Ivan1984 Публикувано 20 декември 2010 Сподели Публикувано 20 декември 2010 Здравейте! Утре, най- късно сряда, трябва да сменя дисковете и накладките отпред и отзад. Знам че е най- добре с ЕВС, но на този етап не мога да си го позволя, по една или друга причина. Вариантите с които разполагам са: Дискове предни:Textar, Mountain, SBS, Zimmerman, Ferrodo( черевено) Дискове задни:Textar, Brembo, Zimmerman Накладки предни:Textar, Ferrodo( червено) Накладки задни:Textar, Acebono Колеги, наистина това са вариантите с които разполагам. Моля Ви, за съвет коя комбинация е най- добре. Наистина само от тези комбинации. Благодаря, за бързите отговори! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 20 декември 2010 Сподели Публикувано 20 декември 2010 Здравейте!Незнам дали ще Ви помогне,но ето една примерна таблица за комбинация дискове-накладки,публикувана от колегата mario64 в една друга тема:Таблица.Дано сме били(mario64 и аз)полезни!Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 декември 2010 Сподели Публикувано 20 декември 2010 Моля Ви, за съвет коя комбинация е най- добре. Най добре е, когато всичко е от една марка ..:icon_thumbup:Вземай предни и задни дискове и накладки Textar и няма какво да му се чудиш .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 20 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2010 Поръчах си Текстар за всичко. Благодаря на отзовалите се колеги. Темата може да се заключва и трие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 20 декември 2010 Сподели Публикувано 20 декември 2010 Ееее, напиши магазин и цени де Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 декември 2010 Сподели Публикувано 20 декември 2010 Поръчах си Текстар за всичко. Благодаря на отзовалите се колеги. Темата може да се заключва и трие.Успех ти желая с избора ти ................ :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 21 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2010 (редакция) Частите ги поръчах от приятел. Всичко( дискове и накладки) ми излезе 299 лв. А коментарът на Dj Tymbi се надявам не е ироничен. Редактирано 21 декември 2010 от Ivan1984 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 декември 2010 Сподели Публикувано 21 декември 2010 А коментарът на Dj Tymbi се надявам не е ироничен.Не е ироничен, по лошо е .. Коментара е фанатичен ...:DТой самият вече криви няколко комплекта дискове на неговият галант, ама продължава да си мисли, че Японците имат чогун ..:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 21 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2010 Това за японците честно казано не го разбрах. А доколкото проверих Текстар са немски продукти и се използват доста често и за първично вграждане. Наистина много исках ЕВС, ама следващият път. Сега пък мога да ви питам за добри амортисьори и пружини, че нещо малко ниска ми идва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 декември 2010 Сподели Публикувано 21 декември 2010 Не е ироничен, по лошо е .. Коментара е фанатичен ...:DТой самият вече криви няколко комплекта дискове на неговият галант, ама продължава да си мисли, че Японците имат чогун ..:lol:Надявай се че мисля така, пък колега като мине 5-10 хил. км. ще го помоля откровено да си каже - биват ли или не.......... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunay Публикувано 21 декември 2010 Сподели Публикувано 21 декември 2010 (редакция) Любопитно ми е коя марка е добра като съотношение цена - качество? Или такова животно нема? EBC и това е? Редактирано 21 декември 2010 от Tunay Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 декември 2010 Сподели Публикувано 21 декември 2010 Любопитно ми е коя марка е добра като съотношение цена - качество? Или такова животно нема? EBC и това е?Ако държиш на абсолютно качество и здравина, то ЕБЦ са твоите дискове, но ако не ти е чак толкова на главата, има Монтайн,АТЕ, дори и Валео........и не го слушай Марио че японците немали чугун......... :icon_doh: японците имат толкова много неща и технологии че ние ли ще им казваме това ?? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 21 декември 2010 Сподели Публикувано 21 декември 2010 Спокойно колега и на мен Пламен ми "даде" 10 000км за Textar, но аз карам вече 25 000км и не са се изкривили :icon_thumbup: . Става въпрос за 276мм дискове и не голям тормоз на спирачките и без влизане в локви с горещи дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 декември 2010 Сподели Публикувано 21 декември 2010 Спокойно колега и на мен Пламен ми "даде" 10 000км за Textar, но аз карам вече 25 000км и не са се изкривили . Става въпрос за 276мм дискове и не голям тормоз на спирачките и без влизане в локви с горещи дискове.Еее, значи карате пенсионерската .......Сега се сетих ,че моите не бяха Текстар , а Цимерман.........дори и в една друга тема бях споделил....... :icon_doh: :icon_doh: Моя е грешката.......... :icon_blush: Бе така или иначе май карате пенсионерската.............хиххиихи :lol: Аз като подкарам Евото и после като се кача на Галанта и имам чуството че се е развалил, няма компресия,дебитомера ми не бачка, :D ТПС-а ми дава грешни показания,имам запушени дюзи :D и т.н. След 2 дни тормоз.....се "оправя" от само себе си......... :hysterical: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 22 декември 2010 Сподели Публикувано 22 декември 2010 Еее, значи карате пенсионерската .......Сега се сетих ,че моите не бяха Текстар , а Цимерман.........дори и в една друга тема бях споделил....... :icon_doh: :icon_doh: Моя е грешката.......... :icon_blush: Бе така или иначе май карате пенсионерската.............хиххиихи :lol: Аз като подкарам Евото и после като се кача на Галанта и имам чуството че се е развалил, няма компресия,дебитомера ми не бачка, :D ТПС-а ми дава грешни показания,имам запушени дюзи :D и т.н. След 2 дни тормоз.....се "оправя" от само себе си......... :hysterical: :DДа живеят служебните коли, аз на тях си изкарвам спортния нагон :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 декември 2010 Сподели Публикувано 22 декември 2010 пък колега като мине 5-10 хил. км. ще го помоля откровено да си каже - биват ли или не.......... :icon_bye:Що бре, да не си решил и ти да си взимаш такива ? ..:lol: Няма смисъл да чакаш колегата да навърти 10000 км., аз още сега мога да ти кажа че ги бива, направо си вземай едни и ще се убедиш сам ..:D има Монтайн,АТЕ, дори и Валео........и не го слушай Марио че японците немали чугун......... :icon_doh: японците имат толкова много неща и технологии че ние ли ще им казваме това ?? :icon_blush:Че от тези дето си изредил, само Монтайнките са уж Японски и от трите марки, те са най зле .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 декември 2010 Сподели Публикувано 22 декември 2010 Що бре, да не си решил и ти да си взимаш такива ? ..:lol: Няма смисъл да чакаш колегата да навърти 10000 км., аз още сега мога да ти кажа че ги бива, направо си вземай едни и ще се убедиш сам ..:D Че от тези дето си изредил, само Монтайнките са уж Японски и от трите марки, те са най зле ..Ще ги пробваме и Текстарите да ги видим що за стока са, ама се чудя дали да скачам на ЕБТ или Брембо...........тъпото е че Брембо нямаха май за малките дискове ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunay Публикувано 22 декември 2010 Сподели Публикувано 22 декември 2010 Тези малките или големите дискове са ? (256 май бяха малките или ?) :noexpression: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10106_10726&products_id=1383495&ModelId=7844 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 256 са малките да.. чакайте сега аз да ви кажа едно интересно наблюдение което днес направих. Значи чисто нови дискове - предни (EBC GD) и задни (Montain), еднакви, чисто нови накладки (зелено EBC) - отпред и отзад, сменени заедни с дисковете, около 3000км пробег - на задните дискове е започнал да се образува вече ръб :icon_doh: , а отпред няма и помен. Ами това според мен говори за твърдост на използвания материал и дава известна светлина по въпроса защо се кривят толкова лесно ... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 декември 2010 Сподели Публикувано 26 декември 2010 256 са малките да.. чакайте сега аз да ви кажа едно интересно наблюдение което днес направих. Значи чисто нови дискове - предни (EBC GD) и задни (Montain), еднакви, чисто нови накладки (зелено EBC) - отпред и отзад, сменени заедни с дисковете, около 3000км пробег - на задните дискове е започнал да се образува вече ръб :icon_doh: , а отпред няма и помен. Ами това според мен говори за твърдост на използвания материал и дава известна светлина по въпроса защо се кривят толкова лесно ... :icon_hmm:Какво се оказва, че задните монтайн вместо от чугун ги правят от графит за моливчета :mad: На предната ми кола бях купил от аутоплюс комплект предни дискове и накладки с марката PAGID...изкривиха се за 2000км, бяха скъпи...толкоз за тая марка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 декември 2010 Сподели Публикувано 26 декември 2010 Какво се оказва, че задните монтайн вместо от чугун ги правят от графит за моливчета :mad: На предната ми кола бях купил от аутоплюс комплект предни дискове и накладки с марката PAGID...изкривиха се за 2000км, бяха скъпи...толкоз за тая маркаЕми толкова за тия пари.......не са само Паджид , и много други съм изпитал и все същата работа........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 декември 2010 Сподели Публикувано 27 декември 2010 Когато спирачната система на един автомобил не е правилно оразмерена няма оправия, каквото и да сложиш няма вариант да не се криви и/или да се износва по-бързо. Въпреки всичко, това зависи и от стила на каране, ако не се използват интензивно спирачките обикновенно няма и оплаквания от кривене на дискове.Ами явно моят стил на каране е такъв, че криви предните дискове :icon_doh: Но отявлено се продават боклуци...това е безспорно :icon_censored: Хубавото е, че все пак има и качествени неща, които да си купиш, но за целта трябва да не се доверяваш на един търговец на авточасти....както беше в моя случай :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 27 декември 2010 Сподели Публикувано 27 декември 2010 Когато спирачната система на един автомобил не е правилно оразмерена няма оправия, каквото и да сложиш няма вариант да не се криви и/или да се износва по-бързо. Toчно това е верния отговор! :icon_clap: Ако ще и дискове, разработени от НАСА да сложите - все тая...Явно г-н инженера е бил на няколко сакета, като е проектирал спирачките на Галант :icon_drunk: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 27 декември 2010 Сподели Публикувано 27 декември 2010 Аз на моя галант за няма и 3 месеца каране ги изкривих дисковете после като сложих National дисковете въобще не съм я пазил (просто защото забравих че галанта има проблем с спирачките). Така че въобще няма да се съглася с "каквото и да сложиш няма вариант да не се криви и/или да се износва по-бързо.". Всеки си решава какво да копува и какво да слага.. дали да смени спирачките с нещо евтино (един-два-три пъти) или въобще не ги сменяш въпреки вибрациите при спиране или да вземе нещо по-качествено и да е спокоен поне няколко години. Питайте пък СЛХ как решава проблема с брембо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 декември 2010 Сподели Публикувано 27 декември 2010 Аз на моя галант за няма и 3 месеца каране ги изкривих дисковете после като сложих National дисковете въобще не съм я пазил (просто защото забравих че галанта има проблем с спирачките). Така че въобще няма да се съглася с "каквото и да сложиш няма вариант да не се криви и/или да се износва по-бързо.". Всеки си решава какво да копува и какво да слага.. дали да смени спирачките с нещо евтино (един-два-три пъти) или въобще не ги сменяш въпреки вибрациите при спиране или да вземе нещо по-качествено и да е спокоен поне няколко години. Питайте пък СЛХ как решава проблема с брембо Брембото са от Ево 8 ,а там е "малко " по различна работата........ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.