satanism Публикувано 8 април 2010 Сподели Публикувано 8 април 2010 (редакция) Дано да съм нацелил раздела... та...казвам се Мартин и към момента живея във Великобритания.Наскоро си закупих(стана година вече) една Примера Р11 с SR20 мотор и с това се преместих от италианските коли към японските....примерката не е лоша хич, мотора е икономичен, но от няколко месеца съм влюбен в шедьовърът Galant (99+)....до днес не бях обмислял сериозно смяната, но поседях до един на един светофар тази вечер...и е решено.:DКолата ще се вземе от Англия и ще е с десен волан(такъв ми трябва), като ще е черен шестак, не съм решил дали комби или седан засега, ръчни скорости и една голяма част от екстрите....Надявам се да попадна на някой запазен екземпляр на добри километри и да се похваля тук със снимки и първи впчеатления възможно най-скоро Редактирано 8 април 2010 от satanism Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 април 2010 Сподели Публикувано 9 април 2010 Ако можеш, вземи :worthy: VR-4. Същия е като този, до който си стоял на светофара, само че завоите идват по-бързо :rijden: . Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 Ако можеш, вземи :worthy: VR-4. Същия е като този, до който си стоял на светофара, само че завоите идват по-бързо :rijden: . Успех!.............много по бързо............... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 .............много по бързо............... :icon_thumbup:Ами повече от 270 не ще, да ти кажа. Не че е бавно, ама и гуми трябват и път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BG+ Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 Ами то 270 хич не е зле... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 април 2010 Сподели Публикувано 11 април 2010 Ами повече от 270 не ще, да ти кажа. Не че е бавно, ама и гуми трябват и път. Моя е вдигнал с лекота 280 км/час, но на английска магистрала и с английски бензин... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Моя е вдигнал с лекота 280 км/час, но на английска магистрала и с английски бензин...Твоя ще да е нещо 'барнат' английския бензин е много силен.Зависи колко лъже километража, но максималната скорост по спецификация от производителя е 250км/ч. VR4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Твоя ще да е нещо 'барнат' английския бензин е много силен.Зависи колко лъже километража, но максималната скорост по спецификация от производителя е 250км/ч. VR4 Ами няма нищо барано по Галанта, съвсем сток си е. Според мен е съвсем нормално японските коли да вдигат повече, отколкото им дават от завода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георгиев Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 (редакция) Ами няма нищо барано по Галанта, съвсем сток си е. Според мен е съвсем нормално японските коли да вдигат повече, отколкото им дават от завода. ... или пък скоростомерите да послъгват след 200, не че има кой знае какво значение, ако те хванат:icon_blush:...Та заделяйте по някой цент за глоби. Кефа си е кеф. Редактирано 12 април 2010 от Георгиев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 (редакция) Ами няма нищо барано по Галанта, съвсем сток си е. Според мен е съвсем нормално японските коли да вдигат повече, отколкото им дават от завода.Съвсем нормално си е да пише повеч на километража от колкото е в дестителност... лесна проба с GPS. Влияе се и от размера на гумите... А друг е въпроса колко месеца ще лежиш в затвора, ако те хванат в Англия с 280 дори на магистралата (за разлика от Германия където няма ограничения в Англия си директно окошарен).Основното предимстро на вр-4 е stock 4х4, twin-turbo 280 кончета .. от тук нататък всякакви конетари за малко вървене са подигравка. Редактирано 12 април 2010 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 И моя колт му дават по документация 180 км/ч максимална скорост и то на 4-та предавка. Който не му се вярва обаче може да се качи при мен и да му покажа как колта съвсем реално си вдига 200+ (колко е + зависи от наклона). Да мери с ГПС, да смята формули, да гледа баровете на гумите, каквото иска това да прави... Също ако иска може да замери как правя по-добро ускорение от 0-100 с почти кръгла секунда от каталожните данни. Тая тема е дъвкана достатъчно. Всеки който иска, много лесно може да се увери сам себе си колко му вдига колата реално и колко му лъже километража на 100-150-200 км/ч. Моя километраж при 200 км/ч дава отклонение около 2 км.ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
satanism Публикувано 12 април 2010 Автор Сподели Публикувано 12 април 2010 (редакция) Колеги, я кажете като подръжка ВР4-ката колко е по-скъпа от атмосферката?Разхода какъв е на 2те коли.За атмосферния 6так разбрах, че горе-долу с кротко каране и до 7 извънграско може да се свали...И още нещо данък и ГО на ВР4 приблизително в цифри?И може ли да ги изментя онея чобани в КАТ, че не е турбо мотора?Примерата ги прекарах, че е 130, вместо 150кс...ама там е лесно, щото на блока пише само SR20...та мога да ги лъжа както си поискам? Редактирано 12 април 2010 от satanism Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Колеги, я кажете като подръжка ВР4-ката колко е по-скъпа от атмосферката?Разхода какъв е на 2те коли.За атмосферния 6так разбрах, че горе-долу с кротко каране и до 7 извънграско може да се свали...И още нещо данък и ГО на ВР4 приблизително в цифри?И може ли да ги изментя онея чобани в КАТ, че не е турбо мотора?Примерата ги прекарах, че е 130, вместо 150кс...ама там е лесно, щото на блока пише само SR20...та мога да ги лъжа както си поискам? Нямам идея колко е скъпа VR-4 за подръжка, защото моята все още не съм я подкарал и не съм сменял нищо по нея. Разхода обаче е почти двоен, отколкото на атмосферния двигател. Моята VR-4 са я карали 300-400 км в Англия и е дала разход 15-16 литра.... В КАТ ми се струва, че няма как да ги излъжеш, още повече ако в документите на колата пише колко коня е. Дори и да има някакъв начин за измама, едва ли някой ще ти даде съвет тук, аз лично не знам дали може да се регистрира като атмосферка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 ...И може ли да ги изментя онея чобани ...та мога да ги лъжа както си поискам? Хм...Я питай онзи питЪчЪ SLX-а!Той ги разбира тия работи.....:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 (редакция) За атмосферния 6так разбрах, че горе-долу с кротко каране и до 7 извънграско може да се свали... Това от къде го разбра обаче? Аз квото съм чел из тоя форум под 8,5 шестак не е падал. Аз лично под 10 на газ не съм падал, така че ми се струва невъзможно да даде такъв разход. Редактирано 13 април 2010 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
satanism Публикувано 13 април 2010 Автор Сподели Публикувано 13 април 2010 (редакция) Това от къде го разбра обаче? Аз квото съм чел из тоя форум под 8,5 шестак не е падал. Аз лично под 10 на газ не съм падал, така че ми се струва невъзможно да даде такъв разход.Ми май в някакъв клуб ВР4 или нещо такова, в Англия.С техния бензин би трябвало да падне с до литър, така, че явно е възможно Иначе, специално на колите от УК, обикновено няма написана мощността...само кубатурата и като регистрирах нисана, естествено, ми беше зададен въпроса "колко коня е?" Иначе, надявах се, че ако не го турбиш много много, ще има някакъв по-приличен разход.Много бих искал да взема ВР4 и самото взимане някак ще го уредя, но по-нататък няма да имам средства да го правя и да му плащам данъци и т.н ми се струва... Редактирано 13 април 2010 от satanism Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 Човек трябва много да премисли преди да закупи такъв автомобил и да прецени финансовите си възможности. Аз лично като гледам как за един месец обикновения А95 скочи с 18 ст. на литър, се чудя как ще я сколасваме с малките мотори пък... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 (редакция) Човек трябва много да премисли преди да закупи такъв автомобил и да прецени финансовите си възможности. Аз лично като гледам как за един месец обикновения А95 скочи с 18 ст. на литър, се чудя как ще я сколасваме с малките мотори пък... Ще я сколасваме с газ бе Емо. Доста добре излизат сметките като я караш на газ при цена от 0,98 ст. и допълнителна отстъпка от 0,03ст на литър. Редактирано 13 април 2010 от TAZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 Моята VR-4 са я карали 300-400 км в Англия и е дала разход 15-16 литра.. Бре, то моя кофтур харчи повече :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 (редакция) Това от къде го разбра обаче? Аз квото съм чел из тоя форум под 8,5 шестак не е падал. Аз лично под 10 на газ не съм падал, така че ми се струва невъзможно да даде такъв разход. Аз съм правил разход 7л/100км при това с бензин 95. Засичането беше точно - с пълен до капачката резервоар, пробег от около 230км и доливане до капачката отново. Редактирано 13 април 2010 от GT PoWeR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 И моя колт му дават по документация 180 км/ч максимална скорост и то на 4-та предавка. Който не му се вярва обаче може да се качи при мен и да му покажа как колта съвсем реално си вдига 200+ (колко е + зависи от наклона). Да мери с ГПС, да смята формули, да гледа баровете на гумите, каквото иска това да прави... Също ако иска може да замери как правя по-добро ускорение от 0-100 с почти кръгла секунда от каталожните данни. Тая тема е дъвкана достатъчно. Всеки който иска, много лесно може да се увери сам себе си колко му вдига колата реално и колко му лъже километража на 100-150-200 км/ч. Моя километраж при 200 км/ч дава отклонение около 2 км.ч. Пич има си физични закони И тях няма как да излъжеш - 200+ ще вдигнеш нанай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 И аз съм вдигал 195 с моя Лансер ама не му вярвам на километража. Джи пи ес-а показа 175 .. Така че нищо лично и не се заяждам, ама е малко наивно да вярваш че вдигаш 210-220 с твоята калина-малина , извади +-2о километра и получаваш реалните Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 А, аз се чудя защо не мога да вдигна с мойта повече от 215 :icon_hmm: , а по документация му дават 215-220. Значи ли ,че си вдигам реалните колометри. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 Пич има си физични закони И тях няма как да излъжеш - 200+ ще вдигнеш нанай Пич, ти май не четеш какво съм написал и си пишеш ей така? Я прочети поста ми пак, а и в колт раздела има тема в която въпроса беше коментиран достатъчно и там физичните закони бяха доказани с формули. Вземи си джи-пи-ес-а и кафявите гащи и ела да те повозя. Коментари от сорта вече са ми смешни... Нито познаваш колата ми, нито мен самия, че да ми разправяш кое е възможно и кое не. Разбира се вярвай в каквото си искаш ти, както и всеки друг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 А на мен последният път Еклипса ми показа 230 +, колко е вярно - не знам! С Колт лично съм вдигал 200, а и всичко много зависи от това кой натиска педала, както и с какъв Джи Пи Ес измерваш! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.