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се залъгвайте да вземате кола с поставен от чужбина газов инжекцион.

1. самия ГИ там е много скъп (съответно и качествен) ,но тук някой не могат да се донастройват и няма части за тях.

2. щом е сложена газ на техния стандарт и заплати ( колата задължително е на безброй километра)

3. Щом е на безброй километра започват сериозните ремонти и така нататък ..............

 

Вземи или чист бензин и тук му сложи ГИ или поне ГИ да е слаган в БГ

:mitsu-smiley: колт не е лош вариант, с малко по малък багажник пак е японец :mitsu-smiley: :icon_clap: :icon_dance:

Kолега с точка 1 не мога да се съглася, защото е много общо казано...дори хипотетично. В повечето случаи уредбите са идентични с нашите и подръжката не е проблем. Просто е хубаво да се провери преди покупката, как, къде и кой ще осигури обслужването на дадена система вече на автомобила.

Другите две условия също са евентуални. Важно е да се гледа и да се внимава какво се купува. Вероятността да имаш проблем с ГИ дори монтиран в БГ не е малка, защото това зависи от какви майстори е попаднал собственика при монатажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Kолега с точка 1 не мога да се съглася, защото е много общо казано...дори хипотетично. В повечето случаи уредбите са идентични с нашите и подръжката не е проблем. Просто е хубаво да се провери преди покупката, как, къде и кой ще осигури обслужването на дадена система вече на автомобила.

Другите две условия също са евентуални. Важно е да се гледа и да се внимава какво се купува. Вероятността да имаш проблем с ГИ дори монтиран в БГ не е малка, защото това зависи от какви майстори е попаднал собственика при монатажа.

Доколкото разбрах колегата ще ходи лично да си я взема от "горе" как да разбере всички тези неща ако не знае какъв софт трябва,повечето не могат да се пробват преди покупка, пък и там има "магьосници " които въртят километражи и замазват пред-продажбено . :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...