Todor V. Публикувано 4 януари 2012 Сподели Публикувано 4 януари 2012 Бензиновите ги заварят без проблем и дават 50хил км. гаранция,но за дизеловите не дават такава гаранция,един от хората които заварят ми го каза това.Имах френска глава 1.9тд дизелова-3 пъти я заваряха,не се пука самата заварка,а до нея особено ако повечко я настъпваш.Ама бива ли да дадеш за ремонт едни пари и да галиш педала на газта от страх да не се пукне пак.Споделям от опит,не съм инжинер-дано японските и немските са по-здрави! E то в тоз ред на мисли по-добре си вземи бензинова кола ако ще я караш като на рали за какво ти е тогава дизел. Дизела така или иначе си е тромава кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 януари 2012 Сподели Публикувано 4 януари 2012 Всъщност, кое Мицубиши позволява да се кара като на Рали освен Ево и Вр4 ? :icon_doh: Тромава била...Да е чист дизел, да кажеш, че е мъртвец, но точно 4Д68 си има динамика и до трета си върви предоволно спрямо бензинките. За годините си е превъзходен, просто е недоразумение, че е качен на Галанта след 97ма, когато почти всички производители имат по-добри и технологично напреднали дизелови мотори. Ако не бяха рискови от към глави, мотора си е ок, като почти няма други изявени проблеми. Интересно ми е при автора пуснал темата, какъв е бил проблема ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 4 януари 2012 Сподели Публикувано 4 януари 2012 Точно затова си взех бензин(не съм камикадзе-споко :D ),накарах се на дизелаци аз!Ама стига сме спамили темата и на мен ми е интересно какво се случва.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 4 януари 2012 Сподели Публикувано 4 януари 2012 Подобен проблем, смених капачката и ако не му скачам по душата на мъртвеца ми изгаря по макс 100 мл антифриз на 600 км, което спокойно може да си е изпаряване от скапаната отворена система... (преди това си хабеше повечко и аз се бях наплашил за глава от колегите тук, ама за сега съм спокоен ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 (редакция) Подобен проблем, смених капачката и ако не му скачам по душата на мъртвеца ми изгаря по макс 100 мл антифриз на 600 км, което спокойно може да си е изпаряване от скапаната отворена система... (преди това си хабеше повечко и аз се бях наплашил за глава от колегите тук, ама за сега съм спокоен ) Надявай се да е изпаряване (ама надали)... И системата не е скапана изобщо, вземи си някой VW да видиш какво значи да трябва да и баеш нонстоп и все от някъде да капе и изтърва .. На моя Галант съм сменил антифриза преди почти 2 години, сега му идва периода за следваща смяна (2 години) и е на макс-а без да съм доливал и един път. Между другото, заради това как работи капачката и в зависимост от пробега, нивото в разш. съд се променя, т.е. един път като спреш може да е под максимума (и по 1-2см отдолу съм виждал), а следващия път като излезеш и се прибереш и пак изстине да си е пак на макса. Това е в зависимост колко е била загряла, как и кога се е отворила капачката спрямо момента, в който си спрял след това (ако ме разбираш).. Примерно, след смяната на антифриза (или ако е празнена и пълнена системата по някаква друга причина), караш, прибираш се, след това чакаш да изстине колата и се долива до макса. Това е на теория как се прави. Обаче може да се окаже, че реално докато си дошъл от сервиза до вас, колата не е била до толкова загряла, че да се е отворила капачката, при което при едно последващо по-сериозно каране когато тя се отвори, системата ще смукне количество от казанчето и ще изглежда че реално е намалял антифриза, но ако пак долееш след това, вече ще си седи на макса. И последно, като имате съмнение че е спукана главата (или гарнитура), това много лесно се определя с лакмусува хартия, която показва дали са минавали изгорели газове през антифриза. Във по-сериозните сервизи имат такава лента, не знам къде се продава, но 100% я има някъде и това дава еднозначен отговор дали е глава или е теч. Редактирано 5 януари 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 Ами пробвах с отворено казанче и отворен клапан на капачката на радиатора и на напълно загряла кола с опъване на жилото на газта не ми изкара мехурчета, антифриза е кристален... следователно... ако е сцепена главата е много майсторски сцепена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 Ами пробвах с отворено казанче и отворен клапан на капачката на радиатора и на напълно загряла кола с опъване на жилото на газта не ми изкара мехурчета, антифриза е кристален... следователно... ако е сцепена главата е много майсторски сцепена Колега, така не се прави, тъй като главата може да е спукана, а не сцепена......правиш ли разлика м/у тези две неща? При едното колкото и да я ръчкаш, няма да излезе мехурчета от казанчето ,нито от радиатора.....ако така става, то най вероятно ти е спукана главата , и то на кофти място,в леглата на водачите на клапаните........там най често пука и така се държи колата...........ако обаче бълбука в казанчето или радиатора, то това значи че е спукана главата може би на няколко места + издухана гарнитура може би........но това са само теории, без да се види колата от специалист, не може да се каже все още нищо.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kracme Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 Съгласен съм с водната помпа. Защото и при мен бавно губеше антифриз. Най лесно се разбира като огедате цялата охладитителна система, и там където се е образувало варовито отлагане с цвета на антифриза, значи е там теча. На всяка водна помпа има фабрични отвори ако текне за да не блокират лагерчетата и погледнете и там. На моето Pajero от там губеше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 януари 2012 Сподели Публикувано 6 януари 2012 И последно, като имате съмнение че е спукана главата (или гарнитура), това много лесно се определя с лакмусува хартия, която показва дали са минавали изгорели газове през антифриза. Във по-сериозните сервизи имат такава лента, не знам къде се продава, но 100% я има някъде и това дава еднозначен отговор дали е глава или е теч.При повечето случаи се пукат при изпускателния клапан и просто изчезва охладителната течност, без никакви признаци и най-вече според натоварването на мотора. Никаква хартия или газанализатор не помагат. Нито пуши , нито нищо...просто антифриза се изпарява . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 януари 2012 Сподели Публикувано 6 януари 2012 При повечето случаи се пукат при изпускателния клапан и просто изчезва охладителната течност, без никакви признаци и най-вече според натоварването на мотора. Никаква хартия или газанализатор не помагат. Нито пуши , нито нищо...просто антифриза се изпарява . :good: Точно така е........в не една тема съм го казвал това........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 6 януари 2012 Сподели Публикувано 6 януари 2012 При повечето случаи се пукат при изпускателния клапан и просто изчезва охладителната течност, без никакви признаци и най-вече според натоварването на мотора. Никаква хартия или газанализатор не помагат. Нито пуши , нито нищо...просто антифриза се изпарява .Здравейте.Според написаното тук,явно моята глава е спукана на такова място :icon_doh: .Когато ходихме до СЗ с колегите,му издухах саждите яко.120-140 на места 150 през цялото време,на кофтора му се еб* мамата.Та тогава за 500км ми глътна антифриза от казанчето.Ми това е положението,ще карам така докъто може и после ще се сменява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 (редакция) И с 200 съм я мъчил, по принцип под 120 не падам и нямам разлика в "консумацията" на антифриз, а иначе съм като теб - докато умре... тогава ще я сменя Редактирано 9 януари 2012 от Whererabbit Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Вируса75 Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 Проблема със загубата на антифриз може да се окаже и в казанчето на парното колеги.Например при мен се губи също антифриз-доливам си аз.Преди 2-а дена отидох да си измия самолета и ми направи впечатление че прозорците на колата бяха доста мазни,а това става точно от изпарения антифриз в купето.Просто чудя се кога да я закарам при маистор да свали таблото,но ме е страх защото има много кабелаци и не знам дали ще се закачат пак както требе,отделно след такива ремонти на майсторите им остават много болчета излишни-СЕЩАЙТЕ СЕ ЗА КВО ИДЕ РЕЧ.Просто нямам думи за БЪЛГАРСКИТЕ МАЙСТОРИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 януари 2012 Сподели Публикувано 10 януари 2012 Да не би да са ти напръскали стъклото със спрей против изпотяване и за това да ти се струва мазно точно след измиване... щото имат този навик Българските автомивки :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Вируса75 Публикувано 11 януари 2012 Сподели Публикувано 11 януари 2012 Мазното от прозореца беше преди да я измия.Преди да се кача на Mitsubishi-то карах Audi 80 б4 и имах същия проблем с казанчето на парното.Проблема излиза заради предните собственици - карат с вода или са доляли много вода,ефекта е същия.Че на въпроса с мазния прозорец (при Ауди-то)-забелязах това нещо през пролетта,когато завалеше по обилен дъжд-изпотяваха се прозорците,дори и когато пусна парното на макс,след това като изсъхнат ставаха мазни.Искам да вметна че пуша цигари в колата-това също е от значение.Смених казанчето и проблема се реши.Сега (МОЖЕ И ДА СЪМ ЗБЪРКАЛ),налях една присадка на Bardal (имаше светло син цвят)директно в радиатора на колата.Като я изсипах на дъното на шишето на присадката имаше нещо като много финно брашно.На упътването на присадката пише,че уплатнява язвите до следващата смяна на антифриза.Надявам се че няма да ЗАПУШИ МАГИСТРАЛИТЕ НА ОХЛДИТЕЛНАТА ТЕЧНОСТ В ДВИГАТЕЛА.Ще изчакам известно време,да видим как стои въпроса с нивото на антифриза,през това време ще наблюдавам и температурния датчик редовно,ще проверявам и нивото на антифриза.Ако не падне нивото на охладителната течност значи проблема е решен докато не реша да сменя казачето на парното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 януари 2012 Сподели Публикувано 11 януари 2012 Не се прецаква системата заради това че предните собственици карат с вода или много разреден антифриз, ами не си го сменят на 2 години както си му е реда и антикорозионните му добавки се изхабяват и спират да пазят от корозия или наливат разни шитни като Мотокс или от сорта 5 литра за 2 лв, в който няма антикорозионни добавки по начало. Ако пък след подобно отношение налееш хубав антифриз, той отмива наслоените простотии и много често шуква язва под отмития слой .. вообще не трябва да се оставя да стане кафяв антифриза ама това трудно им влиза в главата на някой .. техен си проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2012 Сподели Публикувано 11 януари 2012 Не се прецаква системата заради това че предните собственици карат с вода или много разреден антифриз, ами не си го сменят на 2 години както си му е реда и антикорозионните му добавки се изхабяват и спират да пазят от корозия или наливат разни шитни като Мотокс или от сорта 5 литра за 2 лв, в който няма антикорозионни добавки по начало. Ако пък след подобно отношение налееш хубав антифриз, той отмива наслоените простотии и много често шуква язва под отмития слой .. вообще не трябва да се оставя да стане кафяв антифриза ама това трудно им влиза в главата на някой .. техен си проблем.Сакън недей с този МОТОКС че ако знаеш какви бели прави.......свят ще ти се завие.....предполагам че е някакво менте на МОТОКС,но пък трима досега така да са се опарили от различни места купуван-не знам............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 януари 2012 Сподели Публикувано 11 януари 2012 (редакция) Сакън недей с този МОТОКС че ако знаеш какви бели прави.......свят ще ти се завие.....предполагам че е някакво менте на МОТОКС,но пък трима досега така да са се опарили от различни места купуван-не знам............. Виждал съм го в действие :icon_thumbup: ... за 2-3 месеца става кафяв и ръждяства всичко вътре .. Може и да има ментета наистина и да са си разпространени масово, аз съм виждал туба 4 литра за 5.50 примерно .. като гледам тук е друга цената.. въпреки това не рискувам на моя кола с български антифриз .. Редактирано 11 януари 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2012 Сподели Публикувано 11 януари 2012 Виждал съм го в действие :icon_thumbup: ... за 2-3 месеца става кафяв и ръждяства всичко вътре .. Може и да има ментета наистина и да са си разпространени масово, аз съм виждал туба 4 литра за 5.50 примерно .. като гледам тук е друга цената.. въпреки това не рискувам на моя кола с български антифриз ..В един от случаите ми беше любопитно да видя какво е това, имам чуството че си беше морска вода......и боя....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 Да бутна малко темата, понеже и аз губя нещо антифриз в последно време. Последно налях вода в казанчето малко над лимита, за 1 месец я нямаше. Та колко струва смяна на пукната глава ориентировъчно ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 Да бутна малко темата, понеже и аз губя нещо антифриз в последно време. Последно налях вода в казанчето малко над лимита, за 1 месец я нямаше. Та колко струва смяна на пукната глава ориентировъчно ? Много прибързваш с диагнозата, изчезнали 100мл течност ..... хайде глава :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 (редакция) Много прибързваш с диагнозата, изчезнали 100мл течност ..... хайде глава :icon_doh: Изпревари ме с това мнение което и аз споделям.....Може да е капачка, може сега в горещините да е позавирала и през преливнтата тръбичка да изтича повечко течност, и после като се охлади да слиза ниско в казанчето.... Не се хващайте веднага за най-лошото. Редактирано 24 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 Да питам сега, като карате в големите жеги, на баир с натоварена кола, с включен климатик, стрелката за температурата мърда ли ви нагоре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 Да питам сега, като карате в големите жеги, на баир с натоварена кола, с включен климатик, стрелката за температурата мърда ли ви нагоре? При мен не мърда независимо от условията, застава една идея под средата и бетон. По някога си мисля ,че нещо не е наред с тази стрелка :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 При мен не мърда независимо от условията, застава една идея под средата и бетон. По някога си мисля ,че нещо не е наред с тази стрелка :icon_doh: Моята също стои една идея под средата и не мърда изобщо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.