Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Борд компютър на Kаризма 1,8-gdi-1998


onzi

Препоръчано мнение

Здравейте притежавам горе посоченият модел на Каризма.

Искам да попитам има ли опция от която да се вижда с наличното количество бензин колко километра могат да се изминат.

И ако има тази опция как изглежда на дисплея (какви са съкръщенията)

Една снимка би била най подходяща за онагледяване.

 

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изминато разстояние, изминато разстояние 2-ри път /независимо от първото - удобно е/, среден разход, текущ разход, външна температура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4 - Първи междинен километраж, изминато разстояние - 28.7 км

5 - Втори междинен километраж, изминато разстояние - 20.5 км

6 - Среден разход, за изминато разстояние - по първият или по вторият междинен километраж - зависи кога си го нулирал

7 - Моментен разход, в реално време

8 - Външна температура -15 С

Общо изминати километри - 19188

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина доста полезна информация благодаря за отговорите. И последно да попитам как се нулират междинните километражи?

 

п.с: Имам колата от няколко дни и все още разучавам кое за какво е.

 

Едит : разбрах как става: трябвало да само да се поразровя във форума хехехех

Редактирано от onzi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Да наистина доста полезна информация благодаря за отговорите. И последно да попитам как се нулират междинните километражи?

 

п.с: Имам колата от няколко дни и все още разучавам кое за какво е.

 

Едит : разбрах как става: трябвало да само да се поразровя във форума хехехех

 

А как да превключвам примерно от режим да ми показва колко км съм изминал да ми показва среден разход, моментен раход и т.н. ?? Още не мога да намеря откъде :X :X :X

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На самото табло до него трябва да имаш пластмасово "копче" когато го натиснеш сменя подред. Ако го задържиш за 2 - 3 секунди нулирва избраното в момента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

В тази тема е коментирано как се "емулира" DISP бутона при тези с борд-компютър в централната конзола: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5701&view=findpost&p=229248

 

Излиза, че решението е било прекалено просто, стига да се получава на 100%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте

 

Нов съм във форума и от няколко дни карам Каризма 1.9 ТД 2001г.

Прочетох за борд-компютъра и пробвах варианта с ключа и копчето за ресет + сет, но нищо не се променя.

Някой знае ли дали имам функциите на борд-компютъра както другите или трябва да направя копчето DISP, защото нямам оригинално

радио и да пробвам така.

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Нека и аз да се включа с подобен въпрос. Имам спомен, че Милен от Пловдив беше коментирал, че на Каризма не става номера с допълнителният бутон. Може ли малко по-подробно разяснения дали става или не, че и аз искам да направя такова нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При Спеисовете кои бутон е натиснат се определя по съпротивлението закачено към бутона...... Слагаш нов бутон, слагаш нов резистор и хоп появява се допълнителна функция. При Каризмата дисплеите са други и всеки бутон е на отделен крак на процесора...... и затова няма възможност за добавяне на нов

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм разбрал правилно, единственият вариант за смяна на опциите на компютъра е през оригиналният бутон DSPL на ксетофона.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

пъха се ключът (не се завърта)

натиска се и се държи безцветното копче под дисплея на компютъра - (reset-а)

докато държим копчето, завъртаме ключа, така че да светнат индикаторите по таблото (не се запалва автомобила)

все още държейки натиснато безцветното копче, натискаме бутона в дясно - SET, с който се превключва между трите показания. Избраното ще седи така докато не се смени отново по тази процедура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

пъха се ключът (не се завърта)

натиска се и се държи безцветното копче под дисплея на компютъра - (reset-а)

докато държим копчето, завъртаме ключа, така че да светнат индикаторите по таблото (не се запалва автомобила)

все още държейки натиснато безцветното копче, натискаме бутона в дясно - SET, с който се превключва между трите показания. Избраното ще седи така докато не се смени отново по тази процедура.

 

Това не го знаех, много полезно нещо. А да попитам отново по-запознатите. Трябва ли да ми изписва външната температура бордовият компютър? Колата е 2000 г. 1.8 GDI, Елеганс с климатроник, но на дисплея не ми изписва никъде външна температура. Над десният халоген (пасажерска страна) намерих една висяща от кабел букса, която не е включена никъде. Имам съмнения, че е за такъв датчик. И къде всъщност се намира измервателният уред за външната температура на Каризмата?

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Да задам и аз един въпрос за компютъра без да пускам нова тема. Може ли на Каризма 1.6 96година с двигател 4G92, да се сложи табло с борд компютър и да ми отчита разхода и ще работи ли всичко друго? Гледам по моргите има табло от GDI 98година, всички индикатори са еднакви, само километража е електронен, ще стане ли? Външната температура от къде взима сигнал? Да не е от температурата на входящия въздух?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Моля ви за съвет, който познава проблема, а именно- свети ми оранжевата лампа на двигателя /Mitsubishi Carizma 1998 , 1,8 gdi/, не постоянно, не можах да открия закономерност. Лошото е, че бях на три компютърни диагностики и не успяха да открият защо двигателят не пали след 20-та минута и до първия час. Смених сензора при карборатора,- това ми препоръчаха при диагностиката в сервиз на Mitsubishi- но без решен проблем. На практика нямам кола, защото не зная кога ще запали, а в района, където живея, връзката с обществен транспорт е доста рядка и съм като в изолатор.Опитах да разкача едната клема, отначало тръгна добре, палеше и на 15-та мин., но на седващия ден всичко отново се повтори,т.е.пали през 1-1и 1/2. Може ли някой нещо да ме посъветва? Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обясни малко по-подробно израза

 

... двигателят не пали след 20-та минута и до първия час...

 

Автомобила "пали", тръгваш и ако след 20 минути до час, ако се наложи да спреш и загасиш двигателя - после не можеш да го стартираш наново?

Или правиш още в началото опити по 20 минути до час да го "запалиш"?

Коя клема си разкачвала, на акумулатора ли? На "минуса", на "плюса"?

Датчик на какво е сменен - определено не е на карбуратора, щото този автомобил карбуратор няма.

В сервиза на Мицубиши казаха ли номер на грешка, която са установили при диагностиката?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намирисва ми на датчик на разпределителния вал. Ако правилно, Ви разбирам, след като загрее колата, Ви светва чек-енджин иконата и колата повече не иска да пали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз ,като патил начинаещ.При завъртане на ключа ,светваше чека и колата си изгасва./и на газ и на бензин/.Когато двигателят се охладеше пали,пак обаче светваше чека. Проблема бе в датчика на коляновият вал-за минути смяна,цена 60 лева с труда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...