Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

galahat

Потребител
  • От него общо

    27
  • Регистрация

  • Беше тук

За galahat

  • Рожден ден 04/01/1981

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    mitsubishi lanser 1.6,16v

galahat's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Отговарям на всички въпроси и мнения възможно най кратко:1На въпроса дали съм теглен-никога(пък който иска да вярва);2на въпроса за ремонт по двигателя или повреда:никога не съм правил какъвто и да е ремонт(не ми се е налагало и да чукам на дърво) освен смяна на маншони на рейката,пожелавам на всички колеги да имат толкова здрав автомобил като моя.3 Относно въпроса на колегата от форума SLR дали колата е ръчкана:ремъка се скъса когато жена ми шофираше,а повярвайте ми тя няма как да кара бързо.4.Относно въпроса с фактурата:с ръка на сърцето продължавам да твърдя,че на мен фактура не ми е давана след ремонта.5.Относно въпроса дали съм знаел за някакви далавери:Колкото и да не разбирам от коли не съм толкова прос да сменя оптяжна ролка,масло,филтър,пистов ремък,а да не сменя ангренажен ремък,за да спестя пари или да си го закупя от другаде да спестя 10 лв.. Мисля че е смешно и безмислено нали! .Никога не съм бил"евтин на брашното ,скъп на триците"няма и да бъда. Благодаря все пак за бързата реакция и адекватно решение на Мирослав.Надявам се в най -скоро време правдата да протържествува и отново да карам колата си.
  2. Пояснявам на колегите от форума.Картата съм я използвал само в упоменатият случай през 2008 ,когато бях Член на клуба ,тогава направих пълно обслужване.След това не съм я използвал никога
  3. Ако някой не е разбрал пояснявам ,че съм сменил всичко наведнъж ,всички части и консумативи закупени и поставени от сервиз Ратола-Пловдив. А за ремонта на скъсаният ремък чакам повече от 2 месеца.Забравих да добавя щетите от скъсването ,поне такива каквито ми ги изложиха "майсторите" от Ратола,освен скъсаният ремък ,16 изкривени клапана,2 счупени кобилици,крива глава и другите неща ,които забравих и неразбирам, защото аз съм икономист, а не автомонтьор
  4. Ето малко полезна информация от агенцията за закрила на потребителя Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата. (2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок. Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114. Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице. (2) Рекламацията се подава устно или писмено. (3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията. Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви Раздел IV. Отговорност за вреди, причинени от дефект на стока. Раздел IV. Отговорност за вреди, причинени от дефект на стока. Чл. 130. (1) Този раздел се прилага за отговорността на производителите, дистрибуторите и търговците за вреди, причинени от дефект на произведена или доставена от тях стока. (2) Стока е всяка движима вещ, независимо дали е част от друга движима или недвижима вещ
  5. Мога естествено на бележката която ми разпечатаха като документ пише така:ангренажен ремък-MD176386,OFERTA NOM. 1440 от 13.02.2008г.лично съм дал на Л.П.(умишлено не споменавам имена, защото съм пич ти знаеш за кого говоря)всички документи и са ксерокопирани във вашият сервиз.Клубната ми карта е с ном.0134,давам ти и рама JMBLNCB4WRU501184.А ,за това което казваш ,че сте нямали такъв ремък поръчван говори само едно,което много ме притеснява!!!Надявам се след 2 месеца висене на подемника(кадето са я сложили за да не им пречи ,а не за ремонт) до петък да ми е готова защото това е крайният срок.След това отивам да си търся правата другаде.Давам ти и ном. на оптяжната ролка да провериш дане би и тя да не е поръчвана от вашият сервиз MD315265,oferta nom. 3897,поръчана на 30.1.2008.След евентуалният ремонт ще искам всички документи за извършен ремонт.Който обича да чака автобус при -8 градуса да върви пеш ,аз вече немога.
  6. С моята карта естествено, преди и аз бях член на клуба
  7. Здравейте колеги ,аз пиша много рядко във форума по -скоро съм наблюдател.НЕ исках да се стига до тук да пиша във форума ,обаче няма как да пренебрегна факта, че постоянно чета суперлативи за сервиз Ратола в Пловдив.Да си оставиш колата и да ти я оправят,да ти вземат парите проблеми няма,само че не седи така и въпроса с рекламацията!Та моят случай е следният :Сменям си аз ангренажен ремък,пистов,ролка ,масло,филтри,свещи и т.н. всичко закупено от прехваленият сервиз Ратола,за който прочетох от форума.До тук добре ,обаче ангренажният ремъкът ми се къса след пробег от 10хил.км.Свързах се с "майсторите "(имена умишлено не споменавам)от Ратола и след много уговорки накрая след 1 седмица дойдоха да видят дали не ги лъжа,защото не им се вярваше ,че ремъка е скъсан.Та установиха ,че ремъка наистина ми е скъсан.След още 1000 звънения и още 1 седм. благоволиха да ми вземат колата и да мине рекламация.И така приказката с лъжите, че нямали части ,чакаме части,утре,понеделник ,петък,пак чакаме части ,та до днес още чакат части.Сега най- интересната част-ремъка се скъса на 7 януари; днес е 10 март-7 януари=63 дни.Цяла зима "майсторите" от Ратола ме оставиха да мръзна по спирките и да дам сумати пари за таксита и коли под наем .Аз съм разговарял с консултант от комисията за защита на потребителите и от там ми предложиха да подам жалба. Последното обещание е утре да си взема колата ,ако и тогава ми кажат чакаме части, не само комисията за защита на потребителите, ами и на господари на ефира ще се обадя .Заслужават златен скункс за най- дълго ремонтиране на кола!Успех на всички,на които им се налага ремонт и рекламация в сервиз Ратола-Пловдив.Последно уточнение за членовете на клуба- направиха ми отстъпка с картата ми само на ролката ,на нищо друго. Дали наистина трябва да е така незнам ,но на фона на всичко отстъпка от някакви си 100лв вече ми изглежда смешна.
  8. galahat

    Роди ми се дъщеря!

    честито и от мен да ви е жива и здрава малката сладурка
  9. Аз съм в центъра-с черната блуза Ангел ....айде и другия път, ако е по хубаво времето и ако отново не съм на работа повечко коли. :icon_thumbup:
  10. galahat

    Lancer Combi 1,6

    Колега и аз съм с комби лансер 95 ,значи разходът лятото в града ми падаше до 6.8-7 колкото и на някой не им се вярва зимата отива до 10 обаче .За возия нищо особено малко твърдо вози,иначе е самолет много добре дърпа,поне моят де.От 1 година го имам нищо не съм пипнал по него да чукна на дърво мисля че ще си заслужава ако случиш на читав
  11. galahat

    Ниски обороти

    ами не тресе ,просто и падат и като е в спряло положение след 30 сек се вдигат постепенно но пак не са както трябва
  12. galahat

    Ниски обороти

    Здравейте колеги от 2 дни оборотите на колата ми в загрято положение са много ниски под 500, даже някой път като изключа от скорост в движение и ми падат почти на 0,даже ми пресветва лампата на акумулатора имам чувството че колата няма мощност някой има ли идея от какво може да е да знам първо кое да проверя преди да ида на майстор.Сменени са всички консумативи без свещи и горивен филтър.Да ида ли на елкон моля за съвет :rulez: п.с. прочетох няколко теми за оборотите във форума ,но при мен е малко по различно затова питам тук
  13. galahat

    Със 100км/ч...

    Евала за клипчетата колеги ,а си мислех че аз съм лудия с лансъра но до 200 ме е страх да пробвам,между другото ако има гонки в моя клас мисля да се пробвам защото ми се струва че на моето комби му има нещо ;абе много върви.Зет ми има сивик 99г. 115 кончета и много го е яд като ми види номера след само 30 метра :giggle: .Даже да ви се похваля един ден пак като ме беше щракнала съчмата по булеварда към метро се подгонихме с един( но неразбрах каква кола беше)та понадолу на светофара ми зададе много як въпрос:-Абе пич това 2.6 ли е,защото много зор ми даваш :plane:Умрах от смях на този въпрос .Още ме е яд че не разбрах каква кола беше.
  14. Колеги време е за смяна на ролка, ремък ,масло .може ли някой да ме насочи каде в пловдив има свестен сервиз със свестни цени и ако може аз да си ги закупя от някаде каде да търся .Ако някой знае цени моля да каже мотора ми е 4g92 16v 113к.с. :rulez:
  15. Колега аз имам същия лансер и съм много доволен ,само че моят е комби и е 95 бензин разходът лятото смесено каране беше 6.8 сега зимата ми гори 10.наистина много по мощтни коли са ми лапали пушека :rulez:
×
×
  • Създаване...