onzi Публикувано 7 април 2010 Сподели Публикувано 7 април 2010 Здравейте притежавам горе посоченият модел на Каризма.Искам да попитам има ли опция от която да се вижда с наличното количество бензин колко километра могат да се изминат.И ако има тази опция как изглежда на дисплея (какви са съкръщенията)Една снимка би била най подходяща за онагледяване. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 април 2010 Сподели Публикувано 7 април 2010 Няма такава опция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 7 април 2010 Сподели Публикувано 7 април 2010 Тази екстра я има на Спейс Стар 1.8 GDI. Удобно е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onzi Публикувано 12 април 2010 Автор Сподели Публикувано 12 април 2010 Ами може ли да ми кажете какво означават тези означения от дислея? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Изминато разстояние, изминато разстояние 2-ри път /независимо от първото - удобно е/, среден разход, текущ разход, външна температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 4 - Първи междинен километраж, изминато разстояние - 28.7 км5 - Втори междинен километраж, изминато разстояние - 20.5 км6 - Среден разход, за изминато разстояние - по първият или по вторият междинен километраж - зависи кога си го нулирал7 - Моментен разход, в реално време 8 - Външна температура -15 С Общо изминати километри - 19188 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onzi Публикувано 12 април 2010 Автор Сподели Публикувано 12 април 2010 (редакция) Да наистина доста полезна информация благодаря за отговорите. И последно да попитам как се нулират междинните километражи? п.с: Имам колата от няколко дни и все още разучавам кое за какво е. Едит : разбрах как става: трябвало да само да се поразровя във форума хехехех Редактирано 12 април 2010 от onzi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dissmissed Публикувано 7 октомври 2011 Сподели Публикувано 7 октомври 2011 Да наистина доста полезна информация благодаря за отговорите. И последно да попитам как се нулират междинните километражи? п.с: Имам колата от няколко дни и все още разучавам кое за какво е. Едит : разбрах как става: трябвало да само да се поразровя във форума хехехех А как да превключвам примерно от режим да ми показва колко км съм изминал да ми показва среден разход, моментен раход и т.н. ?? Още не мога да намеря откъде :X :X :X Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Базикчо Публикувано 7 октомври 2011 Сподели Публикувано 7 октомври 2011 На самото табло до него трябва да имаш пластмасово "копче" когато го натиснеш сменя подред. Ако го задържиш за 2 - 3 секунди нулирва избраното в момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 В тази тема е коментирано как се "емулира" DISP бутона при тези с борд-компютър в централната конзола: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5701&view=findpost&p=229248 Излиза, че решението е било прекалено просто, стига да се получава на 100%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bradqzata Публикувано 6 август 2013 Сподели Публикувано 6 август 2013 Здравейте Нов съм във форума и от няколко дни карам Каризма 1.9 ТД 2001г.Прочетох за борд-компютъра и пробвах варианта с ключа и копчето за ресет + сет, но нищо не се променя.Някой знае ли дали имам функциите на борд-компютъра както другите или трябва да направя копчето DISP, защото нямам оригинално радио и да пробвам така. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 20 септември 2013 Сподели Публикувано 20 септември 2013 Нека и аз да се включа с подобен въпрос. Имам спомен, че Милен от Пловдив беше коментирал, че на Каризма не става номера с допълнителният бутон. Може ли малко по-подробно разяснения дали става или не, че и аз искам да направя такова нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 При Спеисовете кои бутон е натиснат се определя по съпротивлението закачено към бутона...... Слагаш нов бутон, слагаш нов резистор и хоп появява се допълнителна функция. При Каризмата дисплеите са други и всеки бутон е на отделен крак на процесора...... и затова няма възможност за добавяне на нов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 (редакция) Ако съм разбрал правилно, единственият вариант за смяна на опциите на компютъра е през оригиналният бутон DSPL на ксетофона. Редактирано 21 септември 2013 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 Или с комбинацията от SET и безименния , но преди да е запален двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 пъха се ключът (не се завърта)натиска се и се държи безцветното копче под дисплея на компютъра - (reset-а)докато държим копчето, завъртаме ключа, така че да светнат индикаторите по таблото (не се запалва автомобила)все още държейки натиснато безцветното копче, натискаме бутона в дясно - SET, с който се превключва между трите показания. Избраното ще седи така докато не се смени отново по тази процедура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 (редакция) пъха се ключът (не се завърта)натиска се и се държи безцветното копче под дисплея на компютъра - (reset-а)докато държим копчето, завъртаме ключа, така че да светнат индикаторите по таблото (не се запалва автомобила)все още държейки натиснато безцветното копче, натискаме бутона в дясно - SET, с който се превключва между трите показания. Избраното ще седи така докато не се смени отново по тази процедура. Това не го знаех, много полезно нещо. А да попитам отново по-запознатите. Трябва ли да ми изписва външната температура бордовият компютър? Колата е 2000 г. 1.8 GDI, Елеганс с климатроник, но на дисплея не ми изписва никъде външна температура. Над десният халоген (пасажерска страна) намерих една висяща от кабел букса, която не е включена никъде. Имам съмнения, че е за такъв датчик. И къде всъщност се намира измервателният уред за външната температура на Каризмата? Редактирано 21 септември 2013 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 Ама пробвай го, на Спейса работи без грешка, ама за Каризма не съм го пробвал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 Пробвах комбинацията, работи! Благодаря за инфото!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 8 юли 2014 Сподели Публикувано 8 юли 2014 Да задам и аз един въпрос за компютъра без да пускам нова тема. Може ли на Каризма 1.6 96година с двигател 4G92, да се сложи табло с борд компютър и да ми отчита разхода и ще работи ли всичко друго? Гледам по моргите има табло от GDI 98година, всички индикатори са еднакви, само километража е електронен, ще стане ли? Външната температура от къде взима сигнал? Да не е от температурата на входящия въздух? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vera_yordanova Публикувано 8 октомври 2015 Сподели Публикувано 8 октомври 2015 Моля ви за съвет, който познава проблема, а именно- свети ми оранжевата лампа на двигателя /Mitsubishi Carizma 1998 , 1,8 gdi/, не постоянно, не можах да открия закономерност. Лошото е, че бях на три компютърни диагностики и не успяха да открият защо двигателят не пали след 20-та минута и до първия час. Смених сензора при карборатора,- това ми препоръчаха при диагностиката в сервиз на Mitsubishi- но без решен проблем. На практика нямам кола, защото не зная кога ще запали, а в района, където живея, връзката с обществен транспорт е доста рядка и съм като в изолатор.Опитах да разкача едната клема, отначало тръгна добре, палеше и на 15-та мин., но на седващия ден всичко отново се повтори,т.е.пали през 1-1и 1/2. Може ли някой нещо да ме посъветва? Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 октомври 2015 Сподели Публикувано 8 октомври 2015 Обясни малко по-подробно израза ... двигателят не пали след 20-та минута и до първия час... Автомобила "пали", тръгваш и ако след 20 минути до час, ако се наложи да спреш и загасиш двигателя - после не можеш да го стартираш наново?Или правиш още в началото опити по 20 минути до час да го "запалиш"?Коя клема си разкачвала, на акумулатора ли? На "минуса", на "плюса"?Датчик на какво е сменен - определено не е на карбуратора, щото този автомобил карбуратор няма.В сервиза на Мицубиши казаха ли номер на грешка, която са установили при диагностиката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 октомври 2015 Сподели Публикувано 8 октомври 2015 Намирисва ми на датчик на разпределителния вал. Ако правилно, Ви разбирам, след като загрее колата, Ви светва чек-енджин иконата и колата повече не иска да пали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Станчев Георгиев Публикувано 9 октомври 2015 Сподели Публикувано 9 октомври 2015 Да се включа и аз ,като патил начинаещ.При завъртане на ключа ,светваше чека и колата си изгасва./и на газ и на бензин/.Когато двигателят се охладеше пали,пак обаче светваше чека. Проблема бе в датчика на коляновият вал-за минути смяна,цена 60 лева с труда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.