Премини към съдържание

избор на автомобил


ruve

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

От известно време се чудя дали да стегна почти 20г КОЛТ с боядисване и газово или да си купя 7-8 г. от следните автомобили:

 

1.Space Star 1.9 DI-D Avance

2.Mitsubishi Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D Comfort Plus

3.Toyota Corolla 2.0 D-4D SOL

4.Honda Civic 1.7 CTDI

5.Mazda Premacy TD

 

Разчитам на вашата отзивчивост и обективност! Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте, колеги!

От известно време се чудя дали да стегна почти 20г КОЛТ с боядисване и газово или да си купя 7-8 г. от следните автомобили:

 

1.Space Star 1.9 DI-D Avance

2.Mitsubishi Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D Comfort Plus

3.Toyota Corolla 2.0 D-4D SOL

4.Honda Civic 1.7 CTDI

5.Mazda Premacy TD

 

Разчитам на вашата отзивчивост и обективност! Благодаря!

Или си стегни Колта или май като гледам , до колкото аз съм се сблъсквал ... май само ном 3 ти е читав избор :).Това е мнение на лаик и на това което съм чул от приятели и хора патили .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mazda Premacy след фейслифта 101к.с. дизела е твоя автомобил...Изключително дуракоустойчив, просторен , стабилен и икономичен автомобил...Разход 5-7 и по окачването през година по някоя друга биалетка на задния мост, това е ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

От известно време се чудя дали да стегна почти 20г КОЛТ с боядисване и газово или да си купя 7-8 г. от следните автомобили:

 

1.Space Star 1.9 DI-D Avance

2.Mitsubishi Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D Comfort Plus

3.Toyota Corolla 2.0 D-4D SOL

4.Honda Civic 1.7 CTDI

5.Mazda Premacy TD

 

Разчитам на вашата отзивчивост и обективност! Благодаря!

Ако искаш да останеш верен на :mitsu-smiley: № 1.

Ако търсиш нещо като Колта № 4.

Аз бих избрал тази която най ми хареса комплексно.

А това е Галант. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да останеш верен на :mitsu-smiley: № 1.

Ако търсиш нещо като Колта № 4.

Аз бих избрал тази която най ми хареса комплексно.

А това е Галант. :icon_thumbup:

Благодаря, Краско!

И аз харесвам Галант, но мнооого гори и си е голям за града... За това търся дизел - среден размер. Много съм доволен от Колта, но под 10/100 градско не пада... А Галанта ще гори 14 и няма да е така удобен за градско, може би?... И да му сложа ГИ - големината и скъпата, все пак, подръжка ме притеснява...Май Мицубиши нямат хубав дизел - среден размер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Краско!

И аз харесвам Галант, но мнооого гори и си е голям за града... За това търся дизел - среден размер. Много съм доволен от Колта, но под 10/100 градско не пада... А Галанта ще гори 14 и няма да е така удобен за градско, може би?... И да му сложа ГИ - големината и скъпата, все пак, подръжка ме притеснява...Май Мицубиши нямат хубав дизел - среден размер?

Петнадесет години карам Галанти бензин. Така е! До 14 градско зимно време.

От половин година карам Галант дизел. 8 на сто градско лятото и есента, 10 сега в студа.

Не знам за кой път пиша но моето градско е жестоко. Къси отсечки и многобройни паления и гасения. Практически студен.

Моя дизел 2.0 ТД си ми харесва. Мааалко е по-муден от бензина, при ускоряване и градско.Обаче баирите"ги яде на леб"

"На магистралата" не виждам разлика до 160. Нагоре вече не карам.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Петнадесет години карам Галанти бензин. Така е! До 14 градско зимно време.

От половин година карам Галант дизел. 8 на сто градско лятото и есента, 10 сега в студа.

Не знам за кой път пиша но моето градско е жестоко. Къси отсечки и многобройни паления и гасения. Практически студен.

Моя дизел 2.0 ТД си ми харесва. Мааалко е по-муден от бензина, при ускоряване и градско.Обаче баирите"ги яде на леб"

"На магистралата" не виждам разлика до 160. Нагоре вече не карам.

Щом си минал от Галант бензин на Галант дизел, би трябвало да си направил по-добрия избор... И тогава да те попитам :

1. Удобни ли са за града Галантите? ( Аз живея в Бургас )

2. Дизелът не е ли доста шумен?

3. Скъпа ли е подръжката на Галанта ( дизел и бензин )

4. Защо не сложи ГИ на бензиновия Галант, ако той е по-добрия вариант?...

Редактирано от ruve
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом си минал от Галант бензин на Галант дизел, би трябвало да си направил по-добрия избор... И тогава да те попитам :

1. Удобни ли са града Галантите? ( Аз живея в Бургас )

2. Дизелът не е ли доста шумен?

3. Скъпа ли е подръжката на Галанта ( дизел и бензин )

4. Защо не сложи газово на бензиновия Галант, ако той е по-добрия вариант?...

1. Аз не виждам разлика. Може би в място за паркиране, но при нас все още се ядва. Ако имаш две коли, едната да е 1.0 кубика, да е 3,3.50 дълга, но за други цели да си ползваш лимузината. Аз обичам по-големи коли, по удобно ми е в тях, активната и пасивна безопасност е по-голяма, ресурса /не само на двигателя/ е по-голям. Опитвах известно време с втора кола, едно малко Рено и Фиат Панда, карам малката, Галанта седи в гаража на тъста и прави години и ръжда, в малката ми е по-неудобно, двойни разходи и т.н. Голямата кола решава въпроси и на по-малката, докато по-малката не може да реши въпрос за по-голяма. Последния Галант ми е комби, второ комби в живота ми. Харесвам си ги.

2. На малки обороти като стоиш до него има разлика. Вътре над 1800-2000 оборота-никаква. При другите /по народност/ дизели казват, че не е така.

3. Аз сам си поддържам колите и минавам тънко.

4. Минавам около 3000 км. на година с личната кола. Не искам да я дупчат, друг да пипа в нея, да ми мирише /едни повече едни по-малко но си мирише/, заема място в багажниа, по-опасно е особено при катастрофа пу, пу. Зет ми който кара предния бензинов веднага сложи газ.

А купих дизела случайно, видях го в една автокъща на приятел, грабна ме веднага състоянието му, след няколко седмици безсъница и преговори с жената :D го взех. Доволен съм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз и снощи ти писах - много внимателно провери какви са съединителите и скоростите на Спейс Стара и на Каризмата, ако се ориентираш натам. Че тогава да видиш ти поддръжка, Галантът ще ти се види като колело за поддържане :-)

От така изброените и аз съм за Маздата, освен ако не са заложили и там някой капан

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз и снощи ти писах - много внимателно провери какви са съединителите и скоростите на Спейс Стара и на Каризмата, ако се ориентираш натам. Че тогава да видиш ти поддръжка, Галантът ще ти се види като колело за поддържане :-)

От така изброените и аз съм за Маздата, освен ако не са заложили и там някой капан

Благодаря, момчета!

Значи за сега води маздата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само, този 20 годишен колт да не се окаже, че има повече живот в него от изброените коли :)

 

"Мицубиши нямат хубав дизел - среден размер?" - Имат един стар и малък размер и това е колт 1.8 дизел, бай Марин да ти разкаже :P

 

А малката кола си има купища предимства пред голямата кола. Важното е човек да взема кола според нуждите и възможностите си. Аз съм с два колта (две малки коли) и за мен това е идеалния вариант. Аз и жената си караме колите 95% самички и 95% в града. Колите са малки, удобни, практични, достатъчни динамични и икономични. Вероятно издръжката им е колкото на една голяма кола, а данъците, че са 70 лв. за двете мпс-та е друг въпрос. Живеем на място където не ни е удобно да ползваме градски транспорт, а работим на отдалечени места и е неудобно да се возим с една кола. В случая двете малки коли са най-правилния избор за мен, а и удобството им в иначе така натоварения град е огромно. Ако имах финансова възможност за чисто нов автомобил, то пак щях да си взема малка градска кола. А и според мен не е хубаво това масово явление по един човек да се движи с кола натоварена с голям мотор... Затова колега моя съвет е да прецениш възможностите и нуждите си и след това да се насочиш към типа кола. А тя малко или много трябва да те грабне ;) Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само, този 20 годишен колт да не се окаже, че има повече живот в него от изброените коли :)

 

"Мицубиши нямат хубав дизел - среден размер?" - Имат един стар и малък размер и това е колт 1.8 дизел, бай Марин да ти разкаже :P

 

А малката кола си има купища предимства пред голямата кола. Важното е човек да взема кола според нуждите и възможностите си. Аз съм с два колта (две малки коли) и за мен това е идеалния вариант. Аз и жената си караме колите 95% самички и 95% в града. Колите са малки, удобни, практични, достатъчни динамични и икономични. Вероятно издръжката им е колкото на една голяма кола, а данъците, че са 70 лв. за двете мпс-та е друг въпрос. Живеем на място където не ни е удобно да ползваме градски транспорт, а работим на отдалечени места и е неудобно да се возим с една кола. В случая двете малки коли са най-правилния избор за мен, а и удобството им в иначе така натоварения град е огромно. Ако имах финансова възможност за чисто нов автомобил, то пак щях да си взема малка градска кола. А и според мен не е хубаво това масово явление по един човек да се движи с кола натоварена с голям мотор... Затова колега моя съвет е да прецениш възможностите и нуждите си и след това да се насочиш към типа кола. А тя малко или много трябва да те грабне ;) Успех!

 

Благодаря, Емо !

Твърде е възможно старият Колт да се окаже по-издръжлив... Всички говорят за световно намаляване на качествата на новите автомобили ( продължителност на живота )... Бедата е , че Мицитата обичат високия бензинов разход... А българинът гледа средния вариант - за да не се охарчва за градска и междуградска кола... В този смисъл, дизелите от този клас на Мазда, Тойота, Хонда са привлекателни с разход от средно 7л. нафта в града?...

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Безспорен факт е икономичността на дизеловите автомобили и аз много ги харесвам. Друг е въпроса, че съвременните дизелови агрегати са доста скъпи за обслужване и ремонти и "кирията" бързо може да изчезне. Аз лично ако ще е дизел, бих предпочел да е от старата генерация... А и не са така претенциозни към нафтата като новите. Имах рено 5 1.6 чист дизел което ми гореше 5/100 в града, за извън града няма да споменавам :) Като му сипех нафта, забравях кога съм заредил дето се вика. Шумът на мотора беше доста силен, но аз бях свикнал защото съм карал повече дизели, има хора които не могат да го преживеят. Хубавото е, че дизела поне не го усещаш да се тормози като го натовариш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако повечето ти /км/ са извън градът..става въпрос ако правиш на година 20-30 хил.км най-доброто решение е дизела,ако караш повече градско вземай бензинката и несе чуди..А относно размера-той винаги е от значение/питай даже и жените и те знаят / :D друго си е големия звяр...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз и снощи ти писах - много внимателно провери какви са съединителите и скоростите на Спейс Стара и на Каризмата, ако се ориентираш натам. Че тогава да видиш ти поддръжка, Галантът ще ти се види като колело за поддържане :-)От така изброените и аз съм за Маздата, освен ако не са заложили и там някой капан

То щото на дизеловия Галант скоростите са много надеждни и те...

Като стана въпрос за Маздата... Eдинствения капан е един датчик на нафтовата помпа, който протича, но се оправя лесно и биалетките на задния мост ...но пък цената им е смешна. Мотора е пъргав в доста голям диапазон и приятен за каране. Спрямо дизела на Галант е като космическа технология...По-динамичен е от него и доста по-икономичен...За Галанта разход от 5.5 извънградско е невъзможен, докато при Премасито е нещо нормално...Изобщо технологично е доста по-напред в това отношение. Мултифункционалните волани мисля са серийно, за съжаление по-рядко се среща климатроник, но пък има версии със СД плеър заводски...Имам пряко наблюдение върху такъв автомобил и мога да кажа само положителни неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То щото на дизеловия Галант скоростите са много надеждни и те...

Като стана въпрос за Маздата... Eдинствения капан е един датчик на нафтовата помпа, който протича, но се оправя лесно и биалетките на задния мост ...но пък цената им е смешна. Мотора е пъргав в доста голям диапазон и приятен за каране. Спрямо дизела на Галант е като космическа технология...По-динамичен е от него и доста по-икономичен...За Галанта разход от 5.5 извънградско е невъзможен, докато при Премасито е нещо нормално...Изобщо технологично е доста по-напред в това отношение. Мултифункционалните волани мисля са серийно, за съжаление по-рядко се среща климатроник, но пък има версии със СД плеър заводски...Имам пряко наблюдение върху такъв автомобил и мога да кажа само положителни неща.

Благодаря Ви за мненията!

От изброените коли, най-нисък разход дава Хондата, след нея са Королата и Маздата - може би защото тя е и най-голяма...Добре е , че се споделят лични впечатления.

Ако взема стар дизел, той трябва да е над 10г., а на мен ми се искаше нещо по-ново... Стар Мерцедес не е лош вариант, но пак си е голяма кола... Последните малки дизели на Мерцедес са красиви, но неудобни и няма добри отзиви за тях... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От дизелите, които си изброил D4D-то на тойота е най-добрия двигател. Това е без да провокирам спорове, защото е без прецедент. Просто се примиряваш с този факт и толкова. Аз лично имам добри впечатления и от новия лансер дизел (много върви). Като избираш гледай предназначението на колата, дали ти трябва малка или голяма кола, дали пътуваш често извън града и т.н. Друго, най-важното нещо е сърцето на една кола - двигателя. Ако той е здрав ще караш хубава кола. Всичко друго се поправя сравнително лесно, но имаш ли проблемен двигател, ще хвърлиш много пари и има опасност да те остави на пътя (не го пожелавам на никой). За мен на последно място е боята, цвета и външния вид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък не ме е страх да ме остави двигателя на пътя..... Това е най-малко вероятното, което може да се случи.... То да не е Шкода 105Л.... На двигателят му гледай другите характеристики - разход, мощност, въртящ момент... толкоз...

А може да те остави на път всичко останало - електроника, скъсан ремък.... поне мен такива неща ме оставят...

Тоше, ти тез биалетки ги остави, това да и е кусура... тези работи по нашите пътища че ще дадеш стотина лв за 2 години - не го споменавай. На фона на 3 бона за съединител - това е смешна работа... Ти проверявал ли си какви са им съединителите на Премаси-то?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз и снощи ти писах - много внимателно провери какви са съединителите и скоростите на Спейс Стара и на Каризмата, ако се ориентираш натам. Че тогава да видиш ти поддръжка, Галантът ще ти се види като колело за поддържане :-)

От така изброените и аз съм за Маздата, освен ако не са заложили и там някой капан

 

миналата седмица правих моята кутия на спейс стар 2004г 1.6 бензин

с дефект на 5-та скорост я купих .Е верно марио64 ми прати забчатки и излезе евтиничко ,но и новите не са скъпи.всички лагери к-т бяха около 250-280лв от рено ,а забчатките които ми прати mario64 били от каризма кутията е много разпространена слагат я на рено волво с40,мицубиши ,а може и на други незнам :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, но това е за бензина. А и говоря за съединителя. На дизеловия мотор е кошмарно - сменя се заедно с маховика, диска и лагер-помпа, което гони 3 бона..... Не знам как е на Каризмите DiD

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

всички демферни маховици са безумно скъпи и се прецакват май по рано, слагат ги на новите коли (пак за повече парички в бъдеще)предимно на дизел наистина. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

всички демферни маховици са безумно скъпи и се прецакват май по рано, слагат ги на новите коли (пак за повече парички в бъдеще)предимно на дизел наистина. :icon_thumbup:

 

Да не излиза, че сте против относително новите (6-7г. ) японски дизели, заради скъпата подръжка? :icon_crying:

Ще видя такъв лансер-дизел, но май са скъпи - около 7-8000 евро... Аз търся среден размер кола (по-голям от Колта ), предимно за града и да не гори повече от 7-8 градско.Разполагам с 5000 евро :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че кое им е японското на новите "японски" дизели на Мицубиши?

Не знам за останалите части, нито за другите марки, просто предупредих за съединителят на Спейса....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не излиза, че сте против относително новите (6-7г. ) японски дизели, заради скъпата подръжка? :icon_crying:

Ще видя такъв лансер-дизел, но май са скъпи - около 7-8000 евро... Аз търся среден размер кола (по-голям от Колта ), предимно за града и да не гори повече от 7-8 градско.Разполагам с 5000 евро :icon_blush:

Гледам в mobile.de - няма обяви за Лансери между 2000 и 2006г. Има от 2007 нататък, а те струват 13-14000 евра...

"16 990 EUR (Брутто) 14 277 EUR (Нетто) 19,00% НДС

Лимузин, Подержанный автомобиль П.р. 12/2007 48 600 км Дизельный 103 кВт (140 PS) Механическая коробка передач

Дилер

Autohaus Pinneberg H. J. Heinecke GmbH & Co. KG Rellingerstrasse 43-45

25421 Pinneberg Германия

Телефон: +49 (0)4101 556012 "

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...