alveks Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Здравейте, Много се двуомя между : Audi A4 2.0tdi (140hp.) 2005 година и Mitsubishi Lancer GTS 2.0 (153hp) 2008 година. И двете са Автоматици с Типтроник и всички екстри за моделите. Моля дайте вашите мнения... Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Здравейте, Много се двуомя между : Audi A4 2.0tdi (140hp.) 2005 година и Mitsubishi Lancer GTS 2.0 (153hp) 2008 година. И двете са Автоматици с Типтроник и всички екстри за моделите. Моля дайте вашите мнения... Благодаря предварително Колите са доста различни, моят съвет е да ги покараш и която ти хареса повече, вземи си нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Трудно се сравнява ДИЗЕЛ с БЕНЗИН, предполагам даже че аудито ускорява по-бързо, харчи по-малко, но й е по-старо . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alveks Публикувано 29 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2010 Трудно се сравнява ДИЗЕЛ с БЕНЗИН, предполагам даже че аудито ускорява по-бързо, харчи по-малко, но й е по-старо . ами да.. 6.5 му е средния разход на аудито, но мицубишито има газов инжекцион... ... мен ме интересува поддръжката на мицубишито.. защото аудито нестига че е старо но и има доста скъпа поддръжка ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 защото аудито нестига че е старо но и има доста скъпа поддръжка ... Май че си отговорил сам колега Шегата настрана, но повечето от нас освен масло и филтри до сега, друго не са сменяли. Има хора, които направиха вече по 50 000 км и за сега (да чукнем на дърво) няма нищо сериозно, но нека все пак нека те ти дадат мнение. Успех с избора ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Е някой сменихме и дискове предни , ама нали не били същите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Аудито е в пъти по-кола,казвам го защото съм карал и продължавам да карам най-различни модели на ауди,но и подръжката е доста по-скъпа!Направи си правилно аритметиката,защото 3 години са си 3 години и можеш да караш японката 3 години без грижи,а германчето да почва да дава ядове точно сега след 5-та година!Относно дисковете да по-различни са моите, за двулитровия GTS не знам,но и аз ги изкривихhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifРешавай си! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Аудито е в пъти по-кола,казвам го защото съм карал и продължавам да карам най-различни модели на ауди,но и подръжката е доста по-скъпа!Направи си правилно аритметиката,защото 3 години са си 3 години и можеш да караш японката 3 години без грижи,а германчето да почва да дава ядове точно сега след 5-та година!Относно дисковете да по-различни са моите, за двулитровия GTS не знам,но и аз ги изкривихhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifРешавай си!Кой ти каза че е "в пъти по кола"??? А4 или А8? май ги бъркаш шефе................ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alveks Публикувано 29 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2010 Май везните си клонят повече към Lancer. В momenta karam Audi A4 Avant 98г. и съм адски доволен до момента до който нещо не се развали ( което става сравнително често). Склонен съм да мисля че поддръжката на Lancera е горе доло на нивото на това Ауди. Или се бъркам... Този който съм харесал е внос от Щатите и е на 35 000 мили. Във цялата кола най много ме притеснява touchscreen-a на навигацията... Има ли някой с такъв и да каже дали не дава някакъв дефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 По принцип няма как да даде дефект, ако не се счупи или ако не го заливаш редовно с нещо. Отделно би трябвало да може да се сменя без дисплея. Ако при новата A4 се получават същите проблеми като старата, мисля че избора ти е ясен. Хубавото на :mitsu-smiley: е че момента с чупенето се случва много рядко, но зависи и на каква кола ще попаднеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Аз съм с навигация, работи перфектно, до сега нищо не й се е скапало Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Аз също съм с навигация, намаш грижи с нея. Проблема за БГ е картата. Не ти върши работа, само големите градове ги има подробно. Но имаче си е кеф да ръчкаш из настройките, менютата и т.н. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Кой ти каза че е "в пъти по кола"??? Никой не му е казал ..:P Аз доколкото разбрах, човека има наблюдения и над двете коли, така че- едва ли някой трябва да му казва ..:D Достатъчно е да ги покара известно време и двете, за да си направи сам изводите..Вярно е че от нашето по-Убаво нЕма, но в случая и А4-ката е по горен клас автомобил от Лансера и единственото приемущество на Лансера е малко по евтината поддръжка, а в конкретният случай и по крехката му възраст.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Абе не съм много сигурен, че Японската чудесия, ще има евтина поддръжка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 (редакция) Аз също съм с навигация, намаш грижи с нея. Проблема за БГ е картата. Не ти върши работа, само големите градове ги има подробно. Но имаче си е кеф да ръчкаш из настройките, менютата и т.н. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifАмериканската навигация е вечно и непоправимо неизползваема в БГ, освен това двулитровия американски лансър е толкова умрял от студ, че не ми се говори. Да, 2,4 моторът е доста по-жив и смислен избор. Ама този не е 2,4. Аудито категорично е много по-кола от лансера. Важно уточнение е кой дизелов мотор има аудито. Помпа-дюза или комън рейл, заото 2005 слагат и от двата агрегата, все по 140 коня. Ако е комън рейла, по-добре. Редактирано 30 юни 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alveks Публикувано 30 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2010 Американската навигация е вечно и непоправимо неизползваема в БГ, освен това двулитровия американски лансър е толкова умрял от студ, че не ми се говори. Да, 2,4 моторът е доста по-жив и смислен избор. Ама този не е 2,4. Аудито категорично е много по-кола от лансера. Важно уточнение е кой дизелов мотор има аудито. Помпа-дюза или комън рейл, заото 2005 слагат и от двата агрегата, все по 140 коня. Ако е комън рейла, по-добре. Какво искаш да кажеш с това умрял от студ? Аз го покарах, не ми се стори зле... Питам защото имам и оферта за този 2,4 който е ... Ако имаш лични наблюдения може да ги споделиш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 (редакция) Какво искаш да кажеш с това умрял от студ? Аз го покарах, не ми се стори зле... Питам защото имам и оферта за този 2,4 който е ... Ако имаш лични наблюдения може да ги споделиш Да, имам наблюдения, предлагаха ми такъв катастрофирал леко и направен. Познати го внесоха и ремонтираха, дадоха ми го да по покарам 4 дни. "Умрял от студ" е евфемизъм, че колата е мудна, тромава, особено с автоматичните скорости, гори доста, което с газта не е въпрос, де. Но динамиката и пътното поведение в сравнение с една обикновена помпа-дюза 140 коня просто нямат нищо общо. Ако ще купуваш лансър, този с 2,4 двигателя е правилният избор.Какви пари са тези коли, около 25 к? Редактирано 30 юни 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alveks Публикувано 30 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2010 Да, имам наблюдения, предлагаха ми такъв катастрофирал леко и направен. Познати го внесоха и ремонтираха, дадоха ми го да по покарам 4 дни. "Умрял от студ" е евфемизъм, че колата е мудна, тромава, особено с автоматичните скорости, гори доста, което с газта не е въпрос, де. Но динамиката и пътното поведение в сравнение с една обикновена помпа-дюза 140 коня просто нямат нищо общо. Ако ще купуваш лансър, този с 2,4 двигателя е правилният избор.Какви пари са тези коли, около 25 к? Ами да някаде там са... Лошото на 2,4 двигателя е че започват от 2009г... гледам един за 28, но ако му сложа газов инжекцион става около 30к, а не разполагам с толкова.... Е чак толкова зле ли е 2,0, че ме замисли доста? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Ами да някаде там са... Лошото на 2,4 двигателя е че започват от 2009г... гледам един за 28, но ако му сложа газов инжекцион става около 30к, а не разполагам с толкова.... Е чак толкова зле ли е 2,0, че ме замисли доста?За тези пари не бих купил нито една от двете коли. Колко е тромав е изцяло субективно усещане, щом си карал и си ОК, значи за теб не е тромав:icon_blush:, тоест нямаш драма. Определено мисля, че американския двулитров върви по-зле от европейския 1,8 със 143 коня. А и не знам какви са ти приоритетите. Със сигурност дизелът върви много повече, по-еластичен и по-динамичен. Да не говорим, че гори по-малко. 2,4 има и преди 2009 г., дори мой познат преди време се чудеше дали да продава неговия, но той е ръчка... А този мой познат е писал в темата ти. В едно изречение. За 25 000 лв. не бих купил нито лансър, нито А4, бих си купил А6 с 2,7 или 3.0 двигателя, дизел или акорд дизел от 2006-та. Ама стига съвети, че ще ми се карат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 За тези пари не бих купил нито една от двете коли. Колко е тромав е изцяло субективно усещане, щом си карал и си ОК, значи за теб не е тромав:icon_blush:, тоест нямаш драма. Определено мисля, че американския двулитров върви по-зле от европейския 1,8 със 143 коня. А и не знам какви са ти приоритетите. Със сигурност дизелът върви много повече, по-еластичен и по-динамичен. Да не говорим, че гори по-малко. 2,4 има и преди 2009 г., дори мой познат преди време се чудеше дали да продава неговия, но той е ръчка... А този мой познат е писал в темата ти. В едно изречение. За 25 000 лв. не бих купил нито лансър, нито А4, бих си купил А6 с 2,7 или 3.0 двигателя, дизел или акорд дизел от 2006-та. Ама стига съвети, че ще ми се карат...Аз пък бих си купил Грандис или Паджеро................ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tasenov Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 Тъй като ти ще си караш колата най-добре е да се качиш и да покараш двете и ако някоя те грабне повече взимаш нея. Ако и при това положение се колебаеш бих ти препортъчал лансера. По-нов, по-здрав и с много по евтина поддръжка. Българският мит за нечупливите немски коли, които даже е по-добре да се вземат на над 100 000км. защото преди това не са се разработили и скърцат е смотана лъжа и всеки с акъл го знае. За аудито като почнат да ти се чупят чарколяците ще почнеш да плащаш едни цифри и да чуваш от майстори "Ако беше друго щеше да ти е на 1/5 от цената ама Аудитата са така". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 Аз пък бих си купил Грандис или Паджеро................ :DА аз Q7 или Кайен :D, ама за сега не бързам, те и без това не са хубави..:no2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 И за съм мераклия на еклипс-че 4-та генерация,ма трудно улазям и още по-трудно излазям!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 Има кабриолет! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 2 юли 2010 Сподели Публикувано 2 юли 2010 И за съм мераклия на еклипс-че 4-та генерация,ма трудно улазям и още по-трудно излазям!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifХахах... и мен много ме кефи този Еклипс 4г. и особено спайдър варианта ама и аз трудно се намествам А колега alveks ти нищо не спомена каква е кутията на A4-kата, че там има 2 варианта: едната е така наречения им Multitronic (тяхнот CVT) от която по-добре бягай щото имат адски много ядове (включително и аз имах ядове с такава). Другият им вариант обаче е DSG (с два съединителя), коятооо е просто уникало яка и добра. С нея удоволствието е двойно просто....като я видиш каква феноменално бърза е :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.