Премини към съдържание

На вниманието на всички, които хвалят сервиз Ратола в Пловдив


Препоръчано мнение

Аз не искам да взимам ничия страна, но ......всичките 16 клапана?? Аз лично такова нещо не съм виждал. За мен лично има друг проблем които е довел до скъсване на ремъка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

mario64, прав си, наистина не съм в час вече...:) не ми се отразява добре ранното ставане.

И все пак прочетох добре мненията на колегата, въпросът за мен е принципен, и дано всичко се разреши в негова полза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой не е разбрал пояснявам ,че съм сменил всичко наведнъж ,всички части и консумативи закупени и поставени от сервиз Ратола-Пловдив. А за ремонта на скъсаният ремък чакам повече от 2 месеца.Забравих да добавя щетите от скъсването ,поне такива каквито ми ги изложиха "майсторите" от Ратола,освен скъсаният ремък ,16 изкривени клапана,2 счупени кобилици,крива глава и другите неща ,които забравих и неразбирам, защото аз съм икономист, а не автомонтьор

Това е някакъв кошмар!!!!! Ако се докаже, че всичко е истина, аз бих подал иск за гражданско дело в съда.

И съм сигурен, че ще спечеля, като сумата ще бъде пет цифрена!!!!

С огромно любопитство очаквам резултата от проверката на Ратола, в лицето на Мирослав.

И определено смятам, че ако клиента е прав, клубът трябва да застане зад него и да се

включи с всички средства за защита на правата му.

Още веднъж повтарям, че всичко написано от мен до тук е с уговорката за изчакване на резултатите от проверката.

Също така апелирам към колегите, които не са много в час с техниката и отношенията между "клиент-сервиз", да не

прибързват с упреците и обвиненията към когото и да е - нали "презумцията за невинност" е водеща, а не обратното...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

...Последно уточнение за членовете на клуба- направиха ми отстъпка с картата ми само на ролката ,на нищо друго. Дали наистина трябва да е така незнам ,но на фона на всичко отстъпка от някакви си 100лв вече ми изглежда смешна.

 

Moже ли едно уточнение от двете страни:

 

1. Как от Ратола са направили отстъпка на карта без стикер?

2. Дори да приемем че картата е валидна (а тя не е) защо са направили отстъпка само на ролката?

3. Защо galahat ползва невалидна карта?

 

П.П.

Картата е била валидна до Септември 2009 година.

Редактирано от Big Boss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата явно е сменил ремъците в началото на миналата година и вероятно тогава картата му е била активна. И аз се чудя като адаша какъв е бил този ремък че и 1 година и 10к не може да изкара :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

И определено смятам, че ако клиента е прав, клубът трябва да застане зад него и да се

включи с всички средства за защита на правата му.

Още веднъж повтарям, че всичко написано от мен до тук е с уговорката за изчакване на резултатите от проверката.

Също така апелирам към колегите, които не са много в час с техниката и отношенията между "клиент-сервиз", да не

прибързват с упреците и обвиненията към когото и да е - нали "презумцията за невинност" е водеща, а не обратното...

Колега, аз пък апелирам, да не намесвате името на клуба, в отношенията клиент - сервиз ..

Колегата сам каза, че някога е бил член на клуба, което не му дава право да използва вече невалидната му карта, така че и двете страни имат "трески за дялане".

Щом се е отказал от клуба, е редно да върне и картата си, а не да продължава да я ползва и да се оплаква от някакви си 100 лв. отстъпка, уж само за една ролка...

Отстъпката за членове е 15%, а 100 лв. са си 15% от 7-800 лв. сума, а ролка на такава цена няма даже и в Ратола...

Клубът може да застане зад теб, защото под ник нейма ти пише - Член на клуба , но не и зад колегата galahat ..

Него може да го подкрепим като съфорумци.. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пояснявам на колегите от форума.Картата съм я използвал само в упоменатият случай през 2008 ,когато бях Член на клуба ,тогава направих пълно обслужване.След това не съм я използвал никога

Редактирано от galahat
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пояснявам на колегите от форума.Картата съм я използвал само в упоменатият случай ,когато си направих пълно обслужване.След това не съм я използвал никога

Това нищо не изяснява!Когато си правил обслужването,Член на клуба ли беше,или не?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това нищо не изяснява!Когато си правил обслужването,Член на клуба ли беше,или не?

 

Това какво значение има в случая? Дали е бил член, или не?

Проблема си е остава

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това какво значение има в случая? Дали е бил член, или не?

Проблема си е остава

 

Ти български език разбираш ли? Колко души трябва да ти напишат да престанеш да пишеш в тази тема след като не разбираш нищо и дразниш всички с неориентираните си публикации!!! Има значение дали е бил или не член относно правомерността на ползваната отстъпка!

 

Нека оставим темата без коментари от 3ти лица, преди да има яснота и позиция от Ратола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти български език разбираш ли? Колко души трябва да ти напишат да престанеш да пишеш в тази тема след като не разбираш нищо и дразниш всички с неориентираните си публикации!!! Има значение дали е бил или не член относно правомерността на ползваната отстъпка!

 

Нека оставим темата без коментари от 3ти лица, преди да има яснота и позиция от Ратола.

 

Нека не се повишава тона излишно... Явно има проблем, но засега темата е в застой и се изчакват допълнителни данни от страните. Всичко друго написано (включително и моя пост) е чесане на езици :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти български език разбираш ли? Колко души трябва да ти напишат да престанеш да пишеш в тази тема след като не разбираш нищо и дразниш всички с неориентираните си публикации!!! Има значение дали е бил или не член относно правомерността на ползваната отстъпка!

 

Нека оставим темата без коментари от 3ти лица, преди да има яснота и позиция от Ратола.

 

Не знам кой точно не чете, при положение, че автора на темата написа, че към датата на закупуването на частите и използването на отстъпката с членската карта (2008г) е бил член на клуба.

А ако картата му е невалидна, къде са дремали тогава в Ратола?Проблема трябва да е техен и те да си го разрешават.

 

А относно коментара ти към мен - тук е форум и всеки е свободен да се изказва където и както намери за добре. Дали дразня някого и кого, това лично мен не ме интересува.

Ако ще правиш забележки, прави ги основателно следващият път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пояснявам на колегите от форума.Картата съм я използвал само в упоменатият случай през 2008 ,когато бях Член на клуба ,тогава направих пълно обслужване.След това не съм я използвал никога

 

 

Peter P, ето специално за теб, какво е написал колегата. Отваряй си очите малко повече, преди да ми правиш забележки.

Ако имаш нещо против моите изказвания, изрази си възраженията в лично съобщение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти български език разбираш ли? Колко души трябва да ти напишат да престанеш да пишеш в тази тема след като не разбираш нищо и дразниш всички с неориентираните си публикации!!! Има значение дали е бил или не член относно правомерността на ползваната отстъпка!

 

Нека оставим темата без коментари от 3ти лица, преди да има яснота и позиция от Ратола.

 

Що пишеш тогава, като и ти се явяваш в трето лице. :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мирослав е време да каже, какво става. 100% вече е видял кой е продал стоката, кой е правил колата и какво се случва. Тези неща в ТЕЗИ сервизи се записват и се знаят. Едно пц и всичко се разбира. Мен също ми е интересно, какво е станало. А колкото до хората опитващи се да налагат "цензура" и да определят кой може да говори и кой не, мисля че са в някаква грешка, това го правят хората с едно "модератор" към имената им, иначе само се нажежава обстановката. Да видим, дано до края на вечерта Мирослав пише, много ми е любопитно и колко при мен е сеир да някаква степен, толкова си представям на колегата, какво му е без кола в това време. Ако се окаже, че сервиза е оплескал нещата /което не знаем така ли е или не/, аз на негово място бих потърсил, не просто взимането на автомобила. Това са доста разходи, но да видим какво ще каже Мирослав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заради такива като теб! По-напред съм писал защо!

 

 

Заради такива като мен ли бе? Ти недей да даваш акъл, кой и какво да пише тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаше такава активност в темата за децата - досега да сме събрали хиляди.... Вместо да се дрънкаме.....

 

Запазете добрият тон, има си чат за спама (а аз друго не виждам), а ако ще си повишавате тон - повишавайте си го на лични!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мирослав е време да каже, какво става. 100% вече е видял кой е продал стоката, кой е правил колата и какво се случва. Тези неща в ТЕЗИ сервизи се записват и се знаят. Едно пц и всичко се разбира. Мен също ми е интересно, какво е станало. А колкото до хората опитващи се да налагат "цензура" и да определят кой може да говори и кой не, мисля че са в някаква грешка, това го правят хората с едно "модератор" към имената им, иначе само се нажежава обстановката. Да видим, дано до края на вечерта Мирослав пише, много ми е любопитно и колко при мен е сеир да някаква степен, толкова си представям на колегата, какво му е без кола в това време. Ако се окаже, че сервиза е оплескал нещата /което не знаем така ли е или не/, аз на негово място бих потърсил, не просто взимането на автомобила. Това са доста разходи, но да видим какво ще каже Мирослав.

 

 

Аз не съм модератор, но също призовавам да намалим коментарите преди да се изяснят нещата и от двете страни, колегата с проблема вече сподели неговата гледна точка, сега чакаме сервиза. Аз не съм пряко засегнат, а косвено, понеже и аз обслужвам колата си в Ратола Пловдив, оставих близо 2000лв (може и повече да са) там, да чукна на дърво всичко беше 100% изрядно при мен, но при колега явно не е. В моя случай, съм заинтересован да разбера какво точно покрива гаранцията на Ратола при закупени и сменени от тях части и консумативи, защото дано не се случи нещо и при мен... :icon_hmm:

 

Това е моят интерес да пиша по темата. А вашият какъв е (въпросът не е пряко към теб, а към останалите писали в темата)?

 

 

Злобните нападки на atila оставям вече без коментар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти български език разбираш ли? Колко души трябва да ти напишат да престанеш да пишеш в тази тема след като не разбираш нищо и дразниш всички с неориентираните си публикации!!! Има значение дали е бил или не член относно правомерността на ползваната отстъпка!

 

Нека оставим темата без коментари от 3ти лица, преди да има яснота и позиция от Ратола.

Колега, спазвайте добрия тон и обноски, моля. Едно и също нещо може да се каже по няколко различни начина.

При следващ подобен пост, ще Ви вдигна предупредителното ниво!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май наближава време за триене по темата.

От тема за една страница стана 3 страници чат!

А може и да я заключат.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох с интерес. Имам няколко въпроса по фактите.

1. Консумативите са купени в началото на 2008 г. нали?

2. Консумативите са сменени в Ратола близо до началото на 2008 г., нали?

3. Карал си около 2 години и около 10 000 км. оттогава, до 7 януари тази година?

4. Колата е карана сравнително малко, по около 5000 км. годишно? Имаше ли някакви особени обстоятелства, когато се скъса ремъка, например рязко ускоряване, форсиране, опит да се пали колата на скорост, а не чрез стартера?

5. След като се скъса ремъка, опита ли да запалиш със стартера, колко пъти и с какъв резултат въртя?

6. Каква диагноза поставиха от Ратола, освен да потвърдиха, че ремъкът е скъсан. Казаха ли защо е скъсан или просто казаха "скъсан е"

7. Имаш ли работната карта от началото на 2008, респективно тази от началото на 2010 г. Скенер имаш ли и може ли да ги пуснеш във форума?

8. Касова бележка, фактура или друг документ за плащането имаш ли и може ли да ги постнеш тук?

9. Имаш ли скъсаният ремък или поне негови снимка в състоянието след повредата?

 

И към Мирослав.

Каква е политиката на Ратола по отношение на гаранция за извършен ремонт? Има ли нещо в писмен вид, което да регламентира отговорността на сервиза при ремонт или клаузи, по силата на които Ратола отговаря за качеството на работата си. Ако няма, се прилагат общите правила на гражданското законодателство и това за защита на потребителите.

 

От правна гледна точка трябва да се изясни причинно-следствената връзка между повредата и некачествените части или некачественият монтаж на частите. С прости думи да се докаже безспорно, че причината за скъсването на ремъка е или в некачествен ремък или некачествен монтаж. Колата на аватара на колегата изглежда на възраст около 10-12 годишна. Допускам, че ако се стигне до съдебни спорове и експертизи, едната от страните ще опита да докаже, че е възможно нещо друго да е причинило повредата.

Това са въпросите за изясняване, предлагам да се фокусираме върху тях. За мен ползата от тази тема не е само конкретният случай, а възможност да покоментираме правата си на потребители и изобщо разбиранията си за това. За мен въпросът не се изчерпва с това дали Ратола ще приеме вината и ще извърши ремонта за своя сметка. По-важно е да се намери истината.

Айде наздраве.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко казано до тук,показва какво е състоянието на големите сервизи в БГ. Майсторчетата в тях са като снежинките в Левски-на килограм.А частите-те се правят в някои гараж.А и забравих гаранция винаги има Франция

Редактирано от tmintov
Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...