Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ще ставаме колеги май....


Препоръчано мнение

Дано да съм нацелил раздела...

 

 

та...казвам се Мартин и към момента живея във Великобритания.

Наскоро си закупих(стана година вече) една Примера Р11 с SR20 мотор и с това се преместих от италианските коли към японските....примерката не е лоша хич, мотора е икономичен, но от няколко месеца съм влюбен в шедьовърът Galant (99+)....до днес не бях обмислял сериозно смяната, но поседях до един на един светофар тази вечер...и е решено.:D

Колата ще се вземе от Англия и ще е с десен волан(такъв ми трябва), като ще е черен шестак, не съм решил дали комби или седан засега, ръчни скорости и една голяма част от екстрите....Надявам се да попадна на някой запазен екземпляр на добри километри и да се похваля тук със снимки и първи впчеатления възможно най-скоро :)

Редактирано от satanism
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш, вземи :worthy: VR-4. Същия е като този, до който си стоял на светофара, само че завоите идват по-бързо :rijden: . Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш, вземи :worthy: VR-4. Същия е като този, до който си стоял на светофара, само че завоите идват по-бързо :rijden: . Успех!

.............много по бързо............... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами повече от 270 не ще, да ти кажа. Не че е бавно, ама и гуми трябват и път.

Моя е вдигнал с лекота 280 км/час, но на английска магистрала и с английски бензин...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя е вдигнал с лекота 280 км/час, но на английска магистрала и с английски бензин...
Твоя ще да е нещо 'барнат' английския бензин е много силен.

Зависи колко лъже километража, но максималната скорост по спецификация от производителя е 250км/ч. VR4

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоя ще да е нещо 'барнат' английския бензин е много силен.

Зависи колко лъже километража, но максималната скорост по спецификация от производителя е 250км/ч. VR4

Ами няма нищо барано по Галанта, съвсем сток си е. Според мен е съвсем нормално японските коли да вдигат повече, отколкото им дават от завода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма нищо барано по Галанта, съвсем сток си е. Според мен е съвсем нормално японските коли да вдигат повече, отколкото им дават от завода.

 

... или пък скоростомерите да послъгват след 200, не че има кой знае какво значение, ако те хванат:icon_blush:...

Та заделяйте по някой цент за глоби:drive:. Кефа си е кеф.

Редактирано от Георгиев
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма нищо барано по Галанта, съвсем сток си е. Според мен е съвсем нормално японските коли да вдигат повече, отколкото им дават от завода.

Съвсем нормално си е да пише повеч на километража от колкото е в дестителност... лесна проба с GPS. Влияе се и от размера на гумите... А друг е въпроса колко месеца ще лежиш в затвора, ако те хванат в Англия с 280 дори на магистралата (за разлика от Германия където няма ограничения в Англия си директно окошарен).

Основното предимстро на вр-4 е stock 4х4, twin-turbo 280 кончета :) .. от тук нататък всякакви конетари за малко вървене са подигравка.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моя колт му дават по документация 180 км/ч максимална скорост и то на 4-та предавка. Който не му се вярва обаче може да се качи при мен и да му покажа как колта съвсем реално си вдига 200+ (колко е + зависи от наклона). Да мери с ГПС, да смята формули, да гледа баровете на гумите, каквото иска това да прави... Също ако иска може да замери как правя по-добро ускорение от 0-100 с почти кръгла секунда от каталожните данни. Тая тема е дъвкана достатъчно. Всеки който иска, много лесно може да се увери сам себе си колко му вдига колата реално и колко му лъже километража на 100-150-200 км/ч. Моя километраж при 200 км/ч дава отклонение около 2 км.ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, я кажете като подръжка ВР4-ката колко е по-скъпа от атмосферката?

Разхода какъв е на 2те коли.За атмосферния 6так разбрах, че горе-долу с кротко каране и до 7 извънграско може да се свали...

И още нещо данък и ГО на ВР4 приблизително в цифри?

И може ли да ги изментя онея чобани в КАТ, че не е турбо мотора?Примерата ги прекарах, че е 130, вместо 150кс...ама там е лесно, щото на блока пише само SR20...та мога да ги лъжа както си поискам?

Редактирано от satanism
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, я кажете като подръжка ВР4-ката колко е по-скъпа от атмосферката?

Разхода какъв е на 2те коли.За атмосферния 6так разбрах, че горе-долу с кротко каране и до 7 извънграско може да се свали...

И още нещо данък и ГО на ВР4 приблизително в цифри?

И може ли да ги изментя онея чобани в КАТ, че не е турбо мотора?Примерата ги прекарах, че е 130, вместо 150кс...ама там е лесно, щото на блока пише само SR20...та мога да ги лъжа както си поискам?

Нямам идея колко е скъпа VR-4 за подръжка, защото моята все още не съм я подкарал и не съм сменял нищо по нея. Разхода обаче е почти двоен, отколкото на атмосферния двигател. Моята VR-4 са я карали 300-400 км в Англия и е дала разход 15-16 литра....

В КАТ ми се струва, че няма как да ги излъжеш, още повече ако в документите на колата пише колко коня е. Дори и да има някакъв начин за измама, едва ли някой ще ти даде съвет тук, аз лично не знам дали може да се регистрира като атмосферка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...И може ли да ги изментя онея чобани ...та мога да ги лъжа както си поискам?

 

Хм...

Я питай онзи питЪчЪ SLX-а!

Той ги разбира тия работи.....:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За атмосферния 6так разбрах, че горе-долу с кротко каране и до 7 извънграско може да се свали...

 

Това от къде го разбра обаче? Аз квото съм чел из тоя форум под 8,5 шестак не е падал. Аз лично под 10 на газ не съм падал, така че ми се струва невъзможно да даде такъв разход.

Редактирано от tmintov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това от къде го разбра обаче? Аз квото съм чел из тоя форум под 8,5 шестак не е падал. Аз лично под 10 на газ не съм падал, така че ми се струва невъзможно да даде такъв разход.

Ми май в някакъв клуб ВР4 или нещо такова, в Англия.С техния бензин би трябвало да падне с до литър, така, че явно е възможно :)

Иначе, специално на колите от УК, обикновено няма написана мощността...само кубатурата и като регистрирах нисана, естествено, ми беше зададен въпроса "колко коня е?" :)

Иначе, надявах се, че ако не го турбиш много много, ще има някакъв по-приличен разход.

Много бих искал да взема ВР4 и самото взимане някак ще го уредя, но по-нататък няма да имам средства да го правя и да му плащам данъци и т.н ми се струва...

Редактирано от satanism
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човек трябва много да премисли преди да закупи такъв автомобил и да прецени финансовите си възможности. Аз лично като гледам как за един месец обикновения А95 скочи с 18 ст. на литър, се чудя как ще я сколасваме с малките мотори пък...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човек трябва много да премисли преди да закупи такъв автомобил и да прецени финансовите си възможности. Аз лично като гледам как за един месец обикновения А95 скочи с 18 ст. на литър, се чудя как ще я сколасваме с малките мотори пък...

 

Ще я сколасваме с газ бе Емо. Доста добре излизат сметките като я караш на газ при цена от 0,98 ст. и допълнителна отстъпка от 0,03ст на литър.

Редактирано от TAZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята VR-4 са я карали 300-400 км в Англия и е дала разход 15-16 литра..

 

Бре, то моя кофтур харчи повече :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това от къде го разбра обаче? Аз квото съм чел из тоя форум под 8,5 шестак не е падал. Аз лично под 10 на газ не съм падал, така че ми се струва невъзможно да даде такъв разход.

 

 

Аз съм правил разход 7л/100км при това с бензин 95. Засичането беше точно - с пълен до капачката резервоар, пробег от около 230км и доливане до капачката отново.

Редактирано от GT PoWeR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моя колт му дават по документация 180 км/ч максимална скорост и то на 4-та предавка. Който не му се вярва обаче може да се качи при мен и да му покажа как колта съвсем реално си вдига 200+ (колко е + зависи от наклона). Да мери с ГПС, да смята формули, да гледа баровете на гумите, каквото иска това да прави... Също ако иска може да замери как правя по-добро ускорение от 0-100 с почти кръгла секунда от каталожните данни. Тая тема е дъвкана достатъчно. Всеки който иска, много лесно може да се увери сам себе си колко му вдига колата реално и колко му лъже километража на 100-150-200 км/ч. Моя километраж при 200 км/ч дава отклонение около 2 км.ч.

Пич има си физични закони :) И тях няма как да излъжеш - 200+ ще вдигнеш нанай

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм вдигал 195 с моя Лансер ама не му вярвам на километража. Джи пи ес-а показа 175 .. Така че нищо лично и не се заяждам, ама е малко наивно да вярваш че вдигаш 210-220 с твоята калина-малина , извади +-2о километра и получаваш реалните :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, аз се чудя защо не мога да вдигна с мойта повече от 215 :icon_hmm: , а по документация му дават 215-220.

Значи ли ,че си вдигам реалните колометри. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пич има си физични закони :) И тях няма как да излъжеш - 200+ ще вдигнеш нанай

 

Пич, ти май не четеш какво съм написал и си пишеш ей така? Я прочети поста ми пак, а и в колт раздела има тема в която въпроса беше коментиран достатъчно и там физичните закони бяха доказани с формули. Вземи си джи-пи-ес-а и кафявите гащи и ела да те повозя. Коментари от сорта вече са ми смешни... Нито познаваш колата ми, нито мен самия, че да ми разправяш кое е възможно и кое не. Разбира се вярвай в каквото си искаш ти, както и всеки друг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на мен последният път Еклипса ми показа 230 +, колко е вярно - не знам! С Колт лично съм вдигал 200, а и всичко много зависи от това кой натиска педала, както и с какъв Джи Пи Ес измерваш! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...