iulian-95 Публикувано 17 април 2014 Публикувано 17 април 2014 (редакция) Здравейте.Имам следния проблем:Понякога като загася двигателя той си работи 4-5 секунди след връщането на ключа и след това като повърви известно време от 1 път загасва в движение и не може да се запали дълго време.Карах го в бош сервиз, закачваха го на компютър и не дава грешки карах го и в балкан стар и там по същия начин. на компютър не показва грешки.Няма и запушване в резервоара проверявах го. Редактирано 17 април 2014 от iulian-95 Цитат
DJ Tymbi Публикувано 17 април 2014 Публикувано 17 април 2014 Здравейте.Имам следния проблем:Понякога като загася двигателя той си работи 4-5 секунди след връщането на ключа и след това като повърви известно време от 1 път загасва в движение и не може да се запали дълго време.Карах го в бош сервиз, закачваха го на компютър и не дава грешки карах го и в балкан стар и там по същия начин. на компютър не показва грешки.Няма и запушване в резервоара проверявах го.........а колата е? Предполагам Паджеро3 3.2 ДИ-Д?Ако е така, проблема ти е в ГНП-то...... Цитат
SLX Публикувано 17 април 2014 Публикувано 17 април 2014 ........а колата е? Предполагам Паджеро3 3.2 ДИ-Д?Ако е така, проблема ти е в ГНП-то......И ремонтът е добре четирицифрен. Цитат
DJ Tymbi Публикувано 17 април 2014 Публикувано 17 април 2014 И ремонтът е добре четирицифрен..........м/у 1500 и 3000 лв е ремонта............аз от кога казвам да не си взимаме дизели,ама ........... Цитат
Ivo Lenkov Публикувано 17 април 2014 Публикувано 17 април 2014 .........м/у 1500 и 3000 лв е ремонта............аз от кога казвам да не си взимаме дизели,ама ...........Ей,не те слушат тия хора и това си е! Цитат
dreadx Публикувано 17 април 2014 Публикувано 17 април 2014 .........м/у 1500 и 3000 лв е ремонта............аз от кога казвам да не си взимаме дизели,ама ...........Един от най-добрите специалисти по дизели в България кара бензинов Фиат Темпра.Веднъж беше написал следното: "..За съжаление е така.Прецизни повърхности които със времето се износват.Лошото е че сме много бедни в тази България,иначе на кой би му пукало че ще се наложи някакъв ремонт.Това е единствената причина поради която се въздържам да се кача на дизел.Какво от това че му разбирам и че мога да си го правя,след като частите са безумно скъпи." Цитат
xcm Публикувано 9 септември 2014 Публикувано 9 септември 2014 Здравшйте колеги, интересува ме колко литра масло ще са ми нужни за обслужване на мотора - 3,2 Di-D . Мисля да сложа 10W-40. Поздрави Цитат
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2014 Публикувано 9 септември 2014 Здравшйте колеги, интересува ме колко литра масло ще са ми нужни за обслужване на мотора - 3,2 Di-D . Мисля да сложа 10W-40. Поздрави.....9-10 литра ,но по добре 5W40,защото масления обтегач на веригата няма да работи прецизно при студен старт.....отделно ,ако е Паджеро 4 ,то този мотор е с DPF филтър, и там е добре да е 5W30 маслото......... Цитат
xcm Публикувано 9 септември 2014 Публикувано 9 септември 2014 (редакция) .....9-10 литра ,но по добре 5W40,защото масления обтегач на веригата няма да работи прецизно при студен старт.....отделно ,ако е Паджеро 4 ,то този мотор е с DPF филтър, и там е добре да е 5W30 маслото......... Става въпрос Паджеро-3 2000 година. В аутодата го дават 10W/30 за нашия климат. Другото което ме интересува е: от къде мога да си закупя комплект стелки (по възможност велурени). къса база. Благодаря Редактирано 9 септември 2014 от xcm Цитат
Krasimir Giudjenov Публикувано 27 октомври 2015 Публикувано 27 октомври 2015 Здравейте колеги от няколко години имам mitsubishi L200 2,5 дизел 2002г. от извесно време обаче имам проблем с него. При студен двигател пали и варви перфекно след като загрее обаче святка му лампа check и започва да мени обороти да хълца минава така 1км. оборотите му спадат до минимом неможе да се изфорсира отзад пуши светъл дим и мирише на неизгоряла нафта.Няма сила дори да тръгне няма оборот никакъв и гасне. След като го оставя 1 час да се охлади пали и все еднио нищо не е било докато загрее и не му светне жълтата лампа. Казаха ми че е от турбото но защо когато е студен турбото си работи, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Цитат
DJ Tymbi Публикувано 27 октомври 2015 Публикувано 27 октомври 2015 Здравейте колеги от няколко години имам mitsubishi L200 2,5 дизел 2002г. от извесно време обаче имам проблем с него. При студен двигател пали и варви перфекно след като загрее обаче святка му лампа check и започва да мени обороти да хълца минава така 1км. оборотите му спадат до минимом неможе да се изфорсира отзад пуши светъл дим и мирише на неизгоряла нафта.Няма сила дори да тръгне няма оборот никакъв и гасне. След като го оставя 1 час да се охлади пали и все еднио нищо не е било докато загрее и не му светне жълтата лампа. Казаха ми че е от турбото но защо когато е студен турбото си работи, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?.....не е турбото, при него симтомите са съвсем други......търси проблема другаде.... Цитат
MerryBerry Публикувано 3 юни 2017 Публикувано 3 юни 2017 Много моля да ме посъветвате къде в София да си закарам колата за ремонт ( пинин 1.8gdi) !!! Не ме питайте какво и е, защото според сегашния сервиз - всичко не е наред, стои трети месец там... МОЛЯ Цитат
iansto Публикувано 3 юни 2017 Публикувано 3 юни 2017 (редакция) Обърни се към колегата дето е писал над теб. Телефона му го има в профила. Редактирано 3 юни 2017 от iansto Цитат
chasovnik Публикувано 3 юни 2017 Публикувано 3 юни 2017 (редакция) Много моля да ме посъветвате къде в София да си закарам колата за ремонт ( пинин 1.8gdi) !!! Не ме питайте какво и е, защото според сегашния сервиз - всичко не е наред, стои трети месец там... МОЛЯ ДиДжей Тумби ще посФири върху твоя автомобил и ще ти свърши работа. пс. гледай да не ме изпревариш, че другата седмица и аз съм решил да намина през него Поздрави!!!! Редактирано 3 юни 2017 от chasovnik Цитат
MerryBerry Публикувано 5 юни 2017 Публикувано 5 юни 2017 Как да се свържа със спасителя ди Джей ? Цитат
sfawbg Публикувано 12 юни 2017 Публикувано 12 юни 2017 Здравейте, колеги,Имам въпрос, свързан з Паджеро темата и той е има ли някъде синтезирана информация за Паджеро 4? Благодаря Sent from my LG-K371 using Tapatalk Цитат
diqndemirew Публикувано 15 октомври 2017 Публикувано 15 октомври 2017 Здравейте колеги.От скоро имам паджеро спорт 2.5тди Преди два дена започна да ми премига индикацията за включен преден мост /зелен мост/ а също и от време на време ми свети лампа на АВС Ако някой знае на какво се дължи това моля да пише Предварително ви благодаря Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.