Премини към съдържание

Смяна на дискове и накладки( предни и задни)


Ivan1984

Препоръчано мнение

Здравейте! Утре, най- късно сряда, трябва да сменя дисковете и накладките отпред и отзад. Знам че е най- добре с ЕВС, но на този етап не мога да си го позволя, по една или друга причина. Вариантите с които разполагам са:

 

Дискове предни:

Textar, Mountain, SBS, Zimmerman, Ferrodo( черевено)

 

Дискове задни:

Textar, Brembo, Zimmerman

 

Накладки предни:

Textar, Ferrodo( червено)

 

Накладки задни:

Textar, Acebono

 

Колеги, наистина това са вариантите с които разполагам. Моля Ви, за съвет коя комбинация е най- добре. Наистина само от тези комбинации. Благодаря, за бързите отговори!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Незнам дали ще Ви помогне,но ето една примерна таблица за комбинация дискове-накладки,публикувана от колегата mario64 в една друга тема:Таблица.

Дано сме били(mario64 и аз)полезни!

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля Ви, за съвет коя комбинация е най- добре.

Най добре е, когато всичко е от една марка ..:icon_thumbup:

Вземай предни и задни дискове и накладки Textar и няма какво да му се чудиш ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си Текстар за всичко. Благодаря на отзовалите се колеги. Темата може да се заключва и трие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си Текстар за всичко. Благодаря на отзовалите се колеги. Темата може да се заключва и трие.

Успех ти желая с избора ти ................ :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Частите ги поръчах от приятел. Всичко( дискове и накладки) ми излезе 299 лв. А коментарът на Dj Tymbi се надявам не е ироничен.

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А коментарът на Dj Tymbi се надявам не е ироничен.

Не е ироничен, по лошо е .. Коментара е фанатичен ...:D

Той самият вече криви няколко комплекта дискове на неговият галант, ама продължава да си мисли, че Японците имат чогун ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за японците честно казано не го разбрах. А доколкото проверих Текстар са немски продукти и се използват доста често и за първично вграждане. Наистина много исках ЕВС, ама следващият път. Сега пък мога да ви питам за добри амортисьори и пружини, че нещо малко ниска ми идва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е ироничен, по лошо е .. Коментара е фанатичен ...:D

Той самият вече криви няколко комплекта дискове на неговият галант, ама продължава да си мисли, че Японците имат чогун ..:lol:

Надявай се че мисля така, пък колега като мине 5-10 хил. км. ще го помоля откровено да си каже - биват ли или не.......... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Любопитно ми е коя марка е добра като съотношение цена - качество? Или такова животно нема? EBC и това е?

Редактирано от Tunay
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Любопитно ми е коя марка е добра като съотношение цена - качество? Или такова животно нема? EBC и това е?

Ако държиш на абсолютно качество и здравина, то ЕБЦ са твоите дискове, но ако не ти е чак толкова на главата, има Монтайн,АТЕ, дори и Валео........и не го слушай Марио че японците немали чугун......... :icon_doh: японците имат толкова много неща и технологии че ние ли ще им казваме това ?? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно колега и на мен Пламен ми "даде" 10 000км за Textar, но аз карам вече 25 000км и не са се изкривили :icon_thumbup: . Става въпрос за 276мм дискове и не голям тормоз на спирачките и без влизане в локви с горещи дискове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно колега и на мен Пламен ми "даде" 10 000км за Textar, но аз карам вече 25 000км и не са се изкривили . Става въпрос за 276мм дискове и не голям тормоз на спирачките и без влизане в локви с горещи дискове.

Еее, значи карате пенсионерската .......

Сега се сетих ,че моите не бяха Текстар , а Цимерман.........дори и в една друга тема бях споделил....... :icon_doh: :icon_doh: Моя е грешката.......... :icon_blush:

Бе така или иначе май карате пенсионерската.............хиххиихи :lol: Аз като подкарам Евото и после като се кача на Галанта и имам чуството че се е развалил, няма компресия,дебитомера ми не бачка, :D ТПС-а ми дава грешни показания,имам запушени дюзи :D и т.н. След 2 дни тормоз.....се "оправя" от само себе си......... :hysterical: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее, значи карате пенсионерската .......

Сега се сетих ,че моите не бяха Текстар , а Цимерман.........дори и в една друга тема бях споделил....... :icon_doh: :icon_doh: Моя е грешката.......... :icon_blush:

Бе така или иначе май карате пенсионерската.............хиххиихи :lol: Аз като подкарам Евото и после като се кача на Галанта и имам чуството че се е развалил, няма компресия,дебитомера ми не бачка, :D ТПС-а ми дава грешни показания,имам запушени дюзи :D и т.н. След 2 дни тормоз.....се "оправя" от само себе си......... :hysterical: :D

Да живеят служебните коли, аз на тях си изкарвам спортния нагон :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

пък колега като мине 5-10 хил. км. ще го помоля откровено да си каже - биват ли или не.......... :icon_bye:

Що бре, да не си решил и ти да си взимаш такива ? ..:lol: Няма смисъл да чакаш колегата да навърти 10000 км., аз още сега мога да ти кажа че ги бива, направо си вземай едни и ще се убедиш сам ..:D

 

 

има Монтайн,АТЕ, дори и Валео........и не го слушай Марио че японците немали чугун......... :icon_doh: японците имат толкова много неща и технологии че ние ли ще им казваме това ?? :icon_blush:

Че от тези дето си изредил, само Монтайнките са уж Японски :) и от трите марки, те са най зле ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що бре, да не си решил и ти да си взимаш такива ? ..:lol: Няма смисъл да чакаш колегата да навърти 10000 км., аз още сега мога да ти кажа че ги бива, направо си вземай едни и ще се убедиш сам ..:D

 

 

Че от тези дето си изредил, само Монтайнките са уж Японски :) и от трите марки, те са най зле ..

Ще ги пробваме и Текстарите да ги видим що за стока са, ама се чудя дали да скачам на ЕБТ или Брембо...........тъпото е че Брембо нямаха май за малките дискове ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези малките или големите дискове са ? (256 май бяха малките или ?) :noexpression: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10106_10726&products_id=1383495&ModelId=7844

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

256 са малките да..

 

чакайте сега аз да ви кажа едно интересно наблюдение което днес направих.

 

Значи чисто нови дискове - предни (EBC GD) и задни (Montain), еднакви, чисто нови накладки (зелено EBC) - отпред и отзад, сменени заедни с дисковете, около 3000км пробег - на задните дискове е започнал да се образува вече ръб :icon_doh: , а отпред няма и помен. Ами това според мен говори за твърдост на използвания материал и дава известна светлина по въпроса защо се кривят толкова лесно ... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

256 са малките да..

 

чакайте сега аз да ви кажа едно интересно наблюдение което днес направих.

 

Значи чисто нови дискове - предни (EBC GD) и задни (Montain), еднакви, чисто нови накладки (зелено EBC) - отпред и отзад, сменени заедни с дисковете, около 3000км пробег - на задните дискове е започнал да се образува вече ръб :icon_doh: , а отпред няма и помен. Ами това според мен говори за твърдост на използвания материал и дава известна светлина по въпроса защо се кривят толкова лесно ... :icon_hmm:

Какво се оказва, че задните монтайн вместо от чугун ги правят от графит за моливчета :mad:

На предната ми кола бях купил от аутоплюс комплект предни дискове и накладки с марката PAGID...изкривиха се за 2000км, бяха скъпи...толкоз за тая марка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво се оказва, че задните монтайн вместо от чугун ги правят от графит за моливчета :mad:

На предната ми кола бях купил от аутоплюс комплект предни дискове и накладки с марката PAGID...изкривиха се за 2000км, бяха скъпи...толкоз за тая марка

Еми толкова за тия пари.......не са само Паджид , и много други съм изпитал и все същата работа........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато спирачната система на един автомобил не е правилно оразмерена няма оправия, каквото и да сложиш няма вариант да не се криви и/или да се износва по-бързо. Въпреки всичко, това зависи и от стила на каране, ако не се използват интензивно спирачките обикновенно няма и оплаквания от кривене на дискове.

Ами явно моят стил на каране е такъв, че криви предните дискове :icon_doh:

Но отявлено се продават боклуци...това е безспорно :icon_censored: Хубавото е, че все пак има и качествени неща, които да си купиш, но за целта трябва да не се доверяваш на един търговец на авточасти....както беше в моя случай :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато спирачната система на един автомобил не е правилно оразмерена няма оправия, каквото и да сложиш няма вариант да не се криви и/или да се износва по-бързо.

Toчно това е верния отговор! :icon_clap:

Ако ще и дискове, разработени от НАСА да сложите - все тая...

Явно г-н инженера е бил на няколко сакета, като е проектирал спирачките на Галант :icon_drunk:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моя галант за няма и 3 месеца каране ги изкривих дисковете после като сложих National дисковете въобще не съм я пазил (просто защото забравих че галанта има проблем с спирачките). Така че въобще няма да се съглася с "каквото и да сложиш няма вариант да не се криви и/или да се износва по-бързо.". Всеки си решава какво да копува и какво да слага.. дали да смени спирачките с нещо евтино (един-два-три пъти) или въобще не ги сменяш въпреки вибрациите при спиране или да вземе нещо по-качествено и да е спокоен поне няколко години. Питайте пък СЛХ как решава проблема с брембо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моя галант за няма и 3 месеца каране ги изкривих дисковете после като сложих National дисковете въобще не съм я пазил (просто защото забравих че галанта има проблем с спирачките). Така че въобще няма да се съглася с "каквото и да сложиш няма вариант да не се криви и/или да се износва по-бързо.". Всеки си решава какво да копува и какво да слага.. дали да смени спирачките с нещо евтино (един-два-три пъти) или въобще не ги сменяш въпреки вибрациите при спиране или да вземе нещо по-качествено и да е спокоен поне няколко години. Питайте пък СЛХ как решава проблема с брембо :)

Брембото са от Ево 8 ,а там е "малко " по различна работата........ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...