milenjs Публикувано 5 Май 2010 Сподели Публикувано 5 Май 2010 От къде я намери бре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 5 Май 2010 Сподели Публикувано 5 Май 2010 От google.com, но не знам дали ще пасне на галанта :icon_doh: свалян е от мотор 1.8. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 Май 2010 Сподели Публикувано 5 Май 2010 Ако може пусни снимки, шо ти аз питам и чичко Гоогле и Ебай но не ми казват каквото ми се чува. А това дали ще стане...зависи. Какво е ЕКУ-то, може ли да го програмира някой /щом е била на 1.8/, имат ли достатъчен дебит инжекторите или трябват с по-голям. Но най-вече проблема ще е в настройката на ЕКУ-то на газовата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 5 Май 2010 Сподели Публикувано 5 Май 2010 (редакция) Еми нали и аз не разбирам от газови и си търся разбирач Преди известно време се продаваше една от алфа, а ето и една актуална от април месец. Редактирано 5 Май 2010 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 Май 2010 Сподели Публикувано 5 Май 2010 Еми нали и аз не разбирам от газови и си търся разбирач Преди известно време се продаваше една от алфа, а ето и една актуална от април месец. На тази ....(ако не бъркам колата), я демонтираха понеже са скапани газовите дюзи.....т.е. пропускаха газ без причина и неможеше да се настрой уредбата както си е реда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 5 Май 2010 Сподели Публикувано 5 Май 2010 Ето още части за течна фаза, ако на някой му трябва: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 7 Май 2010 Сподели Публикувано 7 Май 2010 Еми нали и аз не разбирам от газови и си търся разбирач Преди известно време се продаваше една от алфа, а ето и една актуална от април месец. Здравей,не разбирам какъв е смисъла да си взимаш ГИ втора употреба.....и то за 800 лв.след като една нова е 1100 със монтажа ? Напълно италианска с 2 год. гаранция или 80 хил.километра което истече по рано.За 800 лв. и монтаж пак ще ти излезе толкова но ще е втора употреба и на поне вече 200 хил. километра и едва сега ще ти започват проблемите по нея :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 Май 2010 Сподели Публикувано 7 Май 2010 tenki4, ти как мислиш, защо продават тези ГИ за 800лв??? Ако знаеш от къде мога да си купя за 1100лв. /не ми трябва монтаж/ ще си купя 20-на ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 7 Май 2010 Сподели Публикувано 7 Май 2010 tenki4, ти как мислиш, защо продават тези ГИ за 800лв??? Ако знаеш от къде мога да си купя за 1100лв. /не ми трябва монтаж/ ще си купя 20-на ;)Човече няма майтап !!! Аз от 2 седмици съм с газов инжикцион "LANDIRENZO" Изминал съм вече около 600 км. на 400 км ми харчи 29 литра газ с 50 км гратско и 100 км на климатик :good: доволен съм. не че рекламирам марката но за тази цена за напълно италиански ГИ не можеш да немериш.Пред мен отворика кашона с уредбата всичко си е на марката даже и компа е такъв с италиански софтоер не български или полски там,трабички клапани всичко, само бутилката е българска това е.Има 50 сервиза за обслужване в цялата страна.Преди да си я сложа гледах и на други места но всеки ми предлага ГИ - збирштина...Италиански испарител с руски клапани там български или полски софтоер и турски трабички ала бала ей такива и пак около 1000 лв. и със гаранция 1 год. или 40 хил км. Според мен по добре всичко да си е на марката комплект,дават 2 год гаранция или 80 хил.км.Но колко е добра ще видим след като покарам още Ето повече информация: http://landi-bg.com/produkti.php Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 Май 2010 Сподели Публикувано 7 Май 2010 (редакция) Eбе човеко, не погледна поне в нета за какво става въпрос :icon_crying: При тези уредби само бутилката с помпата вътре струва колкото ГИ. Газта се впръскава в течна фаза в колектора. Това в комбинация с охлаждането в следствие на изпарението допринася за по малкия разход на газ и увеличаване конете на двигателя.Разбирам ентусиазма ти от поставения ГИ, разликата в джоба ти е осезаема Ама не е кой знае каква еволюция в сравнение с обикновенното газово :icon_thumbup:Ако искаш погледни тук - http://www.vialle.nl/lpg-producten/de-werking-van-lpi.html?L=1С две думи това е газовото!!! Редактирано 7 Май 2010 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 8 Май 2010 Сподели Публикувано 8 Май 2010 Да прав си колега,същите газаджии ми казаха че няма проблем да ми сложат такава...В "Балканстар" струвала само около 3 хилки :icon_rock: И помпата около 1000 ако се прецака,разбира се в началото за това няма за какво да се притеснява човек докато е в гаранция.Но при положение че колата струва колкото този ГИ ..... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rgivanov Публикувано 19 юни 2010 Сподели Публикувано 19 юни 2010 На тази ....(ако не бъркам колата), я демонтираха понеже са скапани газовите дюзи.....т.е. пропускаха газ без причина и неможеше да се настрой уредбата както си е реда. Бъркаш ! Vialle то, не е свалено защото не работи , а защото колата се продаде по-евтино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rgivanov Публикувано 19 юни 2010 Сподели Публикувано 19 юни 2010 Ако може пусни снимки, шо ти аз питам и чичко Гоогле и Ебай но не ми казват каквото ми се чува. А това дали ще стане...зависи. Какво е ЕКУ-то, може ли да го програмира някой /щом е била на 1.8/, имат ли достатъчен дебит инжекторите или трябват с по-голям. Но най-вече проблема ще е в настройката на ЕКУ-то на газовата. Единсвения проблем е дали ще намериш някой да препрограмира ЕКУ то. Инжекторите са" V15" за двигатели до 3000 кубика, прилагам и таблица.http://store.picbg.net/thumb/E2/75/9b520d97e247e275.png P.S. Газовата се продава и на части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Liubomir Asenov Публикувано 27 януари 2011 Сподели Публикувано 27 януари 2011 Аз ги "обслужвам" .........имам и софтуер за нея............... :icon_blush:Колега даи си някакви координати евентуално да се видим ако можеш някоя събота или неделя.Мисля че и на моята помпа и идва време за обслужване. Благодаря предварително!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Liubomir Asenov Публикувано 27 януари 2011 Сподели Публикувано 27 януари 2011 Колега дай си някакви координати евентуално да се видим ако можеш някоя събота или неделя.Мисля че и на моята помпа и идва време за обслужване. Искам също да питам и дали някой си е слагал филтър на пълначката - преди бутилката. ГИ е Vialle - течна фаза. Благодаря предварително!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 29 януари 2011 Сподели Публикувано 29 януари 2011 А между другото колеги какви редуктори за палненето на газта трябва да си взема за страни като: ХОЛАНДИЯ, ГЕРМАНИЯ, АВСТРИЯ, УНГАРИЯ, ИТАЛИЯ, РУМЪНИЯ. Видях сайта на ВИАЛИ който колегата МИЛЕН предложи но немога да разбера за Б-я Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORO_86 Публикувано 30 януари 2011 Сподели Публикувано 30 януари 2011 А между другото колеги какви редуктори за палненето на газта трябва да си взема за страни като: ХОЛАНДИЯ, ГЕРМАНИЯ, АВСТРИЯ, УНГАРИЯ, ИТАЛИЯ, РУМЪНИЯ. Видях сайта на ВИАЛИ който колегата МИЛЕН предложи но немога да разбера за Б-я Дано не бъркам, но тази си уредба си зарежда като другите от газ колонките? Ако е така мога да ти дам следната информация нашия е като този първия т.е. съвместим за Италия,Унгария,Австрия ; Румъния-не знам, Германия-на всякъде където има газколонки имат и LPG adapter №10 това трябва да им кажеш и ще ти дадат, може да ти искат капаро, че ще им го върнеш, там сам си зареждаш, но все пак може да си купиш адаптер че на мен ми се е случвало най-близката газстанция да е без персонал т.е пъхаш картата и зареждаш и няма кой да ти даде адаптер, Холандия-взе ми си ако ще стоиш дълго, половината газстанции нямат подходящ адаптер и се налага да пробваш на всяка за да заредиш, но пък на почти всяка бензиностанция има газ колонка. В Австрия ако не минаваш около Виена забрави да заредиш газ, трябва много да обикляш, или поне аз не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 Дано не бъркам, но тази си уредба си зарежда като другите от газ колонките? Ако е така мога да ти дам следната информация нашия е като този първия т.е. съвместим за Италия,Унгария,Австрия ; Румъния-не знам, Германия-на всякъде където има газколонки имат и LPG adapter №10 това трябва да им кажеш и ще ти дадат, може да ти искат капаро, че ще им го върнеш, там сам си зареждаш, но все пак може да си купиш адаптер че на мен ми се е случвало най-близката газстанция да е без персонал т.е пъхаш картата и зареждаш и няма кой да ти даде адаптер, Холандия-взе ми си ако ще стоиш дълго, половината газстанции нямат подходящ адаптер и се налага да пробваш на всяка за да заредиш, но пък на почти всяка бензиностанция има газ колонка. В Австрия ако не минаваш около Виена забрави да заредиш газ, трябва много да обикляш, или поне аз не знам.Благодаря ти колега за инфото. Интересувашеме предимно за Австрия с какъв адаптер се зарежда. Че газстанции има в Австрия си има но за град като Варна е само една и за околността, поне според инфото което разбрах. Още веднъж БЛАГОДАРЯ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORO_86 Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 eто тук си ги търси = газ станции Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 1 февруари 2011 Сподели Публикувано 1 февруари 2011 eто тук си ги търси = газ станцииEeeee, JORO_86! Направо изби рибата с това инфо. БЛАГОДАРЯ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir0v Публикувано 21 април 2011 Сподели Публикувано 21 април 2011 Колеги, чисто нов съм във форума и не бях сигурен дали въпросът ми е за тук, моля да бъда коригиран и преместен, ако съм сбъркал раздела.Също така предварително се извинявам за "неукия" език на писане, това ми е първата кола.Вчера регистрирах на мое име новата ми красавица,Каризма 1.6 90 к.с., която дойде от Холандия с "фабрична" газова течна фаза, която обаче имала неясен проблем.Подкарах количката и след около 15-на км, проблемът се обади.В движение изгасна, светна лампичката на акумулатора и дотам. Запалвам на газ, работи около 5-6 секунди и отново угасва. Минах на бензин, за да се прибера и я оставих 2 часа в покой, седнах отново, запалих пак на газ и този път сработи, отново ме изкара 15-на км и пак угасна. И оттогава проблемът вече е перманентен, запалвам, качва оборотите и умира. Интересува ме какво е вашето мнение за евентуалния проблем, къде могат да ми я оправят в София или Варна и горе-долу колко ще трябва да бръкна в джоба си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir0v Публикувано 22 април 2011 Сподели Публикувано 22 април 2011 Колеги, никой ли няма предположение поне или съвет за сервиз? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kireto Публикувано 22 април 2011 Сподели Публикувано 22 април 2011 Колеги, никой ли няма предположение поне или съвет за сервиз?Колега,потърси DJ Tumbi,той ще ти помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir0v Публикувано 22 април 2011 Сподели Публикувано 22 април 2011 Колега,потърси DJ Tumbi,той ще ти помогне.Благодаря, ще се свържа с него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Колеги, чисто нов съм във форума и не бях сигурен дали въпросът ми е за тук, моля да бъда коригиран и преместен, ако съм сбъркал раздела.Също така предварително се извинявам за "неукия" език на писане, това ми е първата кола.Вчера регистрирах на мое име новата ми красавица,Каризма 1.6 90 к.с., която дойде от Холандия с "фабрична" газова течна фаза, която обаче имала неясен проблем.Подкарах количката и след около 15-на км, проблемът се обади.В движение изгасна, светна лампичката на акумулатора и дотам. Запалвам на газ, работи около 5-6 секунди и отново угасва. Минах на бензин, за да се прибера и я оставих 2 часа в покой, седнах отново, запалих пак на газ и този път сработи, отново ме изкара 15-на км и пак угасна. И оттогава проблемът вече е перманентен, запалвам, качва оборотите и умира. Интересува ме какво е вашето мнение за евентуалния проблем, къде могат да ми я оправят в София или Варна и горе-долу колко ще трябва да бръкна в джоба си.Може и да не е с течна фаза, тъй като при нея не пали веднага на газ,а винаги на бензин..........може да премине на газ от 15 сек, до 240 сек, тъй като й трябва време да нагнети газта в системата на около 12 атм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.