Lyubo Dimitrov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Ами, хич не е нормално, аз даже не разбирам кога се пуска (за разлика от някой немски автомобили :icon_thumbup: ), освен че понякога вдига оборотите докъм 900 когато е на място. Същото наблюдавам при колега с автомат, така че има нещо при теб, я тампон, я празния ход нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Здравейте Колеги, "Нещото" което ме дразни особено много е че /колата е автомат/ при спиране на место има една тежка вибрация в купето когато се пусне компресора на климатика. Може и да е нормално, не знам , но определено е дразнещо на фона на целия баланс в колата и извън нея Здрасти колега. Карам 2 Галанта, и двата са автоматици. При нито един от тях я няма вибрацията, за която споменаваш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Моя се каня да го водя да профилактика от както купих колата, много бавно охлажда и явно му е малко фреона или му има нещо друго, но тук много рядко има жеги и все отлагам да го правя като си дойда БГ а то все не остава време и така си карам вече 2 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lambro Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Вибрациите ги има само когато колата е в спряло положение на директна скорост, на педала на спирачките усещам как върти перката на климатика, но когато е на "N" позиция вибрацията изчезва Интересното е, че някои път няма такива, а друг път имам чувстото че ще се разпадне нещо под капака Редактирано 15 юни 2010 от lambro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Възможно ли е да имаш проблем с демпферната шайба ? Иди да ти я погледнат колата, при Пламен най-добре щом си в София. Редактирано 15 юни 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lambro Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Възможно ли е да имаш проблем с демпферната шайба ? Иди да ти я погледнат колата, при Пламен най-добре щом си в София. В петък имам уговорен час при него, ще го помоля да погледне ако остане време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Някой да каже къде да отида на добър сервиз в София или Пловдив. Изтича ми фреона основно откъм шайбата на компресора, малко от задната му страна и от тръбичката, която отива към радиатора отпред. Миналата година го надуваха даде нормални показатели и го напълниха с оцветен фреон. Работеше, но както на колегата по-горе над 2000 оборота. Но това удоволствие беше само три дни. Явно фреонът е изтекъл. Проблема не е толкова голям, трябва да смениш 2бр. О-пръстени на тръбите излизащи от компресора, както и семерината под ел.магнитния съединител, и евентуално О-пръснечето на препазния клапан който се намира до задната шпилка държаща компресора. Съветвам те, така и така ще се сваля да му се смени всяко едно уплатнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Анатоли, а какво ще кажеш за следното: последно като ходих, момчето не ми смени О пръстените като сменяхме дехидратора. Като го питах защо, каза че при японските коли обикновено оригиналните уплътнения са по-добри от тези които би ми сложил (макар че бил ги плащал 110лв за 100 бр. ), каза че е имал случаи от новите да изпуска, връща оригиналните и с тях няма проблем, за това ако не пускат не ги сменя на японски коли ... как ти се струва това, аз лично съм склонен да повярвам ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 15 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2010 Аз да попитам и нещо друго.Нали постоянно сменям колите, и утре ще съм на автоматика. До сега там не съм пускала климатик (май е климатроник всъщност). Има ли някаква особеност при пускането му, или просто като си се кача, запаля и да го включа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Анатоли,а какво ще кажеш за това? :D Аз пък имам климатик само за извънградско... :icon_blush: За да духа студено,двигателя трябва да е в обороти(над 2000).Като спра в задръстването и вътре настава мор.Правиха ми всякакви проверки и мнението на майстора беше,че може да ми е запушен радиатора. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 При мен си бачка добре климатроника....доволен съм. Може би има нужда от зареждане, понеже аз не съм го зареждал второ лято, а и едва ли е зареждан скоро....както и да е...Реших да пиша, понеже видях че колеги се оплакват....На един приятел Каризмата имаше проблем с климатроника....В градски условия го нямаше хич, даже и се изключваше сам компресора след няколко минутно работене...а извън града почва да духа студено....Та проблема се оказа в това, че "майсторите" които му правили колата( след лек челен и смяна на радиатор) обърнали кабелите на перката и перката духала в обратна посока - тоест навън през маската...... :icon_box: :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Аз мисля да взимам такъв, че в долната част на изпарителя има набити боклуци и понякога колата като не се кара няколко дена при първото пускане се чувстава странен аромат. За това има други спрейове, които се пръскат във въздуховодите и при филтъра в купето /вади се филтъра, пръска се вътре и после се поставя обратно/. Затварят се клапите към купето. Престоява така 24 часа. Провери си и дренажната тръба на испарителя - да не е запушена. Най-вероятно мирише на мухъл и плесен Редактирано 15 юни 2010 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 http://img24.imageshack.us/img24/8431/dsc00035ow.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Пичове, при вас компресорите изключват ли и включват ли се при зададена ниска температура от първото включване на климатроника? Например 17 градуса. При мен компресорът тръгва и спира няколко пъти за една минута. Когато се включи го усещам като загуба на мощност, но като покарам свиквам и не ми прави особено впечатление. Обаче като го изключа и дам газ :icon_clap: . На място трябва да вдига до към 900 об/мин. Ползвам го до втора степен на вентилатора. Струята от средните духалки достига до пътниците отзад и понякога ме карат да го намаля, но аз променям ъгъла :icon_blush: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Като взех колата и при мен беше пълно с листа като на снимката. Филтъра е сложен много кофти след вентилатора, и не уплътнява добре.Не знам на другите коли, но на старата Лагуна е сложен преди вентилатора и няма такива проблеми. След като изчистих всичко хубаво вече сменям на 8000км поленовият филтър и всяко лято преди да мина на климатик ползвам това. http://percenta.bg/cleaners/air-conditioners-cleaners Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Зависи на какво е включено. Ако е на ECO е нормално. Иначе пак си спира и пуска, но само перките. Би трябвало да не се усеща промяна в оборотите. Редактирано 15 юни 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Перките не работят ли заедно с компресора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Да, но когато има нужда температурата на кондензатора да се свали, например като караш с 90 се охлажда от въздушната струя, но ако си на място или караш с 20 са нужни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 За ЕКО не знам, но "снежинката" тръгва и спира. Чува се характерното "чък" и перките тръгват, след това спират, пак тръгват .... и т.н. като през това време през духалките идва Сибир, т.е. студеният въздух си постъпва без спиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Така е нормално, само че при първоначално пускане при мен работи доста време преди да изключи, то вътре в колата показва 50 градуса че е. А онзи ден си сложих щора на задното стъкло и сенници на задните врати и сега много по бързо охлажда и постига зададената температура. Иначе карам на авто на 22 градуса, а пред като беше излязъл маркуча го нагласях на 24-25градуса и охлаждаше добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Анатоли, а какво ще кажеш за следното: последно като ходих, момчето не ми смени О пръстените като сменяхме дехидратора. Като го питах защо, каза че при японските коли обикновено оригиналните уплътнения са по-добри от тези които би ми сложил (макар че бил ги плащал 110лв за 100 бр. ), каза че е имал случаи от новите да изпуска, връща оригиналните и с тях няма проблем, за това ако не пускат не ги сменя на японски коли ... как ти се струва това, аз лично съм склонен да повярвам ? Сменявам всичко под ред, нямам такива които да са ми изпуснали отново. Ама аз пък си открих днеска теч, от тръбите на дехидратора, а и още не съм го сменил, в Косер вече го няма, нищо че е намален на 25,44лв. Ще търся алтернатива. Плюс това доколкото успях да разбера компресорите на колите ни са тип Циклоидални .... до сега не съм отварял такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Анатоли,а какво ще кажеш за това? :D Аз пък имам климатик само за извънградско... :icon_blush: За да духа студено,двигателя трябва да е в обороти(над 2000).Като спра в задръстването и вътре настава мор.Правиха ми всякакви проверки и мнението на майстора беше,че може да ми е запушен радиатора. :icon_hmm: Важно е да се отчетът наляганията, особенно на високото. Тогава вече може да се говори за нещо повече. Аз лично бих ти препоръчал, една промивка на радиатора с течен азот, след което едно външно измиване, смяна на дехидратора и нещата може и да започнат да седят доста по добре. Има вероятност и редуцир вентила да ти е дефектирал, но него няма да го коментирам, че ще почнете да се вайката къде се намира и какво прави и т.н. Ако направиш горе описаното, смятам че ще се радваш на климатик и в най големите жеги, но има голямо значение какво ще отчетат манометрите след интервенцията. Редактирано 15 юни 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Пичове, при вас компресорите изключват ли и включват ли се при зададена ниска температура от първото включване на климатроника? Например 17 градуса. При мен компресорът тръгва и спира няколко пъти за една минута. Когато се включи го усещам като загуба на мощност, но като покарам свиквам и не ми прави особено впечатление. Обаче като го изключа и дам газ :icon_clap: . На място трябва да вдига до към 900 об/мин. Ползвам го до втора степен на вентилатора. Струята от средните духалки достига до пътниците отзад и понякога ме карат да го намаля, но аз променям ъгъла :icon_blush: . Най-вероятно пресустата ти прави проблеми. Лошото е че нямам диагностика на климатроника за Галант:icon_crying: Ако го имаше всчико щеше да си каже.Най-добре стават нещата когато диагностицираш климатроник + окачени манометри за отчитане на налягането ниско/високо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Лошото е че няма диагностика на климатроника за Галант\ До колкото прочетох си има диагностика, само че е обединена с нормалната диагностка, т.е. не е с кодове за грешки на дисплея, обаче пак си излизат ако има при стандартната диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 16 юни 2010 Сподели Публикувано 16 юни 2010 (редакция) Е то няма начин да няма, ама аз нямам! Ето тази сутрин един мерджан С 203 модел, бързо стана ясно че охлаждащят вентилатор не работи заради изгорели транзистори, а новите коли повечето са с честотно регулиране на оборотите, на тези вентилатори..... щеш нещеш 1000лв + и ще стане Редактирано 16 юни 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.