Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Audi A4 или Lancer GTS ?


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Много се двуомя между : Audi A4 2.0tdi (140hp.) 2005 година и Mitsubishi Lancer GTS 2.0 (153hp) 2008 година. И двете са Автоматици с Типтроник и всички екстри за моделите. Моля дайте вашите мнения... Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Много се двуомя между : Audi A4 2.0tdi (140hp.) 2005 година и Mitsubishi Lancer GTS 2.0 (153hp) 2008 година. И двете са Автоматици с Типтроник и всички екстри за моделите. Моля дайте вашите мнения... Благодаря предварително

 

 

Колите са доста различни, моят съвет е да ги покараш и която ти хареса повече, вземи си нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно се сравнява ДИЗЕЛ с БЕНЗИН, предполагам даже че аудито ускорява по-бързо, харчи по-малко, но й е по-старо :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно се сравнява ДИЗЕЛ с БЕНЗИН, предполагам даже че аудито ускорява по-бързо, харчи по-малко, но й е по-старо :).

 

ами да.. 6.5 му е средния разход на аудито, но мицубишито има газов инжекцион... :) ... мен ме интересува поддръжката на мицубишито.. защото аудито нестига че е старо но и има доста скъпа поддръжка ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защото аудито нестига че е старо но и има доста скъпа поддръжка ...

Май че си отговорил сам колега :-) Шегата настрана, но повечето от нас освен масло и филтри до сега, друго не са сменяли. Има хора, които направиха вече по 50 000 км и за сега (да чукнем на дърво) няма нищо сериозно, но нека все пак нека те ти дадат мнение.

Успех с избора !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аудито е в пъти по-кола,казвам го защото съм карал и продължавам да карам най-различни модели на ауди,но и подръжката е доста по-скъпа!Направи си правилно аритметиката,защото 3 години са си 3 години и можеш да караш японката 3 години без грижи,а германчето да почва да дава ядове точно сега след 5-та година!Относно дисковете да по-различни са моите, за двулитровия GTS не знам,но и аз ги изкривихhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifРешавай си!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аудито е в пъти по-кола,казвам го защото съм карал и продължавам да карам най-различни модели на ауди,но и подръжката е доста по-скъпа!Направи си правилно аритметиката,защото 3 години са си 3 години и можеш да караш японката 3 години без грижи,а германчето да почва да дава ядове точно сега след 5-та година!Относно дисковете да по-различни са моите, за двулитровия GTS не знам,но и аз ги изкривихhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifРешавай си!

Кой ти каза че е "в пъти по кола"??? :) А4 или А8? май ги бъркаш шефе................ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май везните си клонят повече към Lancer. В momenta karam Audi A4 Avant 98г. и съм адски доволен до момента до който нещо не се развали ( което става сравнително често). Склонен съм да мисля че поддръжката на Lancera е горе доло на нивото на това Ауди. Или се бъркам...

Този който съм харесал е внос от Щатите и е на 35 000 мили. Във цялата кола най много ме притеснява touchscreen-a на навигацията... Има ли някой с такъв и да каже дали не дава някакъв дефект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няма как да даде дефект, ако не се счупи или ако не го заливаш редовно с нещо. Отделно би трябвало да може да се сменя без дисплея. Ако при новата A4 се получават същите проблеми като старата, мисля че избора ти е ясен. Хубавото на  :mitsu-smiley: е че момента с чупенето се случва много рядко, но зависи и на каква кола ще попаднеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с навигация, намаш грижи с нея. Проблема за БГ е картата. Не ти върши работа, само големите градове ги има подробно. Но имаче си е кеф да ръчкаш из настройките, менютата и т.н.  :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кой ти каза че е "в пъти по кола"???

Никой не му е казал ..:P Аз доколкото разбрах, човека има наблюдения и над двете коли, така че- едва ли някой трябва да му казва ..:D Достатъчно е да ги покара известно време и двете, за да си направи сам изводите..

Вярно е че от нашето по-Убаво нЕма, но в случая и А4-ката е по горен клас автомобил от Лансера и единственото приемущество на Лансера е малко по евтината поддръжка, а в конкретният случай и по крехката му възраст..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с навигация, намаш грижи с нея. Проблема за БГ е картата. Не ти върши работа, само големите градове ги има подробно. Но имаче си е кеф да ръчкаш из настройките, менютата и т.н. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Американската навигация е вечно и непоправимо неизползваема в БГ, освен това двулитровия американски лансър е толкова умрял от студ, че не ми се говори. Да, 2,4 моторът е доста по-жив и смислен избор. Ама този не е 2,4. Аудито категорично е много по-кола от лансера. Важно уточнение е кой дизелов мотор има аудито. Помпа-дюза или комън рейл, заото 2005 слагат и от двата агрегата, все по 140 коня. Ако е комън рейла, по-добре.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Американската навигация е вечно и непоправимо неизползваема в БГ, освен това двулитровия американски лансър е толкова умрял от студ, че не ми се говори. Да, 2,4 моторът е доста по-жив и смислен избор. Ама този не е 2,4. Аудито категорично е много по-кола от лансера. Важно уточнение е кой дизелов мотор има аудито. Помпа-дюза или комън рейл, заото 2005 слагат и от двата агрегата, все по 140 коня. Ако е комън рейла, по-добре.

 

Какво искаш да кажеш с това умрял от студ? Аз го покарах, не ми се стори зле... Питам защото имам и оферта за този 2,4 който е ... Ако имаш лични наблюдения може да ги споделиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво искаш да кажеш с това умрял от студ? Аз го покарах, не ми се стори зле... Питам защото имам и оферта за този 2,4 който е ... Ако имаш лични наблюдения може да ги споделиш

 

Да, имам наблюдения, предлагаха ми такъв катастрофирал леко и направен. Познати го внесоха и ремонтираха, дадоха ми го да по покарам 4 дни. "Умрял от студ" е евфемизъм, че колата е мудна, тромава, особено с автоматичните скорости, гори доста, което с газта не е въпрос, де. Но динамиката и пътното поведение в сравнение с една обикновена помпа-дюза 140 коня просто нямат нищо общо. Ако ще купуваш лансър, този с 2,4 двигателя е правилният избор.

Какви пари са тези коли, около 25 к?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, имам наблюдения, предлагаха ми такъв катастрофирал леко и направен. Познати го внесоха и ремонтираха, дадоха ми го да по покарам 4 дни. "Умрял от студ" е евфемизъм, че колата е мудна, тромава, особено с автоматичните скорости, гори доста, което с газта не е въпрос, де. Но динамиката и пътното поведение в сравнение с една обикновена помпа-дюза 140 коня просто нямат нищо общо. Ако ще купуваш лансър, този с 2,4 двигателя е правилният избор.

Какви пари са тези коли, около 25 к?

 

Ами да някаде там са... Лошото на 2,4 двигателя е че започват от 2009г... гледам един за 28, но ако му сложа газов инжекцион става около 30к, а не разполагам с толкова.... Е чак толкова зле ли е 2,0, че ме замисли доста?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да някаде там са... Лошото на 2,4 двигателя е че започват от 2009г... гледам един за 28, но ако му сложа газов инжекцион става около 30к, а не разполагам с толкова.... Е чак толкова зле ли е 2,0, че ме замисли доста?

За тези пари не бих купил нито една от двете коли. Колко е тромав е изцяло субективно усещане, щом си карал и си ОК, значи за теб не е тромав:icon_blush:, тоест нямаш драма. Определено мисля, че американския двулитров върви по-зле от европейския 1,8 със 143 коня. А и не знам какви са ти приоритетите. Със сигурност дизелът върви много повече, по-еластичен и по-динамичен. Да не говорим, че гори по-малко. 2,4 има и преди 2009 г., дори мой познат преди време се чудеше дали да продава неговия, но той е ръчка... А този мой познат е писал в темата ти. В едно изречение. За 25 000 лв. не бих купил нито лансър, нито А4, бих си купил А6 с 2,7 или 3.0 двигателя, дизел или акорд дизел от 2006-та. Ама стига съвети, че ще ми се карат...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари не бих купил нито една от двете коли. Колко е тромав е изцяло субективно усещане, щом си карал и си ОК, значи за теб не е тромав:icon_blush:, тоест нямаш драма. Определено мисля, че американския двулитров върви по-зле от европейския 1,8 със 143 коня. А и не знам какви са ти приоритетите. Със сигурност дизелът върви много повече, по-еластичен и по-динамичен. Да не говорим, че гори по-малко. 2,4 има и преди 2009 г., дори мой познат преди време се чудеше дали да продава неговия, но той е ръчка... А този мой познат е писал в темата ти. В едно изречение. За 25 000 лв. не бих купил нито лансър, нито А4, бих си купил А6 с 2,7 или 3.0 двигателя, дизел или акорд дизел от 2006-та. Ама стига съвети, че ще ми се карат...

Аз пък бих си купил Грандис или Паджеро................

:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като ти ще си караш колата най-добре е да се качиш и да покараш двете и ако някоя те грабне повече взимаш нея. Ако и при това положение се колебаеш бих ти препортъчал лансера. По-нов, по-здрав и с много по евтина поддръжка. Българският мит за нечупливите немски коли, които даже е по-добре да се вземат на над 100 000км. защото преди това не са се разработили и скърцат :) е смотана лъжа и всеки с акъл го знае. За аудито като почнат да ти се чупят чарколяците ще почнеш да плащаш едни цифри и да чуваш от майстори "Ако беше друго щеше да ти е на 1/5 от цената ама Аудитата са така".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бих си купил Грандис или Паджеро................

:D

А аз Q7 или Кайен :D, ама за сега не бързам, те и без това не са хубави..:no2:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за съм мераклия на еклипс-че 4-та генерация,ма трудно улазям и още по-трудно излазям!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за съм мераклия на еклипс-че 4-та генерация,ма трудно улазям и още по-трудно излазям!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Хахах... и мен много ме кефи този Еклипс 4г. и особено спайдър варианта ама и аз трудно се намествам :)

А колега alveks ти нищо не спомена каква е кутията на A4-kата, че там има 2 варианта: едната е така наречения им Multitronic (тяхнот CVT) от която по-добре бягай щото имат адски много ядове (включително и аз имах ядове с такава). Другият им вариант обаче е DSG (с два съединителя), коятооо е просто уникало яка и добра. С нея удоволствието е двойно просто....като я видиш каква феноменално бърза е :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...